Yamaha MT-09 Tracer - generalna tema

Cime stitite motor?
Crash bar vs. frame sliders?
Moze preporuka sto uzeti i gdje?
Nadam se da kužiš da ništa ne pomaže ako padneš u vožnji.
E sad koliko se vozi nasat pri padu i te fore,... ne komentiram.
Na prošlom motoru sam stavio zaštitu na prednje i zadnje vilice i oriđiđi na blok motora. Odradilo je slobodan pad bez greške. Samo je oguljen bio kraj štitnika na volanu (hand guard).
Sad imam na motoru taj crash bar i ne sviđa mi se. Nadam se to zamjeniti i stviti kako sam imao na starome.
Sad je gore crash bar od sw-motech, nadam se da sam dobro napisao.
A na starome sve original iz Yamaha kataloga.
 
  • Like
Reactions: lepi42
Na par Tracera 9 imao sam prilike montirati od GIVI-ja crash bar, onaj cjevasti znači.
Nažalost jedan frend ga je i (ozbiljnije) testirao, nije bila mala brzina. Nadmašio je druge solucije. Bitni dijelovi su ostali čitavi, dovukao se do doma, bez vučne službe. Govorimo o cca. 500 km do doma, ne par km. Volan je bio malo kriv, popucali handguardsi i nosači bočnih kofera, crash bar oderan ali zaštitio je dekla i sve vitalno da motor bude u voznom stanju.

Općenito crash bar najbolje štiti mada sve ima i prednosti i mana. Govorim iz iskustva jer mi je posao vezan uz motore, mada nastojim odvojiti privatno od poslovnog i ovdje na forumu sudjelovati isključivo kao vozač, motociklist, netko tko je tu iz hobija i zajebancije. Nemam nikakav interes dali će netko kupiti ovo ili ono, iskreno svejedno mi je, imam i previše obaveza i posla bez da nekoga reklamiram.

Gljive su potencijalno opasne za šasiju (mada su uglavnom ljepše osim kod adv motora), na crash baru motor će teoretski duže klizati asfaltom ukoliko je brzina veća. Svaki pad je individualan i stvar sreće, ali u prosjeku gledano, dobar crash bar je po mom iskustvu bolji izbor, ne samo na motoru iz naslova nego i na nekim drugima. Ne zaštite sve gljive dekla, imao sam i takvih slučajeva. A jednom kad slini ulje na malo deklo, teoretski se možete voziti ali ne baš daleko. Osim što pušta ulje pitanje je i koliko je krhotina završilo unutra. Nažalost, vidio sam jako puno padova i razbijenih motora u životu, pa eto, ako kome pomogne.

Pamet u glavu i nemojte tražiti granice, ni svoje, a ni motora ni ceste. ;)
 
  • Like
Reactions: lepi42
Glavni bjegunac u gradu 🤣🤣🤣
1684939663435.jpeg
 
Nadam se da kužiš da ništa ne pomaže ako padneš u vožnji.
E sad koliko se vozi nasat pri padu i te fore,... ne komentiram.
Na prošlom motoru sam stavio zaštitu na prednje i zadnje vilice i oriđiđi na blok motora. Odradilo je slobodan pad bez greške. Samo je oguljen bio kraj štitnika na volanu (hand guard).
Sad imam na motoru taj crash bar i ne sviđa mi se. Nadam se to zamjeniti i stviti kako sam imao na starome.
Sad je gore crash bar od sw-motech, nadam se da sam dobro napisao.
A na starome sve original iz Yamaha kataloga.
Jasno, hvala. Planiram da mi zastiti od
Hvala. Jasno da nece zastiti od veceg pada, ali racunam da mi posluzi u slucaju da ga netko obori na parkingu i od takvih nekakvih glupih padova
Na par Tracera 9 imao sam prilike montirati od GIVI-ja crash bar, onaj cjevasti znači.
Nažalost jedan frend ga je i (ozbiljnije) testirao, nije bila mala brzina. Nadmašio je druge solucije. Bitni dijelovi su ostali čitavi, dovukao se do doma, bez vučne službe. Govorimo o cca. 500 km do doma, ne par km. Volan je bio malo kriv, popucali handguardsi i nosači bočnih kofera, crash bar oderan ali zaštitio je dekla i sve vitalno da motor bude u voznom stanju.

Općenito crash bar najbolje štiti mada sve ima i prednosti i mana. Govorim iz iskustva jer mi je posao vezan uz motore, mada nastojim odvojiti privatno od poslovnog i ovdje na forumu sudjelovati isključivo kao vozač, motociklist, netko tko je tu iz hobija i zajebancije. Nemam nikakav interes dali će netko kupiti ovo ili ono, iskreno svejedno mi je, imam i previše obaveza i posla bez da nekoga reklamiram.

