Dvoumljenje

Za tebe idealan V-Strom 650...
 
pozzz bikeri,evo pošto ću položiti ovih dana A kategoriju(nadam se 😅😛).I išao bih u kupovinu motora do nekih cca 6000e (polovno) pa na umu sam imao neka od 3,4 motora pa me zanimaju iskusta i prijedlozi..Nisam neki koji voli brzine i visok sam 182 i 84 kg...Pa si tražim nesto sto bi mi stimalo jer nemam prilike isprobati neke od motora...pošto polažem na MT 07 (jako mi se sviđa) imam na umu još ERN6 ,Z750,Z650 i ono naj važnije pouzdanost motora i kvaliteta ne da je krama koja će se kvariti i iziskivati puno raznih troškova tj.mislim na izdrzljivost i odrzavanje agregata također ostalih djelova...Naveo sam par primjera motora ali samo sam vozio MT 07.Hvala na odgovorima unaprijed.

Svi ti japanci u toj klasi su kvalitetni i pouzdani, samim time ako je motor očuvan, nebi trebalo biti problema.

Mislim da se sam sa sobom moraš dogovoriti dali želiš 2 ili 4 cilindra, te koliko star motor tražiš - jer u ovom što si naveo je stvarno širok raspon i cijene i tipa agregata.

Moj savjet obzirom da si početnik - čim noviji motor sa čim manje modifikacija. Kasnije ćeš sam vidjeti kakav motor želiš i kakav ćeš tip vozača postati. Za početak ti treba nešto pouzdano, što se relativno lako vozi i što neće previše izgubiti na cijeni.
 
Moj savijet bi ti bio kupi si manji motor dok ne stekneš malo više iskustva na cesti na dva kotača.
Naravno , sve zavisi o tvojoj veličini i masi ako si u mogućnosti voziti - pogledaj si Honde od 500 cc imaš puno modela i sasvim su ok i više nego dovoljni za početnika (eg.cb500x). Ili čak MT03 , ktm 390 i slično.
 
Moj savijet bi ti bio kupi si manji motor dok ne stekneš malo više iskustva na cesti na dva kotača.
Naravno , sve zavisi o tvojoj veličini i masi ako si u mogućnosti voziti - pogledaj si Honde od 500 cc imaš puno modela i sasvim su ok i više nego dovoljni za početnika (eg.cb500x). Ili čak MT03 , ktm 390 i slično.
Ima smisla to sto govoris, ali ako mu je MT07 legao i dopada mu se, ne vidim ni neki problem poceti sa njime. Skroz je pitom motor ako ga ne odvines, ubrzava lijepo linearno, vozi se ko bicikl, iznimno lagan i ulijeva samopouzdanje pa ga moze voziti i malo zivahnije s vremenom kad se bude osjecao sigurno, a i nece mu dopizditi odmah. Plus sto ce ga vrlo lako prodati kada bude zelio nesto drugacije, i nece izgubiti na cijeni nista.

Za cb500x cujem jako lijepe stvari, ali ne uklapa mi se bas u tu kategoriju motora koje decko trazi. Idealno bi bilo probati svasta, mozda mu bas nesto drugo odgovara vise.
Osobno mi je prvi ozbiljniji motor bio klasicni cetverocilindras 750cc sa okruglim farom, i bil sam skroz veseo sa njime dok nisam sjeo na R-a i skuzio da je to to sto zelim od motora. I polozaj mi je puno udobniji, od uspravnog sjedenja me jebu ledja.
Treba probat svasta.
 
A pitanje je i da li je motor na kojem polaže full normalan ili je limitiran na 35 kw radi ovih nižih kategorija. Neke autoškole imaju jedan motor za sve pa je pitanje da li je isti osjećaj tj. vožnja na istom motoru sa i bez blokade. Možda ima negdje u blizini neko da iznamljuje motore pa da si čovjek proba nešto od tih motora koje je naveo.
 
A pitanje je i da li je motor na kojem polaže full normalan ili je limitiran na 35 kw radi ovih nižih kategorija. Neke autoškole imaju jedan motor za sve pa je pitanje da li je isti osjećaj tj. vožnja na istom motoru sa i bez blokade. Možda ima negdje u blizini neko da iznamljuje motore pa da si čovjek proba nešto od tih motora koje je naveo.
Ne smiju imati blokirano na 35kw za A kategoriju, a nekako mi se cini malo vjerojatno da bi se zajebavali sa time.
Kako jedan motor za sve, kako onda netko A1 polozi?
 
