zar je jawa toliko loša

kukac said:
ne ne  neubacuje.   od jawine mašine 350 pravi četvorotaktnu.  radovi su več pri kraju!  :mrgreen:


Daj nam to malo pojasni i ubaci kakvu sliku, jer to je posao malo veći :misli:
 
Od dvotaktne pravi cetverotaktnu :misli:
To me bas interesuje kako :misli:
 
Mora da je tom majstoru Grunf nesto u rodu! :LOL:
Ajd da vidim i to cudo...
 
JAWA 1050ccm
http://i78.servimg.com/u/f78/12/58/98/17/67310.jpg
http://i78.servimg.com/u/f78/12/58/98/17/67510.jpg
http://i78.servimg.com/u/f78/12/58/98/17/67610.jpg
Na "youtube" ima i video ako nekoga interesira '3 HENGERES JAWA 1050ccm"
Izgleda da je sve moguće i da ima Grunfova više nego u Alan Fordu,ovo mi je posla frend iz Zadra i u prvi tren mi se činilo čudno i nestvarno ali izgleda da je to moguće, što bi rekli Oni da mi na Brdovitom Balkanu od ništa napravimo nešto a kad pogledaš i je tako daš nam Japanca,Čeha,Kineza,Korejca,Njemca,Rusa uvik napravimo sa mizernim alatom puno lipih ideja,snage i poboljšanja ciklistike-a što reči čudan smo mi narod-pametan i vridan ali nas ne razumu ili mi njih ne razumimo  (y)
 
papillon said:
JAWA 1050ccm
http://i78.servimg.com/u/f78/12/58/98/17/67310.jpg
http://i78.servimg.com/u/f78/12/58/98/17/67510.jpg
http://i78.servimg.com/u/f78/12/58/98/17/67610.jpg
Na "youtube" ima i video ako nekoga interesira '3 HENGERES JAWA 1050ccm"
Izgleda da je sve moguće i da ima Grunfova više nego u Alan Fordu,ovo mi je posla frend iz Zadra i u prvi tren mi se činilo čudno i nestvarno ali izgleda da je to moguće, što bi rekli Oni da mi na Brdovitom Balkanu od ništa napravimo nešto a kad pogledaš i je tako daš nam Japanca,Čeha,Kineza,Korejca,Njemca,Rusa uvik napravimo sa mizernim alatom puno lipih ideja,snage i poboljšanja ciklistike-a što reči čudan smo mi narod-pametan i vridan ali nas ne razumu ili mi njih ne razumimo  (y)
kako to mora šrotat :)  :misli:  :mrgreen:
 
hondamoto said:
kako to mora šrotat :)  :misli:  :mrgreen:
Majke ti mile i dva su srotala, kako li tek ovih sest...?! :shock: :LOL:
 
Bob Rock said:
Šta, ova ima 6 dvotaktnih motora u seriji ,pa ima 12 taktova :LOL:...Ja mislim da je svi Česi na svitu ne mogu uštimat.
3 motora x 2 cilindra = 6 srotajucih cilindara! :LOL:
 
Tek sad nista ne razumijem koliko taktova na onu "zvijer"
:misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli: :misli:
 
Kako god doda i oduzeja "Dva Takta"  :wink:
 
2taktni, 6 cilindara, 3 bloka sa 350 ccm, pomak u fazi između blokova nepotreban, na svakom bloku 2 ekspanzije u 360 stupnjeva ili ukupno 3 ekspanzije u pola okreta(180 st.) , zajednička radilica sa uprešanim stabiliziranim zamašnjacima, između kojih su uprešane osovine klipnjača sa ležajima te bočni ležaji, jednostavno podesit paljenje elektronikom sa 2 ili 6 bobina. 2 specijalne bobine za upravljanje s 3-sparks ili 6 običnih sa 2 okidača. 3 frgića i to je to.
 
Super ideja !  (y) (y) (y) 
Vjerojatno u vrhu , ako i ne vrh prerada u Hr-okvirima !

