Dozvola za A2

CarbonX said:
Čitajući zakon o sigurnosti prometa na cestama (http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/339713.html) pročitao sam stavak koji kaže, citiram:

"– A2, spadaju motocikli čija snaga ne prelazi 35 kW i čiji omjer snaga/masa ne prelazi 0,2 kW/kg, a ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više"

Zanima me sad da li su oni tu zeznuli sa ovim veznikom "i" jer se po nekoj mojoj logici čini da bi tu trebalo doć "ili", jer ovako bi to značilo da sam ja zapravo u prekršaju kad vozim svoj motor snage 36kW s omjerom snaga/masa 0,18 kW/kg s položenom A2 kategorijom.
Moje tumačenje ovog zakona je da se s A2 kategorijom smije voziti motor do 70kW ali ako motor ne prelazi ovih 0,2 kW/kg (ovih 70kW sam izvukao iz ovog "ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više"). Vidim da tu neki spominju da se to odnosi na tvornički prigušene motore, ali to u ovom zakonu nigdje nije navedeno već je ovo sve što piše o tome, pa bih molio nekog bolje informiranog da mi rastumači ovaj zakon. A2 kategoriju imam dvije godine tako da mogu polagati A, ali ovaj motor ne namjeravam mijenjati jedno duže vrijeme pa mi je besmisleno davati 4000 kn za A kategoriju.

Jesi, u prekršaju si.
 
CarbonX said:
Čitajući zakon o sigurnosti prometa na cestama (http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/339713.html) pročitao sam stavak koji kaže, citiram:

"– A2, spadaju motocikli čija snaga ne prelazi 35 kW i čiji omjer snaga/masa ne prelazi 0,2 kW/kg, a ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više"

Zanima me sad da li su oni tu zeznuli sa ovim veznikom "i" jer se po nekoj mojoj logici čini da bi tu trebalo doć "ili", jer ovako bi to značilo da sam ja zapravo u prekršaju kad vozim svoj motor snage 36kW s omjerom snaga/masa 0,18 kW/kg s položenom A2 kategorijom.
Moje tumačenje ovog zakona je da se s A2 kategorijom smije voziti motor do 70kW ali ako motor ne prelazi ovih 0,2 kW/kg (ovih 70kW sam izvukao iz ovog "ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više"). Vidim da tu neki spominju da se to odnosi na tvornički prigušene motore, ali to u ovom zakonu nigdje nije navedeno već je ovo sve što piše o tome, pa bih molio nekog bolje informiranog da mi rastumači ovaj zakon. A2 kategoriju imam dvije godine tako da mogu polagati A, ali ovaj motor ne namjeravam mijenjati jedno duže vrijeme pa mi je besmisleno davati 4000 kn za A kategoriju.

U prekršaju si jer ti je više od 35 kw,a inače ti dosta jasno piše

A2, spadaju motocikli čija snaga ne prelazi 35 kW i čiji omjer snaga/masa ne prelazi 0,2 kW/kg, a ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više"

O tome što ti govoriš bi bilo ILI.I je isključivo  :mrgreen:
 
A što onda znači ovaj dio sa "ne potječe od motora čija je snaga dvostruko veća i više" i ovih 0.2kW/kg, na koga se to odnosi?
I kako u autoškolama redovno polažu A2 kategoriju na ER-5 ako on spada u A kategoriju? Također imam poznanika koji je imao prometnu na ER-5 s 36kW a imao je A2 kategoriju i policija je napisala u izvješće da je upravljao motociklom s odgovarajućom kategorijom, dal je to jednostavno naletio na nekog ko ne zna zakone?
Ma znam da ono što ja govorim bi bilo ILI ali tako sam i napisao u postu, jer se uopće ne bih čudio da je hrvatski zakon neprecizan.
 
CarbonX said:
A što onda znači ovaj dio sa "ne potječe od motora čija je snaga dvostruko veća i više" i ovih 0.2kW/kg, na koga se to odnosi?
I kako u autoškolama redovno polažu A2 kategoriju na ER-5 ako on spada u A kategoriju? Također imam poznanika koji je imao prometnu na ER-5 s 36kW a imao je A2 kategoriju i policija je napisala u izvješće da je upravljao motociklom s odgovarajućom kategorijom, dal je to jednostavno naletio na nekog ko ne zna zakone?
Odnosi se ako ideš stavljat blokadu na motor, znači da ne možeš blokirat ništa jače od 70kw.. npr yamahu R6 ili bilokoji auperaport od 600ccm nadalje, što se tiče ovog za tih 36 kw koje ima taj kawasaki vjerojatno progledaju kroz prste za tih 1 kw, jer im se neda natezat pošto bi vjerojatno na sudu dobio na priču da motor tijekom godina gubi na snazi ili da je tih 1kw potpuno irelevantno u određenoj situaciji.. nznm pametnije objašnjenje..
 
