GSR 600 2007 ! ! !

live-for-ride said:
hehe, nisam rekao da nisam primjetio razliku, nego je razlika zanemariva. Lijepo se osjeća kod većih brzina. Razlog je glup, a to je što za realnu brzinu od 110 ne vrti se na 6 nego na 7 t okr što pomaže kod pretjecanja. Sve ostalo je zanemarivo.

nitko ne osporava cinjenicu da je tebi na tvom motoru razlika zanemariva, ali ti si isao generalizirati za sve naked motore od 600 ccm ... jer pazi uzmimo na primjer da je snaga i primarni prijenos tvog i mog motora ista (a nije) ALI sekundarni serijski je razlicit ; npr ja imam naprijed 16 a ti 17 i oboje stavimo prednji sa zubom manje - kaj mislis tko ce tvrdit da je razlika zanemariva, a tko ce pisat da je dobio raketu ?  sad jos tu dodaj razlicitu snagu i primarni prijenos - kuzis poantu ? ... ista stvar je sa auspuhom i sa svim ostalim :wink:
 
meni je smijesno kak neki sami sebe i ostale ovdje uvjeravaju (pokusavaju uvjerit tj.) kak je njihov motor ubiti prigusena zvijer od 34242342343 konja, i kako je potrebno prisrafit tri srafa i trubit na AC hayabusama i ZZRima da se maknu u stranu  :LOL: :LOL: :LOL:
 
DacMan said:
meni je smijesno kak neki sami sebe i ostale ovdje uvjeravaju (pokusavaju uvjerit tj.) kak je njihov motor ubiti prigusena zvijer od 34242342343 konja, i kako je potrebno prisrafit tri srafa i trubit na AC hayabusama i ZZRima da se maknu u stranu  :LOL: :LOL: :LOL:

prigusenih motora koji samo zamjenom spuha dobe gro konja definitivno ima - najbolji primjer za to je Ninja desetka, ak se dobro sjecam brijem da je ona iz 2008 s Akrapom dobila nekih + 15 KS na kotacu il tak nekaj ... al cinjenica je da ljudi zaboravljaju da svi motori nisu isti pa ono sto vrijedi za jednog ne vrijedi za drugog (y)
 
tibor_zg said:
nitko ne osporava cinjenicu da je tebi na tvom motoru razlika zanemariva, ali ti si isao generalizirati za sve naked motore od 600 ccm ... jer pazi uzmimo na primjer da je snaga i primarni prijenos tvog i mog motora ista (a nije) ALI sekundarni serijski je razlicit ; npr ja imam naprijed 16 a ti 17 i oboje stavimo prednji sa zubom manje - kaj mislis tko ce tvrdit da je razlika zanemariva, a tko ce pisat da je dobio raketu ?  sad jos tu dodaj razlicitu snagu i primarni prijenos - kuzis poantu ? ... ista stvar je sa auspuhom i sa svim ostalim :wink:
...i moj ima 16, no znam da to nije poanta. Generalizirao sam za motore 600 ccm i 100 ks. A što se tiče 16 i 17 zuba, u konačnici u brojka,a razlika će biti gotovo ista, no onaj koji ima glasniji auspuh će prićati da mu je motor svijer, a onaj koji ima serijski neće bitno primjetiti razliku.  Prema napisanome, na gsr-u jedan zub manje ima veći utjecaj nego na hondi. Ne zbog broja zuba, nego zbog broja okretaja na kojima se motor vozi u realnim uvjetima i max broju ukretaja koje postiše. O 14000 honda samo može sanjati :mrgreen:
 
tibor_zg said:
prigusenih motora koji samo zamjenom spuha dobe gro konja definitivno ima - najbolji primjer za to je Ninja desetka, ak se dobro sjecam brijem da je ona iz 2008 s Akrapom dobila nekih + 15 KS na kotacu il tak nekaj ... al cinjenica je da ljudi zaboravljaju da svi motori nisu isti pa ono sto vrijedi za jednog ne vrijedi za drugog (y)
15 konja na motoru zapremnine 1000 ccm i 180 serijskih konja je samo ok rezultat i niš posebno.
 
