Pitanje servis

Malo cu se ubaciti....neznam ali meni nije krparenje ako se stave kvalitetni i novi dijelovi,krpanje bi bilo da stavis neki dio koji je dao svoje ali je ono kao malo bolji od trenutnog,e to je fuseraj....a netko jednostavno voli raditi na svojem automobilu/motoru i vjest je u tome...nije sve do imanja i ne imanja novca...ja recimo imam novaca da platim taj sporni servis,od posla koji radim u fusu vremenski koliko mi treba da odradim nesto na motoru ili autu vise zaradim svojim poslom ali radije si sam napravim jer znam i mogu i siguran sam da mi nitko ne petlja po vozilu niti mi valja mehanicarske spike sa pol dupeta van hlaca....
 
srdi se ti sad i pravdaj kolko hoćeš, ali taj tonči je za većinu ljudi (osim vjerojatno vas par s kojima si je dobar) običan derač kože, a znam preko nekoliko primjera gdje se ljudima nakon servisa kod njega dešavalo u najmanju ruku svašta

kužim ja da je ducati kvazi fensi šmensi ekskluziva i da to mora biti skupo da se ekipa bolje osjeća, ali recimo servis s štelanjem ventila na 748 12 tkn..pa daj me nemoj jebat da je to normalno
Ispada da se moras cmariti Tonciju da bi dobio popust i mislit si joj mi smo si dobri ja imam bolju cijenu od kompica i te spike...a realnost je da isti jako dobro zivi od ljudi s kojima si je dobar....ma divota :ROFLMAO:
 
.
 

Attachments

  • 9d0593a939c741d5c508dd14c2edcf97.jpg
    9d0593a939c741d5c508dd14c2edcf97.jpg
    21.7 KB · Views: 0
Haha, podsjeća zeru na Tončija, barem nakon koje kaplje xD

S razlogom je većina ljudi vozila Dukce Tončiju, a i ostali Ducati "serviseri" su nakon radnog vremena išli na instrukcije kod njega, a izdavali su se za svemoguće meštre... nije lak kao čovjek i sumnjam da "sjedne" barem polovici ljudi koji ga upoznaju, ali ono šta je radio je dobro radio...
 
Ko i uvijek, o cijenama servisa Dukca seru oni koji nikad nisu Dukca otpeljali na servis.

Moje iskustvo servisiranja Dukca ide otprilike ovako:

Cijena dijelova je fakat OK- i visestruko jeftinija nego za Hondu
Rokovi isporuke su korektni, najbolji poslije BMWa vjerojatno
Cijena ruku je tu negdje ili mrvu viša nego za Hondu.

@pikacu79 - veliki desmo servis na SF 1098 je bio kod Tončija oko 700 Eur a tu je uključen i neki dodatni rad kao zamjena senzora nogare i novi gripovi i jos neke sitne pizdarije koje nisu u sklopu servisa, jel
 
srdi se ti sad i pravdaj kolko hoćeš, ali taj tonči je za većinu ljudi (osim vjerojatno vas par s kojima si je dobar) običan derač kože, a znam preko nekoliko primjera gdje se ljudima nakon servisa kod njega dešavalo u najmanju ruku svašta

kužim ja da je ducati kvazi fensi šmensi ekskluziva i da to mora biti skupo da se ekipa bolje osjeća, ali recimo servis s štelanjem ventila na 748 12 tkn..pa daj me nemoj jebat da je to normalno
Njjega sam uzeo kao primjer jer je bilo rijeci o Monsteru kojih sam puno vidio kod Toncija u kao odlicnom stanju pa je ispalo da.se raspadaju.
Servisi na Ducatiju, osim eventualno stelanja ventila, nisu nista skuplji od ostalih. A fensi smensi briju su izgubili davnih dana kad su svi digli cijene.
 
Ispada da se moras cmariti Tonciju da bi dobio popust i mislit si joj mi smo si dobri ja imam bolju cijenu od kompica i te spike...a realnost je da isti jako dobro zivi od ljudi s kojima si je dobar....ma divota :ROFLMAO:
Tonci vec neko vrijeme ne radi, kad bi fakturirao dijelove onda bi to radio po istoj cijeni kao i ducan i transparentnijeg covjeka.ces tesko naci. Zivi od toga kao i svi drugi. Ali to nije tema...
 
  • Like
Reactions: Octane
I dalje ne znam sta si se mene ulovio, ja nisam nikad rekao da je moj monster u odlicnom stanju i nikad nece biti...ti si se uvrijedio jer se netko dirnuo u ducati i svetog toncija...

I idalje svi deru sa cjenom djelova i rukama, ma koliko god to mnogima smetalo
 
  • Like
Reactions: Dene
Ko i uvijek, o cijenama servisa Dukca seru oni koji nikad nisu Dukca otpeljali na servis.

Moje iskustvo servisiranja Dukca ide otprilike ovako:

Cijena dijelova je fakat OK- i visestruko jeftinija nego za Hondu
Rokovi isporuke su korektni, najbolji poslije BMWa vjerojatno
Cijena ruku je tu negdje ili mrvu viša nego za Hondu.

@pikacu79 - veliki desmo servis na SF 1098 je bio kod Tončija oko 700 Eur a tu je uključen i neki dodatni rad kao zamjena senzora nogare i novi gripovi i jos neke sitne pizdarije koje nisu u sklopu servisa, jel
Da da sve jasno.
Nego koliko bi onda kod ovih bio ako im je za nudu trebalo 13 sati 🤣🤣
 
  • Haha
Reactions: Dene and kiki.o
I dalje ne znam sta si se mene ulovio, ja nisam nikad rekao da je moj monster u odlicnom stanju i nikad nece biti...ti si se uvrijedio jer se netko dirnuo u ducati i svetog toncija...

