marekvz2 said:Ako ideš na tak dalek put moja ti je preporuka da ostaviš sve kak je serijski,nikakvi multivar ni auspuh,motor će duže izdržat.
da,skuter ce zaribati zbog auspuha i variomatazaprudanec said:pametno
malaguti said:za pocetak,jako lijep nexus imas auspuh ti ne steti skuteru,sigurno da ce nakon cca 20 000km ventili biti u boljem stanju sa serijskim auspuhom nego sa nekim otvorenim,ali nece im nista biti,pokazal si znanje sa pucanjem :jesus:malaguti said:da,skuter ce zaribati zbog auspuha i variomata
zaprudanec said:pokazal si znanje sa pucanjem :jesus:
marekvz2 said:onda si jak ko bik jer nejde samo tak.
sa karburatorom se bas da rijesiti a tesko sa imalaguti said:ma gle sto se tice tog pucanja i siromasne smjese to smo prosli vec milijun puta,njemu nema pomoci,a na masinama sa karburatorom se moze rijesi ali ne u potpunosti...ali ja to ni ne zelim rijesit,nek puca,mene veseli
puknut ce bar jednom,bar slabo daj sa serijskim auspuhom pucketa a da nece sa tom "rupom" od auspuha...eno ti moj runner pa ti rijesi u potpunosti pucanje sa serdarevicem+malossi 34+DNA...zaprudanec said:da nemoze u potpunosti
ono na sto najvise aludiram, to je trajnost pogotovo nepodesene masine, nis drugo :wink:malaguti said:puknut ce bar jednom,bar slabo daj sa serijskim auspuhom pucketa a da nece sa tom "rupom" od auspuha...eno ti moj runner pa ti rijesi u potpunosti pucanje sa serdarevicem+malossi 34+DNA...
malaguti said:da,skuter ce zaribati zbog auspuha i variomata
Robi_PU said:hm malo mi to predug put za jedan skuter :shock:
biker4life said:Zasto? :misli:
Ne vidim razloga zasto bi bio...
rodorodo said:Dečki vidim da su mišljenja dosta različita. Ali budem sve na skuteru ostavio seriski. Shachalov auspuh sam demontirao i nazad prišerafio seriski.Koi je 5 puta teži od Shachala što sam primjetio kad sam ih mjenjao. Moja jedina briga je da skuter ne umre negdije na putu. Jer da bilo šta crkne Gilerin servis ne postoi u Siriji, Libanonu, Jordan ili Egipat znači nula bodova. U 20-25 dana trebao bi proći nekih 10.000 kilometrara. Valjda sve bude OK.??? Tješi me to da je skuter novi, pa nebi smjelo biti problema.(valjda). Možda nešto crkne kod Slavonskog -Broda pa se autobusom vratim doma i to bi bilo to.Haa...Haaa...
Robi_PU said:Covjek namjerava ici u Libanon, Siriju, Libiju, Egipat.. pa tamo se ne bi niti automobilom/autobusom zaputio a kamoli skuterom.. :shock:
mv_agusta said:obavezno nositi sve potrebno za servis na 5000km, treba ulje i filter promijenit i svjećicu ko zna kakvo je gorivo tamo
nebi iblo loše ni remen nositi jer tvornica predviđa zamjena na 10k ako se ne varam pa da ti nebi riknuo taman kad kreneš nazad
dosta je to km treba nositi masu stvari pogotovo što ima puno autoceste i motor će biti pod opterećenjem većim nego inaće
također probaj napraviti neku primitivnu verziju tempomata da možeš malo odmorit ruku jer na autocesti držati otvoren gas 3+h je naporno, ja sam proveo max 200injak km na autocesti to je manje od 2h i već mi je bilo muka držati gas non stop na istoj poziciji
malaguti said:nema sta crknuti... ... ... normalno da je za skuter zdraviji original variomat jer se manje vrti i da je bolji original auspuh,ali to ti tako malo utjece na vijek motora da to nije ni bitno,jer kao sto rekoh to nje tuning...gle vxr-i rade preko 60 000km sa svim na sebi i voze bez problema i dalje...