zar je jawa toliko loša

takva je moja druga bila,a prva je bila narandjasta 350,6 voltna struja,lasta volan i prijasnji vlasnik ju je nesto friziro i isla je ko sam vrag,bila je brza od ove dve al je i trosila.
 
Pava0001 said:
Potpisujem za nekadasnji MK"Slavonac"Osijek i njihove susrete.
(y) (y) (y) (y)
Mali ispravak , bio je MK Osijek a Slavonac je AMD gdje se susret održavao, Imam puno slika iz tog doba no nisam ih prebacio u digitalni oblik, zaista se lijepo prisjetiti tog doba (y)
 
hondamoto said:
Mali ispravak , bio je MK Osijek a Slavonac je AMD gdje se susret održavao, Imam puno slika iz tog doba no nisam ih prebacio u digitalni oblik, zaista se lijepo prisjetiti tog doba (y)
Ovo ko smotra Jawa i MZ-a (samo ja falim na svome TS-u). :LOL:
E, kad se sjetim "Majskih"... Prvi moji moto susreti, tamo neke `82, ili tako nesto... (y)
 
hondamoto said:
Mali ispravak , bio je MK Osijek a Slavonac je AMD gdje se susret održavao, Imam puno slika iz tog doba no nisam ih prebacio u digitalni oblik, zaista se lijepo prisjetiti tog doba (y)

Ti si prvi zdesna? Vidima da je Kara četvrti  :mrgreen:
 
AnteK said:
Ti si prvi zdesna? Vidima da je Kara četvrti  :mrgreen:
Mislis onaj lipi...? :misli:
Ma to nikako nemoze bit on! :LOL:
 
Gato said:
Mislis onaj lipi...? :misli:
Ma to nikako nemoze bit on! :LOL:
je, prvi zdesna, tada sam bio lip i vitak :mrgreen: a evo i slike gdje sam sa tvojim Brođanima ,Sliku sam dobio od Deep-a, tu je  i Jago kada je bio mlađahan dečkić  :mrgreen:
 
hondamoto said:
je, prvi zdesna, tada sam bio lip i vitak :mrgreen: a evo i slike gdje sam sa tvojim Brođanima ,Sliku sam dobio od Deep-a, tu je  i Jago kada je bio mlađahan dečkić  :mrgreen:
Vidio vec...Ekipa ko s potjernice, samo fali natpis "Wanted"! :LOL:
 
oni koji su vozili te legende od motora, ( JAWA, CZ, MZ ), znaju kako su to dobri motori bili, rezervna svečica u đepu i štelere za platine i nikad te pila nije ostavila.
To su prave mašine, i danas bi dal dečecima da voziju tekve pile A1 i A2 kategorije.
 
mg749ie said:
oni koji su vozili te legende od motora, ( JAWA, CZ, MZ ), znaju kako su to dobri motori bili, rezervna svečica u đepu i štelere za platine i nikad te pila nije ostavila.
To su prave mašine, i danas bi dal dečecima da voziju tekve pile A1 i A2 kategorije.
ma ,upravo to i nikako mi nije jasno ovo od nekih kako su ih više gurali nego vozili :LOL: :LOL:
 
rus said:
ma ,upravo to i nikako mi nije jasno ovo od nekih kako su ih više gurali nego vozili :LOL: :LOL:

:mrgreen:

Bilo je sexa, moja je ostala par puta prek noći u šumi, jednom sam je u Turopolju hitil f grabu pa krenul doma pešice, al sam se nakon pol sata hodanja ohladil i vratil po nju...  :LOL:
 
mg749ie said:
oni koji su vozili te legende od motora, ( JAWA, CZ, MZ ), znaju kako su to dobri motori bili, rezervna svečica u đepu i štelere za platine i nikad te pila nije ostavila.
To su prave mašine, i danas bi dal dečecima da voziju tekve pile A1 i A2 kategorije.

Ma ima nade i danas!