I idalje svi deru sa cjenom djelova i rukama, ma koliko god to mnogima smetalo
A ne, vi ste se kao znalci ulovili mog komentara i pitanja bikeru. Ducati i Toncija nisam ni spomenuo jer nemaju veze s ovom temom. Pogledaj malo bolje tko se toga ulovio.
 
Ja sam samo spomenuo remenje za monster, a ti si krenuo...sto se tice prvog dijela, i dalje stojim pri tome da dva dana za servis nemaju veze sa mozgom, bez obzira o kojem se motoru radilo, a ti si se uhvatio toga...al stvarno ne trebas biti znalac da znas da servis na motoru i dva dana ne idu skupa...ili mozda tebi i tonciju idu?? Al ok, necemo opet u krug...ti si meni i dalje drag je godinama vozis ducati ❤️
 
Njjega sam uzeo kao primjer jer je bilo rijeci o Monsteru kojih sam puno vidio kod Toncija u kao odlicnom stanju pa je ispalo da.se raspadaju.
ekipa kod nas još uvijek naveliko puši svakakve priče i velika većina kupaca pada na šminku iako bi to trebalo biti nerealno u 2023. godini, a čak ni dok dođe prvo veće ulaganje (a to obično bude jako brzo) ne žele sami sebi priznati da su se zajebali

kod smo kod monstera u odličnom stanju, vidim neki dan prodaje se s2r na fejsu za suludu lovu, kompletan unakažen i pri prvom zaustavljanju policije si na vanrednom tehničkom, ali ušminkan taman da neki glupan popuši priču i siguran sam da će se nešto takvo prodati prije nego isti takav uredan motor za puno manje love, a tonči će trljati ruke, i neka!

ali 12 tkn za desmo servis je svakako debelo previše..
 
  • Like
Reactions: Dene and neven
bilo je to pred cca 2-3 godine, znam samo da mu je na kraju netko drugi isti taj servis odradio za preko duplo manje
 
  • Like
Reactions: Dene
Za teoriju ok, sjedi 5, ali i sam znaš da praksa drukčije funkcionira. Nemam pojma o kojem servisu se radi ali Nudu, odnosno stare Husqvarne, u HR je radilo možda par ljudi. Znam samo za Zorića. U ovom slučaju lik dolazi na servis jer mu gori lampica, hoće nove gume i to mu je odrađeno., Ne vidim niti jednu nepotrebu stavku. Da, glupo je raščlanjivati po spreju za ovo iili ono, ali ponovit ću da su mi samo sati upitni i zato sam napisao da je bitno stanje motora. Sto puta sam vidio kad ljudi dolaze i traže "samo" nešto što se na kraju pretvori u par dana posla. U konkretnom slučaju bi bilo interesantno znati i povijest motora odnosno povijest servisa. Moje pitanje za tebe je: za veliki servis motora kojeg u pravilu ne poznaješ i treba ti više vremena, da li je skoro dva radna dana realno vrijeme?

Jasno mi je, zato sam i napisao da nebih pretjerano ulazio u količinu radnih sati. Uz to, jasno mi je i da se radi o motociklu koji se ne viđa svaki dan, sve to ima svoju cijenu.

Čak i te gume mogu biti kamen spoticanja tj razlog velikog broja radnih sati. Određen broj servisa nema svoje montirke i balansirke, nego skidaju kotače pa ih nose kod drugog vulkanizera. Ne kažem da je to sada slučaj, ali ako je tako, sve to zajedno je isto oduzelo neko vrijeme, a i novac. Ovo sve što si napisao stoji.

Odgovor na pitanje - takvih motora je malo jer kako kažem kroz zajebanciju, svi japanci se proizvode u istoj ulici pa nema pretjeranih iznenađenja, međutim evo, rastavljali smo mjenjač na jednom motoru i trajalo je dva dana. Vrijeme jest realno, moja praksa je da u takvim situacijama ne tjeram mak na konac, tj naplatim ipak manje sati od realne satnice - jer to što mi nešto vidimo prvi put, ne znači da je opravdanje da se sada danima svi u servisu čudimo gdje što ide i svo to vrijeme i naplatimo. Ne živi se od egzotike nego od daily motora. Kad nešto neuboičajeno dođe u servis bolje je to iskoristiti kao dobru reklamu, a ne čovjeku izbiti zadnju kunu iz novčanika - jer i u tom slučaju će biti reklama, ali loša.
 
Čak i te gume mogu biti kamen spoticanja tj razlog velikog broja radnih sati. Određen broj servisa nema svoje montirke i balansirke, nego skidaju kotače pa ih nose kod drugog vulkanizera. Ne kažem da je to sada slučaj, ali ako je tako, sve to zajedno je isto oduzelo neko vrijeme, a i novac. Ovo sve što si napisao stoji.
ako nudiš montažu i balansiranje guma, ta usluga bi po morala imati paušalni iznos, pogotovo ako se radi o motoru s standardnim vilicama i prihvatima, kako god ta usluga se nikad ne računa u radnim satima kolko ja znam
sad zamisli da vulkanizer izračuna četvrtinu radnog sata za zamjenu 4 auto gume, nebi se baš obogatio :mrgreen:

oba potencijalna servisa iz priče ionako imaju tu uslugu tako da to otpada
 
  • Like
Reactions: Dene and biker4life
Razlike u vremenu skidanja i montiranja guma ili voznje kod obliznjeg vulkanizera zapravo i nema. Uzet ce cca 50 eur i pretociti u radne sate.
Uglavnom, poanta je bila da ne mozemo apriori pljuvati kad ne znamo detalje. Mislim obostrano jer uz malo popusta za frenda i skidanje poreza racun bi bio korektan ali i isto tako je moguce i deranje jelena.