15 konja na 180 ti je isto sto i 7 na 90, drugim rjecima ak ne vozis trke isti ti kurac (osim sto je zvuk glasniji  :mrgreen:)

Inkred said:
ajd ti promjeni filter i stavi kucelja pa da vidiš kak bi ti suzana poletila
stavio sam lea i promjenio filter (jer je stari bio zmazan), kad maknem db killer gubim snagu na niskim okretajima (to se osjeti), sta je na visim neznam, jer nisam radio studije, i kao sto je l4r reko, nije da cu sad 5 konja jebeno osjetit kad se vecinu vremena vozim sa 220kg tereta, jedino sto na taj setup osjetim su dobre kocnice i dobre gume :mrgreen:
 
live-for-ride said:
da....u redu. Izjava je bila napisana pod dojma posta prije tog, no i dalje tvrdim da jednostavne modifikacije neće osjetno utjecati na razliku u dinamici vože kao i u maximalnoj snazi (poput one iz posta prije). No to sam već dva puta napisao, a ti se i dalje loviš za prvi post. Da li ju je moguće dodatno nabrijati? A gle, gsx-r ima 30 konja više, dakle, moguće je, no razlika nije u PC-u, otvorenom filteru i ispušnom topu, već u pokretnim djelovima mašine koji pak u kombinaciji sa svim ostalim daju dodatnu snagu. E sad...ak se nekom šarafi sigurno će osjetiti promjenu, no na jednostavan i jeftin način to sigurno neće postići. No, sve sam to već napisao, a ti mi uliječeš sa "r" u nazivu, neusporedivosti 1250 ccm...bla, bla....
Modifikacija prijenosa, naravno da će utjecati na tromost i živahnost mažine, no to nema apsolutno nikakve veze sa nabrijavanjem. U svakom slučaju će rezultirati smanjenjem brzine, vjerojatno i večom potrošnjom. Ak se ne upikne u mašinu, rezultat je jasan...1-2 zuba napriojed više, motor je tromiji, 1-2 manje, motor je življi. Izračun promjene brzine ionako sami znate napraviti kao i izračun razlike na pokazivaču brzine.
kažem ti, napiši što konkretno daje koliko i koliko se da izvući iz mašine kojom modifikacijom (bar okvirno). Dalje mi ova rasprava nema smisla.

pa sam si napisao okvirno koliko se kojom 'modifikacijom' daje to je cca 10-ak +/- 2 ...
nadalje tko je napisao i gdje da je razilka izmedju gsxr  masine i gsr masine u pc,auspuhu itd, jasno sam napisao da je jedina razlika izmejdu tih motora struja i celicni/titanski ventili....s te 2 izmjene dobijas sve sto ima gsxr(nekom jeftina i dostupna,nekom ne)...

naravno za nekog tko se ozbiljno 'bavi' utrkama raznoraznim za svaki ozbiljni tuning ukljucuju klipove,bregaste,usis,hrpu kemijanja i hrpu para.. itd.
za nekog 'obicnog' vozaca tih 10 konja sto se dobije tim modifikacijama dosta znaci,nekom da,nekom ne,a netko ni ne 'osjeti',ali oni su tu  i tu prestaje sva prica...
p.s. ono s 'ulijetavanjem' je samo reagiranje na tvoje nebuloze...
 
