GSR 600 2007 ! ! !

igor-ns said:
Pozdrav svima,
bliži mi se servis na 24.000. Zanima me da li je neko radio kontrolu ventila koja je predviđena na tom servisu? :misli:
jesam ja. Ustvari, 6000 kasnije, jer iz objektivnih razloga nismo mogli napraviti na 24. Uglavnom, drugi motor. Radio sam i na 54000 ponovno štelanje, ali, kako kaže majstor, gotovo i da nije bilo odstupanja nakon prvog štelanja. Poštelaj i vozi. Isplati se (bar je takvo moje iskustvo).
 
pa spram horneta kao da i je svemirac! :LOL: :jesus:
nabijes jaj kad kocis, manji je, slabije ubrzava, gsr je udobniji. necu se prepucavati ciji je konj bolji,
razlika je ocita, napisal sam da sam probal horneta i tak sam se razočaral!
jel sad bolje?
 
live-for-ride said:
jesam ja. Ustvari, 6000 kasnije, jer iz objektivnih razloga nismo mogli napraviti na 24. Uglavnom, drugi motor. Radio sam i na 54000 ponovno štelanje, ali, kako kaže majstor, gotovo i da nije bilo odstupanja nakon prvog štelanja. Poštelaj i vozi. Isplati se (bar je takvo moje iskustvo).
Hvala (y)
 
goran - gogi said:
imam Dubravčićev auspuh i sada sa K&N-om, mislim da mi je malo življi!
u subotu smo se baš vozali po autoputu, max 242km/h, ali mi nekako lakše dolazi do toga(življe)! možda je samo psihički  :mrgreen:
koliko si dao za auspuhe
 
Gogi stavil sam volan i bolji mi je od onog, viši je pa mi bolje odgovara jer nisam na rukama jako.
Auspuh ti se stvarno odlično čuje, ja bi si isto napravil jer mi original jos najbolje izgleda, a Akrap koji je najslicniji košta. Jedino je srajne ak me zaustave i mjere buku, nema db killera da nataknes :/.
 
Pozdrav GSR-ovci,

vidim da ovdje ima nekolicina iz Dubrovnika, pa ako netko zna vlasnike i stanje ovih motora iz oglasnika, bio bih zahvalan.
Malo mi je predaleko da bezveze potegnem brdo kilometara.
Hvala unaprijed.

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsr-600-cm3-oglas-1682163

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gsr600-600-cm3-oglas-2823354

 
Nemam sta govorit, motor je prva liga....
Nema mu mane, sve je kako je i napisao, novo ne ogrebano (y)


to za ovaj prvi sa devilima, a ovog drugog ne znam  :misli:
 
Bajac said:
Nemam sta govorit, motor je prva liga....
Nema mu mane, sve je kako je i napisao, novo ne ogrebano (y)


to za ovaj prvi sa devilima, a ovog drugog ne znam  :misli:

Zahvaljujem na informaciji. Puno si mi pomogao.

Čitam vašu temu i nekako mi se činilo da bi mi GSR mogao biti OK substitucija za maxi scoot kojeg mijenjam uz doplatu za Suzuki. Nadam se da ukoliko dođe do realizacije neću pogriješiti jer GSR baš i nije hvaljen ni po netu, a ni frendovi koji su ga imali kao drugi motor nisu bili baš zadovoljni i prodavali su ga uglavnom nakon jedne sezone.
Naravno, ne serem po njemu, jer kao što se iz priloženog vidi, sviđa mi se i pokušavam nešto iskombinirati da ga nabavim.


Pozdrav svima i sretne kilometre želim.
 
WOLFENSTEIN said:
Zahvaljujem na informaciji. Puno si mi pomogao.

Čitam vašu temu i nekako mi se činilo da bi mi GSR mogao biti OK substitucija za maxi scoot kojeg mijenjam uz doplatu za Suzuki. Nadam se da ukoliko dođe do realizacije neću pogriješiti jer GSR baš i nije hvaljen ni po netu, a ni frendovi koji su ga imali kao drugi motor nisu bili baš zadovoljni i prodavali su ga uglavnom nakon jedne sezone.
Naravno, ne serem po njemu, jer kao što se iz priloženog vidi, sviđa mi se i pokušavam nešto iskombinirati da ga nabavim.


