Fotografija općenito

Probao sam danas 80-200 f2.8 D bome je tenk od objektiva, a i nije puno losiji po kvaliteti slike od 35mm f1.8 :mrgreen:

https://www.youtube.com/watch?v=xBObVOsl5w8
 
biker4life said:
FF ide na "crop", dok obrnuto ne ide... :?

Nisam canonas... znam da je frend bio na cudu kad je prelazio sa cropa na FF, nis mu nije pasalo od objektiva koje je imao.
Dok ja s nikonom kad sam prelazio sa crop na FF, pogotovo noviji crop objektivi, FF fotic ih prepozna, i sam se prebaci u crop mode i fotkas sa manjom rezolucijom, koristeci samo centralni dio senzora. U trazilu ti svijetle crte radi lakseg kadriranja.
 
sasaa said:
200mm na cropu ti je 300mm, a 300mm bez VR, treba imat jako smirenu ruku.

    ...nije samo u pitanju slikanje na 300mm. VR dobro dođe uvijek kada brzina okidanja zbog manjka svetlosti pande ispod 1/30. 
 
sasaa said:
Dok ja s nikonom kad sam prelazio sa crop na FF, pogotovo noviji crop objektivi, FF fotic ih prepozna, i sam se prebaci u crop mode i fotkas sa manjom rezolucijom, koristeci samo centralni dio senzora. U trazilu ti svijetle crte radi lakseg kadriranja.

za one koji nisu fjakani ;) bolje u FX pa sam napravis kasnije crop, recimo sa fishem 10.5 DX još ako ga "obriješ" dobiješ dosta šire
 
OldBoy said:
    ...nije samo u pitanju slikanje na 300mm. VR dobro dođe uvijek kada brzina okidanja zbog manjka svetlosti pande ispod 1/30.

znam ja to.. iz nekog iskustva pisem.. na 300mm iz ruke ispod 1/30, i to bi bilo zanimljivo vidjet :)
 
fjaka said:
za one koji nisu fjakani ;) bolje u FX pa sam napravis kasnije crop, recimo sa fishem 10.5 DX još ako ga "obriješ" dobiješ dosta šire

Slazem se... dobijes dosta sire, nego kad fotic sam prebacuje. Fotkao sam sa samyangom 8mm fishom (DX objektiv) na FX tijelu i sa 12-24 f4. DX, jer su mi to bili siroki DX objektivi koje sam imao prilikom promjene tijela.
Kasnije ih rasprodao... i uzeo 14-24 f2.8 i brutalan je :)
 
diesel power said:
na 200mm treba bit barem 1/200 :wink:  :mrgreen:

Ne mora, ako fotkas nesto staticno, sa stabilizacijom, mozes sa cca 1/60, 1/80 iz ruke napravit dobro. Mozda neko moze i mirnije, dosta tu zavisi i koliko sam shutter velikog fotica trzne. Pogotovo ako kombiniras sa blicom u zadnjoj sinkroniazaciji i ides smrznut pokret.
 
OldBoy said:
    ...nije samo u pitanju slikanje na 300mm. VR dobro dođe uvijek kada brzina okidanja zbog manjka svetlosti pande ispod 1/30.

kako ide ono pravilo, kolika žarišna duljina tolika i minimalna brzina  300mm = 1/300 ;)

e sad znam i "snajperiste" koji su prema pricama iz ruke uspješno držali i 8s
 
sasaa said:
Nisam canonas... znam da je frend bio na cudu kad je prelazio sa cropa na FF, nis mu nije pasalo od objektiva koje je imao.
Dok ja s nikonom kad sam prelazio sa crop na FF, pogotovo noviji crop objektivi, FF fotic ih prepozna, i sam se prebaci u crop mode i fotkas sa manjom rezolucijom, koristeci samo centralni dio senzora. U trazilu ti svijetle crte radi lakseg kadriranja.

Nažalost, tako je. Da je bar kao kod Nikona, bilo bi bolje, logičnije i po džep prihvatljivije, jer ima dobrih ako ne i vrhunskih objektiva za "crop" senzor, jedan od njih je recimo taj 17-55 2.8 koji sam spominjao, a ne paše na FF...
 
sasaa said:
znam ja to.. iz nekog iskustva pisem.. na 300mm iz ruke ispod 1/30, i to bi bilo zanimljivo vidjet :)

..evo kako to onda ispadne  :mrgreen: slika je samo smanjena sa 6000x4000 na 3000x2000 px zbog velicine.. i nisam siguran da li je stabilizacija bila ukljucena ili ne?..

Model                  NIKON D7100
Shutter Speed      1/13 s
F-Number              f/5.6
ISO                      ISO 3200
Focal Length          300 mm (dakle 450 mm u DX)
Lens Model            70-300 mm f/4.5-5.6


 
i tu se pojavlja ono sto bih volio nekako izbjeci. no ne znam kako. osim pribjeci IT tehnici i programima. sto me pak ne zanima.....
sum na tamnijim dijelovima slike......
 
A moj safete... Te prevare sa focusom u beskonacno :p aj nesto onako na 10ak metara opali :p :p sa nekim normalnim isom, a ne da su rubovi objekta zrnati od suma :) uspjet ce ti 1 od 7-8fotki... I to je upitno.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
kronik said:
i tu se pojavlja ono sto bih volio nekako izbjeci. no ne znam kako. osim pribjeci IT tehnici i programima. sto me pak ne zanima.....
sum na tamnijim dijelovima slike......

Desava se kad mu je iso na 3200, nista sta se sa
malo osnovne obrade neda elegantno rijesit.
Ili opalit fotku sa vecim otvorom blende, manjim Isom, duzom ekapozicijom. 
Cim je veci Iso to ces imat vise suma, i crna boja ce ti ici vise u sivo. Vidjet ces narancaste tonove light pollutiona na nebu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
sasaa said:
Ili opalit fotku sa vecim otvorom blende, manjim Isom, duzom ekapozicijom. 
Cim je veci Iso to ces imat vise suma, i crna boja ce ti ici vise u sivo. Vidjet ces narancaste tonove light pollutiona na nebu.

to mi je jasno da cim je iso velik slike dobijaju taj sum. ali ne mozes sve slikati sa iso 100 ....

lastane kako dalje?
 
kronik said:
to mi je jasno da cim je iso velik slike dobijaju taj sum. ali ne mozes sve slikati sa iso 100 ....

lastane kako dalje?

Slazem se da ne mozes, ali isto tako ti sum koji se javlja ponajvise zavisi od senzora fotica, odnosno velicine istog. Najbitnije je da poznajes svoju opremu, pa znas do koje ISO vrijednosti ti je prihvatljiv sum.

Druga opcija ti je dole, nabavit objektiv koji propusta vise svijetla (ili stativ + duza ekspozicija)
Ili
Treca opcija - upotreba vanjskog izvora svijetla, da li je to blic ili reflektor.
 
Riker said:
Sad ti mitakon ili tako neki X brand izbacuju i 0.95 leću a to je već ozbiljna kategorija, dobra kombinacija civilne termovizije i praktične beskorisnosti, mene mami ta leća čisto jer mi djeluje kao vrhunski geđet, oduvijek mi je bila želja imat leću f <1

Kada smo već kod f<1 perverzija... evo kinezu je nešto palo pod ruku... :D

https://www.youtube.com/watch?v=tFJ96onYmu0