Zadnji moto GP Grobnik

gino_du said:
tragicna nesreca, ali osim toga bas sam s gustom pogledao... vidim kako je bilo, ali idalje mi je tesko zamislit takvu atmosveru  (y)
sad tek kuzim koliko je Grobnik zapravno nostalgicno mijesto... sto se tice infrastrukture tamo je vrijeme stalo te 1990.  :?
p.s. cini mi se da je najveci frajer na cijeloj snimci onaj s pocetka u kabrio Yugu  :cool:

ako cemo vjerovati na rijec Kevinu neke stvari definitivno nisu ostale iste :LOL: :mrgreen:

"Man, the time stopped here. Everything is same except the tarmac. It's worst."

odlican video btw (y)
 
irsel said:
Evo prijatelj našao na kompu snimku zadnjeg Moto GP-a iz 1990..
rezime..noć prije u Opatiji sa hrpom motora, vožnja po zaobilaznici, boksovi,i sama trka..
isplati se pogledat  (y)


Moto GP-Yugoslavian Grand Prix 1990, Grobnik-CROATIA

Baš mi je prije dan-dva frend poslao link na taj video, slučajno je naletio na njega. :)

Super snimka, evo baš maloprije sam stavio link u temu o domacem motosportu, nisam vidio da si otvorio temu. (y)

Moram priznati da je meni, koji sam rođen 1989., nevjerovatno vidjeti ovoliko ljudi na Grobniku. :shock:

Također zanimljivo je vidjeti i atmosferu, zbivanja oko utrke, motore koji su se vozili po cesti, itd., itd., uglavnom odličan snimak!

(y)
 
irsel said:
Drago mi je da mnogima probudio sjećanja  (y)

da,video je poseban radi svega toga što prikazuje kako je bilo oko staze..pogotovo ovaj uvod za večer prije,kako se ispred sadašnjeg Monokinija okupljalo i bio show. Još uvijek preko ljeta zna bit organiziran nekakav miss motocrossa il nešto, al niti približno ovome neće nikad bit  :smiley:

Baš gledam snimku i ne mogu vjerovati. :mrgreen: Kada sam u Opatiji znam otici ponekad tamo tj. u Kraš Bar na kafe (odmah pored), ali bio sam i u ovom Monokimiju par puta pred koju godinu, i ne mogu vjerovati da se na istoj toj cesti tako nešto odvijalo! :D


tibor_zg said:
ako cemo vjerovati na rijec Kevinu neke stvari definitivno nisu ostale iste :LOL: :mrgreen:

"Man, the time stopped here. Everything is same except the tarmac. It's worst."

odlican video btw (y)

:LOL: (y) (y)


gino_du said:
tragicna nesreca, ali osim toga bas sam s gustom pogledao... vidim kako je bilo, ali idalje mi je tesko zamislit takvu atmosveru  (y)
sad tek kuzim koliko je Grobnik zapravno nostalgicno mijesto... sto se tice infrastrukture tamo je vrijeme stalo te 1990.  :?
p.s. cini mi se da je najveci frajer na cijeloj snimci onaj s pocetka u kabrio Yugu  :cool:

Jedino su "podmorničarske" stube za glavnu "tribinu" (ako se to tribinom može nazvati :mrgreen: ) prije 2-3 sezone zamjenjene onim manje strmim i nešto širim... :mrgreen:
 
pa ja sam ovdje prije nekih 2 mjeseca, ali u drugoj temi uploadao zadnji GP 1990 da ljudi to mogu vidit, neki ponovno, a neki prvi put...
i Rainyev rekord staze u toj utrci 1990 god. 1:29,222 u utrci kao i što svi su mu krugovi ispod 1:30... osim strartnog kruga 1:34... snimka neke Talijanske Tv kuće...
 
za razliku od ostalih ono što je imho posebnost ovog videa su snimke vezane uz događaje prije utrke :mrgreen:

+ bonus intervju s dRRotom :LOL: :mrgreen:
 
Hvala Rajku Mrvošu (17.51) šta je izvukao ove snimke iz naftalina .... snimke su neprocjenjive jer kako se zna reći "fotografija govori više od sto riječi..." a ovdje nije samo fotografija , tu je jedan cijeli mali film o vremenu posljednjeg grand prixa  8) (y)...

