Yamaha Fazer 8 vs Kawasaki Z1000SX

SOVA44 said:
Vozia sam S2 i isto sam bia u potrazi za nasljednikom i evo Fazer 8 Raceblue 2014 ga je nasljedia i prezadovoljan motorom u svim segmentima. Neznam za Kawu al Fazeri dobro drze cijene. Ja sam 2014. S2 sa 18tkm proda za 4500e a i sad se za toliko prodaju ocuvaniji primjerci.

Jel mozes napisat, neke razlike izmedu ta dva motora, u cemu se sve pokaza puno boljim?
 
Dragon Racing said:
Jel mozes napisat, neke razlike izmedu ta dva motora, u cemu se sve pokaza puno boljim?

Prvo mi je moderniji dizajnom, zadnja vilica isto masivnija masu,polozaj za volanom punoo bolji, na S2 sam noge od Drnisa do Splita rasteza u voznji par puta dok na osmici nisam od Ploča do Drniša nijednom, na osmici u 6. Brzini mos vozit 40 na sat i ima snage za potegnit, sic mi je bolji itd. Uglavnom S2 mi je bia odlican pocetnicki bajk al na osmici sam bas ono zadovoljan u svim pogledima i vidi se da je osmica nekako ozbiljniji motor iako nisam ja bajker neki nit se vozim ludo nit pravim 20tkm godisnje znaci prosjecan vozac i ovo je moje iskustvo s oba motora. Inace visok sam 187 i na osmici su mi noge vise savijene i mislia sam da ce bit gore nego na S2 a ispalo je duplo bolje.
 
E i da napomenem u mene je FZ8 ABS onaj redizajn model s podesivom prednjom vilicom i navodno je nesto ispeglano razvijanje snage i neznam jesu li kocnice sta bolje nego u starije godine.
 
Mislim da Fazer8 i Z1000SX nisu za usporedbu jer nisu ista klasa. Trebalo bi gledati Fazer1 (tj. Fazer1 GT), međutim to su već starija godišta (doduše bio je u ponudi negdje do 2015. ali od 2010. na ovamo ih je prodan zanemariv broj) i teško je naći dobar primjerak.

Fazer8 dijeli dosta komponenti sa verzijom od 1.000ccm (npr. šasija, zadnja vilica, itd.), imao sam oba, međutim agregat je osjetno slabiji (40 ks u odnosu na FZ1, a tu je i tih 200ccm).

Fazer8 uglavnom, proputovao sa njim HR, SLO, IT i Austriju, uglavnom u dvoje i sa kuferima, uzeo sam ga novog i napravio nekih 45.000 km u 4 sezone, dobar je motor međutim kažem, nebih ga uspoređivao sa motorima od 1.000ccm, tako da mislim da je tu prvenstveno pitanje želja i preferencija budućeg vlasnika.

Subjektivan dojam je da je kod osmice ovjes najslabija karika, pogotovo zadnji amortizer (na modelima nakon redizajna prednja vilica je poboljšana i osjeti se da je bolja). Ja sam svog bio nadogradio Ohlins amortizacijom iza i onda je to bila skroz druga priča.
 
Dragon Racing said:
Kad je bija redizajn, u zadnjoj seriji 2014??

2013. je bio redizajn. Međutim treba paziti kod kupovine, pogotovo kod uvoznih primjeraka jer kako se gleda datum prve rege (pogotovo recimo u Italij), često se da naći i prvi model pod 2013. ili 2014. godište.

Razlika je u prednjoj vilici, žmigavcima, sjedalima, auspuhu, itd.
Ja bih gledao redizajn jer djeluje sitno modernije zbog bijelih žmigavaca i druge navlake na sjedalima, a imaš i bolju (i podesivu) prednju vilicu.
 
Kad ne znaš što bi, kupi jeftinije. Ako si bio zadovoljan s FZ6, s osmicom možeš bit samo zadovoljniji. Razliku u cijeni, troškovima rege, guma i servisa na kraju izađe jedna lijepa cifra.
 
biker4life said:
Mislim da Fazer8 i Z1000SX nisu za usporedbu jer nisu ista klasa. Trebalo bi gledati Fazer1 (tj. Fazer1 GT), međutim to su već starija godišta (doduše bio je u ponudi negdje do 2015. ali od 2010. na ovamo ih je prodan zanemariv broj) i teško je naći dobar primjerak.

Fazer8 dijeli dosta komponenti sa verzijom od 1.000ccm (npr. šasija, zadnja vilica, itd.), imao sam oba, međutim agregat je osjetno slabiji (40 ks u odnosu na FZ1, a tu je i tih 200ccm).

