GSR 600 2007 ! ! !

live for ride, svaka cast na kilometrazi!  (y)gdje si kupovao gume?? ako je to cijena za obije, ne zvuci mi kao da si kod nas kupio. :misli: :misli:
ja imam roadsmart u podrumu, namontirat cu sredinom ljeta. po testovima u motopulsu je bila odlicna za touring! (y)
 
190 eura s montažom je oko 1390 kn ( gume 1240)
kod nas je toliko zadnja :mrgreen:
konkretno 2030 je regularna cijena za gume plus montaža. Sad, ako uspijete iskamčiti neki popust to je to. Uglavnom, lako je nama koji smo blizu slovenije, no možda tebi Mađarska nije daleko i trebalo bi vidjeti da li ima koji vulkanizer u mađarskoj koji ih ima. Treba malo proguglat i usporediti cijene opčenito. Mislim da se isplati voziti 100 km u svakom smjeru po gume. ako još to spojiš s nekom vožnjom, zašto ne.
 
live-for-ride said:
Obuo i ja svog gsr-a. Nakon 24500 km  :mrgreen: Michelin Pilot Road2 je zamjenjan Dunlopom RoadSmart.  Michelinke su odlično služile. Na kraju su bile poprilično poderane, neravnomjerno, ali nekako brijem da je to do vozača, ne do motora (ustvari, uvjeren sam). No, strah je prevladao i kupio nove. Prvo se nisam znao voziti. Kad neravnomjerno potrošena guma bude zamjenjena novom, obično imamo osječaj da motor sam pada u zavoj. Jebate...stvarno je tako. Nakon toga je uslijedila vožnjica od oko 200 km. Ne znam što bih napisao za tu gumu. Osim navedenog, nisam primjetio neke razlike. Nekako imam osječaj da je na Dunlopici rub gume bliže nego na Michelinki, ali neću se uvjeravati :mrgreen:
Ukupno je ispalo 170 eura + 18 eura montaža. Sad me zanima do koliko će izdržati ove, ali nekako mislim da neće ni približno kao Michelin.

Izvini, koliko ti je trajao jedan set Michelinki?!
Plus, gdje si nabavio Dunlopa za 190e sa montazom, ima li jos toga za mene? :)
 
Space Director said:
Izvini, koliko ti je trajao jedan set Michelinki?!
Plus, gdje si nabavio Dunlopa za 190e sa montazom, ima li jos toga za mene? :)
ima u sloveniji koliko oces..
 
Space Director said:
Izvini, koliko ti je trajao jedan set Michelinki?!
Plus, gdje si nabavio Dunlopa za 190e sa montazom, ima li jos toga za mene? :)
izdržao je oko nešto preko 24tkm. Gle, bilo je tu puno touring vožnje i da ne pretjerujem 95% je bilo u dvoje. Nije bilo previše autoceste. Čisto za usporedbu, Michelin PP2ct gdje sam se vozi sam mjenjao sam ju nešto prije 12tkm (čisto da usporediš s drugim vozačima). Motor ne dižem na zadnji, nemam previše jakih startova. Uglavnom, umjerena vožnja. Za vožnju u dvoje mi je bila super, derala se 5 mm do ruba. Najviše se volim voziti sam tako da mi nitko ne nabija tempo. Nije sve u sporoj i brzoj vožnji. Ima nešto u kočenju i ubrzanju.
Ove sam uzeo u Sloveniji i uvjeren sam da je to tebi predaleko.
 
Hvala na odgovoru drugar. Stvarno fascinantno, nisam jos naisao da nekome toliko traje set guma.
Da mi je Slovenija daleko, jeste, ali obzirom da se planiram voziti, a da je set tih guma kod mene oko 300e, za razliku mogu platiti dio goriva i napraviti lijep djir.
 
goran - gogi said:
nemogu vjerovati da nekome može guma trajati 24tkm, meni nijedna više od 8-9tkm!!!
imam jednog frenda koji je vozio ako se ne varam do 25000. CBR 600f. Koje gume stavlja? Ovo je bila Sport turing guma. Kad sam imao PP2ct, mjenjao sam ju nešto prije 12, ali već je bila totalno koma za vožnju. Izdržala bi i više, ali su ju pojebale ceste po Pagu. Onaj asfalt jednostavno šmirgla gume. Vozili smo se po otoku i to je skidalo na očigled. Da nije bilo mora, možda bi još bile gore.....ustvari ne bi jer me fakat zanimalo kakve su ove.
 
