Dvoumljenje

e da , puno znaci dal voziš ženu. Ako voziš onda samo gledas sic da bude fotelja i to ti je to. :)
Rastuzujes me druze. Jos da mi zena bude faktor u odabiru motora :rolleyes:

Salu na stranu da je po njenom, vozio bi gsxr-a. Ne znam kaj joj je, zaljubljena je u to drlo, morao sam joj i kapu kupovati.
 
  • Like
Reactions: bianconero
Rastuzujes me druze. Jos da mi zena bude faktor u odabiru motora :rolleyes:

Salu na stranu da je po njenom, vozio bi gsxr-a. Ne znam kaj joj je, zaljubljena je u to drlo, morao sam joj i kapu kupovati.
mojoj se svidjaju i royal enfield , Harley , gs1250 .. a ja se radije skutera držim.
 
Današnji (moderni) motori su puno lakši za voziti od motora na kojima se nekada "učilo" voziti. S godinama dođe iskustvo, a sa iskustvom hladna glava i stil vožnje koji uglavnom ostaje nepromjenjen neovisno o tome na kakvom motoru sjedili, dali je to R ili putni ili nešto deseto. Nekima to možda zvuči nelogično, međutim tako je, vozi glava a ne stroj - u slučaju da nije tako, izbjegavajte bilo što jače od 50 ks dok ne bude tako. Na motoru sam nešto manje od 20 godina, ne smatram se previše iskusnim, ali dovoljno iskusnim da stojim kod ovog iznad napisanoga.

Moja krivulja učenja je bila 50ccm (2T), 180ccm (2T), nakon toga XT660X (660ccm, 1cyl, 48 ks) sa kojim sam prešao gotovo 50k km. Onda sam uzeo FZ1S, komentari su bili da ću poginuti sa 150 ks - da je preveliki skok. Stvar je hladne glave, tako da sa time nije bio problem, a tada kao puno manje iskusnoga nego sada iznenadilo me koliko se lakše i mirnije vozi motor sa 4 cilindra i u biti sam shvatio da ovi koji su "pametovali" da je FZ1 prejak i prekompliciran nisu nikad sjeli na supermoto te kubikaže, gdje si uvijek sa dva prsta na kvačilu (na manjim brzinama), gdje je sjedalo relativno visoko, gdje si kao početnik sav napet da ti se ne ugasi u nezgodnom trenutku itd. Poanta je da savjete treba uzeti sa rezervnom, jer obično oni koji najviše pametuju imaju najmanje iskustva. Sa FZ1 sam prešao nekih, ne sjećam se više, ali oko 40k km bez ikakvog incidenta i kupio R1 RN12.

Stojim kod onoga što sam ranije napisao, međutim isto tako, ako ti se sviđa naked, kupi naked, pusti što ti se savjetuje da je praktičniji motor sa oklopima. Jest da, ali ako ti je ružan, nema gore nego voziti nešto što ti se ne sviđa. Druga stvar, ako ti motor sa oklopima padne, makar s mjesta, ceh je drastično veći nego ako ti naked padne.
 
ovo su nam svima omiljene teme na forumu :mrgreen: sto žena dvjesto sisa, možemo srat u nedogled, a ovi malo promućurniji će nanjušit priliku da ti uvale neku kramu koja im skuplja prašinu po garaži.

za početak kolko vidim imaš dva posta, ne vidim temu u predstavljanju korisnika, tako da ne znamo ni odakle si, ni koliko godina imaš, ni ništa osim financijske računice koja je ni tu ni tamo sa današnjim cijenama, i da se ne voliš vozit brzo, al to treba uzet s rezervom s obzirom da si u autoškoli...

za početak ti je moj savjet zaobić Z750 u širokom luku, imao, provozao, prodao... nisam nikad vozio R, al Z750 bi bio najbliže tome šta sam vozio i stalno te vuče da ideš brže i brže, i onda sam shvatio da sam prestar za to :geek: druga stvar nijedna normalna ženska neće sjest iza tebe na onaj rep od R-a (ako i sjedne znači da je vjerojatno dobra u krevetu ali joj nešto fali u glavi, govorim iz iskustva 😂) pa kao i s motorom, ovisi šta tražiš...

Imao sam i er6n i ako mene pitaš super motor za početnike i djecu, ali ER6 i MT07 ako si proša tridesetu, bez uvrede ikome... 👶

Ima sam i "malog" stroma 650, meni osobno najdraži motor, iako naginje na penziju... Fazer mi je doša kao neka zlatna sredina između stroma i Z750...

a zašto si se uvatia uličara, tj. nakeda... zašto ne versys npr, umjesto Er6 (ista mašina), ili Tracer umjesto mt-a? ili honda NC, po meni idealna za početnike...

al ajmo se vratit na ono, šta očekuješ od motora, oćeš zujat po gradu do posla i nazad, za to ti je dovoljan i skuter, oćeš se kurčit ispred birtije sa nekim R-om i bit glavni u selu, ili hoćeš motor koji je funkcionalan i za neke duže ture, i na koji možeš nakrcat par kofera i zapravo ponit nešto stvari sa sobom negdje na vikend? tu se moraš dogovorit sam sa sobom, a nas pusti da 💩 i ne obaziri se previše na savjete :mrgreen:

lajkao sam ti post samo zbog boldanoga :mrgreen: :ROFLMAO:
 
Negdje sam vidio naljepnicu na staroj hondi skuteru.. kaže : “motor mora da bude japanski a žena može i sa sela” :LOL:
Može i talijanski, inače se kvare po engleskoj, ali im unaske paše mediteranski zrak i fjaka. Nerijetko se sreću primjerci Šivera s preko 200 000 km na satu, kažu da je na toj kilometraži stražnja vilica osobito lijepa na jutarnjem suncu.