Je, Opatija i Preluka je živjela od 78 do te 90-te,noć i dan,  ovo je samo par kadrova koji ipak mogu nešto reći, ta gužva, napaljena atmosfera, isčekivanje sutrašnje utrke, koncerti (tu posljednju noć je na Slatini držao koncert Bajaga) ... mnogi su iz te i tako užarene Opatije išli ujutro direktno na Grobnik treznit se i spavat na +40 pa onda iopet uz čevape i par hladnih piva nastavak priče  :drunk: :yes: :piva: ...

Na 8.45 spiker govori o ponovljenoj nesreći , sada  125 ccm, koja se na istom mjestu na isti način dogodila u 250ccm par tjedana prije na Europskom kad je poginuo Manfredini, ..činjenica je da organizatori nisu niš naučili, nego tek na ovoj ponovljenoj su bar kod starta micali bale koje su kasnije nakon prvog kruga opet vraćali na rub staze  :jesus: :LOL: :jesus: :nasilni:
Lupale su se na razglas i svakakve gluposti pa recimo na 10.02 čujemo da se nebi smjelo preticati u prvom krugu pa je došlo do nesreće  :LOL: :LOL:...

A onda je nekom zasmetala hrvatska zastava (10.19) pa je sve otišlo u kurac..i grand prix i Opatija i uživancija i sa brda oko piste smo se preselili u brda Like i tamo vodili Grand prix sa bradonjama .... i sve je otišlo kvragu , da im jeb. mater  :( :palacdolje: :palacdolje:

No vratimo se ljepšim stvarima ... opet smo čuli imena koja su vozili, vidjeli na djelu Preina koji je dobio 125 ccm, legendu Lorisa Capirossia , Doriana Rombonia koji je nedavno nažalost poginuo na supermoto utrci, , vidjeli smo ponovno Rona Haslama tatu od Leona iz wsbk(16.47), Randy Mamolu (15,30) i famozni crveni rezervoar o kojem su napisane priče i bajke o tome kako je dobio noge s Grobnika, kod koga je završio i sl.  :jesus: :LOL: :LOL: :LOL: ....

Nažalost ta GP utrka je bila sva nekako naopako, promjenjeni su rasporedi utrka zbog tv prijenosa , sve je bilo poremećeno, no sudbina je tako htjela i poigrala se nažalost sa Reinhold Rothom (19,30) jedna pretužna istina koja dijelom ide na dušu organizatora ... je, čovjek još uvijek vegetira, ali je njemačka legenda i dan danas ga cijene, imaju klub koji nosi njegovo ime, dolaze čak na Grobnik na evente ... šteta, sve je bilo naopako, da nije bilo te nesreće u 125 sve bi bilo po satnici i tragedije nebi bilo...još jedan dokaz da je sve u rukama sudbine  :shock: :(

Drago mi je da smo opet vidjeli, istina samo na tren  tatu Bradla 20,42(od malog Stefana iz motoGP-a), pa na podijumu kao drugog američku legendu Johna Kocinskog (21,20), Cardusa, Martina Wimmera šminkera  (y)
Dosta poznatih faca iz svijeta moto utrka ali i iz riječkog đira ... nažalost i neke kojih više nema (ovo je lijepa uspomena i na njih) ..
Bravo Mrvoš  (y) (y)
 
evo sa YouTubea GP Yugoslavia iz 1989 pa poslušajte iz prve ruke komentare i šta kažu Shwantz, Rainy i Eddie Lawson, Shwantz je te god. na treningu napravio 1.29,19  :mrgreen: :mrgreen: poslušajte opet ako već jeste  :mrgreen: :mrgreen:

http://youtu.be/dXiv0zKuytY
 
baxy said:
Hvala Rajku Mrvošu (17.51) šta je izvukao ove snimke iz naftalina .... snimke su neprocjenjive jer kako se zna reći "fotografija govori više od sto riječi..." a ovdje nije samo fotografija , tu je jedan cijeli mali film o vremenu posljednjeg grand prixa  8) (y)...

Svaka cast na postu, vratio me u ono vrijeme, kao i sam video. (y)

High 46 said:
a onaj stup od dalekovoda iznad Zagrebačkog ....... *bate koliko nas je bilo na njemu  :shock:  :LOL:

Upad na tu tribinu tadasnja "Elektra" je naplacivala na racunima za struju :LOL:.
 
