Super Jura
New member
Putovanje 2013 – Cinque Terre – Korzika – Sardinija – Južna Italija
Ovogodišnje putovanje je bilo planirano u malo duljem trajanju i još je trebalo uključiti i odlazak na Siciliju, ali zbog ozljede i operacije «baka servisa», sretni smo da smo uopće uspjeli išta izorganizirati. Uspješna potraga za drugom kombinacijom čuvanja djece, osigurala je odlazak na naše ovovgodišnje (skraćeno) moto putovanje!!!
Pa krenimo polako...
Stara ekipa je na okupu,
ove godine na «starim prometalima»
Toni (Toni12) i Ivanka na Supertenerki, a Jura (Super Jura) i Buba na GSA
Dan 1 – (21.5.2013. utorak)
Zagreb – Slovenija – Trst – Bolognia – Regio Emila – Bagnolo in Piano (590 km)
Nakon posla brzinsko pakiranje i pokret.
Najveći problem je bio koju moto obleku obuči na sebe, ljetnu ili zimsku... za Korziku kažu 15 -17 C, ali za Sardiniju preko 30 C... hmmm.... Na kraju odluka pada na ljetnu kombinaciju (što je, naravno, ispala pušiona).
S Tonijem i Ivankom se nalazimo na Heinzelovoj, kod peseka u 14,15 h.
Već standardno za prvi dan je isplanirano «teleportiranje» do točke interesa, puno km i dosadna vožnja po AC, samo da što prije stignemo.
1. stajanje na HR-SLO granici radi kupnje vinjeta. Kupujemo onu polugodišnju (25 eura), a Toni uzima onu tjednu (7,5 eura). Dalje vozimo bez stajanja skroz do slovensko talijanske granice, gdje stajemo natankati jeftiniji slovenski benzin.
Od Ljubljane nas prate crni oblaci, koji su garantirali kišu, taman kad smo mislili stati da obučemo kišnjake, cesta je zaokrenula prema sunčanom dijelu neba
Doma smo pomno provjerili prognozu koja nam je obečala da čemo se cijelo putovanje provlačiti između oblake i kako nebi smjeli kisnuti skroz do kraja putovanja, a kako vidimo, napeto je počelo!
I stvarno smo uspjeli izbječi kišu... za sada bar tu u Sloveniji...
U Italiji krasno sunčano... stajanje na pumpi prije sketanja za Bolognu i kratki odmor uz sokić i sendviće.
Vozimo via Bologna... prolazimo Bolognu pa nastavljamo via Modena i već u lagni sumrak stižemo do našeg skretanja sa AC.
GPS nas dovodi do Hotela Silver koji smo rezervirali jučer navečer preko booking.com-a jer računali smo da ćemo stići prilično kasno, pa da još u to vrijeme ne moramo tražiti smještaj...
Hotel super, cijena još bolja (55 eura/dvokrevetna soba s doručkom). Odmah na recepciji pitamo za kakvu klopu, preporučuju nam odličnu pizzeriju, koja se pokazala zaista odlična i za svaku preporuku...
Današnja ruta:
Troškovi dana:
Benzin - krenuli smo s punim tankom, 1.tankanje SLO – 26 eura (1,463 eura/L),
2. tankanje Italija 30,03 eura (1,835 eura/L) = ukupno 56,03 eura
AC – Slo vinjeta 25 eura, AC Trst – Bolognia 20,60 eura,
Bolognia – Reggio Emila 4,30 eura = ukupno 49,90 eura
Smještaj - Hotel Silver – 55 eura dvokrevetna soba s odličnim doručkom. Hotel za svaku preporuku.
Hrana – ručak na AC (sendvići i sokići) 13,40 eura, večera 32 eura = ukupno 45,40 eura
Ukupno – koma - 206,60 eura
Dan 2 (22.5.2013. srijeda) :
Bognolo in Piano – Passo del Cerreto (1261 m) –La Spezia - Cinque Terre – Pisa – Livorno (cca 310 km)
Ujutro buđenje, odličan doručak, pakiranje i pokret.
Danas je prvi pravi dan putovanja, plan je obilazak Cinque Terre ili ti malih šarenih sela na stjenovitoj obali Ligurije koja su ujedno i nacionalni park i pod zaštitom UNESCO-a.
Dogovor je pao da idemo lokalnom cestom SS63 preko brda - prevoja Cerreto na La Speziu.
Passo del Cerreto (1261 m)
Vozimo se nešto dulje nego smo planirali. Zbog radova je dio ceste bio zatvoren pa smo malo kružili, ali ništa strašno.
