zar je jawa toliko loša

e da jawu 175 mislim da je bila kraj 60, sam vozio nekih dva tjedna, proučavao piganje rame po Zgbu, to je bil hali gali.
14. dan ostala u Gorskom Kotaru negdje oko S.n.Kupi (možda je još tam) i definitivno nije u voznom stanju.
Super iskustvo!!!!!!
 
darko57 said:
e da jawu 175 mislim da je bila kraj 60, sam vozio nekih dva tjedna, proučavao piganje rame po Zgbu, to je bil hali gali.
14. dan ostala u Gorskom Kotaru negdje oko S.n.Kupi (možda je još tam) i definitivno nije u voznom stanju.
Super iskustvo!!!!!!
Vjerojatno su ju spalili "Moto Legija" na nekom od River partija. :LOL:
 
posto ja vozim jawu i dan danas,molio bi vas upucenije i iskusnije da mi kazete gdi i kak se zove u Nađkanjizi ducan sa djelovima za jawe i mz,frend ima mz-u,isli bi malo u nabavku.
 
ajd napisite kaj imate od djelova i koja je cijena svega toga,pa mozda i trzimo nesto.
 
Zagorec,

nekad je dučan za Jawu bil u centru (bili su ko bungalovi složeni u krug ), mislim da se gazda zval Janoš ili tak nekak , ne znam di je danas. A za Emzu u jednoj zgradi u blizini imal je rampu na ulazu, jer je gazda bil invalid, koliko se sjećam.
Al ni ti problem pitati .....  :)  :) ..... ak znaš mađarski ..... malo engereš mengereš malo ruke i noge .... Buš se ti već snašel kak i mi nekad.
Klopa ti je dobra, pogotovo kobasi i gemišti od pol litre, samo se nemoj zaigrati i obavezno pazi na ogranićenje brzine i na svjetla... (y)
 
biker5 said:
Zagorec,

nekad je dučan za Jawu bil u centru (bili su ko bungalovi složeni u krug ), mislim da se gazda zval Janoš ili tak nekak , ne znam di je danas. A za Emzu u jednoj zgradi u blizini imal je rampu na ulazu, jer je gazda bil invalid, koliko se sjećam.
Al ni ti problem pitati .....  :)  :) ..... ak znaš mađarski ..... malo engereš mengereš malo ruke i noge .... Buš se ti već snašel kak i mi nekad.
Klopa ti je dobra, pogotovo kobasi i gemišti od pol litre, samo se nemoj zaigrati i obavezno pazi na ogranićenje brzine i na svjetla... (y)
Sam da dodam, nije bed za naći, jedan je kod Crkve, nemreš ju fulat, jer  se vidi, a drugi ti je  malo nizbrdo od njega,  al na ulici svi znaju, sam pitaj za invalida s  motorima....
 
fala decki.znate da se mi zagorci svigde snajdemo a kam nebi u madjarskoj.pol litra rakije u se i da vidis kak bumo znali madjarski.jos jednom fala svima na informacijama.
 
ZAGOREC said:
fala decki.znate da se mi zagorci svigde snajdemo a kam nebi u madjarskoj.pol litra rakije u se i da vidis kak bumo znali madjarski.jos jednom fala svima na informacijama.

A ak se ne snajdete onda jih bute tužili ..... :mrgreen:
 
biker5 said:
Zagorec,

A za Emzu u jednoj zgradi u blizini imal je rampu na ulazu, jer je gazda bil invalid, koliko se sjećam.