54 said:
aaaaaaaaaaaaa ludilo , ovi panduri su mi nekako pitomi nisam ih tako upamtija  :LOL:

Da ako su bili u blizini kad je neko zaturiro ili se spustio sa zadnjeg, ili se malo potpisao znali su klepit i pendrekom, ma dovoljno je bilo malo brže proći da te probaju klepnut, onako u prolazu :mrgreen:

Meni je fora i to da tada nije bilo maltretiranja motora kao danas (ili ja to barem nisam vidio, a bio sam 4 puta). Ljudi su znali zaturirati par puta, no nisam vidio da je neko držao motor u blokadi non stop, isto tako znali su se potpisati ili odvrtiti krug ili 2,3 ali nisu ubijali gumu dok ne pukne, također nisam čuo da ima pucanja. Nije bilo izživljavanja, nego samo pokazivanja vještine i zafrkancije. Izgleda da su tada ljudi više voljeli i cijenili to što imaju i voze. . .
 
baxy said:
Hvala Rajku Mrvošu (17.51) šta je izvukao ove snimke iz naftalina .... snimke su neprocjenjive jer kako se zna reći "fotografija govori više od sto riječi..." a ovdje nije samo fotografija , tu je jedan cijeli mali film o vremenu posljednjeg grand prixa  8) (y)...

Je, Opatija i Preluka je živjela od 78 do te 90-te,noć i dan,  ovo je samo par kadrova koji ipak mogu nešto reći, ta gužva, napaljena atmosfera, isčekivanje sutrašnje utrke, koncerti (tu posljednju noć je na Slatini držao koncert Bajaga) ... mnogi su iz te i tako užarene Opatije išli ujutro direktno na Grobnik treznit se i spavat na +40 pa onda iopet uz čevape i par hladnih piva nastavak priče  :drunk: :yes: :piva: ...

Na 8.45 spiker govori o ponovljenoj nesreći , sada  125 ccm, koja se na istom mjestu na isti način dogodila u 250ccm par tjedana prije na Europskom kad je poginuo Manfredini, ..činjenica je da organizatori nisu niš naučili, nego tek na ovoj ponovljenoj su bar kod starta micali bale koje su kasnije nakon prvog kruga opet vraćali na rub staze  :jesus: :LOL: :jesus: :nasilni:
Lupale su se na razglas i svakakve gluposti pa recimo na 10.02 čujemo da se nebi smjelo preticati u prvom krugu pa je došlo do nesreće  :LOL: :LOL:...

A onda je nekom zasmetala hrvatska zastava (10.19) pa je sve otišlo u kurac..i grand prix i Opatija i uživancija i sa brda oko piste smo se preselili u brda Like i tamo vodili Grand prix sa bradonjama .... i sve je otišlo kvragu , da im jeb. mater  :( :palacdolje: :palacdolje:

No vratimo se ljepšim stvarima ... opet smo čuli imena koja su vozili, vidjeli na djelu Preina koji je dobio 125 ccm, legendu Lorisa Capirossia , Doriana Rombonia koji je nedavno nažalost poginuo na supermoto utrci, , vidjeli smo ponovno Rona Haslama tatu od Leona iz wsbk(16.47), Randy Mamolu (15,30) i famozni crveni rezervoar o kojem su napisane priče i bajke o tome kako je dobio noge s Grobnika, kod koga je završio i sl.  :jesus: :LOL: :LOL: :LOL: ....

Nažalost ta GP utrka je bila sva nekako naopako, promjenjeni su rasporedi utrka zbog tv prijenosa , sve je bilo poremećeno, no sudbina je tako htjela i poigrala se nažalost sa Reinhold Rothom (19,30) jedna pretužna istina koja dijelom ide na dušu organizatora ... je, čovjek još uvijek vegetira, ali je njemačka legenda i dan danas ga cijene, imaju klub koji nosi njegovo ime, dolaze čak na Grobnik na evente ... šteta, sve je bilo naopako, da nije bilo te nesreće u 125 sve bi bilo po satnici i tragedije nebi bilo...još jedan dokaz da je sve u rukama sudbine  :shock: :(

