GSR 600 2007 ! ! !

candromero said:
Kao npr? Za B-kinga jos nema dovoljno novca, a sportske motore ne volim. Dodatke ne placam skupo, narucujem ih iz USA bez placanja postarine.
....ok, mislim da nema motora za tebe :mrgreen:



hornet 900
z 1000
fazer 1000
 
za one koji su mijenjali prednju žarulju. veliku...
vozam se ja i posto mi je preko dana stalno uključeno dugačko svijetlo zbog ćoravih traktorista
i mnogobrojnih idiota u automobilima koji izlijeću kao kamikaze itd....
tijekom voznje mi ja dugo svjetlo počelo treperiti par minuta te da bi na kraju izgorjelo... :misli: :misli: :misli:
pretpostavljao sam da ako mi izgori dugo svijetlo, onda mi treba izgoriti i kratko,
ali kratko meni i dalje radi.
i tako ja tastavio far i nađoh problem.
u džek od sijalice idu 3 žice, crna , bela i žuta. crna za masu, bela za kratko i žuta za dugačko.
i žuta pukla....sama od sebe, valjda je krt materijal a ja sam malo i po brdima i makadamu bio sa svojim, pa valjda od toga.
skroz mi čudno..pa eto, jos nesta sto se moze dogoditi.
zalemio žicu i sad sve ok, zarulja ostala ista.

I ČIJI JE GSR VK tablice bio u Sl.Brodu na moto susretu. parkirao sam svoj kraj njega ali kad sam se vratio, otisao je već?
 
Ehh..stigao Power Commander 5, pa da prenesem utiske, kako sam i obecao:
Nema jos auspuha, samo KN filter, pa sam uploadovao mapu za stock masinu. Ipak, ima razlike. Subjektivan osjecaj ili ne, mnogo mi odgovara. Motor sigurno ima bolji odziv na gas, te na niskim i srednjim obrtajima bolje vuce. A to i jeste ono sto se trazi od nakeda..
 
Ajd ak ima ko volje da mi izmjeri dimenzije volana, mozda uspijem nac zamjenski da su priblizne dimenzije originalu, imam wrp al mi je preotvoren. Original je cca 100€, a zamjenski su oko 30€. Nakon duze voznje prsti na desnoj ruci mi odrvene i zglob me pocne bolit pa ak nikak bum original uzel.
 
imam ja orginal za prodati, ili mijenjati za tvoj wrp!

Niksa SS said:
Ajd ak ima ko volje da mi izmjeri dimenzije volana, mozda uspijem nac zamjenski da su priblizne dimenzije originalu, imam wrp al mi je preotvoren. Original je cca 100€, a zamjenski su oko 30€. Nakon duze voznje prsti na desnoj ruci mi odrvene i zglob me pocne bolit pa ak nikak bum original uzel.
 
I ČIJI JE GSR VK tablice bio u Sl.Brodu na moto susretu. parkirao sam svoj kraj njega ali kad sam se vratio, otisao je već?


To ti je mala banda GSR-a iz Vinkovaca moj je s leo vinche trubama :)
 
Vidim da su elektronike popularne, pa da velim kaj sam ja imal.

Kad sam uzel motor imal je na sebi onaj "Gear to dash" il tak nekak se zval.
Vele da se kao brzine više razvrtavaju il tak nekaj, iskreno meni je bilo isto i ko i kad sam to skinul jer je crkla.
Vlasnik prije mene veli da je osjetio razliku, a opet serviser mi veli da i nije neka velka razlika, da je gore filter i komplet auspuh i grane onda bi to bil posel, al to već povlači pitanje novaca i isplativosti, jer po mojem onda kupit jednostavno jači motor. Ipak oni u tvornici to najbolje naprave da radi i traje.