Prolazimo kroz La Speziju koja je krasna... krasne građevine...
I evo nas na obali u NP Cinque Terre... pogled oduzima dah...
Ubrzo stajemo u mjestašcu Romaggiore... parking - garaža je na vrhu mjesta iako nam ćufta pokazuje na sami rotor na ulazu u mjesto i kaže da je parking za motore tamo. Samo mjesto je pješačka zona i spušta se sve do mora.
Nizbrdo ide lako... a kako ćemo nazad... he he...
Jako simpatično mjesto, kućice šarenih fasada, što daje dodatnu čar mjestu.
Glavna ulica je puna malih dučančića, u jednom od njih Toni i Ivanka uzimaju snek prženih morskih plodova.
Spuštamo se do mora, tu je i mala «lučica» nema mjesta za vezanje brodica pa se iste vade van na suho, a možda je to i zbog valova, ko će ga znati!
Sela Cinque Terre su povezana šetnicom koja je uklesana u stijene uz samu obalu, iako kažu da je do slijedećeg gradića Manarola potrebna šetnjica oko 15-tak min u jednom smjeru s koje se pruža krasan pogled, ipak smo taj dio preskočili i ostavili za neki drugi put kad nećemo biti u moto opremi!
Odlučujemo malo uči sporednim «uličicama» među kuće... Ulice su uglavnom strme uske stepenice... penjemo se s jezicima do poda!
Škola i školsko igralište...
Vraćamo se na glavnu šetnicu
i nalazimo mali restorančić gdje sjedamo da nešto popijemo i prigrizemo. Nismo mogli vjerovati kad smo ugledali dostavno vozilo da dolazi i prolazi na milimetar od terase na kojoj sjedimo...
Tražimo račun i ljubazna teta konobarica donosi račun 23,5 eura.. ma da, mislimo si nemoguće i odmah plaćamo 25 eura i odlazimo dok se teta ne predomisli... nije se puno zeznula, samo nekih 10-tak eura manje naplatila.... kuća časti...
Uspjevamo se nekako dovuči do motora koji su parkirani «na vrh brda».
Dalje nastavljamo lokalnom cestom prema Monoroli i Corniglia ... s ceste se pruža odličan pogled na seoca.
Dolazimo do parkinga mjestašca Corniglia..., ima još cca 2 km dolje do sela, pa odustajemo od posjeta ovoga... nastavljamo dalje do Verrunze. Cesta dalje je prilično uska i zavojita i ne baš u nekom predobrom stanju s dosta rupa.
Uz cestu nailazimo na interesantno prometalo vlakić-žičaru koja je očito služila ili još uvijek služi za berbu brojnih vinograda.
Parking je isto dosta daleko od samog mjesta jer je bujica uništila cestu i prilaze kućama, pa su radovi u tijeku. Parkiramo motore i hodamo nekih 1-2 km, do mjesta, nizbrdo, pa nije panika, ali za nazad će biti veselo... usput vidimo štetu koju je bujica nanijela.
Koliko smo uspjeli skužiti bujica je uništila sve mostiće do kuća s druge strane obale, pa su se ljudi morali snalaziti... he he...
Na ulazu u mjesto Hitna, u garaži vozilo za mjesnu intervenciju i drugo za prijevoz do bolnice, vjerojatno :misli:
Gradić je zaista prekrasan, nešto manje turista nego u prethodnom, jer ipak je teže dostupan.
Zaključujemo da je ipak najbolja kombinacija obilaska Cinque terre brodićem koji vozi od mjesta do mjesta.
Šećemo se gradićem
i na kraju sjedamo malo na kamenju na rivi s odličnim pogledom na grad i mjesnu crkvu, koja upravo počinje sa zvučnom melodijom zvonjave zvona, mrak....
Kupujemo vodu i ajmo uzbrdo do motora..., ahhhh koma, da li je potrebno naglasiti da smo u moto opremi. I tako hodamo, hodamo... nailazi Twingo koji je od mjesta išao u našem smjeru, bez puno razmišljanja su žene podigle palac gore i za čudo je teta stala... žicamo prijevoz do parkinga (za nas četvero) kak bumo stanli u auto nije bitno... veli ona nema frke, upadajte.... he he...teta je zakon.
Motorima se vraćamo do glavne ceste, ali zbog odrona ne možemo nastaviti dalje prema Monterosso-u, što je bio plan.... nego se samo možemo vratiti istom cestom nazad prema La Spezii, što i činimo.
