Pitanje servis

Cijene su top...remen za M600 jedan 65e...iz italije mi dosla dva remena za 61e i to dayco, da se nebi mislilo da je kod nas dayco ili tako nesto a iz italije neki nepoznati
Meni su za semering od 17 mm bubnuli cijenu 24 € isti takav kupio refuzo za 2,40€
 
danas,

promjena ulja motor, getriba, kočnice

Brembo pakne, filter ulja, goriva, kontrola ventila, filter kabine, antifriz

materijal i ruke 1850 kn. Honda Type R FK2

Lastane, jel su me zajebali?




Srki
 
danas,

promjena ulja motor, getriba, kočnice

Brembo pakne, filter ulja, goriva, kontrola ventila, filter kabine, antifriz

materijal i ruke 1850 kn. Honda Type R FK2

Lastane, jel su me zajebali?




Srki
Jbg nemozes usporedjivati dojcland i hrvatistan....ovdje se tesko zivi pa se mora oderat kozu s ledja :ROFLMAO:
 
Jbg nemozes usporedjivati dojcland i hrvatistan....ovdje se tesko zivi pa se mora oderat kozu s ledja :ROFLMAO:
u Zagrebu

u Nemačkoj bi ovo bilo oko 2000 eura bez problema. veći amaterizam, lopovluk i kriminal ne postoji, Nijemci su bagra u koji god servis uđeš, ovlašteni ili neki drugi


Srki
 
u Zagrebu

u Nemačkoj bi ovo bilo oko 2000 eura bez problema. veći amaterizam, lopovluk i kriminal ne postoji, Nijemci su bagra u koji god servis uđeš, ovlašteni ili neki drugi


Srki
Ja jos nisam nasao majstora kojem bih se usudio ostaviti auto. Cim progovori i krene mi udarati supljake, dodje mi da se odmah okrenem i odem. Vjerovatno ta glupa prica pali kod Njemaca, ali smo mi Balkanci prosli malo vise prevara u zivotu da bismo pali na to.
Nedavno se taman ponadah da sam nasao jednoga koji nije izmjenjivac dijelova kad ono corak. Dovezao liku BMW-a da mi promjeni kocionu tekucinu jer to nemam gdje sam napraviti. Ok, nema problema dok me lik nije 3x u 5 minuta pitao da li zelim da mi provjeri tlak u gumama iako sam mu uporno pokusavao objasniti da to znam i sam napraviti i da imam senzore u gumama.
Nema veze, ostavim mu auto i kad sam se vratio po njega, kaze lik napravio mi „Urlaubscheck“ i provjerio zrak u gumama.
Naravno da mi je to i naplatio.
Ok, jednokratno druzenje. Idemo dalje.
 
Mozda je zabunom oko zareza,došlo do spontano velikog iznosa U eurima.

:mrgreen:
ispalo je cak i zanimljivo tada,trazim za apriliu semering i bubnu po katalogu tu cijenu... na pultu bio subler(pomicno mjerilo) lijepo zamolio da se posluzim istim...po dimenziji koju sam izmjerio isti ispao 10x jeftiniji..rekoh daj dva odmah i zahvalio se :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: infinity
Vec duze vrijeme radim sve sam na svojim motori, podjednak mi je gust se vozit i radit oko motora, al nisam posteđen lopovluka, kako sa cijenama, tako sa zavlacenjem sa isporukom djelova, pa do bezobrazluka...pa tako gledam sve sta je moguce uzeti vani...
 
  • Like
Reactions: singlica and Octane
Meni je ovdje neobično - prvo što servis unaprijed ne obavijesti stranku o troškovima pojedinog servisnog zahvata, drugo što stranka to ne pita unaprijed.

Dugo sam u toj branši i apsolutno svaki puta klijent unaprijed zna koliko će servis koštati. Pritom ne mislim samo na redovne servise ulje+filter nego i na ozbiljne zahvate, ovu zimu smo slagali mašinu od jednog R-1000 (namjerno neću o brendu jer je nebitno), čovjek je unaprijed znao koliko će ga to koštati. Polovica dijelova je bila nova i originalna, polovica skinuta sa rabljene mašine koju smo također mi nabavili (klijent je tako htio jer mu je bilo preskupo da se ide na sve novo) - i unatoč tome koštalo je u cent koliko sam mu rekao. Sad može zvučati neozbiljno da ovlašteni servis slaže neki 15 godina stari delanac za Grobnik, ali meni je to odlična reklama da dolaze i motori koji odavno nisu u garanciji, znači da su ljudi zadovoljni.

