Titja
New member
Nismo se razumeli. Ne mislim na gumu nego na plocice od zadnje kocnice. Ne znam koje da stavim.Switch said:
Nismo se razumeli. Ne mislim na gumu nego na plocice od zadnje kocnice. Ne znam koje da stavim.Switch said:
Neznam kako su ti se tako brzo potrošile zadnje pločice, meni prve imaju sad 11000 malo manje od pola mesa ima, a zadnje su ko nove jer u 2 godine sam je stiso možda 10 puta i to od zajebancije uopće je nediram!Titja said:Nismo se razumeli. Ne mislim na gumu nego na plocice od zadnje kocnice. Ne znam koje da stavim.
Ja je bas koristim. Ne mogu da kocim lepo samo sa prednjom.tays said:Neznam kako su ti se tako brzo potrošile zadnje pločice, meni prve imaju sad 11000 malo manje od pola mesa ima, a zadnje su ko nove jer u 2 godine sam je stiso možda 10 puta i to od zajebancije uopće je nediram!
iz svega napisanog, očito je da dosta kočiš i (što je ispravno) korisntiš obje kočnice. Svake ti se brzo potroše, pa uzmi one koje su bolje. Tak ti je svejedno da li traju 20tkm ili 16 tkm ili pak 35000 ili 30000. Ja bi uzeo one koje bolje koće, no logično je da su one mekše i da će se nešto prije potrošiti. Prošli vikend sam zamjenio i zadnje i isto stavio carbon loraine. Ćitao sma njihov test u jednoj motoreviji. Bio bandit 1250 na testu i prilikom izmjene nekoliko tipova kočnica, one su bile najbolje. KAd sam ih stavio na motor razlika je bila očigledna, tak da će i slijedeće opet biti ista marka. Bolje mi ne trebaju.Titja said:Ja je bas koristim. Ne mogu da kocim lepo samo sa prednjom.
I ovde mi kazu da stavim Carbon loraine. Najverovatnije ce te i biti. Imam jos vremena posto mogu da mu predju jos 1000 km najmanje.live-for-ride said:iz svega napisanog, očito je da dosta kočiš i (što je ispravno) korisntiš obje kočnice. Svake ti se brzo potroše, pa uzmi one koje su bolje. Tak ti je svejedno da li traju 20tkm ili 16 tkm ili pak 35000 ili 30000. Ja bi uzeo one koje bolje koće, no logično je da su one mekše i da će se nešto prije potrošiti. Prošli vikend sam zamjenio i zadnje i isto stavio carbon loraine. Ćitao sma njihov test u jednoj motoreviji. Bio bandit 1250 na testu i prilikom izmjene nekoliko tipova kočnica, one su bile najbolje. KAd sam ih stavio na motor razlika je bila očigledna, tak da će i slijedeće opet biti ista marka. Bolje mi ne trebaju.
a koliko te traže za prednje i zadnje?Titja said:I ovde mi kazu da stavim Carbon loraine. Najverovatnije ce te i biti. Imam jos vremena posto mogu da mu predju jos 1000 km najmanje.
Nisam zvao da pitam. Javicu koja je cena.live-for-ride said:a koliko te traže za prednje i zadnje?
gazimestanivoje said:pozdrav
oprostite ako moje pitanje ovdje ne spada ili ako je vec odgovoreno.
no kao ekipa koja ima iskustva s ovim modelom,bili ga preporučili početniku??
Zaista mi se jaaaako svidja gsr,bio bi mi to prvi ozbiljan motor,s tim da vec imam 10godina vožnje skuterima sto manjih sto vecih kubikaza.
Dylan said:Pročitaj moj test GSR-a i komentare!
http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=1624
pa što se desilo. Vidim neki čudan potpis :?darko_b said:izmedju ostalog zbog tvog teksta sam i kupio Suzu,jer si stvarno napravio 'recenziju' za 10.....
e sad nemam vise gsr-aalacdolje:
live-for-ride said:pa što se desilo. Vidim neki čudan potpis :?![]()
alacdolje:
potpisao bih to što si napisao. Volio bih se osvrnuti na par detalja.Dylan said:Pročitaj moj test GSR-a i komentare!
http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=1624
katastrofa...darko_b said:auto izleti i ostalo dalje znas :xalacdolje:
vazno da si ti dobro..motora ce bit jos..darko_b said:auto izleti i ostalo dalje znas :xalacdolje:
live-for-ride said:potpisao bih to što si napisao. Volio bih se osvrnuti na par detalja.
Položaj sjedenja je nešto "sportskiji" u odnosu na er5 no ne toliko da bi pretjerano umarao. Nakon cijelog dana vožnje (400-500 km) ruke malo osječaju napor, no ne pretjerano, tako da onaj dio "kako bi moje tjelo izdržalo moj jednodnevni put..." ne bi trebao biti problem. Motor nema izraženih vibracija, no nemaju ih ni ostali motori u klasi. Vjetar je bez problema podnošljiv do 150 (ovisi o visini vozača). Nakon toga treba malo guzu gurnuti nazad. Za brzine veće od 180 ipak treba malo više polegnut. Simetričan sat ne stvara turbulenciju koja lupa u kacigu (za razliku od fz6 model prije s2). Ma znaš kaj...ak ti je motor lijep, nečeš požalit. A bogami ni suvozačica![]()
Evo ja sam mladji vozac sa nesto manje kila od starijeg kolege i uzivam u voznji svaki put. Kod nas su putevi losiji ali ni to ne predstavlja problem jer je motor dosta stabilan. Mada mislim da ne moze svako da ga vozi. Nije uopste lagan sto se klaze tice i treba ga drzati pogotovo na vecim brzinama.Dylan said:Slažem se s tobom. Nažalost, umjesto na cijeli dan motor sam dobio na svega sat i pol, tako da nisam mogao odvoziti predviđenih petstotinjak kilometara gdje bih motor "osjetio" puno temeljitije. Kad sam pisao o tome kako bih ja izdržao jednodnevnu vožnju, mislio sam konkretno (a to sam i napisao) baš na moje stanje: tada gotovo punih pedeset godina, 182 cm sa 115 kg, desno koljeno potpuno rastureno zbog brojnih sportskih ozlijeda. Mlad, zdrav i bitno lakši vozač taj sportskiji položaj ne bi ni osjetio, još bi uživao u pritisku lijepih mladih bujnih :cice:![]()