Nova Yamaha MT-10

Top, tocno ta usporedba me zanimala…
Imam možda neku kombinaciju za rijesit svoju devetku i srce hoće tuono oduvijek, tu se uklapa i s1000r, m1000r malo slabije zbog budžeta, a u zadnje vrijeme razmišljam i o mt10sp…
e sad, potonji, jbg yamaha je yamaha u rvata i ja sa svojim yamahama fakat nisam imal apsolutno nikakvih problema, osim nekih mušica na ovom novom, zadnjem, ali sve rjesivo i nikad se nije dogodilo ni blizu da bi me ostavil negdje ili da se nekaj potrga…
Mt10sp, mislim da je tu riješen ovjes, a i kočnice, jedino kaj je ružan do zla Boga…

S1000R ubiti zadovoljava sve kriterije modernog motora, ali zvuk mi se čini malo beživotan spram ova dva, a zvuk je jbg bar 30% i više gušta vožnje motora…

Tuono v4 factory, ha tu se nema kaj puno reč i dodat, sve se zna, sharp kirurški precizna raketa, top ocjes, top mašina, jedino je uvijek ta pouzdanost pitanje i stvara neke sumnje??!
Naravno, pričam o novim motorima, tak da ne bi trebalo puno brige s pouzdanošću, valjda??
Pare nisu problem, ne laži ovaj napaceni narod... :ROFLMAO:
 
  • Sad
Reactions: zrakoplovac
ovjes i kočnice su na japancima uvijek klasu lošije nego na europskim motorima iste klase, bar ako pričamo o ne-R motorima
MT10SP je tu malo napravio iskorak u pravom smjeru - šteta da i drugi modeli ne slijede taj primjer
kome je mekan ovjes na običnom MT10 svakako neka napravi jedan malo žešći đir na njegovom prethodniku, FZ1N, da vidi šta je smeće od ovjesa

imao i vozio oba, FZ1 čak i grobnikom (u ono vrijeme osim premekanog zadnjeg amortizera to nam je sve skupa bilo jako dobro)
još najbizarnije zvuči što je uz Tuono V2 (gen.2) prije 15 godina FZ1 važio kao jako dobar izbor za voziti klasu naked-fun bike 1000 u sklopu happeninga
čisto mali flashback kako se lako naviknuti na bolje i kako svijet ide naprijed
da me se ne shvati krivo, i za današnje pojmove je fz1 dobar motor osim što ga je vrijeme pregazilo po pitanju ovjesa i načina razvijanja snage
 
Vozio je jedan domaci sa Fazerom 1000 iz 2003 godine, znaci jos genaracija prije i MT-a i ovog FZ1 po Grobniku na Happeningu u klasi serija 1.37,xxx

Tamo cca oko 2007 godine

Pratitelji happeninga iz tih godina ce znat o kome se radi 😃
 
  • Like
Reactions: biker4life
Vozio je jedan domaci sa Fazerom 1000 iz 2003 godine, znaci jos genaracija prije i MT-a i ovog FZ1 po Grobniku na Happeningu u klasi serija 1.37,xxx

Tamo cca oko 2007 godine

Pratitelji happeninga iz tih godina ce znat o kome se radi 😃

fzs1000, sa cjevastom šasijom, uvijek je bila zjb da s njima neznaš dal ovjes mjesi ili se šasija krivi :mrgreen:
za svoje vrijeme jako dobar motor, bilo ih je davno u ekipi par komada...
neznam sad dal misliš na mog kolegu sa posla ili nekog trećeg, ali bilo je svojevremeno par ti aseva :mrgreen: na tim motorima
vozio je tamo 03 04 taj fzs1000, za 2005 uzeo novu r1, odmah ju pretvorio u papar, pa 2006 uzeo tad novitet - fz1 ali S izvedbi, posložio je kak spada, matris, ohlins, odradio je taj motor par sezona na pisti, lani ga vidio na njuški, još je živ, prepoznao ga po ovjesu i nekim sitnicama, sadašnji vlasnik vjerovatno nezna da mu je pred 17 lit motor uzeo par postolja na happeninzima :mrgreen:
 