Naravno da uvijek nešto može iskrsnuti kad se rade veći zahvati, ali u tom slučaju se uzme telefon u ruke i objasni situacija. Apsolutno se niti jedna šajba ne zamijeni bez da je vlasnik vozila oko toga upoznat. Jednostavno mi ne trebaju naknadna isčuđavanja oko toga što koliko košta - to se kaže unaprijed.

Situacija u kojoj klijent sazna cijenu servisa nakon što je isti odrađen je vrlo neozbiljna, i često dovodi do neugodnih situacija i nezadovoljstva kod klijenata i to je nešto što bi svaki ozbiljan i transparentan servis, bio on ovlašteni ili ne, trebao izbjegavati. Znači nije stvar samo vlasnika vozila, nego i servisera. Ljudi imaju različite percepcije skupog i jeftinog, kao i posla koji treba obaviti - to se jednostavno mora objasniti unaprijed. Dobra je reklama biti transparentan, mnogi u toj branši to ne shvaćaju. Prošla su vremena tajanstvenosti i pametovanja, sve se danas može pronaći na internetu, bolje je da klijent to nešto čuje od vas nego od Youtubea.

Druga stvar, te spike da se "nezna šta sve treba raditi" su budalaštine, dovoljno je par sezona u tom poslu da se unaprijed može predvidjeti što je potrebno na kojem motoru raditi, a da ne govorimo kad si cijeli život u tome. Doslovce, čak i kad ti dođe u servis motor star 15 godina, manje više znaš šta treba raditi i koliko će to koštati - kad govorimo o redovnim servisima, kvarovi su drugo mada su i tu više manje poznate boljke određenih modela.

Ne bavim se europskim motorima pa ne mogu tvrditi, ali kontrola i podešavanje ventila na 11.000 km, to mi je vrlo neobično - znači da bih recimo na svom motociklu štelao ventile triput na sezonu, čisto sumnjam da je tvornički interval tako kratak i da za time ima potrebe. Količina radnih sati za ovaj servis mi je isto pomalo neobična, ali kako nisam u điru sa europskim motorima neću suditi.

Što se potrošnog materijala tiče, bakrene podloške obično ne mjenjamo, one mekane koje su za jednokratnu upotrebu da i redovno ih naplatim jer i nas koštaju a i na taj način klijent zna da je mijenjana jer mu je na računu a ne da mu je poklonim pa me nagodinu uvjerava da je nismo zamijenili i da mu je moglo sliniti ulje a srećom nije, a ovo ostalo obično ne naplaćujem nego se obračunava kroz uslugu rada (raznorazni brake i chain cleaneri, vezice i slične budalaštine) - loša je reklama imati milijun stavki na osnovnom servisu, makar te stavke koštale po par lipa svaka. Obasniš čovjeku, gle podmazali smo lanac i očistili, to je u sklopu servisa, kažeš koje sredstvo si koristio i to je to. Ne mora biti 4 kune chain cleanera i 7 kuna chain lubea na računu jer ispadaš šteker i kokošar.

Normalno, svi ovlašteni servisi su prevara bar je takvo mišljenje na forumu - da je bar tako nebi redovno krpali za lokalnim poznavaocima kod kojih je radni sat na crno skuplji nego kod nas u servisu, gdje za tu uslugu dobijete račun i garanciju. Jbg. Ima iznimaka svugdje. Trudim se da ljudi budu zadovoljni. Da, ima kolega u mom poslu gdje nebi nogom kročio iako su i razvikani i ovlašteni - takvi štete svima nama koji se trudimo pružiti normalnu uslugu. U svakom poslu je tako. Obično čim je blještaviji prodajni prostor tim je veća kokošarija i neorganiziranost unutra, ali ljudi ovdje na Balkanu se obično pale na blještavilo pa prvo odu tamo.

Izbjegavam "posao" komentirati ovdje na forumu, ovdje sam čisto privatno i iz dosade i zajebancije, ali bilo je jače od mene. :mrgreen:
 
Meni je ovdje neobično - prvo što servis unaprijed ne obavijesti stranku o troškovima pojedinog servisnog zahvata, drugo što stranka to ne pita unaprijed.