 
probao sam horneta 600 2007.
sorry onima koji ga imaju, to je igračkica :021: u usporedbi sa gsr :evil: .
u salonu kad sam svog kupovao, vlasnik trgovine mi je rekao da je gsr jedan specifičan motor za razliku od drugih nakeda.
i je. :afro:
 
zdravko_mileni said:
probao sam horneta 600 2007.
sorry onima koji ga imaju, to je igračkica :021: u usporedbi sa gsr :evil: .
u salonu kad sam svog kupovao, vlasnik trgovine mi je rekao da je gsr jedan specifičan motor za razliku od drugih nakeda.
ajde, molim te, daj nam pojasni šta si točno mislio time reći!?!
 
zdravko_mileni said:
probao sam horneta 600 2007.
sorry onima koji ga imaju, to je igračkica :021: u usporedbi sa gsr :evil: .
u salonu kad sam svog kupovao, vlasnik trgovine mi je rekao da je gsr jedan specifičan motor za razliku od drugih nakeda.
i je. :afro:
...znam o čemu pričaš :mrgreen:
 
live-for-ride said:
...znam o čemu pričaš :mrgreen:
ajde nam ti onda reci,u čemu je toliko velika razlika između Horneta i GSRa,da u usporedbi s njim Hornet se doima kao igračka?!?
 
goc said:
ajde nam ti onda reci,u čemu je toliko velika razlika između Horneta i GSRa,da u usporedbi s njim Hornet se doima kao igračka?!?
...a i ti se daš navuć :mrgreen:

...no kad več pitaš.....U performansama nema neke razlike. Hornet linearnije ubrzava, dok GSR ipak radi zazliku na 5, 7, 10 t okr. Kočnice na hornetu bolje dok je orginal u pitanju. Nakon što sam stavio  CL A3+ razliku nisam osjetio. A sad ono "muško"....hornet, kad sjedneš na njega, ko da ti stane pod jaja. Uzak i mali. Na GSR- je osječaj da je motor veći nego što je zbog rezervara koji je dosta širi. Po meni, ima nešto udobnije sjedalo uz osječaš "veličine". Položaj sjedenja je nešto agresivniji, a dodatni dojam agresivnosti ostavljaju nisko spušteni satovi (iz vozačeve perspektive. Pored GSR-a, hornet izgleda "malo", no da bi to primjetio moraš sjesti na njega. E sad...oni koji nisu imali prilike voziti GSrA-a duže vrijeme i priviknuti se na njegovu "veličinu" i "širinu" teško da će primjetiti da je hornet "uzak" i "mali" jer je puno sličniji ostalim motorima. Hornet kojeg ti voziš (kakvog sam imao prilike više puta probati) ipak izgleda masivnije od novijeg modela.
 
live-for-ride said:
...a i ti se daš navuć :mrgreen:

...no kad več pitaš.....U performansama nema neke razlike. Hornet linearnije ubrzava, dok GSR ipak radi zazliku na 5, 7, 10 t okr. Kočnice na hornetu bolje dok je orginal u pitanju. Nakon što sam stavio  CL A3+ razliku nisam osjetio. A sad ono "muško"....hornet, kad sjedneš na njega, ko da ti stane pod jaja. Uzak i mali. Na GSR- je osječaj da je motor veći nego što je zbog rezervara koji je dosta širi. Po meni, ima nešto udobnije sjedalo uz osječaš "veličine". Položaj sjedenja je nešto agresivniji, a dodatni dojam agresivnosti ostavljaju nisko spušteni satovi (iz vozačeve perspektive. Pored GSR-a, hornet izgleda "malo", no da bi to primjetio moraš sjesti na njega. E sad...oni koji nisu imali prilike voziti GSrA-a duže vrijeme i priviknuti se na njegovu "veličinu" i "širinu" teško da će primjetiti da je hornet "uzak" i "mali" jer je puno sličniji ostalim motorima. Hornet kojeg ti voziš (kakvog sam imao prilike više puta probati) ipak izgleda masivnije od novijeg modela.
to sve stoji kaj kažeš  (y)  ali po Zdravkovoj izjavi ispada ko da je GSR,u najmanju ruku,svemirski brod!  :LOL:
 
Pozdrav svima,
bliži mi se servis na 24.000. Zanima me da li je neko radio kontrolu ventila koja je predviđena na tom servisu? :misli: