GSR 600 2007 ! ! !

igor-ns said:
:misli: :misli: Mislim da je ovo već bilo, ali nisam siguran :misli:, došlo mi je obaveštenje od uvoznika za recall za regler. Zameniće ga besplatno, iako je motor van garancije (y)
da bilo vec ..zamijenjeno u 5 min..
 
Jel je neko uzeo crash padove sa neta za GSR a i od kuda,koje?
 
Jučer me nazvao moj serviser jer je dobio obavjest da neka serija GSR 600 motora ima regler koji se mora povući, pa da mu dam svoj broj šasije da provjeri. Ne bi bilo zgorega da provjerite za svoje motore.
Moj je ok.
 
Ej ljudi, treba mi pomoć oko nabave nožice (oslonca) za suvozača. Izgleda da mi je netko maznuo jer nema šanse da samo otpadne...
Original dođe oko 950 kn kod nas, 87 eura u Trstu, ali to mi je preskupo. :sad:
Uzeo bi polovno ili od neke firme samo da paše i izgleda relativno ok!
 
Hteo sam pitati GSR/ovce, na temu njegovog ogibljenja...uglavnom interesuje me, koliko ima istine u onoj TEST pri;i (koju su manje vi[e potvrdili svi ovi veći magazini, da mu je zadnje ogibljenje pretvrdo a prednje premekano, za kočnice, da nemaju dovoljni "Ugriz" u čega sumnjam , jer Bandit ima identične kočnice i 40kg, više suhe težine, pa sasvim pristojno koči sa istim....Nego to oko ogibljenja me više interesuje, naročito zbog činjenice da novi gsr750!?(stari Z750) ima "skinuto" zadnje ogibljenje od bandita.Pa ako može neko malo o tome.
 
Ovjes mu je u redu,nista nije premekano naprijed,udoban je po raznim rupama u gradu super je upravljiv...
 
Da reaktiviram pricu o potrosnji ;)

Danas sam odlucio da pokusam smanjiti potrosnju i, na moje opce iznenadjenje, uspio. Znam da su neki od vas tvrdili da im GSR nikad ne trosi iznad 5l, dok moj uvijek uzima 6l.

Nastimao na PC-u 4% manje ubrizgavanja, natocio pun rezervoar i zaputio se prema Sarajevu. Glavna razlika u odnosu na dotadasnju voznju je odluka da ne prelazim 6.500 obrtaja (110km/h). Radi se o otvorenoj cesti sa mnogim krivinama i uzbrdicama, ali sam nastojao da sto je vise moguce vozim u 6. brzini. I gle cuda - dolaskom na odrediste program mi izracuna tacno 4l/100km.

U povratku sam vozio malo agresivnije (do 140km/h) i potrosnja je bila 5,2l/100km. Onda sam prebacio na standardnu mapu i dao jos gasa, te se i potrosnja vratila na starih 6l.

Iako ne namjeravam ubuduce stedjeti na potrosnji, drago mi je da mogu, kad zatreba, racunat na Suzu. Dakle, potpisujem ono sto su momci napisali ranije: GSR definitivno moze trositi ispod 5l!
 
Evo GSR opet besprijekorno odradio kratki dvo/trodnevni đir od 1300 km do crne gore i nazad. Dvoje ljudi, kofer, tank torba, ali potrošnja nije išla ispod 5. Prije sam mogao, ali više neide. Pretpostavljam da to ima veze s time što ima 63000 km pa je i potrošnja malo povećana, mada ulje ne troši. Pored toga, malo sam se i ja opustio s gasom. Usput sam (kao i inaće na početku i kraju sezone) potrošio jednu bočicu aditiva za čišćenje brizgaljki. Ne znam da li ide bolje, ali nakon dužeg puta uvjek imam osjećaj da radi mirnije. Uglavnom, prezadovoljan..
 
Potrosnja kod mene dosta varira,u Zagrebu,kreni-stani..izmedu 6.6-8L dok je relacija ZG-ŠI 5L,dvoje i kofer pun prtljage
 
live-for-ride said:
Evo GSR opet besprijekorno odradio kratki dvo/trodnevni đir od 1300 km do crne gore i nazad. Dvoje ljudi, kofer, tank torba, ali potrošnja nije išla ispod 5. Prije sam mogao, ali više neide. Pretpostavljam da to ima veze s time što ima 63000 km pa je i potrošnja malo povećana, mada ulje ne troši. Pored toga, malo sam se i ja opustio s gasom. Usput sam (kao i inaće na početku i kraju sezone) potrošio jednu bočicu aditiva za čišćenje brizgaljki. Ne znam da li ide bolje, ali nakon dužeg puta uvjek imam osjećaj da radi mirnije. Uglavnom, prezadovoljan..


Kako je lijepo vidjeti da i nakon 60.000km nema problema s Suzom ;) mozda bi trebalo prestelovati ventile i opet ce biti kao stari..

Sretno
 
candromero said:
Kako je lijepo vidjeti da i nakon 60.000km nema problema s Suzom ;) mozda bi trebalo prestelovati ventile i opet ce biti kao stari..

Sretno
Ventili su štelani prema specifikaciji (doduše prvi put malo kasnije) i to na 30000 pa na 54000 i slijedeći put će na 78000. Ma prede ko nov.
 
live-for-ride said:
Ventili su štelani prema specifikaciji (doduše prvi put malo kasnije) i to na 30000 pa na 54000 i slijedeći put će na 78000. Ma prede ko nov.

Vidis, ja to jos nisam radio, a presao sam 35.000 sa svojim GSR-om. Tako lijepo radi da mi je zao odvrtati sarafe ;))
 
Prema manualu si trebao na 24000. Kad ih je poštelao, bio je to drugi motor. Drugi put nije bilo potrebe za preštelavanjem, svi su bili kako ih je naštelao, ali kod prvog štelanja su odstupanja bila velika i van tolerancija. Svakako preporučam.
 
live-for-ride said:
Prema manualu si trebao na 24000. Kad ih je poštelao, bio je to drugi motor. Drugi put nije bilo potrebe za preštelavanjem, svi su bili kako ih je naštelao, ali kod prvog štelanja su odstupanja bila velika i van tolerancija. Svakako preporučam.
live koliko te dosao kostati taj servis sa stelanjem ventila?
 
Jel netko stavljao K&N filter zraka na GSR a??ima li neke razlike; zvuk,potrosnja,odaziv na gas?
 
Dr_Luka said:
Jel netko stavljao K&N filter zraka na GSR a??ima li neke razlike; zvuk,potrosnja,odaziv na gas?

Kod mene je K&N, ali sam ugradio i nove topove i Power Commander. Razlika nije velika, ali je svakako uocljiva.
 
live-for-ride said:
ne znam što da ti kažem. Štelao ih je Dudo iz mlake i znam da je cijena bila skroz prihvatljiva. Stvarno ne znam.

Da li znas nekoga u Slavoniji ko bi to mogao fino odraditi? Najvise mi odgovaraju Zupanja i Slavonski Brod.

Hvala