GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

biker4life said:
Rosso Corsa? :misli:

Iskreno nisam se ni sjetio te gume jer stvarno neznam ništa o njoj  :misli:

plastikman said:
A racetec RR K3 ???
  :misli: :misli:

Isto tako neznam ništa o toj gumi, pišite komentare usporedbe sa nekim modelima.

Ja sam davno prije vozio Bridgestone BT003 pa kad sam preša na BSB sam se preporodio ali dok ne probaš odnosno ne promjeniš gumu ne možeš znati  :LOL: :LOL:

 

 
Pričekaj Bimbu da se raspiše pa će ti sve biti jasnije...
Definitivno se slažem sa b4l, sportska guma je mnogo napredovala u svim segmentima i s njom se može opasno brzo i sigurno voziti pogotovo ako si fluidan vozač.  Uz to, traje 50 % duže nego racing street guma...
Ukoliko se odlučiš za sportsku gumu M7rr ili DR3, nitko u pravilu nema zamjerke za te gume, upravo suprotno...  (y)
 
Ono što ja znam o racetec RR da su u tom stilu kao BSB ali pola stepenice do stepenicu ispred. Ja ću je sebi uzeti za iduću sezonu; tako da ti iz osobnog iskustva ne mogu reći ali znam čovjek koji je vozi na gsxr-u kao da ga je ukrao po cesti i po stazi
Trebale bi biti super za jurnjavu na svakakvim podlogama čak i bolje nego BSB, ali tu ću pustiti Bimbu da ti objasni kad stigne jer je meni jako dobro pojasnio a da ja sad na pametujem jer bih mogao nešto krivo prepričati.
 
biker4life said:
Ne kažem da nije, i tu sada onda opet dolazimo do toga da tu puno ovisi i o vozaču. Sportsku gumu se može pregrijati na cesti i to može biti opasno, s druge strane opasno je i voziti na "racing" gumi koja nije zagrijana kako treba. Jednostavno kada je vožnja te razine u pitanju, tu su već svi dovoljno iskusni da sami prosude i stave gumu koja misle da je najbolja za njih. (y)

Slažem se u potpunosti (y)

Da se razumijemo, nemam ja ništa protiv sportskih guma.. a i mi se vozači većinom precijenjujemo.. :mrgreen:

 
Barabones said:
to je isto kao i supercorsa sp v2

lajkam, omiljene gume, s tim da psihički više volim Pirellice  :mrgreen:
 
Barabones said:
to je isto kao i supercorsa sp v2

Pa ajmo reći da je malo bolja i od sp2 i od bsb baš radi interact tehnologije i dvokomponentnosti, te razvoja za road race po čemu je dobila i naziv
 
Na svaku gumu se čovik može prilagodit. Ja sam vozio Z6, PR3, BT23, Supercorsa SP(SC), RennSport, Racetec Interact K2(K3), I sada imam Dunlop GP 211 Race Medium (Racer M).

Ove prve 3 sport touring klase su mi otprilike iste i vozio sam na preporučenim tlakovima 2.5-2.9. Razlika je možda malo u profilu gume.

Ove ostale racing street i race su otprilike iste i odgovarali su mi tlakovi 2.2-2.2 za cestu. Jedina mi je razlika što mi Dunlop dosta duže traje od ostalih i što ide na manjim tlakovima. 2.0-1.8 za cestu i 2.0-(oko)1.5 grobnik.

