Alati

Kvaliteta rucnog alata?


  • Total voters
    146
svako toliko netko si siebe moment ključ. naročito kad se posuđuje. ili je i dalje dobar ali nestane.

kad sam montirao akrapa sam morao ići s motorom do radionice.  mehaničar nije htio posuditi moment ključ  :mrgreen:
 
Hehe sjetih se kada sam otisao mjenjati gume u u jedan servus lik je sve sarafe stegnul rukom iako je imal kilokljuc pokraj i servisni manual koji sam mu donio da vidi momente na sarafima. Ja mu kazem nek stegne sa kkljucem a on meni to ti je bez veze ja ti to na osjecaj to ti je puno bolje i preciznije. Pravac doma i sve ponovo stegnih sa kkljucem. Sva sreca da ga imah ali moram nabaviti jedan mali

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

 
meni je isto tako ručno zategao šerafe kad je štimao lanac na servisu. kaže da to radi i za utrke pa da se ne moram brinuti.
samo kasnije sam se sjetio da utrka ne traje par mjeseci nego koliko..sat vremena ?  :misli: nisam htio pametovati kad se ne kužim.
kotač je još na motoru pa se nemam što žaliti  :LOL:
 
Kiki_Rotten said:
Opa, je da bi to trebalo biti generalno znanje ali sam stvarno pozitivno iznenađen :mrgreen: .Pa kaj ti se dogodilo da si dal informaciju bez zagonetke?  :mrgreen: :mrgreen:


Eto stvarno nisam znao... a nisam onaj s dvi live ruke.. edukacijska vrijednost foruma  :mrgreen:

Straš (y)
 
Iebi Vyethar said:
kad sam montirao akrapa sam morao ići s motorom do radionice.  mehaničar nije htio posuditi moment ključ  :mrgreen:
a sad nagradno pitanje, zašto i koji dio akrapa si stezao s kilo ključem?? :mrgreen:
 
to mi je prvo i jedini palo na pamet, ali i dalje ne kužim zašto :mrgreen: ali to sam samo ja..
 
MOONSHIELD said:
to mi je prvo i jedini palo na pamet, ali i dalje ne kužim zašto :mrgreen: ali to sam samo ja..
pa valjda da oba šerafa sa obje strane budu jednako zategnuta na svakom cilindru i da ne zategnem previše da ne oštetim one brtve. nemam pojma koliko se to mora zategnuti pa sam zato pogledao u knjižici i vidio da mi treba moment ključ. nemam baš osjećaj u ruci za njutn metre

i nisam neki anti talent za mehaniku općenito, brzo kužim stvari samo nemam prakse
 
Kiki_Rotten said:
Opa, je da bi to trebalo biti generalno znanje ali sam stvarno pozitivno iznenađen :mrgreen: .Pa kaj ti se dogodilo da si dal informaciju bez zagonetke?  :mrgreen: :mrgreen:

uhvatio si me ..  :misli: .. zaista nemam opravdanje za takvo ponašanje ... :neznam:

:mrgreen:
 
mario x said:
Hazet (y)
Stahlwille (y)
To je za ozbiljnije poslove
to su stare firme sa naših krajeva  :mrgreen:
ali kvalitetnog alata ima puno ... vjerujem desetinjak firmi ima za koje mi nismo uopće čuli ...
samo izgooglaj best american tools ...
 
If bio sam u dosta njihovih hardware storea.. čista nirvana, sve bi pokupovao da mogu nosit u avion :0648: sve alate, sve za kampiranje, ribolov, gradelavanje, pa cijeli paletu springfield armory proizvoda :mrgreen:, samo je to doslovno hardware i nemoguce za u kufer
 
strasilo said:
ne samo proxxon, već NIJEDAN to ne voli .. ;)

na moment ključevima ili ti ga kiloključevima "kontra" smjer ne služi za odvrtanje već služi za zatezanje, ali lijevog navoja...  (y)
Za sve ove jeftine kilokljuceve sam skoro 100% siguran da pritezanje smiju vrsiti samo i iskljucivo u smjeru kazaljke na satu bez obzira kaj imaju cegrtaljku za promjenu smjera jer imaju takav "jednosmjerni" mehanizam...
Ali recimo, znam da hazet ima model kilokljuca koji moze pritezat momentom u oba smjera i to je bas napomenuto u specifikacijama, i ne vjerujem da je jeftin... :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
strasilo said:
uhvatio si me ..  :misli: .. zaista nemam opravdanje za takvo ponašanje ... :neznam:

:mrgreen:

I da ti se nije više ponovilo  :LOL: :LOL: :mrgreen: :mrgreen:

 
MOONSHIELD said:
to mi je prvo i jedini palo na pamet, ali i dalje ne kužim zašto :mrgreen: ali to sam samo ja..

Zakaj ne  :misli: ak' ga već imaš, osobno na motorima ništa ne pritežem bez kilo ključa osim onih pleh matica za oklope, naravno da su neke sjebane jer na osjećaj uvijek pritežeš jače, dobro je kaj nisu skupe, loše je kaj ih nema na svakom čošku.  :wink:
 
ja ga nemam za sada, iako je u planu, pa doma sve zatežem po osjećaju i ovisno o veličini šarafa, ali ono, meni je vrhunac šarafljenja ionak kotač, kočnice, oklopi i sl., agregat ne diram :mrgreen:

inače, s kilo ključom sam uspio slomiti šaraf od prednjeg lančanika kod nekadašnjeg mehaničara jer mi je rekao preveliku kilažu :mrgreen: od onda imam više pouzdanja u osjećaj jer me on nikad nije zajebao, a i šarafim samo po svom tak da sam si sam kriv ak kaj zajebem :LOL:
 
Postoje uputstva za održavanje motora, ona radionička i u njima ima svakaj nekaj, između ostalog i sile zatezanja, istina ponekad i je malo teže pronaći ali isplati se. Ne ulazim u to zakaj je netko napisao da se nešto zateže na određeni broj Nm ali znam da mi to spašava izvjesnu količinu novaca ako nešto pretegnem i sjebem navoj, osovina kotača ili nosač kliješta zasigurno ne koštaju desetak kuna.  :wink:
 
ma sve je to potpuno jasno, ali meni se neda nikad tražiti manual jer prečesto mijenjam motore :mrgreen:
a ionak nemam kilo ključ doma, a i za sve "zahtjevnije" stvari imam mehaničare (y)
no i dalje mislim da grane auspuha nema razloga zatezati kilo ključem, ti konusni šarafi se zategnu tek tolko jer ionak nikam nejdu, a i da nekim slučajem koji otpadne, tu su federi (y)
 
unazad 10 godina kilo ključem se zatizalo leteće bankove i glavu motora ,sve ostalo na ruku u 90% slučajeva .Ako nisi bio konjina bez osjećaja mogao si ztegnuti sve bez problema .Vrijeme ide tehnologija napreduje tako i rad u mehanici sad ima 3 kiloključa sve manuaale ,kad radim koristim i laserki termometar obavezno grijem hladim u zamrzivaču stavljam locite i sl sranja .Vjerovatno ponekad i bespotrebno ali ma veseli . :)
 
i glava se danas drugačije steže ... u principu ti i ne treba kilo ključ ... samo kutomjer ...