Drago mi je da smo opet vidjeli, istina samo na tren  tatu Bradla 20,42(od malog Stefana iz motoGP-a), pa na podijumu kao drugog američku legendu Johna Kocinskog (21,20), Cardusa, Martina Wimmera šminkera  (y)
Dosta poznatih faca iz svijeta moto utrka ali i iz riječkog đira ... nažalost i neke kojih više nema (ovo je lijepa uspomena i na njih) ..
Bravo Mrvoš  (y) (y)

:paper: (y)
 
Tek sad sam pogledao snimke, jer su mi komentari jutros bili malo čudni, (na poslu blokiran YouTube)...a odnose se na evente prije i poslije, a ja imam samo cijelu utrku GP 500 koju sam uploadao... za većinu nas back to past... mene zarazia Mamola pa sam počeo svog MZ ETZ 250 dizat i ja na prednje kolo... :) :D
Da i ovo je odličan video/snimak


Sent from my iPhone 5 Black using Tapatalk
 
Biker_Sisak said:
nadam se da će se ta vremena vratiti da i mi koji tada nismo bili ni u planu doživimo to  :mrgreen:

Nazalost, funkcionalan prototip vremeplova jos nije izumljen  :mrgreen: ili u prijevodu: nikad vise... :(
 
Svjetlo i zveket unior ključeva u maloj konobi obiteljske kuće uz more. Čiovo...2 sata ujutro. Noć prije polaska dvoje polupijanih pubertetlija sklapalo je "kozu" od dvije koje su imali na raspolaganju. Ravna rama s crvenog i standardna mašina bez pete brzine s plavog mopeda. Prednje kolo s plave, a zadnje, zbog novije gume, s crvene. Kratki sic, ponavljam, kratki sic, nova ručica gasa, standardni auspuh bez pregrada, 4 bosna svjećice, par ključeva i dvotaktol. Dvije stare kacige, dvije spidfajer jakne, jedne rukavice, jedan ruksak...novine. Crveni remiks apn-a 6...dva čirava prijatelja. I posuđena ngk lula. Nijemac je nikada nije tražio nazad... :mrgreen: 

Prvi i zadnji put bio sam na Grobniku kada se tamo održavala nekakva utrka. Još sam par puta bio tamo službeno na nekakvim prezentacijama ali nikad na utrci. Nije me to tada zanimalo, kao što me ne zanima ni sada, a našao sam se tamo kako bi bio dio ludila oko kampa i oćutio šušur u Opatiji. Važnije mi je bilo vidjeti jedan pošteni prolaz na zadnjem glavnom Opatijskom ulicom ili cestom između dva kampa nego sve ostalo zajedno. Trka mi nije bila na kraj pameti. Skupa s još par "koza"...kako smo zvali i još zovemo apn 4 ili 6...od ekipe iz Kaštela, došli smo na Grobnik. Jedva. Jedina koza koja je to odradila bez defekta bila je naša standardna bez pete. Ove bušene na šezdeset te ove s drugim mašinama i delorto karburatorima trošile su najmanje dvije svječice na sto kilometara. Bilo je tu i ukrcaja na vlak, izbacivanja s vlaka u Lici, probušenih guma, padova, kvarova, krađe goriva,...svega. I svačega... :mrgreen:

Na Grobnik smo se spuštali autoputom...i to po krivoj strani. Nismo imali namjeru stajati već produžiti za Preluku ali nam je nekoliko milicijskih vozila i motocikala poželjelo dobrodošlicu odradivši zaustavljanje grupe apnovaca forama odgledanim u porocima Majamija. Jadno odrađenim. Priveli su nas u mali kontejner, a nakon nekoliko testiranja palica, milicijskih kožnih moto rukavica i podužeg objašnjavanja kako tu još ne važe rezultati izbora, (onih prvih...koji su bili održani netom prije toga), natjerali su nas da kupimo karte za oba Grobnička dana. Nama to nije bilo ni u najcrnjim planovima jer je drastično utjecalo na naš budžet, a višestruko je umanjivalo posjete prodavaonici živežnih namirnica u kampu. Još se sjećam kako su spominjali Tuđmana, još neke likove s nove političke scene i njihove familije...posebice majke. I tako...jedan istinski dirljiv susret s organima reda.  :mrgreen:       