A zval se je Atila ak me sjecanje ne vara  :misli:
 
Evo ti detaljan opis koji je napravio ernesto s mz foruma kak doći do dućana  8)

Dakle: dolazis do te nagykanizse, na prvom malom rotoru skrenes desno, vozis se do kraja (s desne strane je neki parkic, a ispred neka velika stara uredjena bijelo/siva zgrada. Tu skrenes lijevo i nakon nekoliko stotina metara s lijeve strane je stara trznica. Ukoliko se izgubis, mislim da je to dobar orjentir, pa pitaj nekoga za staru trznicu. Nastavis po toj ulici samo ravno, ulica ti se penje uzbrdo. Na vrhu mozes lijevo i odma se parkiras (mislim da je gore crkvica). S te strane ceste ti je u nizu zgrada jedan mali ducancic s dijelovima za MZ, jawe, simsone... Gazda je Zena Horvat (pazi nije z sa kvacicom, ja sam isto prvo trazio zenu ko zenu  Tu bas nije bio neki izbor, mada se nadje stvari.
Drugi ducan (Atila invalid) bi ti bio tako da ne parkiras, nego na vrhu brda krenes s lijeve strane nizbrdo, i nakon cca 300-500-1000 metara (mozda su krive mjere, ali ne daleko) s lijeve strane ces vidjeti jedan niz zgrada. U prizemlju jedne od njih ti je ducancic, najvjerojatnije ces ispred vidjeti neki motor parkirani.
Ovo je moj opis koliko se sjecam, a nadam se da ce ga netko potvrditi ili ispraviti ako je nesto krivo.
 
Evo da se i ja malo ukljucim i osvezim temu. Doduse, nisam imao Jawu ali sam vozio nekoliko MZ-a. Bilo je tu odlazaka na more, GP u Rijeci, nabavka delova u Madjarskoj, sve o cemu se vec pisalo. Ali neko je pomenuo Yamahu XZ 550, e pa imao sam je i ja, model S, i mislim da me je namucila vise nego sto bi bilo koja Jawa to mogla. Menjao sam joj letece lezajeve nekoliko puta u toku sezone, frajlauf, stator, karburatore sam stelovao jednom nedeljno, CDI, regler,... A sve skupo i tesko se nabavlja. Ako je i bilo problema sa Jawom, onda je ovo japanska Jawa! Dakle, nisu Japanci nepogresivi, pa svi znamo za brojne japanske motore sa konstrukcionim greskama (kao pomenuta XZ) nego po zakonu velikih brojeva - puno jawa, puno kvarova.
Ko je jos cuo za Yamahu XZ550, pa u onoj velikoj Jugoslaviji bilo ih je svega nekoliko i verovatno su se sve kvarile, ali je to malo ko znao. Ali ako tako generalizujemo stvar Jawe (MZ, Tomos) se kvare , Japanci - ne. Statistika je cudo! Medjutim, Jawa se uz manje izmene proizvodila decenijama, a pomenuta Yamaha 2-3 godine. Ipak, to su bila lepa vremena. Pocinjalo se sa pony expresom, APN, pa T15, E90, a prvi pravi motori bili su MZ i Jawa, kada posle toga uspes da kupis Japanca (Italijana, Nemca) vec si bio iskusan motociklista. A sada, odmah 150 - 200 KS pa ko prezivi sezonu! Doduse tako je kod nas, sada je usvojen novi zakon u skladu sa EU zakonima, ali bojim se da to nece mnogo promeniti stvar, jer ce mnogo klinaca zeljnih dokazivanja, kojima ce biti "smor" da voze motor slabiji od 100 KS voziti bez dozvole. Ali tocak istorije se okrece, i zlatna vremena Jawe i MZ-a su prosla, nama starijima ostaje da ih se secamo i gledamo fotografije, a mladjima da o njima samo slusaju, ukoliko im i to nije "smor"!
 