Fazer8 uglavnom, proputovao sa njim HR, SLO, IT i Austriju, uglavnom u dvoje i sa kuferima, uzeo sam ga novog i napravio nekih 45.000 km u 4 sezone, dobar je motor međutim kažem, nebih ga uspoređivao sa motorima od 1.000ccm, tako da mislim da je tu prvenstveno pitanje želja i preferencija budućeg vlasnika.

Subjektivan dojam je da je kod osmice ovjes najslabija karika, pogotovo zadnji amortizer (na modelima nakon redizajna prednja vilica je poboljšana i osjeti se da je bolja). Ja sam svog bio nadogradio Ohlins amortizacijom iza i onda je to bila skroz druga priča.
Odma san u prvom postu napisa da nisu za usporedit jedan do drugoga.
Fazer 8 mat sivi (taj hocu). Taj mi je upa u oko vec odavno.
Al za razliku od cca 1000E mozda uspijen uvatit Z1000SX.
Sad koliko san uspija pohvatat informacija subjektivnog san misljenja da su mu minusi  potrosnja, tezina, malo teza upravljivost naspram Fazer8
 
shegyman said:
Koliko se krecu cijene servisa/dijelova Kawasakia Z1000sx?
Yamahe definitivno nisu jeftine

Ja nevidim nista skupo u odrzavanju Yamahe. Imam jos Gileru Nexusa prdekavca od 250ccm pa mi se dijelovi i cijene seevosa cine skuplji nego Yamaha il tu negdi a vozis se na skuteru.
 
shegyman said:
Koliko se krecu cijene servisa/dijelova Kawasakia Z1000sx?
Yamahe definitivno nisu jeftine

Mislim da je sve to tu negdje. Opčenito ni kod jednog ni kod drugog nema nekih kvarova, a potrošni materijal i servisni intervali su tu negdje.

Neznam šta je toliko skupo, 3 litre ulja i filter koštaju isto za oba, zadnja guma na Kawi je sitno skuplja jer je /190 ali to je zanemarivo, vjerujem da su i svječice i filter zraka slične cijene osim ako na Kawu ne idu iridium svječice.

Realno, mali servis ako stavljaš polusintetičko ulje košta oko 300 kn sa filterom ulja od konkurencije (recimo neka je 80 kn litra ulja i 60 kn uljni filter) i miran si tu sezonu.
 
Po kilometru vožnje je skuplji:
- Gume, lanac; otprilike 2 puta češće mijenjam nego na Hornetu. Ne znam je li mi ruka otežala kroz godine, ili jednostavno Z jede više zbog težine i momenta.
- Potrošnja je barem 2-3l veća u prosjeku.

 
gvo said:
Po kilometru vožnje je skuplji:
- Gume, lanac; otprilike 2 puta češće mijenjam nego na Hornetu. Ne znam je li mi ruka otežala kroz godine, ili jednostavno Z jede više zbog težine i momenta.
- Potrošnja je barem 2-3l veća u prosjeku.
Bas san se cuja sa kolegom iz slavonije koji ima SXa 2014god. dao mi je par smjernica. Kaze izmedju ostalog da je potrosnja 7.5L. U gradu je garant veca.
Fazer 6 mi nije priko 6.5L trosija nigdi.
 
Uspoređuješ motore po ćudljivim kriterijima za komad nečega kaj ispunjava gušt. Svjećice su na SX iridium (interval zamjene 42000 km, ja ih ove zime izvadio van i izgledale su ko nove, spremio ih u rezervu), filter zraka ne postoji zamjenski osim protočniji (BMC, K&N...) nego samo OEM, ako se kod svake izmjene ulja ispuše, ide bez brige 18 tkm. Potrošnju sam ti naveo, 7-9l, ispod 7 ide ponekad, iznad 9 gotovo nikad. Ovo za upravljivost nije uspoređivano s fazerom 8, SX se vozi odlično i vrlo je stabilan. I obrati si pozornost na regu, ima 1043 ccm, cca 1200 kn polica. Puno sretnih km s Fazerom  :mrgreen:
 
ja kad sam kupovao 8cu to je bio glavni kamen… jer je išla
u skuplje, ali kao što sam napisao uvijek sam kupovao bike koji sam
želio,  8) a sad par 100kn godišnje, hmmm  :?

isto tako i Kawa ide u više od 1000cc, ali prošle godine (SB) mi je,
uz svu bonifikacijiu, osiguranje bilo ispod 1000kn, a ove godine
malo više: 1050 ;)
 
Ovo mi je nalipsa kombinacija boja. Cili crni (crna je i rama od 2015 god cini mi se). I kombinacija s ovim auspusima
 

Attachments

  • $_59.JPG
    $_59.JPG
    210.5 KB · Views: 89