Ima smisla to sto govoris, ali ako mu je MT07 legao i dopada mu se, ne vidim ni neki problem poceti sa njime. Skroz je pitom motor ako ga ne odvines, ubrzava lijepo linearno, vozi se ko bicikl, iznimno lagan i ulijeva samopouzdanje pa ga moze voziti i malo zivahnije s vremenom kad se bude osjecao sigurno, a i nece mu dopizditi odmah. Plus sto ce ga vrlo lako prodati kada bude zelio nesto drugacije, i nece izgubiti na cijeni nista.

Za cb500x cujem jako lijepe stvari, ali ne uklapa mi se bas u tu kategoriju motora koje decko trazi. Idealno bi bilo probati svasta, mozda mu bas nesto drugo odgovara vise.
Osobno mi je prvi ozbiljniji motor bio klasicni cetverocilindras 750cc sa okruglim farom, i bil sam skroz veseo sa njime dok nisam sjeo na R-a i skuzio da je to to sto zelim od motora. I polozaj mi je puno udobniji, od uspravnog sjedenja me jebu ledja.
Treba probat svasta.
mt07— IMO ja to sam sebi ne bi dozvolio kao prvi motor.
Meni je prvi bio 50 cc pa 150cc.Tek nakon 2-3 godine vožnje 400 cc .
al opet nismo svi isti…
 
  • Wow
Reactions: bianconero
mt07— IMO ja to sam sebi ne bi dozvolio kao prvi motor.
Meni je prvi bio 50 cc pa 150cc.Tek nakon 2-3 godine vožnje 400 cc .
al opet nismo svi isti…
Meni je prvi bio stari Puch kojeg smo kompic i ja pijani dogovorili za 300kn u osnovnoj i kojeg smo otpeljali u dvoje bez kacige na more. Za kacige nismo imali para.
Nema veze sa temom, samo se prisjecam.

MT je stvarno okej. Nije sve u kubnim centimetrima, zbilja je solidno pitom i iznimno vozan motor.
Svakako bi bilo dobro probati i nesto slabije, mozda zbilja zadovoljava.
 
Meni je prvi bio stari Puch kojeg smo kompic i ja pijani dogovorili za 300kn u osnovnoj i kojeg smo otpeljali u dvoje bez kacige na more. Za kacige nismo imali para.
Nema veze sa temom, samo se prisjecam.

MT je stvarno okej. Nije sve u kubnim centimetrima, zbilja je solidno pitom i iznimno vozan motor.
Svakako bi bilo dobro probati i nesto slabije, mozda zbilja zadovoljava.
joj da, imao mi je susjed puch ako je to onaj s pedalama? i dao mi je prvi dir ..bio sam jos klinac. :mrgreen:
A vjerujem da se lijepo vozi mt07 nego ja volim brzinu .. ne smijem na brze motore sjest. Jednom sam samo na ktm 390 sjeo i sokiralo me. A di jos mt07

Yamaha MT-07 0-60 mph 3.73 Seconds. :eek:

 
joj da, imao mi je susjed puch ako je to onaj s pedalama? i dao mi je prvi dir ..bio sam jos klinac. :mrgreen:
A vjerujem da se lijepo vozi mt07 nego ja volim brzinu .. ne smijem na brze motore sjest. Jednom sam samo na ktm 390 sjeo i sokiralo me. A di jos mt07

Yamaha MT-07 0-60 mph 3.73 Seconds. :eek:

Da, sa pedalama! 😁 I isao je sasvim solidno za nas dvoje klinaca. Jedan je sjedio na paktregeru pa smo se mijenjali kako nam se noge ukoce.

Svaki motor ide onoliko koliko mu das gasa. Nece sam od sebe odluciti da zeli ici brze nego si ti zamislio. Svi smo drugaciji svakako, kako si rekao. Ja znam da sam se osjecao puno stabilnije i imao vise samopouzdanja na ozbiljnijem motoru. Cak i CB500F mi je bio bezveze za voziti.
 