Pogledaj koliko jeftinih i jednostavih 125/200/250 kineza u elementarnim enduro i off-road izvedbama
za male pare ( 500-1000 EUR još neloši rabljeni , 1200-2000 EUR novo ).
Imam dojam da ima puno klinaca koji ih voze i na pravi način svladavaju ulazak u svijet motocikala,
ali šute i bezrazložno se srame pred velikim brojem onih koji još malo pa budu u servise na tankanje motore odvodili.

Mislim da među tim današnjim "klincima" ima puno duha Jawa-ša ( ajde, neka iznimno bude i MZ-aša  :mrgreen: )
70-tih i ranih 80-tih prošlog stoljeća


:misli:  Joj ,

a kad se samo sjetim "naših" utrka na 400m. Nije bila "fora" samo utrkivat se. "Znanje" je bilo u tom da si morao
skinut komplet elektrike paljenja ( platine i nosači van ! ), raskopat fergazer ( sve dize i iglice također van ! ),
sve sastavit natrag i podesit za 15 minuta, a onda tek da vidimo tko je majstor od vožnje i motora !!!

Uh, moram uzet nešto za smirenje !!! 
 
Jawa budi u meni sjecanje za 70-te i 80-te,kad sam sa odredjenom dozom divljenja,gledao decke na tim motorima.
Ja osobno nemem neka iskustva sa tim motorima (osim vozenih nekoliko km na kompicevom motoru),tak da ne mogu reci da su ti motori bili tehnicki losi.Za razliku od tadasnjih tatinih sinova,koji su vozili japance,decki na jawama su bili za mene pravi motoristi,koji su se trudili oko svojih ljubimaca,sarafili,popravljali,mijenjali i ugradjivali sami.Uglavnom lijepa i draga sjecanja vezana uz taj motor.
 
moje iskreno mišljene je da nisu to uopće loši motori (očiti utjecaj prijatelja vlasnika 2 stare jawe) te ako se koriste u skladu sa mogućnostima mogu biti respektabilan suputnik.
 
Moj frend je negdje u 90ima imal novu jawu 350 iz dučana, zajedno smo prošli cijelu obalu (ja na z650) jawa je radila besprijekorno bez ikakvih poteškača na putovanju, jedino nikad ni htjela topla na kurblu, uvijek guranac...  :LOL: :neznam:
 
z-1000mk said:
Moj frend je negdje u 90ima imal novu jawu 350 iz dučana, zajedno smo prošli cijelu obalu (ja na z650) jawa je radila besprijekorno bez ikakvih poteškača na putovanju, jedino nikad ni htjela topla na kurblu, uvijek guranac...  :LOL: :neznam:
Ipak je to motor iz nekih sjevernijih krajeva... :mrgreen:
 
....evo jutros na smecu par alu jawinih cilindara s gusnatim kosuljicama, lamele, karburator..
prijatelj prodaje ko novu za 3500 kn, ja sam je vozio u drugoj 100 (dobro ajde drzao sam gas dok nije vise mogla). preporucam svima jer ako mislite skrenut paznju na sebe to je motor za vas..e da motor jest ko nov (5000 km) ali kocnice SKORO nema!
 
kolega ima jawu 350 pravi od dvotaktne mašine četvorotaktnu  :mrgreen:  motocikli  je cijeli nanovo dorađen oklopi su ručni rad. 
bude skoro gotov pa cu stavit slike!  (y)
 
kukac said:
kolega ima jawu 350 pravi od dvotaktne mašine četvorotaktnu  :mrgreen:   motocikli  je cijeli nanovo dorađen oklopi su ručni rad. 
bude skoro gotov pa cu stavit slike!  (y)
Mislio si reci da na Jawu ubacuje "firtakta", a ne to sto si napisao...? :mrgreen:
 
ne ne  neubacuje.  od jawine mašine 350 pravi četvorotaktnu.  radovi su več pri kraju!  :mrgreen: