zar je jawa toliko loša

letecideda said:
Evo društvo da vam se i ja pridružim. Imam ČZ 250 iz 1973 godine. Kupio sam je u Ljubljani jer ih je u Zagrebu bilo onda teško naći. Bila je na zadnjoj utrci u Preluki. Imam negdje slike doma, spavali smo u kampu sa vozaćima. Kad je bila trka visili smo po ogradi i nisam jedini koji je fasovao pendrek. Bila je i druge godine na Grobniku. Negdje 1976 sam s njom otišao u Njemačku, 940 km za 13 sati. Nikakvog defekta. Onda je došao auto i ona je pomalo pala u zaborav.Jednom u 4-5 godina izvukao bih je van i kladio se sa susjedom u sanduk pive da će upaliti iz najviše 20 pokušaja. Spojim je na punjač i pumpaj. Nikad nisam izgubio okladu.
Kad mi je sin prerastao malog Torija i skutera,idemo je izvadit van. Upalimo,isturiramo i raspadne se jedan klip.Jednostavno na dva dijela. Nabavimo klipove od 35o,izbušimo cilindre i evo ti stroja. Trga lanac. Dvije godine je bila registrirana i sad zadnjih pet godina stoji u kutu. Vjerojatno čeka da mi unuk naraste. I vjerujte mi da će je i moj unuk voziti. To je takav motor, motor moje mladosti. A da je imala mušica,je. Ali sve se je to rješavalo u hodu. Moram prestati pisati jer i mene steže nekaj u prsima.
Deda ne pretjeruj... :LOL:
 
Ne pretjerujem, sa fi 52 na fi 58, a od prije su bile glave spuštene. Brzina 130, malo više nego prije ali je okretni moment strahovito povečan. Evo je, stoji doma.
 
evo i mene kao sto sam obečo....  četvorotaktna jawa je tu!  :mrgreen:   
evo prvo slika motora sada sa dvotaktnom mašinom. motor je sređen privremeno za voznju.  kolegi je u planu dosta toga,posla još puno ima. 
uglavnom nije gotovo!  :jesus:
 
letecideda said:
Nemate šanse,kao ni prije 30-35 godina...

Da, to je ko da danas uspoređuješ BMWa sa japancima...  :mrgreen:
 
evo slika i mašine četvorotaktne koja se sastavlja... (y)
večina posla je napravljena ali kraj još nije na vidiku.  ima posla dosta.
klipovi i karike su od fiata ritma,glava je ww tj.pola glave,uljna pumpa takodjer ali se nevidi na slici treba ju doradit i upasat,remen je od fiata brava......
uglavnom mašina je u izradi i trud se veliki ulaže!  (y) (y) 
zaboravih: mašina je samo sastavljena za slikanje!
 
hondamoto said:
.....
Jawu 350 sam imao 6 dana i sve dane je bila na popravku, niko nije znao riješiti paljenje, šutnio sam taj motor za sva vremena
......
Kome su dvoje platine i dve bobine bile problem, taj Jawu nije zaslužil koristiti !!!    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hondamoto said:
....
P.S. hehehehe, da oživimo stari rat MZ- JAWA iz tog doba  :mrgreen:
....
:misli: Radije ih izvucimo iz garaža, podruma, štaglja, ...
i prisjetimo se njihovog nezaboravnog zvuka i mirisa "pravih" mješavina ( 3 - 4 % ) i olovnog benzina.

:mrgreen: A pritom se možemo i provjeriti gdje je MZ-u mjesto u odnosu na Jawu
( Po mom sijećanju, uvijek daleko iza !!! )
 
Naravno razlika je velika između MZ-a i jawe mislim da je MZ puno izdržljiviji motor.       (y)
 
Jolly said:
Naravno razlika je velika između MZ-a i jawe mislim da je MZ puno izdržljiviji motor.       (y)

Slažem se al Jawa brža voznija... za MZ je dukati...  :mrgreen: (y)
 
GeM said:
Kome su dvoje platine i dve bobine bile problem, taj Jawu nije zaslužil koristiti !!!    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:misli: Radije ih izvucimo iz garaža, podruma, štaglja, ...
i prisjetimo se njihovog nezaboravnog zvuka i mirisa "pravih" mješavina ( 3 - 4 % ) i olovnog benzina.

