Nova Honda Africa Twin

Ma dobro, pa ovo je bili put, klasa majstorske, vozac ima skilla i muda, al ovo joj skoro i odgovara.

Tu se vide problemi za kravice:


I najbolje, vecina vlasnika ATa nece je nikad ni posteno isprljat
 
Sve se može, koliki je gušt tako se mučiti, pitanje je. Drugi problem je ako idete sami pa negdje zapnete, a motor ima 200+ kg. I hard enduro je problem kad zaglavi ali ima 120-150 kg i ne smeta mu padat s mjesta. Kod ovih 1000+ ccm, osim fizičkih gabarita, treba biti realan, to su vozila od 20k €, nakon jedne sezone padanja na enduru, koliko će taj motor vrijediti i koliko će koštati ti padovi... a i našto će to ličiti tako sve pogrebano. A i nije samo stvar padanja, kad se ovako pegla 40-50 km/h po makadamu, kamenje leti na sve strane, a ako netko vozi ispred vas, onda osim donjeg dijela motora, i maska, farovi, vizir, sve je izrešetano.

Meni je recimo nit vodilja kupnje maxi endura bila komfor na putovanju. Isto tako, recimo na SuperTenere (a i GS-u) su kotači 19-17, u toj klasi ima dosta cestovnih guma (recimo nekad se čak i M7RR nudio u tim dimenzijama), pa kad se ovjes podesi na tvrdo, da se to po cesti voziti kao neki veliki supermoto (prednji kotač ''19 u biti još bolje upija neravnine nego ''17, a guma je 110 na SuperTenere odnosno 120 na GS-u) i u biti je odlično. Afrika i T7 imaju kotače 21-18 a i uže su dosta pa su i više orijentirane za off road, mada se i s njima može lijepo po cesti... Vozio sam T7 na serijskim "cestovnim karamponima" Pirelli Scorpion Rally STR i OK su. Malo se treba naviknuti da se karamponi uvijaju u maximalnom nagibu ali inače je OK.

Na slici je moja prednja guma nakon jedne Plominke prije 2 vikenda, ja sa SuperTenere i forumaš thule na VFR1200 CrossTourer. Na drugoj slici je moj neki domet off roada sa motorom od 270 kg. Ne privlači me mučit se dalje od utabanog makadama, a i motor je podešen za voziti po cesti maximalno sportski moguće (drugi motor u garaži je Yamaha R1).

UAkeiazl.jpg


wxr8df0.jpg


R5i2cgx.jpg
 
Sve se može, koliki je gušt tako se mučiti, pitanje je. Drugi problem je ako idete sami pa negdje zapnete, a motor ima 200+ kg. I hard enduro je problem kad zaglavi ali ima 120-150 kg i ne smeta mu padat s mjesta. Kod ovih 1000+ ccm, osim fizičkih gabarita, treba biti realan, to su vozila od 20k €, nakon jedne sezone padanja na enduru, koliko će taj motor vrijediti i koliko će koštati ti padovi... a i našto će to ličiti tako sve pogrebano. A i nije samo stvar padanja, kad se ovako pegla 40-50 km/h po makadamu, kamenje leti na sve strane, a ako netko vozi ispred vas, onda osim donjeg dijela motora, i maska, farovi, vizir, sve je izrešetano.

Meni je recimo nit vodilja kupnje maxi endura bila komfor na putovanju. Isto tako, recimo na SuperTenere (a i GS-u) su kotači 19-17, u toj klasi ima dosta cestovnih guma (recimo nekad se čak i M7RR nudio u tim dimenzijama), pa kad se ovjes podesi na tvrdo, da se to po cesti voziti kao neki veliki supermoto (prednji kotač ''19 u biti još bolje upija neravnine nego ''17, a guma je 110 na SuperTenere odnosno 120 na GS-u) i u biti je odlično. Afrika i T7 imaju kotače 21-18 a i uže su dosta pa su i više orijentirane za off road, mada se i s njima može lijepo po cesti... Vozio sam T7 na serijskim "cestovnim karamponima" Pirelli Scorpion Rally STR i OK su. Malo se treba naviknuti da se karamponi uvijaju u maximalnom nagibu ali inače je OK.