fzs1000, sa cjevastom šasijom, uvijek je bila zjb da s njima neznaš dal ovjes mjesi ili se šasija krivi :mrgreen:
za svoje vrijeme jako dobar motor, bilo ih je davno u ekipi par komada...
neznam sad dal misliš na mog kolegu sa posla ili nekog trećeg, ali bilo je svojevremeno par ti aseva :mrgreen: na tim motorima
vozio je tamo 03 04 taj fzs1000, za 2005 uzeo novu r1, odmah ju pretvorio u papar, pa 2006 uzeo fz ali S izvedbi, posložio je kak spada, matris, ohlins, odradio je taj motor par sezona na pisti, lani ga vidio na njuški, još je živ, prepoznao ga po ovjesu i nekim sitnicama
fzs1000, sa cjevastom šasijom, uvijek je bila zjb da s njima neznaš dal ovjes mjesi ili se šasija krivi :mrgreen:
za svoje vrijeme jako dobar motor, bilo ih je davno u ekipi par komada...
neznam sad dal misliš na mog kolegu sa posla ili nekog trećeg, ali bilo je svojevremeno par ti aseva :mrgreen: na tim motorima
vozio je tamo 03 04 taj fzs1000, za 2005 uzeo novu r1, odmah ju pretvorio u papar, pa 2006 uzeo tad novitet - fz1 ali S izvedbi, posložio je kak spada, matris, ohlins, odradio je taj motor par sezona na pisti, lani ga vidio na njuški, još je živ, prepoznao ga po ovjesu i nekim sitnicama

nije... ovaj je iz ovih mojih krajeva i cak taj Fazer nije ni bio njegov, nego ga je 10-bila nesto zezala pa posudio taj Fazer 1000 i odvezao tih 37.xxx koliko me sjecanje sluzi
 
  • Like
Reactions: biker4life
nije... ovaj je iz ovih mojih krajeva i cak taj Fazer nije ni bio njegov, nego ga je 10-bila nesto zezala pa posudio taj Fazer 1000 i odvezao tih 37.xxx koliko me sjecanje sluzi

moto svijet se drastično mijenja, lani na plominci smo imali dosta mlađe ekipe na litrama (red veličine 10 lit mlađi od mene, ako ne i više), svi do jednog nebi ni pogledali motor bez "struje", a onda se prisjetim šta smo mi nekad vozili... :mrgreen:
ovaj jedan se čudio kak ga pratim na rn22 jer da njemu svako otvaranje blica tc (nova r1 2022)...
drugačija spika je skroz, meni osobno današnji motori pitaju puno manje koncentracije osim ak je vožnja baš 100%...
zato mi se nekako i rn22 zacementirala u voznom parku, imam neki respect prema motoru...
 
  • Like
Reactions: Grom90 and Octane
Kao sto sam obecao da cu o negativnim stvarima pa da krenemo🤣
Vidim da se spominje i Tuono pa cu i njega spomenuti jer ga trenutno vozim.

Zx10r :
Super masina, moglo bi se reci monstrum po performansama ali samo kada bi se gledali brojevi dyno ispisa.
Po guzometru mi je uvijek djelovao spor jer je jako linearan, cak dosadan.
Ta masina je jednostavno samo za stazu, za daily use je koma jer ima premali powerband i zahtjeva cesto saltanje, kao da ima 600ccm.
Meni taj motor nikada nije odgovarao, jednostavno si ga morao drzati na 10krpm da ide kak treba, cim padne ispod koma, na 6-7 rpm klinicki mrtav.
To je strojka za duge pravce i duge zavoje, za brdske zavojite ceste kratkih zavoja jednostavno nije i to je bio zapravo razlog prodaje i prelaska na Naked kategoriju.