  • Like
Reactions: thommy and t0malito
Ja sam vozio skutere i onda prvi jaki motor Yamaha FZ750 1986 godiste, 20 ventila, 4 karburatora i 110 konja...jao veselja, prednja kljesta bi znala blokirati pa ju nisam ni koristio, a zadnja kocnica i ovjes katastrofa tj na razini japanca iz 2023
 
Meni osobno je Hornet 600 bio odličan za prvi motor da vidim na čemu sam jer je bio kao dva motora u jednom. Ispod 7000 okretaja pitom kao bebica, može ga voziti bilo tko, iznad toga se preobrazi u zvjerku i počne dobro čupati.
I onda odvoziš lijepo dvije godine i vidiš kako se voliš voziti i koji si tip vozača. Ako se voziš kao penzić i laganini vučeš u nižim okretajima, skrasiš se na nečemu od 50-70 konja i guštaš, a ako te vuče muški se voziti odeš pomalo put gore, na jače nakede, R-ove, ili sport touring klasu ako si star 😂

Dobro tegla kaže, svaki ide koliko mu daš gasa. Ove godine sam vozio Z900, Beverlyja 400 i u obitelji imamo i Versysa 650 pa sam dosta i na njemu. Zaključak je da ja imam svoj stil vožnje i nema tu puno pomoći šta god vozio, na nečemu slabijem će mi samo pretjecanja trajati dosta duže i vozit ću se življe sa lošijim kočnicama i lošijim ovjesom, tako da su mi se najopasnije situacije ove godine dogodile upravo na Beverlyju. S druge strane na Z900 imam najviše samopouzdanja jer je najbolji motor koji sam dosad vozio, na nekom R-u bi imao još više samopozdanja jer bi osjećaj vožnje bio još bolji, a tu sad jbg dolazimo do one druge strane priče da je neki motor toliko dobar da će i prosječnom vozaču dati višak samopouzdanja da vozi još brže i zbog toga najebe... Tako da tu treba pamet u glavu, uvijek unaprijeđivati svoju vožnju bez prenaglih skokova i paziti se koliko je moguće, a nakon toga šta bog da i sreća junačka :mrgreen:
 
problem je kad voliš brzinu a brzina ubija..kad bi sjeo na neku pilu odvrnuo bi gas i išao 300. A to mi bas ne treba u životu ..
 
ovo su nam svima omiljene teme na forumu :mrgreen: sto žena dvjesto sisa, možemo srat u nedogled, a ovi malo promućurniji će nanjušit priliku da ti uvale neku kramu koja im skuplja prašinu po garaži.

za početak kolko vidim imaš dva posta, ne vidim temu u predstavljanju korisnika, tako da ne znamo ni odakle si, ni koliko godina imaš, ni ništa osim financijske računice koja je ni tu ni tamo sa današnjim cijenama, i da se ne voliš vozit brzo, al to treba uzet s rezervom s obzirom da si u autoškoli...

za početak ti je moj savjet zaobić Z750 u širokom luku, imao, provozao, prodao... nisam nikad vozio R, al Z750 bi bio najbliže tome šta sam vozio i stalno te vuče da ideš brže i brže, i onda sam shvatio da sam prestar za to :geek: druga stvar nijedna normalna ženska neće sjest iza tebe na onaj rep od R-a (ako i sjedne znači da je vjerojatno dobra u krevetu ali joj nešto fali u glavi, govorim iz iskustva 😂) pa kao i s motorom, ovisi šta tražiš...

Imao sam i er6n i ako mene pitaš super motor za početnike i djecu, ali ER6 i MT07 ako si proša tridesetu, bez uvrede ikome... 👶

Ima sam i "malog" stroma 650, meni osobno najdraži motor, iako naginje na penziju... Fazer mi je doša kao neka zlatna sredina između stroma i Z750...

a zašto si se uvatia uličara, tj. nakeda... zašto ne versys npr, umjesto Er6 (ista mašina), ili Tracer umjesto mt-a? ili honda NC, po meni idealna za početnike...

al ajmo se vratit na ono, šta očekuješ od motora, oćeš zujat po gradu do posla i nazad, za to ti je dovoljan i skuter, oćeš se kurčit ispred birtije sa nekim R-om i bit glavni u selu, ili hoćeš motor koji je funkcionalan i za neke duže ture, i na koji možeš nakrcat par kofera i zapravo ponit nešto stvari sa sobom negdje na vikend? tu se moraš dogovorit sam sa sobom, a nas pusti da 💩 i ne obaziri se previše na savjete :mrgreen:
 
Mt07 osobno nebi nikad, izbacio bi ga iz svih jednadžbi, dok Tracer 7 je po meni zanimljiviji motor po svemu...
 
e da , puno znaci dal voziš ženu (sa sobom na motoru). Ako voziš onda samo gledas sic da bude fotelja i to ti je to. :)
 
Last edited:
  • Wow
Reactions: tegla