Incredible said:
kako mi je ovo poznato :LOL: pa dobro hoćeš ti ikad nekom s kim vodiš razgovor dat neke argumente, nego uvijek ta legendarna rečenica pa ti sve znaš šta ću ti objašnjavat :LOL:

ajd lijepo napiši šta se s čim dobije pa idemo zbrajat te konje :wink:
kome da objasnjavam dezurnim provokatorima ili onima koji se postave da sve znaju(onda nemam sta njima objasnjavat dalje)...

pa sam live4ride ti je napisao otprilike koliko se cim dobije :wink:
 
tibor_zg said:
za novi i stari Hornet ti rade Arrow, za novi samo Leo ... za GSR nemos kupit grane jer se ne delaju al mozes nabavit spojnu cijev bez katalizatora koju cini mi se radi Arrow - a to ti moze izvest tj napravit svaki bolji majstor ... i vjeruj mi osjetit ces razliku, a mozda ni neces jer kolko pratim ti si valjda jedina osoba u svemiru koja nije osjetila razliku izmedju standardnog i skracenog prijenosa  :jesus:
upravo tako samo Arrow radi spojnu cijev od 'renomiranih' proizvodjaca cini mi se,mozda radi jos netko...i naravno da ima strucnih ljudi(i na ovom forumu koji mogu napravit tu spojnu cijev cak i slozit kompletne grane za bilo koji motor)...
:wink:
 
darko_b said:
pa sam si napisao okvirno koliko se kojom 'modifikacijom' daje to je cca 10-ak +/- 2 ...
nadalje tko je napisao i gdje da je razilka izmedju gsxr  masine i gsr masine u pc,auspuhu itd, jasno sam napisao da je jedina razlika izmejdu tih motora struja i celicni/titanski ventili....s te 2 izmjene dobijas sve sto ima gsxr(nekom jeftina i dostupna,nekom ne)...

naravno za nekog tko se ozbiljno 'bavi' utrkama raznoraznim za svaki ozbiljni tuning ukljucuju klipove,bregaste,usis,hrpu kemijanja i hrpu para.. itd.
za nekog 'obicnog' vozaca tih 10 konja sto se dobije tim modifikacijama dosta znaci,nekom da,nekom ne,a netko ni ne 'osjeti',ali oni su tu  i tu prestaje sva prica...
p.s. ono s 'ulijetavanjem' je samo reagiranje na tvoje nebuloze...
To što sam ja napisao prije je 10-5 nego 10+/-2.
 
live-for-ride said:
To što sam ja napisao prije je 10-5 nego 10+/-2.
to sto si ti napisao je 7 ks... i to je cca...dobije se jos malkoc i dodjemo do 10-ak ks...
grane 2-3ks
filter 1 ks
pc commander 2-3ks

to je to sto si ti napisao  :wink:
 
je, napisao sam i 2, ne samo tri, također sam napisao i "1 ako" :mrgreen:....ajd da se mi nađemo na pola puta pa je to skoro 6 :mrgreen:
Gle, zaboli me, još uvjek nisi napisao što sam te zamolio, a sve drugo jesi. Očito imaš volje, ali nemaš materijala. Kome trebaju srednji okretaji, neka stavi dva zuba manje za 120 kn. Tko želi zvuk, nek si kupi neki domaći auspuh za 2000 kn, tko se želi kurčit, nek si kupi akrapa za 7000. Tko želi osječaj brzine, nek si kupi jeftinu propuh kacigu. Pa jebate, osječaj ubrzanja varira ovisno o sjedenju na motoru. Sjedni ravnije, ubrzava bolje, sjedni s guzom više nazad, osječaj je drugačiji, nek je vlažno, motor ide jedva prek 225, nek je suhi zrak, motor ide 240....toliko o otvorenom auspuhu, protoku zraka, filterima, papučama, cvijeću i gsr-u.
 