MT-10 :
Iskreno ocikivao sam vise od Yamahe te sam ostao blago razocaran.
CP4 motor je fora zbog zvuka i ne zahtjeva cesta saltanja jer ima dobar powerband.
Po performansama je jedan od najsporijih nakeda u 1kg klasi sto je potvrdilo dyno mjerenje od 138hp na kotacu.
Za usporedbu, s1000 baci ca. 160 na kotac, stari diavel oko 145 te tuono oko 165 na kotacu.
Na cesti potvrdjeno jer su gore navedeni motori od frendova.
Dalje, potrosnja cp4 motora nije zanemariva.
Zedan a konzumaciju goriva ne moze opravdati performansama.
S1000 i Diavel trose oko 1,5-2lt manje iste voznje.
Mega problem na yamahi je taj drkavi gas.
Ja ne znam koja budala od inzinjera je to pustila u proizvodnju bez da je probala.
Radi se o elektronskom gasu koji je jako tesko dozirati, funkcionira skoro kao on-off salter, uzas jedan.
Spomenuti problem se dobrim dijelom rijesava mapiranjem te mnogi mapiraju samo zbog toga.
Pitam se opet, tjuneri znaju a strucnjaci iz yamahe ne?
Sljedeci problem su kocnice!
Pa jebote koja budala stavi skuter program kocnice na motor od 1000ccm🤣
Dva puta sam se skoro ubio zbog istih.
I da dodjemo do glavnog problema a to je ovjes.
Ja imam 100kg obucen, dakle 1,5 japanac po tezini.
Pa kako je moguce da na kocenju prednja vilica propadne skoro do kraja, fali 1cm valjda?
Prica je ta da sam se nakon par 1kkm privikavanja poceo spanati ko ludjak pa sam brzo dosao do problema sa kocnicama i ovjesom.
Cak sam bio kupio kocionu pumpu sa 19mm klipom ali je nisam mogao ugraditi jer bih izgubio tempomat.
Sto se tice ovjesa, stelao sam ga jedno 5kkm bezuspjesno.
Jednostavno mlohav ko cuna nakon 5 piva a kad ga zategnes postane tvrd i neprecizan.
Popizdio,prodao sa 12-13tkm na satu.
Nakon nekoliko dana zove me novi vlasnik, pita dali je motor bio razbijen jer je vilica procurila🤣.

I onda se dogodio Tuono.
Motor sam kupio ajmo rec nov, imao je 350km na satu.
Prva voznja, bilo neko hladunjavo vrijeme pa nisam previse forsirao, nakon 5 km voznje stanem, skinem kacigu i pocesem se po glavi i kazem u sebi.
Pa jebo mu konj mater, kako talijani znaju slozit motor da sve perfektno radi a braca iz japana ne?
Tuono je RR, dakle nema öhlins.
Ovjes radi perfektno, pipnuo ga nisam jer nema potrebe.
Kocnice brutalne, jos bolje nego na kawi a tamo samo imao neki race program(brembo Tdrive itd.)
Karakteristike masine su perfektne, taj V4 motor je pravi dragulj.
Paket elektronike, sve tako dobro radi da TC uopce ne kuzis da radi koliko fino regulira.
Na yamahi sam morao gasit to sranje.
Quickshifter radi perfekt, na Yamahi nije bio los, na kawi je to sve jako grubo radilo, i mjenjac je bio grub za popizdit.
Wheele Control na Tuonu, ovisi kak ga nastelas ali u principu mozes odmah u prvoj gas okrenut do kraja. 😀
Potrosnja Tuona je od 6lt do 11, ovisno o raspolozenju🤣

Da skratim, svaka cast japancima ali vrijeme im je proslo.
Europski motori su im presudili, ista prica kao i sa autima.
Sto se mene tice japan da ali samo u skuter programu.

Sorry na dugome postu, mozda se nekome da citat🍻
Vozio sam rsv1100 factory 2019 g... tvrd mjenjac ,stalno trazi saltanje da izvuces maksimum, qs svojeglav , osim ovjesa (ohlins) i kocnica (brembo ) , tako da vidim da si odusevljen s svojim ali po meni trebali bi talijani to doradit ,to je sve grubo , najnovijeg nisam vozio , mozda su i uspjeli to ispeglati.
 
