ubrzanje i krajnja brzina mogu se nači jedino kao mjerenje prilikom (najbolje bi bilo) usporednog testa oba vozila.
treba uzeti u obzir i da je aktualni model xmax različit od onog koje neko spominje uz opasku baterije(btw stvar je bila u čoku, a ne u bateriji) jer je taj bio sa rasplinjačem, a novi je s injectionom. isto je bitno jer je ovaj s rasplinjačem čak i malo papreniji u ubrzanju, dok je ovaj s injectionom pak "manje žedan".
ubrzanje koje pojedinci pak uspoređuju u vožnji gradom nije bitno jer nas ima različitih na gasu i obično ona druga strana uopče i ne shvača da je sudionik nekakvog mjerenja
najbolji primjer je apriliaaaa koji misli da je s svojim starim silverwingom najbrži u gradu(dok ga jedan Dominator nije vratio u stvarnost)
treba uzeti u obzir i da je bev sa 4ventilskim agregatom i treba mu malo "vremena" dok se razvrti, za razliku od xmaxa koji vuče iz "bunara" tj. od samog starta.
pitanje o različitosti prihvačenja bi pojasnio u nekoliko djelova, naime, istina je da je u RH bev vrlo popularan,
- prvenstveno zbog prodajne i servisne mreže koje ima doslovno na svakom koraku.
- tu je i cijena koja je gledana jednostavno matematički manja(iako nije kad dodate vjetrobran i prtljažnik u cijenu radi izjednačavanja situacije s xmaxom).
- nemala stvar je i veličina kotača koja je prosječnom kupcu jako bitna jer misli da s manjim kotačem sigurno pada, odnosno da je sigurniji s večim kotačem(što btw nema veze sa stvarnošču, več samo sa osječajem i prenošenjem vibracija na ruke vozača).
- klasični izgled bev-a je mamac nekima, iako mislim da isto toliko ljudi i ne voli taj klasični izgled, a najbolji primjer je i uvođenje S modela u crnoj mat boji sa crnim naplatcima, koji s klasikom nimalo ne koketira.
Ali što je sa SPlitom u odnosu na ostatak RH i dominacijom xmaxa. tu bi naglasak stavio ipak na prodajna mjesta(kojih ima 3 u reg. području) i njihovo osoblje koje ističe slijedeče;
- tehničke prednosti xmaxa, kao prtljažni prostor bez konkurencije u klasi
- vjetrobransku zaštitu
- motor koji iako "na papiru" ima manje ks ima bolji razvoj snage i veču brzinu, uz manju potrošnju goriva
- udobnost sjedala za vodača i suvozača (nije odviše velika razlika u visini)
- kvalitetu garantiranu sa 3 servisa, od kojih je naš, največi i u centru grada,
- kvalitetu garantiranu sa imenom branda, ipak je Yamaha
- I NAJVAŽNIJE, ZADOVOLJSTVO KUPACA PROIZVODOM I USLUGOM, KOJI REDOVITO DOVODE NOVE KUPCE
nitko se pak ne libi priznati i čudan kut podnice i mekoču prednjeg ovjesa, ali tu je pak i početak i kraj zamjerki.
Kao potvrdu svih ovih gorih navoda uvjek možete uzeti tržišnu realnost, pa pokušajte nači polovni xmax i ukoliko ga uopče nađete obratite pažnju na (visoku) cijenu rabljenog proizvoda. S druge strane Beva možete u splitu nači vrlo lako i po skoro smiješnim cijenama u odnosu na starost i cijenu novog
P.s. samo da razjasnim onu dilemu sa veličinom kotača, mi naime imamo testni xmax i xcity te se unatoč 1 col manjim kotačima u ležanju puno bolje ponaša xmax. treba uzeti u obzir i da mi u firmi večinom nismo normalni vozači (osim ive koji je btw vlasnik zlatne kacige hms-a
) te skutere vozimo do krajnjih granica gdje se "na muci poznaju junaci". ovu teoriju podupiru i rezultati utrka skutera gdje promjer kotača ne znači baš ništa, upravo suprotno, pobjednici su večinom na 10'' iako se ne trude sakriti da traže col viška u visini gume. Kao rezime , u svakom slučaju več je i kotač od 14'' velik i u slučaju xmaxa bolji nego 16'' na drugim modelima iste zapremnine