:misli: 
Kako i gdje je izveden primarni prenos ?
Da li se možda koristi pomoćno vratilo između "linije spojenih blokova motora" i bloka spojke s mjenjačem ?
Može li neka sličica gje se sve to bolje vidi ?
 
oprostite mi kaj tak upadam u temu.. nisam bil jedno vreme tu.. Jawu mi ima star, iz 64.g 175cc, nemam ni ja a ni on nikakvih prigovora, zamjenil je platine i kondenzator i stari pegla za nama bez beda.. dvojica smo na RS-ima i mi pičimo lagano a stari za nama.. nema apsolutno nikakve šanse da je to najlošiji motor jer stari leti s njim stalno i nikakvi kvarovi, a nije to mladi motor.. to kaj neki neznaju odžavat motore njihov je problem..  :mrgreen:
a kaj se tiče paljenja, čul sam da je sjebano štelanje.. uživo videl i nije ispalo jako zeznuto..  (y)
 
Izgleda da ima puno dobrih iskustava sa jawom i da nisu toliko loši motori kakvim ih dosta ljudi prikazuje.Svaki motor ima dobre i loše strane
 
kapetand said:
Izgleda da ima puno dobrih iskustava sa jawom i da nisu toliko loši motori kakvim ih dosta ljudi prikazuje.Svaki motor ima dobre i loše strane
ma sigurno, greška je te motore uspoređivat za ZAPADNOM tehnologijom,ali za ono vrime kad se nije moglo,Jawa je bila (y) (y)
 
Imao sam davno MZ150.To je slično! U davno vrijeme samo smo to mogli kupiti! Materijal sovjetski čelik.Promijeniš lagere radilice,odeš do Jadrana i na povratku ponovno na servis i mijenjaš isto! SKUPO!!!
Možda je danas bolje jer su materijali bolji?
 
bluerider50 said:
Imao sam davno MZ150.To je slično! U davno vrijeme samo smo to mogli kupiti! Materijal sovjetski čelik.Promijeniš lagere radilice,odeš do Jadrana i na povratku ponovno na servis i mijenjaš isto! SKUPO!!!
Možda je danas bolje jer su materijali bolji?
Ne bih se složio, napravio sam sa MZ 250 TS 70000 km bez ikakvih problema , osim što mi je riknula 3. brzina no to nije bio skup kvar. Jawu 350 sam imao 6 dana i sve dane je bila na popravku, niko nije znao riješiti paljenje, šutnio sam taj motor za sva vremena :palacdolje: Razlika između MZ i Jawe je bila ogromna ,no jaWaroši su bili skloni mazohizmu i mehanici  :mrgreen:  pozdrrav svim MZ-ašima iz kasnih `70. i ranih `80.-tih godina  :D
P.S. hehehehe, da oživimo stari rat MZ- JAWA iz tog doba  :mrgreen:
 
hondamoto said:
Ne bih se složio, napravio sam sa MZ 250 TS 70000 km bez ikakvih problema , osim što mi je riknula 3. brzina no to nije bio skup kvar. Jawu 350 sam imao 6 dana i sve dane je bila na popravku, niko nije znao riješiti paljenje, šutnio sam taj motor za sva vremena :palacdolje: Razlika između MZ i Jawe je bila ogromna ,no jaWaroši su bili skloni mazohizmu i mehanici  :mrgreen:  pozdrrav svim MZ-ašima iz kasnih `70. i ranih `80.-tih godina  :D
P.S. hehehehe, da oživimo stari rat MZ- JAWA iz tog doba  :mrgreen:
Pozdrav brate, evo me na barikadama s tobom  :LOL:! MZ (TS 250) Anno Domini 1979! (y)
 
Evo društvo da vam se i ja pridružim. Imam ČZ 250 iz 1973 godine. Kupio sam je u Ljubljani jer ih je u Zagrebu bilo onda teško naći. Bila je na zadnjoj utrci u Preluki. Imam negdje slike doma, spavali smo u kampu sa vozaćima. Kad je bila trka visili smo po ogradi i nisam jedini koji je fasovao pendrek. Bila je i druge godine na Grobniku. Negdje 1976 sam s njom otišao u Njemačku, 940 km za 13 sati. Nikakvog defekta. Onda je došao auto i ona je pomalo pala u zaborav.Jednom u 4-5 godina izvukao bih je van i kladio se sa susjedom u sanduk pive da će upaliti iz najviše 20 pokušaja. Spojim je na punjač i pumpaj. Nikad nisam izgubio okladu.
Kad mi je sin prerastao malog Torija i skutera,idemo je izvadit van. Upalimo,isturiramo i raspadne se jedan klip.Jednostavno na dva dijela. Nabavimo klipove od 35o,izbušimo cilindre i evo ti stroja. Trga lanac. Dvije godine je bila registrirana i sad zadnjih pet godina stoji u kutu. Vjerojatno čeka da mi unuk naraste. I vjerujte mi da će je i moj unuk voziti. To je takav motor, motor moje mladosti. A da je imala mušica,je. Ali sve se je to rješavalo u hodu. Moram prestati pisati jer i mene steže nekaj u prsima.