Pozdrav svima i sretne kilometre želim.
hm, zanimljivo. Što se navodi kao nedostatak? :misli: Npr, ja da kupujem motor te klase, opet bi kupio njega.
 
live-for-ride said:
hm, zanimljivo. Što se navodi kao nedostatak? :misli: Npr, ja da kupujem motor te klase, opet bi kupio njega.

MCN ima par stvari koje navodi kao nedostatak, evo čitaj, ukupna ocjena poprilično loša, tri od pet mogućih. Ne uzimam nikada takve analiza u obzir pri odluci, služe mi samo kao smjernice.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSR600-2006-current/

Kum iz njemačke, kupio ga je za vožnju na posao (živi u prigradskom naselju) cca. 30 km. u dva smjera svaki dan. Nije mu pasao, veli da je trom i mrtav na malim okretajima, a kad ga vrtiš da jako puno troši, a za završnu obradu veli da je katastrofa. Prodao ga nakon par mjeseci. Njegov kolega (kupili su zajedno svaki po jednog zbog bolje cijene) isto nije bio kao zadovoljan, no on ga je kupio pod utjecajem kuma, pa ga je zato valjda i prodao. Kum mi je inače luđak na motoru, tako da mislim da on uopće ne može u svojoj percepciji shvatiti kaj je to sport touring motor, on zna samo da R1 ide i da GSX-r litraš ide. Valjda je mislio da bi i ovaj tako trebao ići.  :LOL:

Dakle, imam mišljenje novinara koje mi nije vjerodostojno jer je komercijalno usmjereno, mišljenje poznanika iz Njemačke koji nema pojma o motorima i pod utjecajem je kuma koji je prelud da ocijeni normalan motor - a s druge strane, mišljenja forumaša na 74 stranice koja sam pročitao i ozbiljno se zainteresirao za motor koji pokušavam naći u OK stanju da ga kupim.
Dakle, koga smatram boljim etalonom za odluku ne trebam objašnjavati, a koje je moje mišljenje o motoru pokazuje moja želja da ga nabavim. Eto.  (y)
 
Ako ti se vizualno sviđa, s ostalim nečeš imati problema. Motor je pouzdan (što je meni jedan od bitnijih kriterija). Udoban je koliko može biti udoban u toj klasi. Recimo da je udobniji od hornija i zeca. Vjetar ne stvara neke glupe vrtloge tak da je i tu ok za tu klasu motora. Ja sam umjereni vozač pa je i potrošnja umjerena. Oko 5 litara. Kad se vozim s nekim onda do 5,5, ali teško iznad. Jbg, kad je u crvenom, sigurno pocucla dosta više. Kočnice su takve kakve jesu. S orginal pločicama su malo tupe, ali kad staviš druge, razlika je znatna (Ja stavio CL A3+ prednje pa se prvih par kočenja stalno popikavao :mrgreen: ). Jbg, vizual ovisi o pojedincu. To što frend kaže da neide bog zna kak...a čuj, niti lošije niti bolje od ostalih motora u klasi. Osjeti se razlika u odnosu na zeca koji ipak ima 150 ccm više najviše u tome što je pak kod zeca ono područje od 2000-4000 okr ipak malo živahnije nego kod gsr-a. Kod zeca nema te "rupe". Istina i bog, gsr se konstantno vozi na 1000-1500 okr više za istu brzinu tak da se to toliko ne osjeti, ali eto. Uglavnom, ako hočeš dobrog zeca, javi, frend ga prodaje. dobiješ i indikator brzine :)
 
