GussRadWixer
Guest
KAZE said:GussRadWixer said:A sad opet malo natrag na temu...
KAZE, kao dealer, sto ti smatras "razumnim rokom" unutar kojeg trebas popraviti/zamijeniti stvar? :wink:
Potovani
Razumni rok je ---Kada bilo koja tvornica koja je zaprimila dojavu o greci na svom proizvodu ne ustanovi zato se takov kvar deava,da li je faktor ćovjek,loa upotreba,ne adekvatno odravanje,lo materijal,itd.
Tvornica će u najbrem mogučem vremenu poslati zamjenski dio/A NE KAKO VI POTOVANI GOSPODINE TVRDITE DEALER/jer ja mislim da jo ni jedan dealer na svijetu nema proizvodne pogone da bi proizvodio dijelove i to uspijenoje od jedne tvornice ,pa nek bude bilo koje.
To vam kaem zato jer sam radio u Njemačkoj kao Majstor
u Firmi KAWA-MOTOR
Sve propozicije garancija i popravaka u garantnom roku su mi poznate.Tako da o tome neču dalje niti debatirati jer nema smisla.
Uz duno potovanje
Vlasnik firme KMS
Darko Pavelić -Dac
Svevisnji!
Ja jos uvijek nisam dobio odgovor. Ovo:
to nije :roll:, a jos manje ovo:KAZE said:Razumni rok je ---Kada bilo koja tvornica koja je zaprimila dojavu o greci na svom proizvodu ne ustanovi zato se takov kvar deava,da li je faktor ćovjek,loa upotreba,ne adekvatno odravanje,lo materijal,itd.
Naime, pitanje je i bilo postavljeno zato sto "propozicije garancija i popravaka u garantnom roku" NAMA NISU POZNATE! :evil:KAZE said:Sve propozicije garancija i popravaka u garantnom roku su mi poznate.Tako da o tome neču dalje niti debatirati jer nema smisla.
Kako HR zakon ne definira "razuman rok", a vjerujem da su stajalista kupca i trgovca/servisa/tvornice dijametralna, sto je i vidljivo iz prijasnjih postova, zanimalo me sto dealer smatra razumnim rokom unutar kojeg treba:
a) otkloniti kvar
b) zamijenit stvar novom
c) vratiti novac
Skakljivo pitanje, jel'da? :wink: Neoprezan covjek bi se prividno mogao na stosta obvezati odgovarajuci na njega.
P.S.
Tvornica nece slati nista. Dealer ili serviser ce naruciti! Kupac s tvornicom nema nista. Kvar ce otkloniti serviser na licu mjesta, a ne tvornicki inzinjer (osim u iznimnim slucajevima). Troskove dijelova i rada ce pokriti tvornica (iz budzeta za troskove prozrocene losom kvalitetom proizvoda) ili osiguravajuce drustvo. I ponavljam jos jednom, radi se iskljucivo o trosku, a ne o crnoj magiji!
Za primjer, Kawasaki nije trebao onoliko gnjaviti s onim auspusima, mogao je lijepo reci prihvacamo zamjenu originalnog auspuha drugim proizvodom i pokriti trosak. Garanciju za auspuh bi tada preuzeo proizvodjac auspuha, kupac nebi cekao x tjedana na popravak i svi sretni i zadovoljni.
Lijep pozdrav, Vas
Drkadzijalijevanogkotaca