Paše mi dunlop jer sam ovjes postavio malo tvrđe pa sad niži tlakovi to kompenziraju i to mi odgovara. Uglavnom motor super drži putanju.... niti previše grize niti leluja... :afro:

Još nisam probao sport klasu. Mislio sam sad uzet M7RR ali sam odustao jer možda odem na grobnik pa mi odgovara GP Racer jer s njim mogu sve... Najvjerojatnije ću uzet ovaj novi GP racer 212  :afro:

P.S. Evo Dunlop, svašta je prošao...Prošao je grobnik prošle sezone, vozio se s njim po cesti, zapalio ga par puta i još ga ima
 

Attachments

  • WP_20161226_15_00_25_Pro[1].jpg
    WP_20161226_15_00_25_Pro[1].jpg
    1.7 MB · Views: 176
to su sve previsoki tlakovi za racer kako za cestu tako i za grobnik ...
 
tibor_zg said:
to su sve previsoki tlakovi za racer kako za cestu tako i za grobnik ...
Probao sam 1.5-1.5 ali mi je to bilo malo previše. Prednja je dosta grizla i zatvarao je volan. eventualno stavit 1.8-1.6 za cestovnu vožnju ali 2.0-1.8 mi je taman za neki fluidni ritam.

Šta ti preporučuješ???
 
b0du1 said:
Probao sam 1.5-1.5 ali mi je to bilo malo previše. Prednja je dosta grizla i zatvarao je volan. eventualno stavit 1.8-1.6 za cestovnu vožnju ali 2.0-1.8 mi je taman za neki fluidni ritam.

Šta ti preporučuješ???

Prednja ostaje na 2.0 ništa ispod.. Sa zadnjom se samo igraš..

b0du1 said:
Ima je još za 500-1000 ako se po sredini budem kotrljao... (y)

Ili za jedan grobnik :mrgreen:
 
b0du1 said:
Probao sam 1.5-1.5 ali mi je to bilo malo previše. Prednja je dosta grizla i zatvarao je volan. eventualno stavit 1.8-1.6 za cestovnu vožnju ali 2.0-1.8 mi je taman za neki fluidni ritam.

Šta ti preporučuješ???

prednju nikad ne spuštaj ispod 2.0 jer ćeš se ubit, dakle prednja 2.0/2.1 uvijek (znači i na grobnjači kad imaš grijače 2.0 je donja granica) ... zadnja e jebg ovisi o temperaturi i tempu vožnje, ali sve preko 1.9 u zadnjoj je žali Bože te gume na motoru to je tlak za autocestu ako je baš mus ... ja ju osobno vozim 1.3 - 1.5 po magistrali ... grobnik 1.1 - 1.2 ... to su sve tlakovi na hladno

naravski ima idiota koji racer voze na 2.5/2.9 ali takvi osim što baš i nemaju mozga prvenstveno bacaju novce a bome i riskiraju pad jer je racer na tim tlakovima ko da voziš na kamenom balonu

212GP je po tom pitanju još brutalnija ... na njoj je 1.9 iza ko racer na 2.5 ... doslovno izbija bubrege i ne služi ničemu
 
Prošlu sezonu poderao jedAn set rr-a k3. Nazalost nemogu usporedit sa drugima osim rennsoportom jer nisam probao ni gp.racer niti supercorsu ali u usporedbi sa rennsportom daje puno puno bolji osjecaj sigurnosti i puno.lakse pads u zavoj. Rennsport mi je isto bio super.
 
tibor_zg said:
prednju nikad ne spuštaj ispod 2.0 jer ćeš se ubit, dakle prednja 2.0/2.1 uvijek (znači i na grobnjači kad imaš grijače 2.0 je donja granica) ... zadnja e jebg ovisi o temperaturi i tempu vožnje, ali sve preko 1.9 u zadnjoj je žali Bože te gume na motoru to je tlak za autocestu ako je baš mus ... ja ju osobno vozim 1.3 - 1.5 po magistrali ... grobnik 1.1 - 1.2 ... to su sve tlakovi na hladno

naravski ima idiota koji racer voze na 2.5/2.9 ali takvi osim što baš i nemaju mozga prvenstveno bacaju novce a bome i riskiraju pad jer je racer na tim tlakovima ko da voziš na kamenom balonu

212GP je po tom pitanju još brutalnija ... na njoj je 1.9 iza ko racer na 2.5 ... doslovno izbija bubrege i ne služi ničemu
(y)