Hvala na komentarima. :mrgreen:

Inače ja sam polagao a1 u 8 mj 2008,  za a2 sam polagao 2012 u 7mj, tako da moram čekati do 7 mj....
s a1 sam isto bio u prekršaju ali nikad nisam dobio za to kaznu jer je motor imao 23 KW a po zakonu je bilo 11KW

Zaključak:
Zakon treba mijenjati!! ( znaci netko tko nije nikad vozio motor a ima 24 godine može komotno položit za A i nikom ništa , a mi umjesto da dobijemo kako nam prolaze godine voznog iskustva kategoriju po kategoriju , trebamo svaki put davat 4000kn za novu kategoriju :palacdolje:)
 
jbg.. znaš kak se kaže, strpljen-spašen, ili u ovom slučaju tko voli nek izvoli :D
 
CarbonX said:
"– A2, spadaju motocikli čija snaga ne prelazi 35 kW i čiji omjer snaga/masa ne prelazi 0,2 kW/kg, a ne potječu od vozila čija je snaga dvostruko veća i više"

Dakle, motocikl spada u A2 kategoriju kada su kumulativno ispunjeni ovi zahtjevi.  Do 35 kW i omjer do 0,2 kW/ kg


From my iPhone using TapatalkPro
 
CarbonX said:
I kako u autoškolama redovno polažu A2 kategoriju na ER-5 ako on spada u A kategoriju?
Pitanje je sto navedenom mtc pise u prometnoj dozvoli koliko ima kW.
Potpuno je nemoguce da se u autoskoli koristi motor za osposobljavanje kandidata za vozace neodgovarajuce kategorije.
Ako mozes navedi mtc i autoskolu.


From my iPhone using TapatalkPro
 
Znači tako.. a ništa sad kako je tako je neću sad motor prodavat pa kupovat slabiji radi tog jednog kW, a sad radi toga da idem polagat A kategoriju... bolje se vozim na rizik, kazna je još uvijek manja nego A kategorija  :LOL: .. nadam se da neće bit problema radi toga s policijom.

toniivo said:
...
Zakon treba mijenjati!! ( znaci netko tko nije nikad vozio motor a ima 24 godine može komotno položit za A i nikom ništa , a mi umjesto da dobijemo kako nam prolaze godine voznog iskustva kategoriju po kategoriju , trebamo svaki put davat 4000kn za novu kategoriju :palacdolje:)

Ma to ti je tako u našoj državi, ta logika je jednaka onoj da mladi vozač do 24 godine ne smije vozit auto jači od 80kW, a onaj ko s 24 položi i prvi put sjedne za volan može vozit kakav hoće.. pa valjda bi se trebalo gledat po godinama iskustva a ne ovako. A na ovu glupost sa 4000kn za svaku novu kategoriju za motor.. to nije ništa drugo nego izvlačenje love jer to nikakve logike za sigurnost prometa na cestama jednostavno nema.

sedogrivec said:
Pitanje je sto navedenom mtc pise u prometnoj dozvoli koliko ima kW.
Potpuno je nemoguce da se u autoskoli koristi motor za osposobljavanje kandidata za vozace neodgovarajuce kategorije.
Ako mozes navedi mtc i autoskolu.


From my iPhone using TapatalkPro

Ma radi se o tome vjerojatno da variraju od godišta do godišta, nekima u prometnoj piše 34, nekima 36kW.. ma jooj bolje da nisam išao proučavat te naše zakone sad mi je samo muka kad znam da sam iskeširao 4000 za A2 kategoriju da bi i dalje na svom motoru bio u prekršaju  :?
 
Tak je. Granice su tocno postavljene i u prekrsaju smo i za taj samo jedan kW. Kako u ovom slucaju tako i u svim drugim slucajevima bili oni u kW ili km i dr...