live-for-ride said:
je, napisao sam i 2, ne samo tri, također sam napisao i "1 ako" :mrgreen:....ajd da se mi nađemo na pola puta pa je to skoro 6 :mrgreen:
Gle, zaboli me, još uvjek nisi napisao što sam te zamolio, a sve drugo jesi. Očito imaš volje, ali nemaš materijala. Kome trebaju srednji okretaji, neka stavi dva zuba manje za 120 kn. Tko želi zvuk, nek si kupi neki domaći auspuh za 2000 kn, tko se želi kurčit, nek si kupi akrapa za 7000. Tko želi osječaj brzine, nek si kupi jeftinu propuh kacigu. Pa jebate, osječaj ubrzanja varira ovisno o sjedenju na motoru. Sjedni ravnije, ubrzava bolje, sjedni s guzom više nazad, osječaj je drugačiji, nek je vlažno, motor ide jedva prek 225, nek je suhi zrak, motor ide 240....toliko o otvorenom auspuhu, protoku zraka, filterima, papučama, cvijeću i gsr-u.

gle zaboli mene
kazes imam volje ,a nemam materijala(da,nisam isao s svojim gsr-om na stol ,sto mi je iskreno zao,al dogodilo se to sto se dogodilo)...
znaci Arrow auspusi s mid pipe cijevi ...4 konja pokazu(kod Akrapovica 2 konja samo slip on,bez stavljanja mid pipea) s original filterom i bez power commandera..



p.s. drugi prozivodjac koji radi mid pipe cijevi je Gianelli

 
darko_b said:
gle zaboli mene
kazes imam volje ,a nemam materijala(da,nisam isao s svojim gsr-om na stol ,sto mi je iskreno zao,al dogodilo se to sto se dogodilo)...
znaci Arrow auspusi s mid pipe cijevi ...4 konja pokazu(kod Akrapovica 2 konja samo slip on,bez stavljanja mid pipea) s original filterom i bez power commandera..



p.s. drugi prozivodjac koji radi mid pipe cijevi je Gianelli
ajd daj moment. I sad mi reci da ćeš to osjetiti u vožnji..... Povećanje snage od 4 konja na 12000 okr. Svaka čast. Mislim da češ skinuti  desetinku na stazi zahvaljujući ovome.
 
live-for-ride said:
ajd daj moment. I sad mi reci da ćeš to osjetiti u vožnji..... Povećanje snage od 4 konja na 12000 okr. Svaka čast. Mislim da češ skinuti  desetinku na stazi zahvaljujući ovome.
gospodine to je samo kit auspuha bez katalizatora,bez pc-a i filtera...pricalo smo o konjima gdje ti tvrdis da nemoze se izvuc vise od 5ks sa svim,jel tako?..osjetit ovo meces u voznji naravno ali s pc i filterom itekako  :wink:
nespominjem stazu niti vozim po stazi(cak sam napisao da je ovo samo za obicne vozace,ne za neke racere jer oni bez diranja masine nemogu radit tuning)...

ili odes na stranicu Bogolya (austrijskog tunera pa dobijes ovakav graf)(imas tamo sve)  :wink: (naravno bez diranja masine i njenih dijelova)
 
live-for-ride said:
15 konja na motoru zapremnine 1000 ccm i 180 serijskih konja je samo ok rezultat i niš posebno.

DacMan said:
15 konja na 180 ti je isto sto i 7 na 90, drugim rjecima ak ne vozis trke isti ti kurac (osim sto je zvuk glasniji  :mrgreen:)

:eek:hne:

odustajem
 
darko_b said:
gospodine to je samo kit auspuha bez katalizatora,bez pc-a i filtera...pricalo smo o konjima gdje ti tvrdis da nemoze se izvuc vise od 5ks sa svim,jel tako?..osjetit ovo meces u voznji naravno ali s pc i filterom itekako  :wink:
nespominjem stazu niti vozim po stazi(cak sam napisao da je ovo samo za obicne vozace,ne za neke racere jer oni bez diranja masine nemogu radit tuning)...

ili odes na stranicu Bogolya (austrijskog tunera pa dobijes ovakav graf)(imas tamo sve)  :wink: (naravno bez diranja masine i njenih dijelova)
ajd konačno nešto konkretno od tebe :skocko:  Ovaj podatak me čak uvjerio da u području u kojem rijetko upotrebljavam motor, mogu izvuči nešto znaga.