Sa ove strane se pruža predivan pogled na mjesto i brodove i pomornice u luci La Spezie.
Od La Spezie se spajamo na AC do Pise, jer imamo još dosta toga u planu za danas, a već je dosta kasno. Usput stajemo na pumpi.
I stižemo u Pisu.
Parkiramo i vežemo «konje»
I ajmo u šetnju i razgledavanje.
I naslikavanje narvano.
Nakon razgledavanja kosog tornja nastavljamo do Livorna.
Smještaj smo rezervirali u centru Hotel Ariston, koji je relativno blizu luke, a nalazi se na glavnom trgu, s pogledom na utvrdu. Zbog visokih cijena smještaja uzeli smo si četverokrevetnu sobu. Stižemo do hotela, prilična gužva je u mjestu. Gazda nam oslobađa mjesto za motore ispred samog ulaza i objašnjava kako je tu sigurno jer imaju kameru koja snima, a recepcija je otvorena cijelu noć tako da nemamo brige. Osoblje hotela izuzetno ljubazno, čak su nam rekli da nema problema da će nam servirati doručak prije odlaska na trajekt u 6 ujutro, nismo mogli vjerovati. Soba baš i nije bila bog zna šta, a krevet na kat koji se prema potrebi otvara nam nije ulijevao povjerenje da se neće sam od sebe tokom noći sklopiti. Ali zbog dobro provedenog dana i umora ti detalji nas kasnije uopće nisu smetali.
Nakon tuširanja i presvlačenja krećemo u šetnju mjestom u kojem je prilično živo, zbog utrke brodica kanalom oko utvrde.
Premišljamo se šta bi pojeli, kao nismo jako gladni i uto nabasamo na kebab i pada odluka.
Nakon kebaba smo se još zasladili sladoledom i lagano onesvijestili u krevete!
Današnja ruta:
Troškovi dana:
Benzin – 20 eura (1,669e/L) i 17 eura (1,868 e/L) = uk 37 eura
Smještaj – Hotel Ariston, Livorno – četverokrevetna soba s doručkom 105 + b.p. 6 eura = 55,5 eura/ par
Hrana – ručak 23,5 eura, večera 11,5 eura, sokovi i sladoled uk 6,65 eura
Suveniri i ostalo – 18,5 eura
Ovogodišnje putovanje je bilo planirano u malo duljem trajanju i još je trebalo uključiti i odlazak na Siciliju, ali zbog ozljede i operacije «baka servisa», sretni smo da smo uopće uspjeli išta izorganizirati. Uspješna potraga za drugom kombinacijom čuvanja djece, osigurala je odlazak na naše ovovgodišnje (skraćeno) moto putovanje!!!
Pa krenimo polako...
Stara ekipa je na okupu,
ove godine na «starim prometalima»
Toni (Toni12) i Ivanka na Supertenerki, a Jura (Super Jura) i Buba na GSA
Dan 1 – (21.5.2013. utorak)
Zagreb – Slovenija – Trst – Bolognia – Regio Emila – Bagnolo in Piano (590 km)
Nakon posla brzinsko pakiranje i pokret.
Najveći problem je bio koju moto obleku obuči na sebe, ljetnu ili zimsku... za Korziku kažu 15 -17 C, ali za Sardiniju preko 30 C... hmmm.... Na kraju odluka pada na ljetnu kombinaciju (što je, naravno, ispala pušiona).
S Tonijem i Ivankom se nalazimo na Heinzelovoj, kod peseka u 14,15 h.
Već standardno za prvi dan je isplanirano «teleportiranje» do točke interesa, puno km i dosadna vožnja po AC, samo da što prije stignemo.
1. stajanje na HR-SLO granici radi kupnje vinjeta. Kupujemo onu polugodišnju (25 eura), a Toni uzima onu tjednu (7,5 eura). Dalje vozimo bez stajanja skroz do slovensko talijanske granice, gdje stajemo natankati jeftiniji slovenski benzin.
Od Ljubljane nas prate crni oblaci, koji su garantirali kišu, taman kad smo mislili stati da obučemo kišnjake, cesta je zaokrenula prema sunčanom dijelu neba
Doma smo pomno provjerili prognozu koja nam je obečala da čemo se cijelo putovanje provlačiti između oblake i kako nebi smjeli kisnuti skroz do kraja putovanja, a kako vidimo, napeto je počelo!
I stvarno smo uspjeli izbječi kišu... za sada bar tu u Sloveniji...