S Grobnika smo, nakon par sati ugodnog druženja, krenuli za kamp. U Rijeci je jedan od naših kliznuo u zavoju i pogodio peglicu iz suprotnog smjera direktno u zadnju felgu. Vozila je gospođa u ranim četrdesetima, koja je za mene tada bila jebeno stara baba, a oštečenje na felgi bilo je jedva vidljivo. Teškom mukom smo je nagovorili da ne zove miliciju...nismo ih se još zaželjeli. Vjerovatno bi došla ista ekipa jer smo bili blizu, a ponovni susret u samo pola sata bilo bi previše za naše osječaje. I bubrege. Naš prika bio je prilično natučen, a iskrivljenu kozu ostavili smo kod jako dobrog čovjeka nedaleko samog udara. Čovjeka čija ljuta rakija najbolje pere friške rane...  :mrgreen:

Kad sam se skinuo s "motora" koljena i noge nisam osječao. Doslovno. Ostalog se sječam u magli. Kamp...nezaustavljiva turiranja usred noći, ludnice u samoposluzi, spavanja u prtljažniku mercedesa minike, besparice, divljanja po Opatiji, sa zadnjeg u publiku, malog Dejana koji nam je odveo motor i divljao njime dok smo spavali, cedevite, badela, drine bez filtera...Karte smo prodali u pola cijene, na utrke nismo otišli, a doma smo se vratili trajektom iz Rijeke. S posuđenim parama. Moji doma čekali su da se vratim iz Splita, s trodnevnog  rođendana na Skalicama.  :mrgreen:

Eto i mog Grobnika iz 90-te.
 
picoda said:
Svjetlo i zveket unior ključeva u maloj konobi obiteljske kuće uz more. Čiovo...2 sata ujutro. Noć prije polaska dvoje polupijanih pubertetlija sklapalo je "kozu" od dvije koje su imali na raspolaganju. Ravna rama s crvenog i standardna mašina bez pete brzine s plavog mopeda. Prednje kolo s plave, a zadnje, zbog novije gume, s crvene. Kratki sic, ponavljam, kratki sic, nova ručica gasa, standardni auspuh bez pregrada, 4 bosna svjećice, par ključeva i dvotaktol. Dvije stare kacige, dvije spidfajer jakne, jedne rukavice, jedan ruksak...novine. Crveni remiks apn-a 6...dva čirava prijatelja. I posuđena ngk lula. Nijemac je nikada nije tražio nazad... :mrgreen: 

Prvi i zadnji put bio sam na Grobniku kada se tamo održavala nekakva utrka. Još sam par puta bio tamo službeno na nekakvim prezentacijama ali nikad na utrci. Nije me to tada zanimalo, kao što me ne zanima ni sada, a našao sam se tamo kako bi bio dio ludila oko kampa i oćutio šušur u Opatiji. Važnije mi je bilo vidjeti jedan pošteni prolaz na zadnjem glavnom Opatijskom ulicom ili cestom između dva kampa nego sve ostalo zajedno. Trka mi nije bila na kraj pameti. Skupa s još par "koza"...kako smo zvali i još zovemo apn 4 ili 6...od ekipe iz Kaštela, došli smo na Grobnik. Jedva. Jedina koza koja je to odradila bez defekta bila je naša standardna bez pete. Ove bušene na šezdeset te ove s drugim mašinama i delorto karburatorima trošile su najmanje dvije svječice na sto kilometara. Bilo je tu i ukrcaja na vlak, izbacivanja s vlaka u Lici, probušenih guma, padova, kvarova, krađe goriva,...svega. I svačega... :mrgreen:

Na Grobnik smo se spuštali autoputom...i to po krivoj strani. Nismo imali namjeru stajati već produžiti za Preluku ali nam je nekoliko milicijskih vozila i motocikala poželjelo dobrodošlicu odradivši zaustavljanje grupe apnovaca forama odgledanim u porocima Majamija. Jadno odrađenim. Priveli su nas u mali kontejner, a nakon nekoliko testiranja palica, milicijskih kožnih moto rukavica i podužeg objašnjavanja kako tu još ne važe rezultati izbora, (onih prvih...koji su bili održani netom prije toga), natjerali su nas da kupimo karte za oba Grobnička dana. Nama to nije bilo ni u najcrnjim planovima jer je drastično utjecalo na naš budžet, a višestruko je umanjivalo posjete prodavaonici živežnih namirnica u kampu. Još se sjećam kako su spominjali Tuđmana, još neke likove s nove političke scene i njihove familije...posebice majke. I tako...jedan istinski dirljiv susret s organima reda.  :mrgreen:       