Dugo sam u toj branši i apsolutno svaki puta klijent unaprijed zna koliko će servis koštati. Pritom ne mislim samo na redovne servise ulje+filter nego i na ozbiljne zahvate, ovu zimu smo slagali mašinu od jednog R-1000 (namjerno neću o brendu jer je nebitno), čovjek je unaprijed znao koliko će ga to koštati. Polovica dijelova je bila nova i originalna, polovica skinuta sa rabljene mašine koju smo također mi nabavili (klijent je tako htio jer mu je bilo preskupo da se ide na sve novo) - i unatoč tome koštalo je u cent koliko sam mu rekao. Sad može zvučati neozbiljno da ovlašteni servis slaže neki 15 godina stari delanac za Grobnik, ali meni je to odlična reklama da dolaze i motori koji odavno nisu u garanciji, znači da su ljudi zadovoljni.

Naravno da uvijek nešto može iskrsnuti kad se rade veći zahvati, ali u tom slučaju se uzme telefon u ruke i objasni situacija. Apsolutno se niti jedna šajba ne zamijeni bez da je vlasnik vozila oko toga upoznat. Jednostavno mi ne trebaju naknadna isčuđavanja oko toga što koliko košta - to se kaže unaprijed.

Situacija u kojoj klijent sazna cijenu servisa nakon što je isti odrađen je vrlo neozbiljna, i često dovodi do neugodnih situacija i nezadovoljstva kod klijenata i to je nešto što bi svaki ozbiljan i transparentan servis, bio on ovlašteni ili ne, trebao izbjegavati. Znači nije stvar samo vlasnika vozila, nego i servisera. Ljudi imaju različite percepcije skupog i jeftinog, kao i posla koji treba obaviti - to se jednostavno mora objasniti unaprijed. Dobra je reklama biti transparentan, mnogi u toj branši to ne shvaćaju. Prošla su vremena tajanstvenosti i pametovanja, sve se danas može pronaći na internetu, bolje je da klijent to nešto čuje od vas nego od Youtubea.

Druga stvar, te spike da se "nezna šta sve treba raditi" su budalaštine, dovoljno je par sezona u tom poslu da se unaprijed može predvidjeti što je potrebno na kojem motoru raditi, a da ne govorimo kad si cijeli život u tome. Doslovce, čak i kad ti dođe u servis motor star 15 godina, manje više znaš šta treba raditi i koliko će to koštati - kad govorimo o redovnim servisima, kvarovi su drugo mada su i tu više manje poznate boljke određenih modela.

Ne bavim se europskim motorima pa ne mogu tvrditi, ali kontrola i podešavanje ventila na 11.000 km, to mi je vrlo neobično - znači da bih recimo na svom motociklu štelao ventile triput na sezonu, čisto sumnjam da je tvornički interval tako kratak i da za time ima potrebe. Količina radnih sati za ovaj servis mi je isto pomalo neobična, ali kako nisam u điru sa europskim motorima neću suditi.

Što se potrošnog materijala tiče, bakrene podloške obično ne mjenjamo, one mekane koje su za jednokratnu upotrebu da i redovno ih naplatim jer i nas koštaju a i na taj način klijent zna da je mijenjana jer mu je na računu a ne da mu je poklonim pa me nagodinu uvjerava da je nismo zamijenili i da mu je moglo sliniti ulje a srećom nije, a ovo ostalo obično ne naplaćujem nego se obračunava kroz uslugu rada (raznorazni brake i chain cleaneri, vezice i slične budalaštine) - loša je reklama imati milijun stavki na osnovnom servisu, makar te stavke koštale po par lipa svaka. Obasniš čovjeku, gle podmazali smo lanac i očistili, to je u sklopu servisa, kažeš koje sredstvo si koristio i to je to. Ne mora biti 4 kune chain cleanera i 7 kuna chain lubea na računu jer ispadaš šteker i kokošar.

Normalno, svi ovlašteni servisi su prevara bar je takvo mišljenje na forumu - da je bar tako nebi redovno krpali za lokalnim poznavaocima kod kojih je radni sat na crno skuplji nego kod nas u servisu, gdje za tu uslugu dobijete račun i garanciju. Jbg. Ima iznimaka svugdje. Trudim se da ljudi budu zadovoljni. Da, ima kolega u mom poslu gdje nebi nogom kročio iako su i razvikani i ovlašteni - takvi štete svima nama koji se trudimo pružiti normalnu uslugu. U svakom poslu je tako. Obično čim je blještaviji prodajni prostor tim je veća kokošarija i neorganiziranost unutra, ali ljudi ovdje na Balkanu se obično pale na blještavilo pa prvo odu tamo.

