ja sam prošli put radio zamjenu svijećica nakon 18000 i bile su ko nove. Inaće sam uvjek radio zamjenu nakon 12000 i ponovo ću raditi nakon 12000. Ako se voziš nekak normalno, ne vidim razlog zašto bi ulje mjenjao nakon 4000 km. Stavi neku kvalitetnu sintetiku i nema potrebe, no ako te to brine, nečeš napraviti niš loše (smao nemoj svaki put mjenjati marku i tip ulja).Space Director said:Na mom motoru je prosli vlasnik, inace, to mi je drugar koji je automehanicar, je radio servis na 1000km, pa na 4000km. I tako je kod njega na svim motorima, a trenutno ih ima jos cetiri. On to vozi ostro, a vodi se logikom da 3.2l ulja nisu vrijedna toliko, da ih on ne zamijeni na 4000km. Vrlo moguce da cu i ja nastaviti u tom maniru, stim, sto ce mi neko strucniji trebati na 12.000km, da mi pogleda svjecice
A i zlu ne trebalo,dobro je znati dje mozes da se obratis...
obby said:u sevice manualu pise da se ulje mijenja svakih 6 tisuca ne vidim razlog da se ulje mijenja na 4 tisuce....
Ovo ti je krivo, nešto si krivo razumio.Space Director said:@obby: Pa i u Yamahinom manuelu pise da su servisi na 10.000km, a ovlasceni servisi u CG i HR, traze da ih radis na 6000km, inace ne priznaju garanciju. Tako je kod nas, a i u Yamahinom servisu u Splitu, Joke mi je to potvrdio.
Ok, mozda je na 4000km pretjerano za normalnu voznju, kao sto je moja, no prosli vlasnik vozi agresivno, pa je to njegova logika, da ulje treba mijenjati ranije.
@vickodu, neko je gore (zvonko_mileni) napisao da je promjena svjecica skakljiva ako nemas strpljenja i zivaca, zato sam mislio da treba poci kod majstora. Nije mi service manual na ovom racunaru, pa nisam pogledao koliko je to komplikovano, ali ako nije neki problem, valjda nadjem toliko zivaca i strpljenja...
Space Director said:@obby: Pa i u Yamahinom manuelu pise da su servisi na 10.000km, a ovlasceni servisi u CG i HR, traze da ih radis na 6000km, inace ne priznaju garanciju. Tako je kod nas, a i u Yamahinom servisu u Splitu, Joke mi je to potvrdio.
Ok, mozda je na 4000km pretjerano za normalnu voznju, kao sto je moja, no prosli vlasnik vozi agresivno, pa je to njegova logika, da ulje treba mijenjati ranije.
@vickodu, neko je gore (zvonko_mileni) napisao da je promjena svjecica skakljiva ako nemas strpljenja i zivaca, zato sam mislio da treba poci kod majstora. Nije mi service manual na ovom racunaru, pa nisam pogledao koliko je to komplikovano, ali ako nije neki problem, valjda nadjem toliko zivaca i strpljenja...
zdravko_mileni said:treba strpljenja za svijecice bas ako nemas kilokljuc, jer ako ju pretegnes :cigle: :B:
i ima puno sarafa za odvrnuti.
i u motor ide 3.7 litre ulja, i ne treba ga mjenjati ispod 6.
onda bi trebao cesce mijenjati i ulje na pr. renault twingo ako ga jace ''deres'', recimo iznad 80km/h.
Stvarno ih nije problem zamijeniti i jedina stvar koja je zeznuta i koja moze zakomplicirati stvari je to da se stegnu prejako i ostete se navoji na glavi. To se moze lako dogoditi jer su osjetljivi i mekani i tesko je skuzit da je svijecica zategnuta do kraja. Nebih preporucio zamjenu svijecica nekome ko nema iskustva s tim i tko nema osjecaja u ruci. Ako netko to hoce radit sam onda bi mu dobro dosal kilokljuc koji je skup, idealno bi bilo da vam ga netko moze posudit. Reparacija navoja na glavi je skupi sport, puno skuplji od zamjene svjecica u servisu i od kilokljuca.live-for-ride said:zamjeniti svjećice nije komplicirano. Nema pametovanja, samo se oboružati strpljenjem jer treba odšarafiti puno sitnica. Ne bi bilo također loše nabaviti kiloključ pa s njim zatezati šarafe na propisanu kilažu (mada ne znam koliko mehaničara to stvarno i radi).
100 eura najmanje, ono da si siguran da ce bit tocan. Unior sve iznad 1000 kuna, al valja. Ja cu morat kupit sebi u blizoj buducnosti dva. Za manje i vece vrijednosti nm. Inesticija od 2000 kuna :shock:live-for-ride said:dobar profesionalni kiloključ dođe oko 100 eura. kod peveca je koštao 200 kuna. Rekao mi lik da je točan
live-for-ride said:dobar profesionalni kiloključ dođe oko 100 eura. kod peveca je koštao 200 kuna. Rekao mi lik da je točan
live-for-ride said:nemojte sad mene, ja samo prenosim informaciju. Čovjek nije trgovac već samo korisnik. Ima taj iz peveca i neki profi i kaže da mu je uvjek isto, samo št ovaj iz peveca uvjek treba vratiti na nulu O brzom razlokavanju mi je bezveze pričati ako ga imaš samo za potrebe jednostavnih servisa na motoru. Naravno da ako planiraš korištenje u puno više slučajeva, on nema smisla.