Deda ne pretjeruj...letecideda said:Evo društvo da vam se i ja pridružim. Imam ČZ 250 iz 1973 godine. Kupio sam je u Ljubljani jer ih je u Zagrebu bilo onda teško naći. Bila je na zadnjoj utrci u Preluki. Imam negdje slike doma, spavali smo u kampu sa vozaćima. Kad je bila trka visili smo po ogradi i nisam jedini koji je fasovao pendrek. Bila je i druge godine na Grobniku. Negdje 1976 sam s njom otišao u Njemačku, 940 km za 13 sati. Nikakvog defekta. Onda je došao auto i ona je pomalo pala u zaborav.Jednom u 4-5 godina izvukao bih je van i kladio se sa susjedom u sanduk pive da će upaliti iz najviše 20 pokušaja. Spojim je na punjač i pumpaj. Nikad nisam izgubio okladu.
Kad mi je sin prerastao malog Torija i skutera,idemo je izvadit van. Upalimo,isturiramo i raspadne se jedan klip.Jednostavno na dva dijela. Nabavimo klipove od 35o,izbušimo cilindre i evo ti stroja. Trga lanac. Dvije godine je bila registrirana i sad zadnjih pet godina stoji u kutu. Vjerojatno čeka da mi unuk naraste. I vjerujte mi da će je i moj unuk voziti. To je takav motor, motor moje mladosti. A da je imala mušica,je. Ali sve se je to rješavalo u hodu. Moram prestati pisati jer i mene steže nekaj u prsima.
letecideda said:Nemate šanse,kao ni prije 30-35 godina...
Kome su dvoje platine i dve bobine bile problem, taj Jawu nije zaslužil koristiti !!!hondamoto said:.....
Jawu 350 sam imao 6 dana i sve dane je bila na popravku, niko nije znao riješiti paljenje, šutnio sam taj motor za sva vremena
......
:misli: Radije ih izvucimo iz garaža, podruma, štaglja, ...hondamoto said:....
P.S. hehehehe, da oživimo stari rat MZ- JAWA iz tog doba
....
Jolly said:Naravno razlika je velika između MZ-a i jawe mislim da je MZ puno izdržljiviji motor.
Nije bio problem dvije platine i bobine, svi tzv. jawa majstori su se 6 dana brusili na 5-6 mjeseci staroj jawi 350 i nisu znali staviti je u funkciju da radi ispravno bar 10 minuta, a što se tiće mjesta na cesti samo me je jedna čz 350 uspjela oprati na rally Sutjeska i to samo zato što je bio bolji vozać toliko o mjestu i odnosu MZ-Jawa :jesus: qa vrlo lako možemo provjeriti svako u svom firtlu koliko se Jawa još danas vozi a koliko MZ-a. U Osijeku još uvijek ima poprilićan broj MZ-a iz `80 koji se voze pa i starijih , pa čak i starih tropikaGeM said:Kome su dvoje platine i dve bobine bile problem, taj Jawu nije zaslužil koristiti !!!
:misli: Radije ih izvucimo iz garaža, podruma, štaglja, ...
i prisjetimo se njihovog nezaboravnog zvuka i mirisa "pravih" mješavina ( 3 - 4 % ) i olovnog benzina.
A pritom se možemo i provjeriti gdje je MZ-u mjesto u odnosu na Jawu
( Po mom sijećanju, uvijek daleko iza !!! )
kukac said:evo slika i mašine četvorotaktne koja se sastavlja...
večina posla je napravljena ali kraj još nije na vidiku. ima posla dosta.
klipovi i karike su od fiata ritma,glava je ww tj.pola glave,uljna pumpa takodjer ali se nevidi na slici treba ju doradit i upasat,remen je od fiata brava......
uglavnom mašina je u izradi i trud se veliki ulaže!
zaboravih: mašina je samo sastavljena za slikanje!
A sunce ti zareno, pa za ovo je Grunf picin dim! :shock:kukac said:evo slika i mašine četvorotaktne koja se sastavlja...
večina posla je napravljena ali kraj još nije na vidiku. ima posla dosta.
klipovi i karike su od fiata ritma,glava je ww tj.pola glave,uljna pumpa takodjer ali se nevidi na slici treba ju doradit i upasat,remen je od fiata brava......
uglavnom mašina je u izradi i trud se veliki ulaže!
zaboravih: mašina je samo sastavljena za slikanje!
Odlicna usporedba! Ducati je inace poznat kao nepokvarljiv proizvod zabarske moto industrije!z-1000mk said:Slažem se al Jawa brža voznija... za MZ je dukati...