Na slici je moja prednja guma nakon jedne Plominke prije 2 vikenda, ja sa SuperTenere i forumaš thule na VFR1200 CrossTourer. Na drugoj slici je moj neki domet off roada sa motorom od 270 kg. Ne privlači me mučit se dalje od utabanog makadama, a i motor je podešen za voziti po cesti maximalno sportski moguće (drugi motor u garaži je Yamaha R1).

UAkeiazl.jpg


wxr8df0.jpg


R5i2cgx.jpg

Puno si pizdarija napisa jos tome netocnih,

Taj R1 u garazi cemu on sluzi?

Jel skupo izvest ga na stazu (za sta je i predvidjen) a samo jedan pad i ode "20k e" kako kazes?
 
  • Haha
Reactions: biker4life
Evo afrike na 90/10 gumama pomalo po makadamu. Ja imam 50/50 pa sam puno komotniji u odnosu na terraforce 90/10 prije...
 

Attachments

  • 20211114_125317.jpg
    20211114_125317.jpg
    3.5 MB · Views: 0
  • Like
Reactions: hondimir
Pa ispravi me, daj neke argumente. Očito krivo koristim motore koje imam pa da nešto i naučim.

Lipo komuniciraš samnom, hvala ti. :love:

Nisi ni skuzija sta sam ti napisa samo si se uvridija jer sam ti napisa da pises pizdarije.

Za pocetak hard enduro motori su cca 100kg pa do max 120kg.
 
Evo afrike na 90/10 gumama pomalo po makadamu. Ja imam 50/50 pa sam puno komotniji u odnosu na terraforce 90/10 prije...

Sve se može, a najčešće je i do vozača. Ja sam cijeli svoj vozački vijek "cestovni" šofer pa me baš i ne zanima off road, ali da sam napravio koji metar po utabanom terenu na gumama koje su maltene skroz cestovne, jesam. Da mi je neki gušt nije, samo ako idem vidjeti nešto što me zanima, a druge ceste nema.

Most Raša
odzYB1N.jpg


dolina Mirne
FaKum9x.jpg


okolica Barbana
WUXLvdbl.jpg


Neču spamati više jer nemam vozilo iz naslova, ali svede se na isto. Krava na livadi.
 
Nisi ni skuzija sta sam ti napisa samo si se uvridija jer sam ti napisa da pises pizdarije.

Za pocetak hard enduro motori su cca 100kg pa do max 120kg.

Kila gori doli, nije poanta u tome. Na motorima sam 17 lit, zadnjih 7 su mi motori i posao (doduše o tome ne pišem po forumu jer sam ovdje kao netko kome su motori hobi i slobodno vrijeme), nije da nisam nikad sjeo na tako nešto. Svojevremeno pred dosta godina je od žene brat vozio i PH, zadnje što je imao je Kawa KX250, ne jednom sam bio s njime na trkama.

P.S. Da odgovorim i na ono prije, vozio sam se puno puta po Grobniku, i sa R1, FZ1, čak i supermoto sam vozio u nekoliko navrata, a nije mi strano niti autom otići. Mislim da sam ukupno 5-6 različitih motora vozio na Grobniku. Amaterski doduše, i za svoj gušt. Sa autom (hot hatch) sam na cestovnim gumama vozio i sitno ispod 1.50 šta mislim da nije loše. Da sve to košta - košta, dal je skupo ili ne, to je individualno. Da je puno skuplje sa autom, isto stoji.
 
Kila gori doli, nije poanta u tome. Na motorima sam 17 lit, zadnjih 7 su mi motori i posao (doduše o tome ne pišem po forumu jer sam ovdje kao netko kome su motori hobi i slobodno vrijeme), nije da nisam nikad sjeo na tako nešto. Svojevremeno pred dosta godina je od žene brat vozio i PH, zadnje što je imao je Kawa KX250, ne jednom sam bio s njime na trkama.

