obby
Member
nema na cemu.darko_b said:obby hvala na onoj stranici,moze se naci dosta zanimljivog....jedan od toga je da prefarbam motor,a ovaj mi je najbolje sjeo...stvarno izvrsno slozene boje...
nema na cemu.darko_b said:obby hvala na onoj stranici,moze se naci dosta zanimljivog....jedan od toga je da prefarbam motor,a ovaj mi je najbolje sjeo...stvarno izvrsno slozene boje...
...naravno, ali želim ti reći da će ti motor biti nenormalno vozniji ako staviš pilot power ili road2 (samo nazad) u odnosu na bt. Ja pričam iz osobnog iskustva. To sam napravio i nikako nisam požalio. Zamjenio sam (na 11000) samo zadnju, a prva ostala orginal. Fenomenalno. Na 24000 sam stavio road2 i prednja drži pravac nenormalno...Sayock said:Live-for-ride potpuno si u pravu, to je i moje mišljenje.
BT-014 se povlači ali još uvijek se može naći poneka...
Sad mi je jeftinija varijanta zamjeniti samo stražnju...
hehe...kažem ako mjenjaš samo zadnju, tak je nebitno jel staviš bt, ili pilot power 2ct ili road jer ti je prednja ionako do pola potrošena i ona spika "ma mora i prednja i zadnja biti iste" ti nikako ne drži vodu. Totalno različite gume, različitih dimenzija....kupi koja ti se sviđa. AKo mjenjaš obje, logično je da uzmeš dvije gume iste marke (kao ono...set...).Sayock said:Aaaaaaa... Nisam skužila! :wink:
Sayock said:Aaaaaaa... Nisam skužila! :wink:
live-for-ride said:hehe...kažem ako mjenjaš samo zadnju, tak je nebitno jel staviš bt, ili pilot power 2ct ili road jer ti je prednja ionako do pola potrošena i ona spika "ma mora i prednja i zadnja biti iste" ti nikako ne drži vodu. Totalno različite gume, različitih dimenzija....kupi koja ti se sviđa. AKo mjenjaš obje, logično je da uzmeš dvije gume iste marke (kao ono...set...).
Moje prvo mjenjanje je bila samo zadnja i bio je 2ct pilot power, drugo mjenjanje obje pilot road.
...u pravu si i slažem se s tobom. No....gledano iz perspektive vozača koji je jednom digao motor do 160-180 km/h (nhf), koji gumu dere do 2 cm od ruba, mislim da sva filozofija koja je razvijena oko razvoja guma pada u vodu tj, bespotrebna je. Ono što bih ja u bilo kojem slučaju preporučio je neka guma koja dobro drži na mokrom jer je jedino mokro ono što kolegici može stvoriti bilo kakav problem i to jedino za slučaj otvaranja gasa u zavoju. Suha cesta....kakvu god gumu da stavi, neće imati problema (od gore navedenih). Slučajno sam imao priliku staviti pilot power 2ct a da je prednja ostala orginal....Primjetio sam nenormalnu razliku u voznosti motora. Činjenica je da meni gume drže dosta jer uglavno vozim lagano, u dvoje, volim putovati, a ne ganja ti se pa mi je tvrđa po sredini mrak opcija, ali unatoč tome kad bi se i ganjao jako sam primjetio razliku na bolje. Ja sam bio izuzetno zadovoljan pa eto...preporučam....bimba said:Nisi u pravu. Ovo sa novom i napola potrošenom, se slažem
Ali da nazad može staviti šta želi, to je već upitno. Gume različite namijene imaju drukčiji profil, i drukčije se ponašaju u vožnji. BT-014 je sport guma i nazad može staviti, BT-016, Pilot Power, Qulifier&RR, itd., ali nikako Pilot Road 2 , Bt-021 i slično.
014 ima relativno oštar profil, a Pilot Road 2 je obla, sport-touring guma i puno sporije pada u nagib. Kombinacija te dvije gume na motoru remeti cilistiku i u većini takvih slučajeva motor se ponaša čudno jer prednja guma ne prati zadnju i obrnuto
Po meni, ako ne nađe 014, najbolja varijanta 016, pa kad sprži obje onda bira gume koje želi.
live-for-ride said:...u pravu si i slažem se s tobom. No....gledano iz perspektive vozača koji je jednom digao motor do 160-180 km/h (nhf), koji gumu dere do 2 cm od ruba, mislim da sva filozofija koja je razvijena oko razvoja guma pada u vodu tj, bespotrebna je. Ono što bih ja u bilo kojem slučaju preporučio je neka guma koja dobro drži na mokrom jer je jedino mokro ono što kolegici može stvoriti bilo kakav problem i to jedino za slučaj otvaranja gasa u zavoju. Suha cesta....kakvu god gumu da stavi, neće imati problema (od gore navedenih). Slučajno sam imao priliku staviti pilot power 2ct a da je prednja ostala orginal....Primjetio sam nenormalnu razliku u voznosti motora. Činjenica je da meni gume drže dosta jer uglavno vozim lagano, u dvoje, volim putovati, a ne ganja ti se pa mi je tvrđa po sredini mrak opcija, ali unatoč tome kad bi se i ganjao jako sam primjetio razliku na bolje. Ja sam bio izuzetno zadovoljan pa eto...preporučam....
ovakav je bio sljed.bimba said:Koja ti je guma ostala naprijed :misli: :misli:
Kako sam shvatio, kolegica se vozi uredno i ne pretjeruje. U to slučaju, Pilot Road 2 , najbolji izbor, ali obje :wink:
Razlike u profilu guma, će najviše i napraviti problema neiskusnim vozačima i početnicima. Iskusan vozać se vrlo lako navikne na čudno ponašanje, ali oni drugi ne
Ako naprijed ostaje BT-014, onda samo sport guma, i u ovom slučaju najbolje BT-16.
live-for-ride said:ovakav je bio sljed.
1.kupnja motora zadnja i prednja BT-014
2. prva izmjena - mjenjana samo zadnja dakle: zadnja pilot power 2ct, prednja BT-014
3. druga izmjena - mjenjane obje dakle: i prednja i zadnja pilot road2.
Ponovio bih isto.
...potpisujembimba said:I sad meni nije jasno oko čega se mi raspravljamo. Imao si sport gume Bridgestone, pa si ostavio bridgestone sportsku i nazad stavio Michelin sportsku, i onda dvije nove sport-touring.
Šta je cijelo vrijeme tvrdim da ona treba napravit, nego upravo to 8), dakle molim lijepo, potpiši kapitulaciju.
a daaaaj Sayock, kako možeš biti takva, a taman smo oživili temu, a ti nas ubiješ..... Daj bože da ti guma još 15000km potrajalaSayock said:Našla sam BT 014 i sutra idem to smontirati. A kad se sve potroši idu gore obje Pilot Road 2...
kolika je to guzica, ako pojede cijeli sic?!? :misli:Sayock said:Riječi ti se pozlatile
BTW, vidjela sam danas na staroj Samoborskoj žemsku na GSR-u 2008. Crni sa srvenim felgama (i vjerojatno sicem, al se nije vidlo u prolazu).
Drago mi je da ima još cura na GSR-u tak mi taj motor nekak izgleda elegantno. Baš za curice (no offense, dečki)