Vjerojatno su ju spalili "Moto Legija" na nekom od River partija.darko57 said:e da jawu 175 mislim da je bila kraj 60, sam vozio nekih dva tjedna, proučavao piganje rame po Zgbu, to je bil hali gali.
14. dan ostala u Gorskom Kotaru negdje oko S.n.Kupi (možda je još tam) i definitivno nije u voznom stanju.
Super iskustvo!!!!!!
Sam da dodam, nije bed za naći, jedan je kod Crkve, nemreš ju fulat, jer se vidi, a drugi ti je malo nizbrdo od njega, al na ulici svi znaju, sam pitaj za invalida s motorima....biker5 said:Zagorec,
nekad je dučan za Jawu bil u centru (bili su ko bungalovi složeni u krug ), mislim da se gazda zval Janoš ili tak nekak , ne znam di je danas. A za Emzu u jednoj zgradi u blizini imal je rampu na ulazu, jer je gazda bil invalid, koliko se sjećam.
Al ni ti problem pitati ..... ..... ak znaš mađarski ..... malo engereš mengereš malo ruke i noge .... Buš se ti već snašel kak i mi nekad.
Klopa ti je dobra, pogotovo kobasi i gemišti od pol litre, samo se nemoj zaigrati i obavezno pazi na ogranićenje brzine i na svjetla...
ZAGOREC said:fala decki.znate da se mi zagorci svigde snajdemo a kam nebi u madjarskoj.pol litra rakije u se i da vidis kak bumo znali madjarski.jos jednom fala svima na informacijama.
biker5 said:Zagorec,
A za Emzu u jednoj zgradi u blizini imal je rampu na ulazu, jer je gazda bil invalid, koliko se sjećam.
biker5 said:A ak se ne snajdete onda jih bute tužili .....
i to ni iskljuceno.
Potpisujem sve, do zadnje rijeci! Odlican post!Djordje.rad said:Evo da se i ja malo ukljucim i osvezim temu. Doduse, nisam imao Jawu ali sam vozio nekoliko MZ-a. Bilo je tu odlazaka na more, GP u Rijeci, nabavka delova u Madjarskoj, sve o cemu se vec pisalo. Ali neko je pomenuo Yamahu XZ 550, e pa imao sam je i ja, model S, i mislim da me je namucila vise nego sto bi bilo koja Jawa to mogla. Menjao sam joj letece lezajeve nekoliko puta u toku sezone, frajlauf, stator, karburatore sam stelovao jednom nedeljno, CDI, regler,... A sve skupo i tesko se nabavlja. Ako je i bilo problema sa Jawom, onda je ovo japanska Jawa! Dakle, nisu Japanci nepogresivi, pa svi znamo za brojne japanske motore sa konstrukcionim greskama (kao pomenuta XZ) nego po zakonu velikih brojeva - puno jawa, puno kvarova.
Ko je jos cuo za Yamahu XZ550, pa u onoj velikoj Jugoslaviji bilo ih je svega nekoliko i verovatno su se sve kvarile, ali je to malo ko znao. Ali ako tako generalizujemo stvar Jawe (MZ, Tomos) se kvare , Japanci - ne. Statistika je cudo! Medjutim, Jawa se uz manje izmene proizvodila decenijama, a pomenuta Yamaha 2-3 godine. Ipak, to su bila lepa vremena. Pocinjalo se sa pony expresom, APN, pa T15, E90, a prvi pravi motori bili su MZ i Jawa, kada posle toga uspes da kupis Japanca (Italijana, Nemca) vec si bio iskusan motociklista. A sada, odmah 150 - 200 KS pa ko prezivi sezonu! Doduse tako je kod nas, sada je usvojen novi zakon u skladu sa EU zakonima, ali bojim se da to nece mnogo promeniti stvar, jer ce mnogo klinaca zeljnih dokazivanja, kojima ce biti "smor" da voze motor slabiji od 100 KS voziti bez dozvole. Ali tocak istorije se okrece, i zlatna vremena Jawe i MZ-a su prosla, nama starijima ostaje da ih se secamo i gledamo fotografije, a mladjima da o njima samo slusaju, ukoliko im i to nije "smor"!
Teya said:takva je bila moja jawa. Godište 96. Inače su mi svi govorili, da su platine bile problem, ali ovaj model nije imao više platina. Inače je motor bio skroz isti. Isto na kurblu, koja je bila i mjenjač odjednom.. ma prestrašno... nikad nisam imala problema s njom. Osim jednom se mi pregrijalo ulje u kočnicama i ostala sam bez prednje kočnice. Super motorček.
Kakva pila! Pa ovo i ne lici na one nase Jawe iz ranih 80-tih!Teya said:takva je bila moja jawa. Godište 96. Inače su mi svi govorili, da su platine bile problem, ali ovaj model nije imao više platina. Inače je motor bio skroz isti. Isto na kurblu, koja je bila i mjenjač odjednom.. ma prestrašno... nikad nisam imala problema s njom. Osim jednom se mi pregrijalo ulje u kočnicama i ostala sam bez prednje kočnice. Super motorček.