P.S. Da odgovorim i na ono prije, vozio sam se puno puta po Grobniku, i sa R1, FZ1, čak i supermoto sam vozio u nekoliko navrata, a nije mi strano niti autom otići. Mislim da sam ukupno 5-6 različitih motora vozio na Grobniku. Amaterski doduše, i za svoj gušt. Sa autom (hot hatch) sam na cestovnim gumama vozio i sitno ispod 1.50 šta mislim da nije loše. Da sve to košta - košta, dal je skupo ili ne, to je individualno. Da je puno skuplje sa autom, isto stoji.

I opet puno pisanja a nista u vezi Afrike ili bar terenske voznje, samo samopromocija.
Motor je predvidjen za terensku voznju i ko ga mislit tjerat po terenu tjerat ce ga a ne mislit oce li ga privrnit na makadamu i da ce mu past cijena jer ima koji friz (ogrebotinu)
Ljudi kupe motor za gustat i tako ga koriste dok drugi kupe za sminku i sa njime produzuju pisu.
 
I opet puno pisanja a nista u vezi Afrike ili bar terenske voznje, samo samopromocija.
Motor je predvidjen za terensku voznju i ko ga mislit tjerat po terenu tjerat ce ga a ne mislit oce li ga privrnit na makadamu i da ce mu past cijena jer ima koji friz (ogrebotinu)
Ljudi kupe motor za gustat i tako ga koriste dok drugi kupe za sminku i sa njime produzuju pisu.

Pa ti si pitao što će mi R kad mi je skupo otić na pistu. Neznam zašto i zbog čega si to napisao.

Svaki dan naučim nešto novo, danas doduše još ništa. :mrgreen:

Ja sam inače jedan od tih što kupi motor da ga gleda, za šminku i ovo zadnje što si naveo, usput doduše se i koji kilometar napravi, otprilike 25k godišnje, i tako već nekih 16-17 godina. Osim što si me ispravio za težinu motora, čekam da me ispraviš i za sve ovo ostalo, u međuvremenu evo još malo samopromocije.

Žalosno je da se ništa ne može napisati, jer eto, ako čovjek kaže da ima iskustva onda je samopromocija, ako nema iskustva onda citiram "piše pizdarije". Prije dosta godina sam prestao sudjelovati u tehničkim pitanjima baš iz toga razloga, sad sam se i podsjetio zašto.

Mislim meni je jasno o čemu se tu radi, nisam na forumu od jučer. Općenito se svi zgražavaju kad netko napiše da ima maxi enduro a da ga vozi (pretežno) po cesti, a realno ovakvi sa videa su u debeloj manjini. I to je OK, svaka im čast na vožnji takvog motora u tim uvijetima. Ali to treba znati, a i imati novaca.

Uživajte u raspravi jer ja nemam vremena za trošiti ga na ovo...
 
A sta da ti napisem kad ne shvacas?

Opet si iskoristika da se pohvalis "25k godisnje"

Povuka sam ti paralelu tvoj R1 sa stazom kao Afriku na makadamu.
Kostaju oboje,padnes gubis na cijeni...

Motor sluzi da se koristi u svoje svrhe.
 
Ma dobro, pa ovo je bili put, klasa majstorske, vozac ima skilla i muda, al ovo joj skoro i odgovara.

Tu se vide problemi za kravice:


I najbolje, vecina vlasnika ATa nece je nikad ni posteno isprljat

Leteca kravica
 
  • Like
Reactions: Nero and Branko-ST
onda bi vlasnici bemveja 1200 tribali u saharu,svaki vikend ic...

kupi ga,istresi 10ak iljada za motor,pa ga onda bacaj ga po stinama na svilaji...ako ti je tako gust.
ako nemas,onda gledaj slike i budi kuco.

tako su i meni pizdili kad sam kupia 2006 xtr 660,pa ga vozia do MA i nazad...sta te boli kuki...