U Italiji krasno sunčano... stajanje na pumpi prije sketanja za Bolognu i kratki odmor uz sokić i sendviće.
Vozimo via Bologna... prolazimo Bolognu pa nastavljamo via Modena i već u lagni sumrak stižemo do našeg skretanja sa AC.
GPS nas dovodi do Hotela Silver koji smo rezervirali jučer navečer preko booking.com-a jer računali smo da ćemo stići prilično kasno, pa da još u to vrijeme ne moramo tražiti smještaj...
Hotel super, cijena još bolja (55 eura/dvokrevetna soba s doručkom). Odmah na recepciji pitamo za kakvu klopu, preporučuju nam odličnu pizzeriju, koja se pokazala zaista odlična i za svaku preporuku...
Današnja ruta:
Troškovi dana:
Benzin - krenuli smo s punim tankom, 1.tankanje SLO – 26 eura (1,463 eura/L),
2. tankanje Italija 30,03 eura (1,835 eura/L) = ukupno 56,03 eura
AC – Slo vinjeta 25 eura, AC Trst – Bolognia 20,60 eura,
Bolognia – Reggio Emila 4,30 eura = ukupno 49,90 eura
Smještaj - Hotel Silver – 55 eura dvokrevetna soba s odličnim doručkom. Hotel za svaku preporuku.
Hrana – ručak na AC (sendvići i sokići) 13,40 eura, večera 32 eura = ukupno 45,40 eura
Ukupno – koma - 206,60 eura
Dan 2 (22.5.2013. srijeda) :
Bognolo in Piano – Passo del Cerreto (1261 m) –La Spezia - Cinque Terre – Pisa – Livorno (cca 310 km)
Ujutro buđenje, odličan doručak, pakiranje i pokret.
Danas je prvi pravi dan putovanja, plan je obilazak Cinque Terre ili ti malih šarenih sela na stjenovitoj obali Ligurije koja su ujedno i nacionalni park i pod zaštitom UNESCO-a.
Dogovor je pao da idemo lokalnom cestom SS63 preko brda - prevoja Cerreto na La Speziu.
Passo del Cerreto (1261 m)
Vozimo se nešto dulje nego smo planirali. Zbog radova je dio ceste bio zatvoren pa smo malo kružili, ali ništa strašno.
Prolazimo kroz La Speziju koja je krasna... krasne građevine...
I evo nas na obali u NP Cinque Terre... pogled oduzima dah...
Ubrzo stajemo u mjestašcu Romaggiore... parking - garaža je na vrhu mjesta iako nam ćufta pokazuje na sami rotor na ulazu u mjesto i kaže da je parking za motore tamo. Samo mjesto je pješačka zona i spušta se sve do mora.
Nizbrdo ide lako... a kako ćemo nazad... he he...
Jako simpatično mjesto, kućice šarenih fasada, što daje dodatnu čar mjestu.
Glavna ulica je puna malih dučančića, u jednom od njih Toni i Ivanka uzimaju snek prženih morskih plodova.
Spuštamo se do mora, tu je i mala «lučica» nema mjesta za vezanje brodica pa se iste vade van na suho, a možda je to i zbog valova, ko će ga znati!
Sela Cinque Terre su povezana šetnicom koja je uklesana u stijene uz samu obalu, iako kažu da je do slijedećeg gradića Manarola potrebna šetnjica oko 15-tak min u jednom smjeru s koje se pruža krasan pogled, ipak smo taj dio preskočili i ostavili za neki drugi put kad nećemo biti u moto opremi!
Odlučujemo malo uči sporednim «uličicama» među kuće... Ulice su uglavnom strme uske stepenice... penjemo se s jezicima do poda!
Škola i školsko igralište...
Vraćamo se na glavnu šetnicu
i nalazimo mali restorančić gdje sjedamo da nešto popijemo i prigrizemo. Nismo mogli vjerovati kad smo ugledali dostavno vozilo da dolazi i prolazi na milimetar od terase na kojoj sjedimo...
Tražimo račun i ljubazna teta konobarica donosi račun 23,5 eura.. ma da, mislimo si nemoguće i odmah plaćamo 25 eura i odlazimo dok se teta ne predomisli... nije se puno zeznula, samo nekih 10-tak eura manje naplatila.... kuća časti...
Uspjevamo se nekako dovuči do motora koji su parkirani «na vrh brda».
Dalje nastavljamo lokalnom cestom prema Monoroli i Corniglia ... s ceste se pruža odličan pogled na seoca.