:mrgreen: A pritom se možemo i provjeriti gdje je MZ-u mjesto u odnosu na Jawu
( Po mom sijećanju, uvijek daleko iza !!! )
Nije bio problem dvije platine i bobine, svi tzv. jawa majstori su se 6 dana brusili na 5-6 mjeseci staroj jawi 350 i nisu znali staviti je u funkciju da radi ispravno bar 10 minuta, a što se tiće mjesta na cesti samo me je jedna čz 350 uspjela oprati na rally Sutjeska i to samo zato što je bio bolji vozać  (y) toliko o mjestu i odnosu MZ-Jawa  :jesus: qa vrlo lako možemo provjeriti svako u svom firtlu koliko se Jawa još danas vozi a koliko MZ-a. U Osijeku još uvijek ima poprilićan broj MZ-a iz `80 koji se voze pa i starijih , pa čak i starih tropika (y)
 
kukac said:
evo slika i mašine četvorotaktne koja se sastavlja... (y)
večina posla je napravljena ali kraj još nije na vidiku.  ima posla dosta.
klipovi i karike su od fiata ritma,glava je ww tj.pola glave,uljna pumpa takodjer ali se nevidi na slici treba ju doradit i upasat,remen je od fiata brava......
uglavnom mašina je u izradi i trud se veliki ulaže!   (y) (y) 
zaboravih: mašina je samo sastavljena za slikanje!

Ludilo brale, ideja ludilo i još ako zapali  (y)
 
Lagano izumiru i jedni i drugi ali mislim da se MZ-a još uvijek može više nači nego jawa.
Evo i slikice nekih mojih starih pila.
 
Pogledajte :
- Kako izgleda  Jawa 175 nakon 45-50 godina vrlo intenzivnog korištenja
- Za što sve se koriste Jawe ( i Jawa replike ) 

I zar se za te motocikle smije reći da su ( bili ) loši !

 
kukac said:
evo slika i mašine četvorotaktne koja se sastavlja... (y)
večina posla je napravljena ali kraj još nije na vidiku.  ima posla dosta.
klipovi i karike su od fiata ritma,glava je ww tj.pola glave,uljna pumpa takodjer ali se nevidi na slici treba ju doradit i upasat,remen je od fiata brava......
uglavnom mašina je u izradi i trud se veliki ulaže!   (y) (y) 
zaboravih: mašina je samo sastavljena za slikanje!
A sunce ti zareno, pa za ovo je Grunf picin dim!  :shock:  :LOL:
z-1000mk said:
Slažem se al Jawa brža voznija... za MZ je dukati...  :mrgreen: (y)
Odlicna usporedba! Ducati je inace poznat kao nepokvarljiv proizvod zabarske moto industrije! :LOL:
 
Moje iskustvo govori, da je Jawa bila malo za.ebana za naštelati, ali je bila stabilnija i ljepša za voziti nego EMZA.
Imao sam u to vrijeme 2u1 i to ti je bil zvuk ko japanac kad si ju malo navukel s kuplungom, a i dala se puno ljepše urediti nego EMZA. Pogledaj slike u prijašnjim postovima ( ona crna u Preluku i ona srebrna sa krilima na rezervaru, a i ona plava u pozadini kaj se slabije vidi)
 
Koliko majstora,tolko teorija iliti svaki cigo svoga konja hvali  (y) :jesus:
Ne znam kako je prije bilo,ali govorim za danas. Ja mislim da to sve ovisi o majstorima, evo imam frenda sa ČZ 175 pa njega svako malo struja zeza,platine, pa kondenzator, bobina ovo ono, dok drugi pajdo s istom takvom prošao 8000km bez ičega. Ja sam naravno za MZ evo moj radi ko urica, 1967.g. preko zime je cijeli rastavljen i sve je složeno na novo, uloženo puno truda ali rezultat je  (y) (y) Nikad s njim problema, dok Jawe ne pale, on pali na prvi zub, MZ (y)
evo par slika
 
jel ovaj es 175/2 ??tzv stuka??cini mi se taj po slici..bilo je takvih i manjih ...