Yamaha XT 700 Tenere

gianni said:
GejS je ružan kljunaš  :LOL:
Ali kao vozac to ne vidis  8) , vidis one koji ti dolaze u susret ili su te prestigli :mrgreen:
:mrgreen:
 
Sredju said:
Honda nudi uvijek najbolji kvalitet za novce koje trazi.
Sto imamo kod ove yamahe?
Oko kvaliteta, ne znam, nisam je jos opipao. Znam samo da kosta 10 000 eura.
Na prvi pogled, ustedjelo se na boji.
Kakvo je to malo boje na njoj, ne znam. Za primjer, lakiranje afrike twin kosta pola ovakvog motora.
Ali afrika kosta 15000 eura.
Uzeti ovu i izlakirati kako treba, znaci umanjiti joj vrijednost pri preprodaji.
Neki dan sam citao test  motorrada o trx 850, iz 1996. godine, izmedju ostalog je pisalo, "Richtig, kann auch gar nicht anders, denn durch einen aus technischer Sicht völlig unsinnigen Hubzapfenversatz von 270 Grad des ehemaligen Paralleltwins ergibt sich eine Zündfolge wie bei einem 90-Grad-V-Motor."

Ko bi rekao da ce 20 godina kasnije takav tip motora postati standard, e to nemas kod niti jednog proizvodjaca motocikla.
Tu se yamaha svrstava medju najinovativnije izradjivace motora na svijetu, izmedju ostalog lexusov V10 je isto yamahina konstrukcija.
Tu inovativost treba platit, lako je ktmu i benveju sad to iskopirati.

afrika twin je najeftinija u svojoj klasi

i sta ima veze koliko kosta farbanje
 
Kako nema?
Afrika bljesti kvalitetom iz svakog vijka.
Buraz kad je doveo svoju, lakirer iz moje firme, prvo sto je izjavio, ovo u austriji nitko nece izlakirat ispod 3000 eura.
Skele tipa tiger i f 800 gs s njom ne mogu stat u prvi red.
Ovu tenere triput kad udari sunce ima joj te plastikice pobjele.
Jebote pa cb 500 x izgleda vrijednije.

 
Sredju said:
Kako nema?
Afrika bljesti kvalitetom iz svakog vijka.
Buraz kad je doveo svoju, lakirer iz moje firme, prvo sto je izjavio, ovo u austriji nitko nece izlakirat ispod 3000 eura.
Skele tipa tiger i f 800 gs s njom ne mogu stat u prvi red.
Ovu tenere triput kad udari sunce ima joj te plastikice pobjele.
Jebote pa cb 500 x izgleda vrijednije.

Sjaje, al te plastite su krhke ko staklo, puknu pri najmanjem padu. Komplet rezervnih plastika za Africu
košta ko pola novog motora, a popucaju pri najmanjem padu. Isto ko i kod starih tenera poput moje bivše 660
iz 1996. Najčvršće plastike imaju KTM-ovi, al jbga ne sjaje. A dobre su i na zadnjoj teneri 660, i opet ne
sjaje.  :mrgreen:
 
Sredju said:
Kako nema?
Afrika bljesti kvalitetom iz svakog vijka.
Buraz kad je doveo svoju, lakirer iz moje firme, prvo sto je izjavio, ovo u austriji nitko nece izlakirat ispod 3000 eura.
Skele tipa tiger i f 800 gs s njom ne mogu stat u prvi red.
Ovu tenere triput kad udari sunce ima joj te plastikice pobjele.
Jebote pa cb 500 x izgleda vrijednije.

Ako cemo o bljestavilu, onda nema sta trazit uz Multistradu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
AnteK said:
Sjaje, al te plastite su krhke ko staklo, puknu pri najmanjem padu. Komplet rezervnih plastika za Africu
košta ko pola novog motora, a popucaju pri najmanjem padu. Isto ko i kod starih tenera poput moje bivše 660
iz 1996. Najčvršće plastike imaju KTM-ovi, al jbga ne sjaje. A dobre su i na zadnjoj teneri 660, i opet ne
sjaje.  :mrgreen:

namazati slaninom,da vidiš sjaja :LOL:
 
Multistrada nije motor, sklepanac, nema sansi da poredim motocikl kojem po djelova u motoru van tolerancije, a druga polovina nije dobro zavrnuta.
Ktm se sjaji i tekako i ima dobar lak.
Ajd vidjeti cemo da li su plastike od tenere 700 svrsishodne.
Na afriku kad montiras crash bar, sacuvati ce je oni u 90 % situacija za koje je ona namjenjena.
 
Riječnik ti nije baš primjeren.
Molim sve redom , ne spamajte u ovoj temi.


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
gianni said:
Moze fotka te ljepotice s prednje strane? :mrgreen: :LOL:

Izbaci uljeza  :mrgreen:

67358840_2294642777463472_5796446278808240128_o.jpg