Sve se može, koliki je gušt tako se mučiti, pitanje je. Drugi problem je ako idete sami pa negdje zapnete, a motor ima 200+ kg. I hard enduro je problem kad zaglavi ali ima 120-150 kg i ne smeta mu padat s mjesta. Kod ovih 1000+ ccm, osim fizičkih gabarita, treba biti realan, to su vozila od 20k €, nakon jedne sezone padanja na enduru, koliko će taj motor vrijediti i koliko će koštati ti padovi... a i našto će to ličiti tako sve pogrebano. A i nije samo stvar padanja, kad se ovako pegla 40-50 km/h po makadamu, kamenje leti na sve strane, a ako netko vozi ispred vas, onda osim donjeg dijela motora, i maska, farovi, vizir, sve je izrešetano.
Meni je recimo nit vodilja kupnje maxi endura bila komfor na putovanju. Isto tako, recimo na SuperTenere (a i GS-u) su kotači 19-17, u toj klasi ima dosta cestovnih guma (recimo nekad se čak i M7RR nudio u tim dimenzijama), pa kad se ovjes podesi na tvrdo, da se to po cesti voziti kao neki veliki supermoto (prednji kotač ''19 u biti još bolje upija neravnine nego ''17, a guma je 110 na SuperTenere odnosno 120 na GS-u) i u biti je odlično. Afrika i T7 imaju kotače 21-18 a i uže su dosta pa su i više orijentirane za off road, mada se i s njima može lijepo po cesti... Vozio sam T7 na serijskim "cestovnim karamponima" Pirelli Scorpion Rally STR i OK su. Malo se treba naviknuti da se karamponi uvijaju u maximalnom nagibu ali inače je OK.
Na slici je moja prednja guma nakon jedne Plominke prije 2 vikenda, ja sa SuperTenere i forumaš thule na VFR1200 CrossTourer. Na drugoj slici je moj neki domet off roada sa motorom od 270 kg. Ne privlači me mučit se dalje od utabanog makadama, a i motor je podešen za voziti po cesti maximalno sportski moguće (drugi motor u garaži je Yamaha R1).
Puno si pizdarija napisa jos tome netocnih,
Taj R1 u garazi cemu on sluzi?
Jel skupo izvest ga na stazu (za sta je i predvidjen) a samo jedan pad i ode "20k e" kako kazes?
Pa ispravi me, daj neke argumente. Očito krivo koristim motore koje imam pa da nešto i naučim.
Lipo komuniciraš samnom, hvala ti.
Evo afrike na 90/10 gumama pomalo po makadamu. Ja imam 50/50 pa sam puno komotniji u odnosu na terraforce 90/10 prije...
Nisi ni skuzija sta sam ti napisa samo si se uvridija jer sam ti napisa da pises pizdarije.
Za pocetak hard enduro motori su cca 100kg pa do max 120kg.
Kila gori doli, nije poanta u tome. Na motorima sam 17 lit, zadnjih 7 su mi motori i posao (doduše o tome ne pišem po forumu jer sam ovdje kao netko kome su motori hobi i slobodno vrijeme), nije da nisam nikad sjeo na tako nešto. Svojevremeno pred dosta godina je od žene brat vozio i PH, zadnje što je imao je Kawa KX250, ne jednom sam bio s njime na trkama.
P.S. Da odgovorim i na ono prije, vozio sam se puno puta po Grobniku, i sa R1, FZ1, čak i supermoto sam vozio u nekoliko navrata, a nije mi strano niti autom otići. Mislim da sam ukupno 5-6 različitih motora vozio na Grobniku. Amaterski doduše, i za svoj gušt. Sa autom (hot hatch) sam na cestovnim gumama vozio i sitno ispod 1.50 šta mislim da nije loše. Da sve to košta - košta, dal je skupo ili ne, to je individualno. Da je puno skuplje sa autom, isto stoji.
I opet puno pisanja a nista u vezi Afrike ili bar terenske voznje, samo samopromocija.
Motor je predvidjen za terensku voznju i ko ga mislit tjerat po terenu tjerat ce ga a ne mislit oce li ga privrnit na makadamu i da ce mu past cijena jer ima koji friz (ogrebotinu)
Ljudi kupe motor za gustat i tako ga koriste dok drugi kupe za sminku i sa njime produzuju pisu.
Bolje ce proci pad afrika na makadamu, nego r1 na cesti 😆
Ma dobro, pa ovo je bili put, klasa majstorske, vozac ima skilla i muda, al ovo joj skoro i odgovara.
Tu se vide problemi za kravice:
I najbolje, vecina vlasnika ATa nece je nikad ni posteno isprljat