live-for-ride said:
Ako ti se vizualno sviđa, s ostalim nečeš imati problema. Motor je pouzdan (što je meni jedan od bitnijih kriterija). Udoban je koliko može biti udoban u toj klasi. Recimo da je udobniji od hornija i zeca. Vjetar ne stvara neke glupe vrtloge tak da je i tu ok za tu klasu motora. Ja sam umjereni vozač pa je i potrošnja umjerena. Oko 5 litara. Kad se vozim s nekim onda do 5,5, ali teško iznad. Jbg, kad je u crvenom, sigurno pocucla dosta više. Kočnice su takve kakve jesu. S orginal pločicama su malo tupe, ali kad staviš druge, razlika je znatna (Ja stavio CL A3+ prednje pa se prvih par kočenja stalno popikavao :mrgreen: ). Jbg, vizual ovisi o pojedincu. To što frend kaže da neide bog zna kak...a čuj, niti lošije niti bolje od ostalih motora u klasi. Osjeti se razlika u odnosu na zeca koji ipak ima 150 ccm više najviše u tome što je pak kod zeca ono područje od 2000-4000 okr ipak malo živahnije nego kod gsr-a. Kod zeca nema te "rupe". Istina i bog, gsr se konstantno vozi na 1000-1500 okr više za istu brzinu tak da se to toliko ne osjeti, ali eto. Uglavnom, ako hočeš dobrog zeca, javi, frend ga prodaje. dobiješ i indikator brzine :)

Hvala ti, imaš PP.
 
Budući da je Suzuki izdao službeni recall koji uključuje i GSR 600, a radi se o regleru koji se pregrijava i nekima se čak zapalio motor, ima li netko na forumu koji je od oficijelnog uvoznika dopio pismo kojim ga se poziva u servis da provjeri i besplatno zamijeni regler?

evo jedan od linkova
http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/expand.asp?uniqueID=CDA736AF75F6B94F8025783F0035E278&freeText=Blank&tx

inače ima puno o tome : GOOGLE  -                      suzuki gsr 600+regulator recall
 
malo sam pogledao po linkovima. Našao sam tu objavu i samo na ovom linku http://www.bikesonshow.com/content/recall-suzuki-various-models-please-check-yours je naveden i gsr. Na drugima ga nema.
http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/expand.asp?uniqueID=CDA736AF75F6B94F8025783F0035E278&freeText=Blank&tx
http://www.motorcycleaddicts.org/suzuki/39619-suzuki-recalls-73-426-motorcycles.html
http://motorsportsnewswire.wordpress.com/2011/02/28/recall-suzuki-0228113/
hm... :misli:

 
live-for-ride, pozdrav, drago mi je da smo se upoznali, imaš pozdrav i od moje bolje polovice. Našim Monsterima se sviđa GSR i neće imati ništa protiv da s njim dijele garažu, samo se mora naviknuti na lasagne, a zaboraviti rižu.  :mrgreen:
 
WOLFENSTEIN said:
                        live-for-ride, pozdrav, drago mi je da smo se upoznali, imaš pozdrav i od moje bolje polovice. Našim Monsterima se sviđa GSR i neće imati ništa protiv da s njim dijele garažu, samo se mora naviknuti na lasagne, a zaboraviti rižu.  :mrgreen:
uvjeren sam da svaka promjena dobro dođe. Naviknuti će se i na tjesteninu (y) . Uz ono što si mi pokazao, ni moj se ne bi bunio da ima onakve kompiće.

Sretno s kupnjom i da vas služi ko mene moj (y)
 
:shocked:
WOLFENSTEIN said:
Budući da je Suzuki izdao službeni recall koji uključuje i GSR 600, a radi se o regleru koji se pregrijava i nekima se čak zapalio motor, ima li netko na forumu koji je od oficijelnog uvoznika dopio pismo kojim ga se poziva u servis da provjeri i besplatno zamijeni regler?

evo jedan od linkova
http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls/searches/expand.asp?uniqueID=CDA736AF75F6B94F8025783F0035E278&freeText=Blank&tx

inače ima puno o tome : GOOGLE  -                      suzuki gsr 600+regulator recall
Ja sam dobio pismo odnosno recall od suzukia za model gsr k8 inače kupljen u trstu sve zamjenjeno besplatno za 10 min..
 
Mali OT, prodajem Devil carbon auspuhe za GSR600 zajedno sa otvorenom granom, dakle, komplet lonci + grana. Cijena - 3.300 kuna.