From my iPhone using TapatalkPro
 
CarbonX said:
A što onda znači ovaj dio sa "ne potječe od motora čija je snaga dvostruko veća i više" i ovih 0.2kW/kg, na koga se to odnosi?
I kako u autoškolama redovno polažu A2 kategoriju na ER-5 ako on spada u A kategoriju? Također imam poznanika koji je imao prometnu na ER-5 s 36kW a imao je A2 kategoriju i policija je napisala u izvješće da je upravljao motociklom s odgovarajućom kategorijom, dal je to jednostavno naletio na nekog ko ne zna zakone?
Ma znam da ono što ja govorim bi bilo ILI ali tako sam i napisao u postu, jer se uopće ne bih čudio da je hrvatski zakon neprecizan.

Si siguran da A2 polažu s ER5?
Ja sam ˝A2˝ polagao s CBF 250 a ˝A˝ kategoriju s ER5
 
toniivo said:
Hvala na komentarima. :mrgreen:

Inače ja sam polagao a1 u 8 mj 2008,  za a2 sam polagao 2012 u 7mj, tako da moram čekati do 7 mj....
s a1 sam isto bio u prekršaju ali nikad nisam dobio za to kaznu jer je motor imao 23 KW a po zakonu je bilo 11KW

Zaključak:
Zakon treba mijenjati!! ( znaci netko tko nije nikad vozio motor a ima 24 godine može komotno položit za A i nikom ništa , a mi umjesto da dobijemo kako nam prolaze godine voznog iskustva kategoriju po kategoriju , trebamo svaki put davat 4000kn za novu kategoriju :palacdolje:)


Ljudi dragi,k kojim lopinama vi to idete?Kolega upravo polaže A kategoriju iako je dosad (5 godina) imao samo B.Polaže samo vožnju i to ga košta 1800 kn.
 
swat986 said:
Ljudi dragi,k kojim lopinama vi to idete?Kolega upravo polaže A kategoriju iako je dosad (5 godina) imao samo B.Polaže samo vožnju i to ga košta 1800 kn.

Laze  :LOL:
Vec godinama to kosta cca. duplo vise.
Treba ubrojat i lijecnicki, ispit....
 
Liječnički 450+20 kn biljeg,autoškola 2587,ispitni sat 165,ispit vožnje 205+40 kn biljega,slike recimo 40kn,troškovi u mupu cca 151 kn.Pa ti zbroji sokole.Tu se jedino možeš cijenkat za autoškolu cca 500 kuna da ti spusti.Pa ti zbrajaj junače. :ples: :ples: :ples: :ples: :ples: :ples: :ples:
 
makarije said:
Liječnički 450+20 kn biljeg,autoškola 2587,ispitni sat 165,ispit vožnje 205+40 kn biljega,slike recimo 40kn,troškovi u mupu cca 151 kn.Pa ti zbroji sokole.Tu se jedino možeš cijenkat za autoškolu cca 500 kuna da ti spusti.Pa ti zbrajaj junače. :ples: :ples: :ples: :ples: :ples: :ples: :ples:
nije to isto? polagao sam prošle godine i ne sjećam se da sam trebao odvojeno to platiti..
 
koki_3 said:
Si siguran da A2 polažu s ER5?
Ja sam ˝A2˝ polagao s CBF 250 a ˝A˝ kategoriju s ER5

Nisam siguran očito sam pomiješao malo lončiće  :mrgreen:

swat986 said:
Ljudi dragi,k kojim lopinama vi to idete?Kolega upravo polaže A kategoriju iako je dosad (5 godina) imao samo B.Polaže samo vožnju i to ga košta 1800 kn.

Ja sam za A2 dao 4000 prije dvije godine sve skupa sa svim troškovima a imao sam već položenu B.. cijena za A je ista kao i za A2
 
Sorry na pitanju ali da ne otvaram novu temu.
Ja sam a1 polozio 13.11.2006 jel ja imam pravo na A kategoriju bez polaganja iste ?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 
makarije said:
Liječnički 450+20 kn biljeg,autoškola 2587,ispitni sat 165,ispit vožnje 205+40 kn biljega,slike recimo 40kn,troškovi u mupu cca 151 kn.Pa ti zbroji sokole.Tu se jedino možeš cijenkat za autoškolu cca 500 kuna da ti spusti.Pa ti zbrajaj junače. :ples: :ples: :ples: :ples: :ples: :ples: :ples:

Da 1800 kn je platio autoškolu.
 
robsoner said:
Sorry na pitanju ali da ne otvaram novu temu.
Ja sam a1 polozio 13.11.2006 jel ja imam pravo na A kategoriju bez polaganja iste ?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
ako si položil prije 17.06.2008,a jesi,znači pravac policija i na tvoj zahtjev ti budu upisali A kategoriju.