Izbjegavam "posao" komentirati ovdje na forumu, ovdje sam čisto privatno i iz dosade i zajebancije, ali bilo je jače od mene. :mrgreen:
Vrlo korektno sroceno.... Respect ✌️
 
  • Like
Reactions: biker4life
svi ovlašteni servisi su prevara bar je takvo mišljenje na forumu
ovdje se definitivno ne radi o ovlaštenom servisu, bar ne husqvarne
sve ostalo si lijepo sročio, svaka čast ako stojiš iza toga

nek bude sat rada i 100 eura, ali da se zna da je to efektivni sat rada u kojem se radilo samo na mojem motoru, a ne na 11 drugih koji se trenutno nalaze raskopani u servisu

ili još gore, da praktikant prtlja po mojem motoru i zaboravi stegnuti šarafe ventil dekla, kočiona kliješta ili španer faznog lanca..
 
Egzotičan motor, cool.
YT Royal Jordanian.
Dobro da su ga uzeli na servis jer je Talijanska BMW Husqvarna.
Zg ne bi išlo ispod 700€.
 
Komentirao sam koncept agregata....
jbg izbrisao post u međuvremenu...
 
Meni je ovdje neobično - prvo što servis unaprijed ne obavijesti stranku o troškovima pojedinog servisnog zahvata, drugo što stranka to ne pita unaprijed.

Dugo sam u toj branši i apsolutno svaki puta klijent unaprijed zna koliko će servis koštati. Pritom ne mislim samo na redovne servise ulje+filter nego i na ozbiljne zahvate, ovu zimu smo slagali mašinu od jednog R-1000 (namjerno neću o brendu jer je nebitno), čovjek je unaprijed znao koliko će ga to koštati. Polovica dijelova je bila nova i originalna, polovica skinuta sa rabljene mašine koju smo također mi nabavili (klijent je tako htio jer mu je bilo preskupo da se ide na sve novo) - i unatoč tome koštalo je u cent koliko sam mu rekao. Sad može zvučati neozbiljno da ovlašteni servis slaže neki 15 godina stari delanac za Grobnik, ali meni je to odlična reklama da dolaze i motori koji odavno nisu u garanciji, znači da su ljudi zadovoljni.

Naravno da uvijek nešto može iskrsnuti kad se rade veći zahvati, ali u tom slučaju se uzme telefon u ruke i objasni situacija. Apsolutno se niti jedna šajba ne zamijeni bez da je vlasnik vozila oko toga upoznat. Jednostavno mi ne trebaju naknadna isčuđavanja oko toga što koliko košta - to se kaže unaprijed.

Situacija u kojoj klijent sazna cijenu servisa nakon što je isti odrađen je vrlo neozbiljna, i često dovodi do neugodnih situacija i nezadovoljstva kod klijenata i to je nešto što bi svaki ozbiljan i transparentan servis, bio on ovlašteni ili ne, trebao izbjegavati. Znači nije stvar samo vlasnika vozila, nego i servisera. Ljudi imaju različite percepcije skupog i jeftinog, kao i posla koji treba obaviti - to se jednostavno mora objasniti unaprijed. Dobra je reklama biti transparentan, mnogi u toj branši to ne shvaćaju. Prošla su vremena tajanstvenosti i pametovanja, sve se danas može pronaći na internetu, bolje je da klijent to nešto čuje od vas nego od Youtubea.

Druga stvar, te spike da se "nezna šta sve treba raditi" su budalaštine, dovoljno je par sezona u tom poslu da se unaprijed može predvidjeti što je potrebno na kojem motoru raditi, a da ne govorimo kad si cijeli život u tome. Doslovce, čak i kad ti dođe u servis motor star 15 godina, manje više znaš šta treba raditi i koliko će to koštati - kad govorimo o redovnim servisima, kvarovi su drugo mada su i tu više manje poznate boljke određenih modela.

