Yamaha XT 700 Tenere

Suhiples i bočni gripovi su na motoru .. na žalost ne pokrivaju kritične točke dodira cross čizme, ali nalje su u izradi  :wink:

68731684_2306935009567582_3510283866306772992_o.jpg


68464724_2306935042900912_4133444910416134144_o.jpg


67967038_2306935096234240_5145456286162223104_o.jpg
 
S diš bolje, em origigi Yamaha, em deblji .... tvornički smo poprilično oštetili nakon 2 oštre vožnje. Kamen je kod nas jbg., velik i oštrog ruba. Stavim sutra sliku originala nakon skidanja
 
joke said:
S diš bolje, em origigi Yamaha, em deblji .... tvornički smo poprilično oštetili nakon 2 oštre vožnje. Kamen je kod nas jbg., velik i oštrog ruba. Stavim sutra sliku originala nakon skidanja

Šteta što nisam slikao moj suhipleh sa stare tenere nakon 250 tkm.  :mrgreen: Poslije sam kupio polovni sa ebaya.
 
AnteK said:
Dakle, udario si negdje jednom ili više puta, i ostalo su piknice od kamenja.  :mrgreen:

Da...s tim da u biti nisam nigdje udrio kako treba koliko se sjećam :mrgreen:, a i ova dodatna osim debljine ide i preko str. polužja ovjesa  (y)
 
BusMan said:
Ovo izgleda kao kad neka bucka navuče helanke.  :)  ...ili su ti planovi baš ozbiljni.  (y)

Nisi ti vidio još neku XT1200 nabuđenu kad ti je ovo debela u gegama  :misli:

d9248c275dce52f814eb47c72f48e512o.jpg
 
2wheels4life said:
I ovaj moj je isto zanimljiv  :LOL: (slikano 2012, kle je tada jos bija ki nov  :LOL: )

Đubre lažljivo tebi je suhiples visia na jednoj vidi i lupa okolo bar 2000 km(dok ti ga ja nisan privida :mrgreen:)
 
joke said:
Nisi ti vidio još neku XT1200 nabuđenu kad ti je ovo debela u gegama  :misli:

200kg je 200kg, a obzirom na terene kuda vi vozite, poslužiće taj upgrade 

Nisam video takvu debelu, al' sam video bolju  :wink:


 
BusMan said:
200kg je 200kg, a obzirom na terene kuda vi vozite, poslužiće taj upgrade 

Je, al težina na volanu i okretnost može biti bitno različita za tih 200 kg. Ne može
se samo gledati suha težina.
 
BusMan said:
200kg je 200kg, a obzirom na terene kuda vi vozite, poslužiće taj upgrade 

200 je sigurno 200, ali XT1200 ima 30% više, odnosno 260 kg. Dakle da ponovim, ako je tko debel na enduru to je GS, S10 i ta ekipa. Za njih sve je T7 mlada udovica
 
Tako je!  Al' da probam da budem slikovit:

Ako uzmemo u obzir neospornu težinu (nebitno je koji je odnos napred/nazad) i kada sam video fotku, pomislih - TO brate, dižemo targete!  Realno, taj detalj, kako god da se zvao u slengu, više ima smisla na WR-u. Ali, svakako će imati donekle svrhu i u ovom slučaju. Sam rep preuzet sa lakih endura u startu bi trebalo da govori nešto o perfomansama i mogućnostima nove XT-jke. I još bitnije od svega, ovaj upgrade govori o afinitetima vlasnika.

Jel' sam uspeo?  :mrgreen:
 
Otprilike  :wink:
U svakom slučaju već smo je dva put vozili kako spada...puno više je kilometara napravila van ceste nego na cesti. Slijedom toga znam(o) da neki držač nije na odmet. Ima tvorničke profilirane ručke pod repom, ali tu ne mogu zatvorit šaku i bit 100% siguran da je držim. Ima i homologacijski držač suvozača u obliku remena povezanog na sjedalo. To mi pak ne uljeva povjerenje jer onda cijeli motor držiš preko sjedala, a ovo je direktno na šasiju.