Yamaha FZR1000 reincarnation

predobro motor izgleda... uzivo puno bolje nego na slikama..  :D
 
OldBoy said:
    Zakivanje završeno, i centralni komad izvađen. Napravio sam ga iz dva dijela zbog ukupne simetrije, uštede materijala, a i lakše ga je na kraju odvojiti kada nije iz jednog komada. Na dvije je zakovice čekić pobjegao, ali ne da mi se ponovo brusiti i polirati.

Svaka cast,ovo se zove prerada  (y)

Daj mi reci jel razmisljas mozda o tome da mu stavis neki ravni volan,da dobijes vise neki streetfighter izgled ?
 
flugo said:
Svaka cast,ovo se zove prerada  (y)

Daj mi reci jel razmisljas mozda o tome da mu stavis neki ravni volan,da dobijes vise neki streetfighter izgled ?

Razmišljam, ali uz drugu masku i far. S tim da bi počeo od nule: dva mala okrugla fara, moja vlastita noseća konstrukcija, i aluminijska maska.
 
OldBoy said:
Razmišljam, ali uz drugu masku i far. S tim da bi počeo od nule: dva mala okrugla fara, moja vlastita noseća konstrukcija, i aluminijska maska.

Gledao sam ga danas u koloni, svaka cast na trudu... (y)
 
OldBoy said:
Razmišljam, ali uz drugu masku i far. S tim da bi počeo od nule: dva mala okrugla fara, moja vlastita noseća konstrukcija, i aluminijska maska.
Mislim,da je samo staviti ravni volan,da bi to vec bio puno bolji ukupni dojam motora. Po mojem ukusu,ja nebi mjenjao masku ni svjetla.
 
OldBoy said:
Razmišljam, ali uz drugu masku i far. S tim da bi počeo od nule: dva mala okrugla fara, moja vlastita noseća konstrukcija, i aluminijska maska.

S obzirom na rezultate do sada-obavezno  (y)
 
nabaci jos kakav komad aluminija na hladnjak da ga pokrije i onda ce bit savrsen (y) (y)
 
Sad sam tek skužio koji si ti Oldboy-u...  (y) (y) (y)
 
Vidio sam ti motor prošle godine na više susreta i ono što i sam kažeš, definitivno je jedinstven i nemreš ostat ravnodušan. Svaka čast na trudu, volji, ideji i znanju!!
Ovakvi topici su mi najdraži počevši od boletove prerade, pa onda grgaSH, limit, Buco, ... svaki specifičan na svoj način (y)
Skidam kapu dečki!!!
 
farbach said:
zadivljen sam. genijalno. koliko radnih sati?
Sve piše samo treba čitat. :wink:
OldBoy said:
      Ovo je moj prvi motor koji sam ikada posjedovao, i jedini koji sam napravio. Po struci nemam nikakve veze sa motorima ili limom. Sve sam radio sam na vlastitu muku kada bi se pogrešilo i išlo iz početka, ali i zadovoljstvo kada bi problem na kraju ipak riješio. Ububao sam u taj motor oko 500 sati stvarnog rada, i barem tri puta toliko vremena čučanja u garaži i razmišljanja što i kako dalje. A nagrada je odobravanje ljudi koji ga gledaju. Nekima je i ružan, ali ravnodušnih nema.
 
farbach said:
zadivljen sam. genijalno. koliko radnih sati?

    Pravih radnih sati (manuala) više od 500, ali to zato što što radim prvi put pa učim na greškama. Intelektualnog rada (kada čućiš pored motora i rješavaš neriješivo) barem tri puta toliko. Valjda zato što sporo mislim.
 
Sve pohvale za trud i ideju!
Skidam kapu majstore!
Vidio sam motor prošle sezone u Koprivnici.
Pola sata sam ga mjerkao.Svaki detalj je na svom mjestu.
Jedva čekam da ga ponovo vidim i da se upoznamo.
:peace: :bananapivo:

P.S. Ovakvom motoru je mjesto na custom bike showu obavezno.
 
BLIC said:
Sve pohvale za trud i ideju!
Skidam kapu majstore!
Vidio sam motor prošle sezone u Koprivnici.
Pola sata sam ga mjerkao.Svaki detalj je na svom mjestu.
Jedva čekam da ga ponovo vidim i da se upoznamo.
:peace: :bananapivo:

P.S. Ovakvom motoru je mjesto na custom bike showu obavezno.

      Ovo je pohvala od stručnjaka pa ima dodatnu težinu. neizostavno dojdem sad na susret u Zelinu pa :piva:, i ja bi imal puno toga za pitat.
 
imao sam yzf 750 sa fzr 1000 mašinom i nekom preradom sica i repa .motor je stvarno dobro izgledao ali me ipak u zelini bilo sram parkirat kraj tvog jer je moj izgledao ko bokćić. (y)za trud.mislim da ja to nebi radil za nikakve pare jer se za sezonu dvije zasitim motora pa mi sav trud ode drugome.
 
ronny said:
imao sam yzf 750 sa fzr 1000 mašinom i nekom preradom sica i repa .motor je stvarno dobro izgledao ali me ipak u zelini bilo sram parkirat kraj tvog jer je moj izgledao ko bokćić. (y)za trud.mislim da ja to nebi radil za nikakve pare jer se za sezonu dvije zasitim motora pa mi sav trud ode drugome.

          Za pare bi to najvjerojatnije i bolje napravio ali koje, teško je reći. Jer kada sam u ovo krenuo sa ramom starog FZRa, namjera je bila zabaviti se, nešto usput naučiti i napraviti motor drugačiji od drugih. Zabavio sam se odlično i naučio dosta, toliko da se već samim time smatram isplaćenim (što opet ne znači da ću motor dati u bescijenje budem li ga ikada prodavao).

          I jedna slikica sa prošlogodišnje Zeline.   
 
ronny said:
imao sam yzf 750 sa fzr 1000 mašinom i nekom preradom sica i repa .motor je stvarno dobro izgledao ali me ipak u zelini bilo sram parkirat kraj tvog jer je moj izgledao ko bokćić. (y)za trud.mislim da ja to nebi radil za nikakve pare jer se za sezonu dvije zasitim motora pa mi sav trud ode drugome.
OldBoy said:
          Za pare bi to najvjerojatnije i bolje napravio ali koje, teško je reći. Jer kada sam u ovo krenuo sa ramom starog FZRa, namjera je bila zabaviti se, nešto usput naučiti i napraviti motor drugačiji od drugih. Zabavio sam se odlično i naučio dosta, toliko da se već samim time smatram isplaćenim (što opet ne znači da ću motor dati u bescijenje budem li ga ikada prodavao).

          I jedna slikica sa prošlogodišnje Zeline. 

Dodite se fotkati i ove godine........ (y)