Djordje.rad said:
Evo da se i ja malo ukljucim i osvezim temu. Doduse, nisam imao Jawu ali sam vozio nekoliko MZ-a. Bilo je tu odlazaka na more, GP u Rijeci, nabavka delova u Madjarskoj, sve o cemu se vec pisalo. Ali neko je pomenuo Yamahu XZ 550, e pa imao sam je i ja, model S, i mislim da me je namucila vise nego sto bi bilo koja Jawa to mogla. Menjao sam joj letece lezajeve nekoliko puta u toku sezone, frajlauf, stator, karburatore sam stelovao jednom nedeljno, CDI, regler,... A sve skupo i tesko se nabavlja. Ako je i bilo problema sa Jawom, onda je ovo japanska Jawa! Dakle, nisu Japanci nepogresivi, pa svi znamo za brojne japanske motore sa konstrukcionim greskama (kao pomenuta XZ) nego po zakonu velikih brojeva - puno jawa, puno kvarova.
Ko je jos cuo za Yamahu XZ550, pa u onoj velikoj Jugoslaviji bilo ih je svega nekoliko i verovatno su se sve kvarile, ali je to malo ko znao. Ali ako tako generalizujemo stvar Jawe (MZ, Tomos) se kvare , Japanci - ne. Statistika je cudo! Medjutim, Jawa se uz manje izmene proizvodila decenijama, a pomenuta Yamaha 2-3 godine. Ipak, to su bila lepa vremena. Pocinjalo se sa pony expresom, APN, pa T15, E90, a prvi pravi motori bili su MZ i Jawa, kada posle toga uspes da kupis Japanca (Italijana, Nemca) vec si bio iskusan motociklista. A sada, odmah 150 - 200 KS pa ko prezivi sezonu! Doduse tako je kod nas, sada je usvojen novi zakon u skladu sa EU zakonima, ali bojim se da to nece mnogo promeniti stvar, jer ce mnogo klinaca zeljnih dokazivanja, kojima ce biti "smor" da voze motor slabiji od 100 KS voziti bez dozvole. Ali tocak istorije se okrece, i zlatna vremena Jawe i MZ-a su prosla, nama starijima ostaje da ih se secamo i gledamo fotografije, a mladjima da o njima samo slusaju, ukoliko im i to nije "smor"!
Potpisujem sve, do zadnje rijeci! Odlican post! (y)
 
takva je bila moja jawa. Godište 96. Inače su mi svi govorili, da su platine bile problem, ali ovaj model nije imao više platina. Inače je motor bio skroz isti. Isto na kurblu, koja je bila i mjenjač odjednom.. ma prestrašno... nikad nisam imala problema s njom. Osim jednom se mi pregrijalo ulje u kočnicama i ostala sam bez prednje kočnice. Super motorček.

825_0_1_2_350%20chopper_Ralf-s%20Jawa.jpg

 
Teya said:
takva je bila moja jawa. Godište 96. Inače su mi svi govorili, da su platine bile problem, ali ovaj model nije imao više platina. Inače je motor bio skroz isti. Isto na kurblu, koja je bila i mjenjač odjednom.. ma prestrašno... nikad nisam imala problema s njom. Osim jednom se mi pregrijalo ulje u kočnicama i ostala sam bez prednje kočnice. Super motorček.

825_0_1_2_350%20chopper_Ralf-s%20Jawa.jpg


može se nabaviti/napraviti taj dio, da nemaš platine.......čak mislim da ima za kupiti negdje, tako sam čuo i da je cjena 70€.......i onda si miran.......jawa je 2T mašina,al nema puno okretaja,ko automobil,pa vjerujem da mašina uz neko polusintetičko ulje može dosta trajati.....
 
Teya said:
takva je bila moja jawa. Godište 96. Inače su mi svi govorili, da su platine bile problem, ali ovaj model nije imao više platina. Inače je motor bio skroz isti. Isto na kurblu, koja je bila i mjenjač odjednom.. ma prestrašno... nikad nisam imala problema s njom. Osim jednom se mi pregrijalo ulje u kočnicama i ostala sam bez prednje kočnice. Super motorček.

825_0_1_2_350%20chopper_Ralf-s%20Jawa.jpg
Kakva pila! Pa ovo i ne lici na one nase Jawe iz ranih 80-tih! :LOL: