GSR 600 2007 ! ! !

Titja said:
Nismo se razumeli. Ne mislim na gumu nego na plocice od zadnje kocnice. Ne znam koje da stavim.
Neznam kako su ti se tako brzo potrošile zadnje pločice, meni prve imaju sad 11000 malo manje od pola mesa ima, a zadnje su ko nove jer u 2 godine sam je stiso možda 10 puta i to od zajebancije uopće je nediram!
 
tays said:
Neznam kako su ti se tako brzo potrošile zadnje pločice, meni prve imaju sad 11000 malo manje od pola mesa ima, a zadnje su ko nove jer u 2 godine sam je stiso možda 10 puta i to od zajebancije uopće je nediram!
Ja je bas koristim. Ne mogu da kocim lepo samo sa prednjom.
 
Titja said:
Ja je bas koristim. Ne mogu da kocim lepo samo sa prednjom.
iz svega napisanog, očito je da dosta kočiš i (što je ispravno) korisntiš obje kočnice. Svake ti se brzo potroše, pa uzmi one koje su bolje. Tak ti je svejedno da li traju 20tkm ili 16 tkm ili pak 35000 ili 30000. Ja bi uzeo one koje bolje koće, no logično je da su one mekše i da će se nešto prije potrošiti. Prošli vikend sam zamjenio i zadnje i isto stavio carbon loraine. Ćitao sma njihov test u jednoj motoreviji. Bio bandit 1250 na testu i prilikom izmjene nekoliko tipova kočnica, one su bile najbolje. KAd sam ih stavio na motor razlika je bila očigledna, tak da će i slijedeće opet biti ista marka. Bolje mi ne trebaju.
 
live-for-ride said:
iz svega napisanog, očito je da dosta kočiš i (što je ispravno) korisntiš obje kočnice. Svake ti se brzo potroše, pa uzmi one koje su bolje. Tak ti je svejedno da li traju 20tkm ili 16 tkm ili pak 35000 ili 30000. Ja bi uzeo one koje bolje koće, no logično je da su one mekše i da će se nešto prije potrošiti. Prošli vikend sam zamjenio i zadnje i isto stavio carbon loraine. Ćitao sma njihov test u jednoj motoreviji. Bio bandit 1250 na testu i prilikom izmjene nekoliko tipova kočnica, one su bile najbolje. KAd sam ih stavio na motor razlika je bila očigledna, tak da će i slijedeće opet biti ista marka. Bolje mi ne trebaju.
I ovde mi kazu da stavim  Carbon loraine. Najverovatnije ce te i biti. Imam jos vremena posto mogu da mu predju jos 1000 km najmanje.
 
pozdrav
oprostite ako moje pitanje ovdje ne spada ili ako je vec odgovoreno.
no kao ekipa koja ima iskustva s ovim modelom,bili ga preporučili početniku??
Zaista mi se jaaaako svidja gsr,bio bi mi to prvi ozbiljan motor,s tim da vec imam 10godina vožnje skuterima sto manjih sto vecih kubikaza.
 
Bi, preporučio bih ga bez beda, no samo ako si u glavi čist. Imaš 1000 km da se privikneš na motor u režimu rada do 6000 okr. Ustvari, odnosi se to na svaki motor 4 cilindra od 600 ccm. Nije ti to tak nervozno i živčano kak ti se sad čini samo zato što u knjiživi piše 100 ks. Da, ima 100 konja, ali na 13000, a realno češ ga voziti između 5 i 8 i to nakon 1000-2000 km. Samo kupuj (y)
 
gazimestanivoje said:
pozdrav
oprostite ako moje pitanje ovdje ne spada ili ako je vec odgovoreno.
no kao ekipa koja ima iskustva s ovim modelom,bili ga preporučili početniku??
Zaista mi se jaaaako svidja gsr,bio bi mi to prvi ozbiljan motor,s tim da vec imam 10godina vožnje skuterima sto manjih sto vecih kubikaza.

Pročitaj moj test GSR-a i komentare!

http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=1624
 
Dylan said:
Pročitaj moj test GSR-a i komentare!

http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=1624

izmedju ostalog zbog tvog teksta sam i kupio Suzu,jer si stvarno napravio 'recenziju' za 10..... (y)
e sad nemam vise gsr-a  :palacdolje:
 
darko_b said:
izmedju ostalog zbog tvog teksta sam i kupio Suzu,jer si stvarno napravio 'recenziju' za 10..... (y)
e sad nemam vise gsr-a  :palacdolje:
pa što se desilo. Vidim neki čudan potpis :? :( :palacdolje:
 
Dylan said:
Pročitaj moj test GSR-a i komentare!

http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=1624
potpisao bih to što si napisao. Volio bih se osvrnuti na par detalja.
Položaj sjedenja je nešto "sportskiji" u odnosu na er5 no ne toliko da bi pretjerano umarao. Nakon cijelog dana vožnje (400-500 km) ruke malo osječaju napor, no ne pretjerano, tako da onaj dio "kako bi moje tjelo izdržalo moj jednodnevni put..." ne bi trebao biti problem. Motor nema izraženih vibracija, no nemaju ih ni ostali motori u klasi. Vjetar je bez problema podnošljiv do 150 (ovisi o visini vozača). Nakon toga treba malo guzu gurnuti nazad. Za brzine veće od 180 ipak treba malo više polegnut. Simetričan sat ne stvara turbulenciju koja lupa u kacigu (za razliku od fz6 model prije s2). Ma znaš kaj...ak ti je motor lijep, nečeš požalit. A bogami ni suvozačica (y)
 
live-for-ride said:
potpisao bih to što si napisao. Volio bih se osvrnuti na par detalja.
Položaj sjedenja je nešto "sportskiji" u odnosu na er5 no ne toliko da bi pretjerano umarao. Nakon cijelog dana vožnje (400-500 km) ruke malo osječaju napor, no ne pretjerano, tako da onaj dio "kako bi moje tjelo izdržalo moj jednodnevni put..." ne bi trebao biti problem. Motor nema izraženih vibracija, no nemaju ih ni ostali motori u klasi. Vjetar je bez problema podnošljiv do 150 (ovisi o visini vozača). Nakon toga treba malo guzu gurnuti nazad. Za brzine veće od 180 ipak treba malo više polegnut. Simetričan sat ne stvara turbulenciju koja lupa u kacigu (za razliku od fz6 model prije s2). Ma znaš kaj...ak ti je motor lijep, nečeš požalit. A bogami ni suvozačica (y)

Slažem se s tobom. Nažalost, umjesto na cijeli dan motor sam dobio na svega sat i pol, tako da nisam mogao odvoziti predviđenih petstotinjak kilometara gdje bih motor "osjetio" puno temeljitije. Kad sam pisao o tome kako bih ja izdržao jednodnevnu vožnju, mislio sam konkretno (a to sam i napisao) baš na moje stanje: tada gotovo punih pedeset godina, 182 cm sa 115 kg, desno koljeno potpuno rastureno zbog brojnih sportskih ozlijeda. Mlad, zdrav i bitno lakši vozač taj sportskiji položaj ne bi ni osjetio, još bi uživao u pritisku lijepih mladih bujnih :cice:  :mrgreen: 
 
Dylan said:
Slažem se s tobom. Nažalost, umjesto na cijeli dan motor sam dobio na svega sat i pol, tako da nisam mogao odvoziti predviđenih petstotinjak kilometara gdje bih motor "osjetio" puno temeljitije. Kad sam pisao o tome kako bih ja izdržao jednodnevnu vožnju, mislio sam konkretno (a to sam i napisao) baš na moje stanje: tada gotovo punih pedeset godina, 182 cm sa 115 kg, desno koljeno potpuno rastureno zbog brojnih sportskih ozlijeda. Mlad, zdrav i bitno lakši vozač taj sportskiji položaj ne bi ni osjetio, još bi uživao u pritisku lijepih mladih bujnih :cice:  :mrgreen: 
Evo ja sam mladji vozac sa nesto manje kila od starijeg kolege i uzivam u voznji svaki put. Kod nas su putevi losiji ali ni to ne predstavlja problem jer je motor dosta stabilan. Mada mislim da ne moze svako da ga vozi. Nije uopste lagan sto se klaze tice i treba ga drzati pogotovo na vecim brzinama.
 
prvo hvala na odgovorima.
Gsr sam odabrao prvenstveno jer sam sjeo na njega i osjećao se vrlo udobno(198cm/120kg-zasad).
Dylanu hvala na recenziji koju sam pročitao više puta i prije ovog posta,smatram da ima jednu od važnijih kolumni.
Samo ne znam zasto je ne održava na životu?
Ovo mi je dovoljno da potvrdim svoj izbor,a naslušao sam se svakakvih nebuloza.
E sad na koji način ste isfinancirali gsr-a,moja ideja je da idem na leasing.
Ako netko ima iskustva bio bih vrlo zahvalan
na odgovoru koliki su realni troškovi leasinga,na koliko ga je godina najbolje uzet??
jeli bolje sto vise dat u kešu pa smanjit iznos na koji se uzima leasing,ili uzet standarni leasing pa kad kapne bolja lova smanjivat glavnicu itd.?????
Hvala još jednom