zar je jawa toliko loša

Ovi stari motori me podsjetili da pokažem jednu sliku snimljenu u Orašju prije dva tjedna.
To je ljubav prema motorima,čovjek ima osam banki i dođe na susret sa svojim bajkom koji je isto tako oldtajmer kao i on.              (y)
 
To je Tomos T-12 s znatno mlađom mašinom od T-14 !

Inače,  (y) za dede na motorima, pa makar i novim !
 
T 12 je imala otraga okrugli štitnik za lanac, ovaj ima odrezan ukoso, to su imale 14-ice. A sad mislim ako ti nešto više znaš od mene koji zaključujem samo po slici, onda okaj. Mislim ako poznaješ dedu? Po slici je to meni ćista 14-ica.
 
Jolly said:
Ovi stari motori me podsjetili da pokažem jednu sliku snimljenu u Orašju prije dva tjedna.
To je ljubav prema motorima,čovjek ima osam banki i dođe na susret sa svojim bajkom koji je isto tako oldtajmer kao i on.               (y)
to je cika Djuro..najstariji motorista iz Orasja...t14 je u pitanju...lik je poznat po tome sto je prve ljude sa opcine odveo na rad u Njemacku...a eto on sam nije bio tamo dugo..
 
Light said:
To je model 14V ili 14VN 1969-1972.
Tako je, 12 je imala okrugli ventilator zraka(poklopac mislim) tri brzine i šaltung na volanu preko sajli. 14 je bila malo uglađenija. Inaće kao klinci smo na 12-ice stavljali cilindar fi 42 (lamo), otraga največu šajbu kaj smo mogli nabaviti, izmudrijali nožni šaltung i vudri moto kros. To su bila vremena. Šteta kaj onda nije bilo tak fotoaparata kao danas. Hvata me nostalgija...
 
Jolly said:
Ovi stari motori me podsjetili da pokažem jednu sliku snimljenu u Orašju prije dva tjedna.
To je ljubav prema motorima,čovjek ima osam banki i dođe na susret sa svojim bajkom koji je isto tako oldtajmer kao i on.               (y)
To je nas od danas najstariji clan MK "Posavac"rocker Djuro,
nazalost danas je sahranjen  najstariji clan moto kluba MK"Posavac" Djula koji je vozio T-11
 
al t-12 sto je imala ruznu masinu to je strava..saltung na lijevoj rucki..kurbla takodje sa desne strane...
 
Six said:
to je cika Djuro..najstariji motorista iz Orasja...t14 je u pitanju...lik je poznat po tome sto je prve ljude sa opcine odveo na rad u Njemacku...a eto on sam nije bio tamo dugo..
Cika Djuro  (y) i njegove koledzice, (di je sad Knjaz!? :LOL:)
Light said:
Kod nas je televizor ili greda  (y)
Bravo majstore za "televizor" ( i kod nas ga isto zovu)!  (y)
 
Imao sam i mz etz 250 i jawu 350 ts, po meni je jawa bila onda pravi motor i puno brža i stabilnija od mz-a.

A kvarovi: kvarili se jedni i drugi i krparilo se jer nije bilo ni para ni djelova.  :)
 
  :cigle:  dečki oprostite, malo sam se zblenul.
Na prvi pogled mi se učinilo da je rama i prednji dio ( ne mašina ! ) od T-12 . Ali nisam u pravu.

T 12 je imao bitno drugačiju izvedbu volana ( limena krila i obrve nad farom )

Izgleda da bih nakon 30-tak godina trebao iskopati svoju T-12 "srebrnu strijelu"
iz dna spremišta "tehnike iz mladih dana" i podsjetiti se detalja !

Još jedamput, isprika zbog pogrešnog navoda ! 
 
Six said:
to je cika Djuro..najstariji motorista iz Orasja...t14 je u pitanju...lik je poznat po tome sto je prve ljude sa opcine odveo na rad u Njemacku...a eto on sam nije bio tamo dugo..
Tip je stvarno zakon.    (y)
 
Pava0001 said:
To je nas od danas najstariji clan MK "Posavac"rocker Djuro,
nazalost danas je sahranjen  najstariji clan moto kluba MK"Posavac" Djula koji je vozio T-11
Žao mi je za vašeg člana,neka mu je laka naša zemljica.
Malo smo skrenuli sa teme ali kad smo već tu, sječanja naviru. T 11, ako se nevaram, bio je onaj kolibrić sa "ženskom" ramom, pedalama i sa dvije brzine isto ručno. I njega sam vozio, joj kaj sam star...
 
(y)Onaj gore,samo je moj imao pedale umjesto kurble. Evo, našao sam par slika. Moja CZ 250 1973. god. Ja i prijatelji na posljednjo utrci na Preluki. Spavali smo u kampu sa Agostinijem i ostalom škvadrom. To su bila vremena... :D
 
letecideda said:
(y)Onaj gore,samo je moj imao pedale umjesto kurble. Evo, našao sam par slika. Moja CZ 250 1973. god. Ja i prijatelji na posljednjo utrci na Preluki. Spavali smo u kampu sa Agostinijem i ostalom škvadrom. To su bila vremena... :D
Bravo deda, kao sto vec rekoh za slicne slike na temi stari motori: to su bila luda vremena i nikad vise nece biti takva. (y)
Btw. Ova tvoja "Čeza" je mogla na Camel Trophy ili slican rally, barem sto se rasvjete tice! :LOL:
 
Light said:
Koliko majstora,tolko teorija iliti svaki cigo svoga konja hvali  (y) :jesus:
Ne znam kako je prije bilo,ali govorim za danas. Ja mislim da to sve ovisi o majstorima, evo imam frenda sa ČZ 175 pa njega svako malo struja zeza,platine, pa kondenzator, bobina ovo ono, dok drugi pajdo s istom takvom prošao 8000km bez ičega. Ja sam naravno za MZ evo moj radi ko urica, 1967.g. preko zime je cijeli rastavljen i sve je složeno na novo, uloženo puno truda ali rezultat je  (y) (y) Nikad s njim problema, dok Jawe ne pale, on pali na prvi zub, MZ (y)
evo par slika
Dobro si ga sredio svaka cast  (y)
 
Gato said:
:
Btw. Ova tvoja "Čeza" je mogla na Camel Trophy ili slican rally, barem sto se rasvjete tice! :LOL:
hm ali da upali sve neznam bas..da nebi mrak nastao..uzimao sam da vozam i mz i jawu..mz mi je bio drazi..iako je bio onako virzljast..ali puno okretniji od jawe 350 ts..ali ona je bila dosta stabilnija..to se mora rec..naravno pisem o etz 250...model 251 je bio puno manji i kompaktniji..