S Grobnika smo, nakon par sati ugodnog druženja, krenuli za kamp. U Rijeci je jedan od naših kliznuo u zavoju i pogodio peglicu iz suprotnog smjera direktno u zadnju felgu. Vozila je gospođa u ranim četrdesetima, koja je za mene tada bila jebeno stara baba, a oštečenje na felgi bilo je jedva vidljivo. Teškom mukom smo je nagovorili da ne zove miliciju...nismo ih se još zaželjeli. Vjerovatno bi došla ista ekipa jer smo bili blizu, a ponovni susret u samo pola sata bilo bi previše za naše osječaje. I bubrege. Naš prika bio je prilično natučen, a iskrivljenu kozu ostavili smo kod jako dobrog čovjeka nedaleko samog udara. Čovjeka čija ljuta rakija najbolje pere friške rane...  :mrgreen:

Kad sam se skinuo s "motora" koljena i noge nisam osječao. Doslovno. Ostalog se sječam u magli. Kamp...nezaustavljiva turiranja usred noći, ludnice u samoposluzi, spavanja u prtljažniku mercedesa minike, besparice, divljanja po Opatiji, sa zadnjeg u publiku, malog Dejana koji nam je odveo motor i divljao njime dok smo spavali, cedevite, badela, drine bez filtera...Karte smo prodali u pola cijene, na utrke nismo otišli, a doma smo se vratili trajektom iz Rijeke. S posuđenim parama. Moji doma čekali su da se vratim iz Splita, s trodnevnog  rođendana na Skalicama.  :mrgreen:

Eto i mog Grobnika iz 90-te.

Zanimljivo iskustvo! :mrgreen: (y)

Ako ima još netko kakvu zanimljivu priču, bilo bi lijepo da ju podijeli, nama mlađima je vjerovatno posebno zanimljivo (bar meni) slušati priče "iz prve ruke", znači ljudi koji su tada imali godine koje npr. ja imam sada (otprilike) i koji su bili tamo. :D (y)

Ja evo ponavljam, meni je totalno nezamislivo vidjeti takvu zainteresiranost za utrke, toliko ljudi, toliko popunjen Grobnik i apsolutno sve oko njega. Na stranu malo drukčije vizure cesta i okolnih mjesta (koje je isto zanimljivo vidjeti), te motora (pogotovo sportskih koji me najviše zanimaju), koji su tada bili (skoro) novi a danas je malo koji od njih na životu, a ako neki i jest, obično je prerađen u street fajtera. :mrgreen: To je naravno isto zanimljivo, ali ta atmosfera mi se čini posebnom.

Danas kada se čovjek odveze tamo (osobno sam čest gost), gledajuči slike i snimke, doslovno kao da je vrijeme stalo, izuzev možda "novih" stepenica glavne "tribine". :mrgreen:

Ja sam Grobnik (automotodrom) prvi put posjetio (sa svojim motorom, Yamahom XT660X) krajem ljeta 2008., nešto prije mog 19. rođendana, a mislim da se radilo o 32. Motohappeningu. Bio sam i ranije tamo (čini mi se 2006. godine), ali samo na pisti sportskog aedroma, dok su se tamo održavale prve 402 utrke u nas.

U međuvremenu, osim "standardnih" zbivanja, poput Happeninga koji je više okrenut domacim vozacima, te AA, Kinga i sl. gdje prevladavaju stranci ali opet više ili manje amateri ili poneki profesionalac ali nikako ne kalibra razine svjetskog prvenstva, bilo je tu ponešto utrka motora sa prikolicom (europsko ili svjetsko prvenstvo, ne sječam se), te svjetsko prvenstvo u supermotu, ali posječenost je u usporedbi sa snimkom iz prvog posta doslovno nepostoječa. Vrlo tužna slika.