Dolazimo do parkinga mjestašca Corniglia..., ima još cca 2 km dolje do sela, pa odustajemo od posjeta ovoga... nastavljamo dalje do Verrunze. Cesta dalje je prilično uska i zavojita i ne baš u nekom predobrom stanju s dosta rupa.
Uz cestu nailazimo na interesantno prometalo vlakić-žičaru koja je očito služila ili još uvijek služi za berbu brojnih vinograda.
Parking je isto dosta daleko od samog mjesta jer je bujica uništila cestu i prilaze kućama, pa su radovi u tijeku. Parkiramo motore i hodamo nekih 1-2 km, do mjesta, nizbrdo, pa nije panika, ali za nazad će biti veselo... usput vidimo štetu koju je bujica nanijela.
Koliko smo uspjeli skužiti bujica je uništila sve mostiće do kuća s druge strane obale, pa su se ljudi morali snalaziti... he he...
Na ulazu u mjesto Hitna, u garaži vozilo za mjesnu intervenciju i drugo za prijevoz do bolnice, vjerojatno :misli:
Gradić je zaista prekrasan, nešto manje turista nego u prethodnom, jer ipak je teže dostupan.
Zaključujemo da je ipak najbolja kombinacija obilaska Cinque terre brodićem koji vozi od mjesta do mjesta.
Šećemo se gradićem
i na kraju sjedamo malo na kamenju na rivi s odličnim pogledom na grad i mjesnu crkvu, koja upravo počinje sa zvučnom melodijom zvonjave zvona, mrak....
Kupujemo vodu i ajmo uzbrdo do motora..., ahhhh koma, da li je potrebno naglasiti da smo u moto opremi. I tako hodamo, hodamo... nailazi Twingo koji je od mjesta išao u našem smjeru, bez puno razmišljanja su žene podigle palac gore i za čudo je teta stala... žicamo prijevoz do parkinga (za nas četvero) kak bumo stanli u auto nije bitno... veli ona nema frke, upadajte.... he he...teta je zakon.
Motorima se vraćamo do glavne ceste, ali zbog odrona ne možemo nastaviti dalje prema Monterosso-u, što je bio plan.... nego se samo možemo vratiti istom cestom nazad prema La Spezii, što i činimo.
Sa ove strane se pruža predivan pogled na mjesto i brodove i pomornice u luci La Spezie.
Od La Spezie se spajamo na AC do Pise, jer imamo još dosta toga u planu za danas, a već je dosta kasno. Usput stajemo na pumpi.
I stižemo u Pisu.
Parkiramo i vežemo «konje»
I ajmo u šetnju i razgledavanje.
I naslikavanje narvano.
Nakon razgledavanja kosog tornja nastavljamo do Livorna.
Smještaj smo rezervirali u centru Hotel Ariston, koji je relativno blizu luke, a nalazi se na glavnom trgu, s pogledom na utvrdu. Zbog visokih cijena smještaja uzeli smo si četverokrevetnu sobu. Stižemo do hotela, prilična gužva je u mjestu. Gazda nam oslobađa mjesto za motore ispred samog ulaza i objašnjava kako je tu sigurno jer imaju kameru koja snima, a recepcija je otvorena cijelu noć tako da nemamo brige. Osoblje hotela izuzetno ljubazno, čak su nam rekli da nema problema da će nam servirati doručak prije odlaska na trajekt u 6 ujutro, nismo mogli vjerovati. Soba baš i nije bila bog zna šta, a krevet na kat koji se prema potrebi otvara nam nije ulijevao povjerenje da se neće sam od sebe tokom noći sklopiti. Ali zbog dobro provedenog dana i umora ti detalji nas kasnije uopće nisu smetali.
Nakon tuširanja i presvlačenja krećemo u šetnju mjestom u kojem je prilično živo, zbog utrke brodica kanalom oko utvrde.
Premišljamo se šta bi pojeli, kao nismo jako gladni i uto nabasamo na kebab i pada odluka.
Nakon kebaba smo se još zasladili sladoledom i lagano onesvijestili u krevete!
Današnja ruta:
Troškovi dana:
Benzin – 20 eura (1,669e/L) i 17 eura (1,868 e/L) = uk 37 eura
Smještaj – Hotel Ariston, Livorno – četverokrevetna soba s doručkom 105 + b.p. 6 eura = 55,5 eura/ par
Hrana – ručak 23,5 eura, večera 11,5 eura, sokovi i sladoled uk 6,65 eura
Suveniri i ostalo – 18,5 eura