Vozio sam rsv1100 factory 2019 g... tvrd mjenjac ,stalno trazi saltanje da izvuces maksimum, qs svojeglav , osim ovjesa (ohlins) i kocnica (brembo ) , tako da vidim da si odusevljen s svojim ali po meni trebali bi talijani to doradit ,to je sve grubo , najnovijeg nisam vozio , mozda su i uspjeli to ispeglati.
Zanimljivo
 
Vozio sam rsv1100 factory 2019 g... tvrd mjenjac ,stalno trazi saltanje da izvuces maksimum, qs svojeglav , osim ovjesa (ohlins) i kocnica (brembo ) , tako da vidim da si odusevljen s svojim ali po meni trebali bi talijani to doradit ,to je sve grubo , najnovijeg nisam vozio , mozda su i uspjeli to ispeglati.
Ja imam Tuono a ne Rsv4, to su dva svijeta.
Vezano za quickshifter, senzor zna raditi probleme pa grubo salta, zna vec nakon par tisica km postat grub.
Neki su problem rijesavali sa podesavanjem polugice mjenjaca.
 
Ja imam Tuono a ne Rsv4, to su dva svijeta.
Vezano za quickshifter, senzor zna raditi probleme pa grubo salta, zna vec nakon par tisica km postat grub.
Neki su problem rijesavali sa podesavanjem polugice mjenjaca
Moguce , samo za toliko novaca trebao je biti "kvalitetniji " , npr imam suzukia m0 na njemu je sve to mekse i lakse odradit
 
  • Like
Reactions: webmaster750
stavio original volan sinoc. ne izgleda tako po slikama ali skoro je 10cm uzi i bolji mi je polozaj. na ovom sirem sam imao osjecaj da sam na choperu

IMG_2214.jpeg


IMG_2217.jpeg
 
To je zbog toga jer je tvornica napravila najbolje kako treba, druga stvar je sta mi mislimo da znamo bolje...prvi ja 😆

ovo cak nisam ja stavljao (zacudo) ali vjerovatno bi kroz neko vrijeme bi se sigurno uspustio u to. nema mira nikada :LOL:
 
night rider. proba volana sinoc. odlicno se vozi s ovim volanom. imam bar end retrovizore i kao da mi fale utezi sad na volanu. pa razmisljam da mozda da nabavim jos jedne utege pa da u njima napravim navoj i onda stavim retrovizore

IMG_2227.jpg
 
neki dan konacno nakon posla da idem dir. cijeli 9 mjesec rodendani, momacke, vjencanja. motora nisam vidio. sav sretan uletim u garazi ko rusi u berlin u 2. svjetskom ratu, upalim motor: check engine. sve normalno radi, ali svijetli lampica. zvao yamahu i otpeljao im motor jucer nakon posla, pricekali me jer sam malo kasnio kako rade do 5. jutros zovu 9 i 10 i govore sve rijeseno. prekidac od cruise controla se zablesirao i bacio motor u safe mode. svaka cast deckima jer su brzo rijeseili a ja se nadam da se vise ne vidimo radi ovih gluposti :mrgreen: a transformer i ja jasemo prema karlobagu za vikend

IMG_2285.jpg
 
AJde bar je glupost bila..
Jedan od razloga zasto prezirem te gluposti na nakedu..
Sta ce ti cruise control na nakedu? Meni osobno samo da napravi problem kakav si ti dozivio..
I ode voznja u vjetar zbog niceg.
BTW, kombinacija modre i srebnrne je odlicna boja.
 
  • Like
Reactions: Zek@n
AJde bar je glupost bila..
Jedan od razloga zasto prezirem te gluposti na nakedu..
Sta ce ti cruise control na nakedu? Meni osobno samo da napravi problem kakav si ti dozivio..
I ode voznja u vjetar zbog niceg.
BTW, kombinacija modre i srebnrne je odlicna boja.
Isto misljenje sam i ja imao ali me kolega Kronik razuvjerio i sad mislim da je to jedna od boljih gluposti koje su najebali na motore :)
jednostavno malo odmoris ruke kroz naselje i opet ispocetka :)
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac