trop
New member
kukac said:ne ne neubacuje. od jawine mašine 350 pravi četvorotaktnu. radovi su več pri kraju!
Daj nam to malo pojasni i ubaci kakvu sliku, jer to je posao malo veći :misli:
kukac said:ne ne neubacuje. od jawine mašine 350 pravi četvorotaktnu. radovi su več pri kraju!
kako to mora šrotat :misli:papillon said:JAWA 1050ccm
http://i78.servimg.com/u/f78/12/58/98/17/67310.jpg
http://i78.servimg.com/u/f78/12/58/98/17/67510.jpg
http://i78.servimg.com/u/f78/12/58/98/17/67610.jpg
Na "youtube" ima i video ako nekoga interesira '3 HENGERES JAWA 1050ccm"
Izgleda da je sve moguće i da ima Grunfova više nego u Alan Fordu,ovo mi je posla frend iz Zadra i u prvi tren mi se činilo čudno i nestvarno ali izgleda da je to moguće, što bi rekli Oni da mi na Brdovitom Balkanu od ništa napravimo nešto a kad pogledaš i je tako daš nam Japanca,Čeha,Kineza,Korejca,Njemca,Rusa uvik napravimo sa mizernim alatom puno lipih ideja,snage i poboljšanja ciklistike-a što reči čudan smo mi narod-pametan i vridan ali nas ne razumu ili mi njih ne razumimo
Majke ti mile i dva su srotala, kako li tek ovih sest...?! :shock:hondamoto said:kako to mora šrotat :misli:
3 motora x 2 cilindra = 6 srotajucih cilindara!Bob Rock said:Šta, ova ima 6 dvotaktnih motora u seriji ,pa ima 12 taktova ...Ja mislim da je svi Česi na svitu ne mogu uštimat.
ma sigurno, greška je te motore uspoređivat za ZAPADNOM tehnologijom,ali za ono vrime kad se nije moglo,Jawa je bilakapetand said:Izgleda da ima puno dobrih iskustava sa jawom i da nisu toliko loši motori kakvim ih dosta ljudi prikazuje.Svaki motor ima dobre i loše strane
Ne bih se složio, napravio sam sa MZ 250 TS 70000 km bez ikakvih problema , osim što mi je riknula 3. brzina no to nije bio skup kvar. Jawu 350 sam imao 6 dana i sve dane je bila na popravku, niko nije znao riješiti paljenje, šutnio sam taj motor za sva vremena alacdolje: Razlika između MZ i Jawe je bila ogromna ,no jaWaroši su bili skloni mazohizmu i mehanici pozdrrav svim MZ-ašima iz kasnih `70. i ranih `80.-tih godinabluerider50 said:Imao sam davno MZ150.To je slično! U davno vrijeme samo smo to mogli kupiti! Materijal sovjetski čelik.Promijeniš lagere radilice,odeš do Jadrana i na povratku ponovno na servis i mijenjaš isto! SKUPO!!!
Možda je danas bolje jer su materijali bolji?
Pozdrav brate, evo me na barikadama s tobom ! MZ (TS 250) Anno Domini 1979!hondamoto said:Ne bih se složio, napravio sam sa MZ 250 TS 70000 km bez ikakvih problema , osim što mi je riknula 3. brzina no to nije bio skup kvar. Jawu 350 sam imao 6 dana i sve dane je bila na popravku, niko nije znao riješiti paljenje, šutnio sam taj motor za sva vremena alacdolje: Razlika između MZ i Jawe je bila ogromna ,no jaWaroši su bili skloni mazohizmu i mehanici pozdrrav svim MZ-ašima iz kasnih `70. i ranih `80.-tih godina
P.S. hehehehe, da oživimo stari rat MZ- JAWA iz tog doba