Ne bavim se europskim motorima pa ne mogu tvrditi, ali kontrola i podešavanje ventila na 11.000 km, to mi je vrlo neobično - znači da bih recimo na svom motociklu štelao ventile triput na sezonu, čisto sumnjam da je tvornički interval tako kratak i da za time ima potrebe. Količina radnih sati za ovaj servis mi je isto pomalo neobična, ali kako nisam u điru sa europskim motorima neću suditi.

Što se potrošnog materijala tiče, bakrene podloške obično ne mjenjamo, one mekane koje su za jednokratnu upotrebu da i redovno ih naplatim jer i nas koštaju a i na taj način klijent zna da je mijenjana jer mu je na računu a ne da mu je poklonim pa me nagodinu uvjerava da je nismo zamijenili i da mu je moglo sliniti ulje a srećom nije, a ovo ostalo obično ne naplaćujem nego se obračunava kroz uslugu rada (raznorazni brake i chain cleaneri, vezice i slične budalaštine) - loša je reklama imati milijun stavki na osnovnom servisu, makar te stavke koštale po par lipa svaka. Obasniš čovjeku, gle podmazali smo lanac i očistili, to je u sklopu servisa, kažeš koje sredstvo si koristio i to je to. Ne mora biti 4 kune chain cleanera i 7 kuna chain lubea na računu jer ispadaš šteker i kokošar.

Normalno, svi ovlašteni servisi su prevara bar je takvo mišljenje na forumu - da je bar tako nebi redovno krpali za lokalnim poznavaocima kod kojih je radni sat na crno skuplji nego kod nas u servisu, gdje za tu uslugu dobijete račun i garanciju. Jbg. Ima iznimaka svugdje. Trudim se da ljudi budu zadovoljni. Da, ima kolega u mom poslu gdje nebi nogom kročio iako su i razvikani i ovlašteni - takvi štete svima nama koji se trudimo pružiti normalnu uslugu. U svakom poslu je tako. Obično čim je blještaviji prodajni prostor tim je veća kokošarija i neorganiziranost unutra, ali ljudi ovdje na Balkanu se obično pale na blještavilo pa prvo odu tamo.

Izbjegavam "posao" komentirati ovdje na forumu, ovdje sam čisto privatno i iz dosade i zajebancije, ali bilo je jače od mene. :mrgreen:
Za teoriju ok, sjedi 5, ali i sam znaš da praksa drukčije funkcionira. Nemam pojma o kojem servisu se radi ali Nudu, odnosno stare Husqvarne, u HR je radilo možda par ljudi. Znam samo za Zorića. U ovom slučaju lik dolazi na servis jer mu gori lampica, hoće nove gume i to mu je odrađeno., Ne vidim niti jednu nepotrebu stavku. Da, glupo je raščlanjivati po spreju za ovo iili ono, ali ponovit ću da su mi samo sati upitni i zato sam napisao da je bitno stanje motora. Sto puta sam vidio kad ljudi dolaze i traže "samo" nešto što se na kraju pretvori u par dana posla. U konkretnom slučaju bi bilo interesantno znati i povijest motora odnosno povijest servisa. Moje pitanje za tebe je: za veliki servis motora kojeg u pravilu ne poznaješ i treba ti više vremena, da li je skoro dva radna dana realno vrijeme?
 
Last edited:
i 11 tkm, pa da ga je i držao 3 dana u bloku na susretu u spičkovini..
 
  • Like
Reactions: neven
Za teoriju ok, sjedi 5, ali i sam znaš da praksa drukčije funkcionira. Nemam pojma o kojem servisu se radi ali Nudu, odnosno stare Husqvarne, u HR je radilo možda par ljudi. Znam samo za Zorića. U ovom slučaju lik dolazi na servis jer mu gori lampica, hoće nove gume i to mu je odrađeno., Ne vidim niti jednu nepotrebu stavku. Da, glupo je raščlanjivati po spreju za ovo iili ono, ali ponovit ću da su mi samo sati upitni i zato sam napisao da je bitno stanje motora. Sto puta sam vidio kad ljudi dolaze i traže "samo" nešto što se na kraju pretvori u par dana posla. U konkretnom slučaju bi bilo interesantno znati i povijest motora odnosno povijest servisa. Poje pitanje za tebe je: za veliki servis motora kojeg u pravilu ne poznaješ i treba ti više vremena, da li je skoro dva radna dana realno vrijeme?
meni je za Testarossu trebalo čak 3 dana, 6 puta išo po alat u Bauhaus, a 3 puta u Peveca



Srki