...a i ti se daš navuć
...no kad več pitaš.....U performansama nema neke razlike. Hornet linearnije ubrzava, dok GSR ipak radi zazliku na 5, 7, 10 t okr. Kočnice na hornetu bolje dok je orginal u pitanju. Nakon što sam stavio CL A3+ razliku nisam osjetio. A sad ono "muško"....hornet, kad sjedneš na njega, ko da ti stane pod jaja. Uzak i mali. Na GSR- je osječaj da je motor veći nego što je zbog rezervara koji je dosta širi. Po meni, ima nešto udobnije sjedalo uz osječaš "veličine". Položaj sjedenja je nešto agresivniji, a dodatni dojam agresivnosti ostavljaju nisko spušteni satovi (iz vozačeve perspektive. Pored GSR-a, hornet izgleda "malo", no da bi to primjetio moraš sjesti na njega. E sad...oni koji nisu imali prilike voziti GSrA-a duže vrijeme i priviknuti se na njegovu "veličinu" i "širinu" teško da će primjetiti da je hornet "uzak" i "mali" jer je puno sličniji ostalim motorima. Hornet kojeg ti voziš (kakvog sam imao prilike više puta probati) ipak izgleda masivnije od novijeg modela.