live-for-ride said:
imam jednog frenda koji je vozio ako se ne varam do 25000. CBR 600f. Koje gume stavlja? Ovo je bila Sport turing guma. Kad sam imao PP2ct, mjenjao sam ju nešto prije 12, ali već je bila totalno koma za vožnju. Izdržala bi i više, ali su ju pojebale ceste po Pagu. Onaj asfalt jednostavno šmirgla gume. Vozili smo se po otoku i to je skidalo na očigled. Da nije bilo mora, možda bi još bile gore.....ustvari ne bi jer me fakat zanimalo kakve su ove.
bolje da je takav asfalt koji smirgla gume i drzi nego ovaj nas u istri koji je ko da vozis po staklu...
 
gsr-ovci vidit cete moj bivsi motor sto je sredjen... 8)
 
bi ce sve i kakav je bio i kakav je sad....posto je bivsi,znaci da sam ga prodao,ali je ostao u Suzuki cityu
 
Bok, ljudi samo kratki pozdrav suza je još u garaži vožnje je sve manje ali je ima i g. Bajcu brzi oporavak...
 
Hi GSRovci. Imam jednu tesku dilemu. GSR polovan sa 10-15 tkm(bar prema brojcaniku), godiste 2006-2007 ili Shiver skoro nov sa 2 godine garancije? Shiver bi mi dosao cca 1000-1.500E vise.  Procitah u jednom dahu nekih 80-tak str. o Shiveru i sve vase postove ovde. Oni pola postova pricaju o problemcicima i kvarovima, jednom cak zablokirao motor u voznji, sa 2.500 km., a vi ovde samo o dodatnoj opremi, putovanjima i sl. Razum mi kaze GSR (kad je izasao bio sam odusevljen njime), al srce ipak malo vise vuce k Shiveru, stvarno prejebano izgleda, pa radijalne kocnice, upside vilica, opletena creva, tri mape... A to sto je Talijan, pa navikao sam na sitne gluposti, vozim Alfu. Pa opet razmisljam, al ovde je 4 cilindra, vrlo udoban i ne kvari se, Japanac.  I tako u nedogled.  Vozim er6N vc 2.5 godine i 15.000 km, jednom padano, promenjene plastike i to je to. Nikad ni u cemu nisam intervenirao, niti je sto otkazalo. Mozda nije fer postaviti ovo pitanje na temi GSRa al ipak da cujem sto vi mislite?   
 
Eh da, i to sam hteo da pitam. Znate li sto konkretnije o pucanju rama kod GSRa? Je li to bio izolirani slucaj il se javilo vise puta? Znate ponekad idemo i na zadjem tocku.
 
lawyer said:
Eh da, i to sam hteo da pitam. Znate li sto konkretnije o pucanju rama kod GSRa? Je li to bio izolirani slucaj il se javilo vise puta? Znate ponekad idemo i na zadjem tocku.
a kome je rama pukla na gsr-u?? :misli: :misli:
 
lawyer said:
Hi GSRovci. Imam jednu tesku dilemu. GSR polovan sa 10-15 tkm(bar prema brojcaniku), godiste 2006-2007 ili Shiver skoro nov sa 2 godine garancije? Shiver bi mi dosao cca 1000-1.500E vise.  Procitah u jednom dahu nekih 80-tak str. o Shiveru i sve vase postove ovde. Oni pola postova pricaju o problemcicima i kvarovima, jednom cak zablokirao motor u voznji, sa 2.500 km., a vi ovde samo o dodatnoj opremi, putovanjima i sl. Razum mi kaze GSR (kad je izasao bio sam odusevljen njime), al srce ipak malo vise vuce k Shiveru, stvarno prejebano izgleda, pa radijalne kocnice, upside vilica, opletena creva, tri mape... A to sto je Talijan, pa navikao sam na sitne gluposti, vozim Alfu. Pa opet razmisljam, al ovde je 4 cilindra, vrlo udoban i ne kvari se, Japanac.   I tako u nedogled.  Vozim er6N vc 2.5 godine i 15.000 km, jednom padano, promenjene plastike i to je to. Nikad ni u cemu nisam intervenirao, niti je sto otkazalo. Mozda nije fer postaviti ovo pitanje na temi GSRa al ipak da cujem sto vi mislite?     
Zanimljiva dilema. Ne bih mogao pisati o iskustvima sa shiverom jer ih nemam, ali da ponovo kupujem motor te klase, ponovo bi kupio gsr-a...samo zato jer sam zadovoljan. Jedan jedini problemčić koji se javio u mojih, eto sad već skoro 50000 km zahtjevao je wd sprej. O snazi ne bih pričao. Sve je to tu negdje samo drugačije raspoređeno. Meni je jako bitno da mi motor nema "sitnih" kvarova je nemam vremena odlaziti s njim na servise pa makar i u garantnom roku. Mada, valjda su već ovaj noviji shiver donekle doveli u red. Nadam se da će se naći ekipa koja će ti pomoći u odluci dio koje ekipe želiš biti...one koja piše o problemima ili ona koja piše o dodatnoj opremi i putovanjima.

Što se tiče pucanja rama, bilo je navodno nekoliko slučajeva na prvom modelu (2006), ali sada mi to gleda kao izdvojeni slučaj (kao i kod honde, yamahe....).
 
lawyer said:
Eh da, i to sam hteo da pitam. Znate li sto konkretnije o pucanju rama kod GSRa? Je li to bio izolirani slucaj il se javilo vise puta? Znate ponekad idemo i na zadjem tocku.
citao sam u nekim talijanskim forumima da je bilo pucanja rama na prvim modelima gsr-a pri padovima na malim brzinama,ali tu kod nas nisam cuo za ni jedan slucaj...a za dilemu koji motor izabrati izmedju shivera ili gsr bez dileme gsr (y)
 
Prvo pozdrav svima Vama kolegama GSR-ovcima
nisam prije pisao, ali sad kad sam napokon kupio i prvi pravi motor(ne racunam hondu x8rs i beverlya) onda cu se i pridruzit Vama.

Kupovao sam motor skoro tri mj i u uzi izbor su dolazili z750 i hornet600 a o suzukiju nisam ni razmisljao sve dok nisam naletio na jedan oglas i otisao pogledat motor i kupio ga na kraju.

gsr600K7,mat crni, 9000km, prvi vlasnik, redovito odrzavan u eurorentu, nigdje ogreban, nikad padano, Yoshimure trioval, mapiran, regan godinu dana, dvije nove gume(nenamontirane josh).
cijena : 5700€


u tri tj koliko se vozim(cca2000km) motor je ispunio sva moja ocekivanja a i malo vishe.Udoban je, voli se vrtit, ugodan za vozit, nije prenizak(hornet). Uglavnom ja preprezadovoljan.

evo i jedna losa slikica:



2lawyer&obie: istu stvar sam ja cuo i citao i na upit eurorentu, receno mi je da su problemi bili kod gsra 2006te godine, ali da je to rijeseno.

do pisanja,
        DaDo
 
od dileme izmedju zekana, horneta i gsr, DEFINITIVNO GSR! Shiver je talijansko smece (sori ak sam koga uvrijedio) jer od talijana priznajem samo Ducati, ali minus je sto je skupo odrzavanje. i to je cinjenica!
zekan...dobra cijena, omjer cijene i dobivenog je sve super, ali ima vibracije pri voznji koje se na gsr ne osjete jer ih nema. agregat prede doslovno.
hornet...imao sam priliku ga provozati, jako blizu gsr, ali je ruzan onaj lonac ispod agregata, koji je lonac (auspuh) sa desne strane a sa lijeve je komad zeljeza koji sluzi samo kao protu uteg - balans.
teziste na hornetu je pri dnu agregata pa imas dojam da je laksi za naginjanje, ali GSR ima onaj masovni izgled i tezinu, i definitivno je poseban od ostalih nakeda.
ja svog razmisljam prodati jer bi sad nekog R uzeo, malo za promjenu, prodajem ga jer nemam love da imam i R i naked. steta.
jos sam neodlucan. stvarno je zanimljiv motor.