Gljive su potencijalno opasne za šasiju (mada su uglavnom ljepše osim kod adv motora), na crash baru motor će teoretski duže klizati asfaltom ukoliko je brzina veća. Svaki pad je individualan i stvar sreće, ali u prosjeku gledano, dobar crash bar je po mom iskustvu bolji izbor, ne samo na motoru iz naslova nego i na nekim drugima. Ne zaštite sve gljive dekla, imao sam i takvih slučajeva. A jednom kad slini ulje na malo deklo, teoretski se možete voziti ali ne baš daleko. Osim što pušta ulje pitanje je i koliko je krhotina završilo unutra. Nažalost, vidio sam jako puno padova i razbijenih motora u životu, pa eto, ako kome pomogne.

Pamet u glavu i nemojte tražiti granice, ni svoje, a ni motora ni ceste. ;)
Hvala na podijeljenom iskustvu. Ako ce crash bar bolje zastititi, a i ja mislim da hoce, onda cu njega uzeti
 
Sveta yamaha part2
IMG_5802.jpeg

Već mi se to jednom dogodilo kad je bil novi (riješili u servisu), dakle motor ne vidi da je u leru kad je u leru, sve ostale brzine vidi…
Drugim riječima, ne može radit niti zapalit se na nogaru…
Ekipa isto ima problema s tim, i postoje čak neki “fixevi”, pa bumo pogledali...
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Dene and Spori
Riješeno, ugl. ovaj ovdje konektor ("na kumplungu") se otkopca sam od sebe, samo ga malo jače stisnut sa spicangama i tjt, ako bude ko imal slican problem…
IMG_5805.jpeg

IMG_5804.jpeg
 
Last edited:
Ma najmanji problem, nego je novi motor pa zajebava tak s dječjim bolestima…
A ono najgore, otfurat ga sad u servis radi te pizdarije pa ga čekat jedno tjedan dana da nađu i riješe "problem"...
Kakvi su se servisi pokazali sa tvojim, novim modelom?
Ima li problema sa motorom?
I dalje se cini kao dobar paket u omjeru cijene/ kvalitete!
 
Kakvi su se servisi pokazali sa tvojim, novim modelom?
Ima li problema sa motorom?
I dalje se cini kao dobar paket u omjeru cijene/ kvalitete!
Apsolutno nikakvog problema nema, osim ovog…
Barem ja nemam, a gonjam ga fino, tj. ne štedim ga 😁
Makar, lagano gledam nekaj jače, ali bude pricekalo jos jedno vrijeme…
 
  • Like
Reactions: Dene and leCo
Nadam se da kužiš da ništa ne pomaže ako padneš u vožnji.
E sad koliko se vozi nasat pri padu i te fore,... ne komentiram.
Na prošlom motoru sam stavio zaštitu na prednje i zadnje vilice i oriđiđi na blok motora. Odradilo je slobodan pad bez greške. Samo je oguljen bio kraj štitnika na volanu (hand guard).
Sad imam na motoru taj crash bar i ne sviđa mi se. Nadam se to zamjeniti i stviti kako sam imao na starome.
Sad je gore crash bar od sw-motech, nadam se da sam dobro napisao.
A na starome sve original iz Yamaha kataloga.
Imao pristojan pad i klizanje 2019-te sa Tracer 900. Motor pao na jednu stranu pa se prebacio na drugu i tako klizao na oko 70/80 km/h u krivini nakon bliskog susreta sa psom cca 40 kg gabarita..
Morao mijenjati upravljac i prednje vile, handguard-ove, i morao ofarbati kofere.
To je bila sva steta. Na agregatu nista. Imao Givi Crash Bar. Izgreban, i sasvim malo pokrivljen. Ispravio, prefarbao i vratio na motor.
Ja glasam za Crash Bar svakako a licno meni i lijepo izgleda na Tracer-u, daje mu malo vise Adventure Turing izgled
 
Imao pristojan pad i klizanje 2019-te sa Tracer 900. Motor pao na jednu stranu pa se prebacio na drugu i tako klizao na oko 70/80 km/h u krivini nakon bliskog susreta sa psom cca 40 kg gabarita..
Morao mijenjati upravljac i prednje vile, handguard-ove, i morao ofarbati kofere.
To je bila sva steta. Na agregatu nista. Imao Givi Crash Bar. Izgreban, i sasvim malo pokrivljen. Ispravio, prefarbao i vratio na motor.
Ja glasam za Crash Bar svakako a licno meni i lijepo izgleda na Tracer-u, daje mu malo vise Adventure Turing izgled
Cijevi neka budu. 👍🏼