GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

Na zadnjoj slici kada se dobro poveća točno se vidi mala pukotina izmedju ripne i kako se odvojila od samog tijela gume
 
bimba said:
Sve jasno.

Da je riječ o nepravilnoj potrošnji zbog konstrukcije motora, ovjesa, pritiska, načina vožnje itd... i li kombinacije više tih  faktora, drukčije bi ti izgledalo, našari, početni rub bi bio pobrušen put unutra a zadnjeg bi izvlačilo, stepenasto bi se trošila, a ovdje su rubovi utora čisti kao suza..

Slika zna varati, ali kako vidim nije se tu gazeći sloj potrošio, nego je sve nekako utonulo.

Kada si ovo spomenuo, sta kada je pocetni rub pobrusen a zadnji se ne izvlaci ? Dakle normalan je. Znam da zavrnut zadnji rub znaci da je povrat prebrz, ali mi nije jasno ovo stanje.
Angel GT, pumpane na 2.5/2.9
Mozda slika bolje docara
 

Attachments

  • IMG_3607.jpg
    IMG_3607.jpg
    746.6 KB · Views: 255
BM0021 said:
Povrat previše prigušen?

Logika tako nalaze, ali kada ga ubrzam (kod mene je elektronsko podesavanje, pa to radim prebacivanjem u krucu postavku), onda pocne dizati zadnji rub (prebrz povrat), a trosenje prednjeg i dalje nepromijenjeno
 
To je do stila voznje i donekle do dizajna gume. Kad bi u tom nagibu bio na dodavanju gasa (u praksi staza i rano otvaranje gasa duboko u nagibu) a ne samo na odrzavanju brzine, onda bi se to popravilo. Na nekim gumama je to izrazenije, na nekima manje, ali na cestovnoj voznji je skoro pravilo da se tako trosi

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 
3alfa3 said:
To je do stila voznje i donekle do dizajna gume. Kad bi u tom nagibu bio na dodavanju gasa (u praksi staza i rano otvaranje gasa duboko u nagibu) a ne samo na odrzavanju brzine, onda bi se to popravilo. Na nekim gumama je to izrazenije, na nekima manje, ali na cestovnoj voznji je skoro pravilo da se tako trosi

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Ima smisla. Hvala  (y)
 
esso_sa said:
Kada si ovo spomenuo, sta kada je pocetni rub pobrusen a zadnji se ne izvlaci ? Dakle normalan je. Znam da zavrnut zadnji rub znaci da je povrat prebrz, ali mi nije jasno ovo stanje.
Angel GT, pumpane na 2.5/2.9
Mozda slika bolje docara

Prigušenje dekompresije ti je prebrzo/preslabo. Vide se i trokuti i skače ti guma u nagibima.
 
Vec tri seta vozim na m7rr. Posto vozim u svim uslovima, zadovoljan sam gumom (ne racunam razbijanje na stazi, nije guma za to, a i ja sam pretjerao). Htio sam preci na Diablo Rosso Corsa II, ali Prednja M7rr mi ima oko 4k km samo, pa sam razmisljao da probam zadnju, ovu novu M9RR. Sta navode, koja je prednost novog modela M9 u odnosu na m7 ? Nisam mogao da nadjem.


edit: Nadjoh


go_baby_go said:
Evo pisao s bimbom o m7rr, m9rr, drc2...


JA:Trenutno vozim na m7rr u pitanju je Yamaha r6 2012 godina. Motor vozim u svim uvjetima osim na stazi. Voznja ide od one gradske pa do agresivne voznje po planinskim krivinama. M7rr se ponasa dobro s obzirom o kakvim se uvjetima radi. Gledao sam malo postove koje si postavljao na forumu, pa sad ne znam koju gumu izabrati: Pirelli diablo rosso corsa 2, bridgestone s22, pirelli diablo rosso 3, m7rr.
Da li imas kakvih informacija o m9rr metzeleru ?

Bimba: Idemo redom, generalno, sportska guma, kao i do sada , ti je najbolje riješenje. Njihova namijena i je da pomire svakodnevnu upotrebu, sa sigurnošću brze vožnje preko vikenda. Naravno, netko ( proizvođač/model ) u tome uspije više, netko manje, netko ode malo više prema vikendu itd... U tom kontekstu, sve što si naveo ti dolazi u obzir, i to jesu u ovom trenutku najbolje sportske gume na tržištu.

Upravo u tome je najveći uspjeh M7RR-a, i zbog toga je toliko hvaljena i popularna guma, jer ima najbolji balans između te dvije potrebe.  Kompletniju gumu od M7RR-a pronaći nečeš, i kada su sportske gume u pitanju, drugim izborom moraš se odreći malo kilometraže i mokrog , da bi dobio opet malo po pitanju suhog i voznih osobina kod brže vožnje.

E sad, u ovom trenutku imaš problem  :mrgreen:

- Sportec M7RR  dolazi mi krajem ovog , početkom idućeg tjedna, i cijena ide na ( posebna ponuda za sezonu 2020 ) na cca 1550,00 kn, i u tom slučaju boljeg omjera cijene i kvalitete na tržištu nema, ni blizu
- Sportec M9 RR montirane  Subotu na moj motor( FZS1000 ), jučer probane prvi đir. Nisam ih probao do maksimuma, ali nisam ni žalio. Po specifikaciji i press materijalu proizvođača, i dalje ostaju na tragu M7RR-a, što tebi ide u korist, a to je izbalansirane karakteristike za sve uvjete, dakle i dalje jedna allround sportska guma.
Ono što ti mogu reći za sada ( kilometraža i mokro još ne znam ) je sljedeče , i to ću povući paralelu sa M7RR. M7RR ima jedan početan runi in period na hladno po meni. Nije opasna ali treba joj malo da proradi i u startu traži mali oprez. M9RR to ne treba, guma od prvog metra na hladno, ima dovoljnu količinu gripa da se po gradu na nikakvom asfaltu može voziti normalno, pa čaki i meni dozvoljava onaj skuteraški način vožnje sa naglim potezima. Tu me oduševila.
Drugo, da bi došla na radnu temperaturu, na način da je možeš opteretit maksimalno, e treba joj dizat tempo , dovoljno je da se kotrlja nebitno u kojem ritmu. recimo jučer je bilo nekih 15-stak stupnjeva, na povratku iz makarske, nakon 2 km i tri zavoja, već je bila spremna i mogao sam bez straha ići do kraja.
Treće, prednja guma , top. Da se razumijemo traži mali input na upravljaču kod promijene smjera, ali nakon toga izuzetno upravljiva guma, linearno pada i stabilna je u bilo kojem kutu nagiba, bez da je žrtvovana preciznost. Takođe, u samom nagibu dozvoljava promijenu težišta, ne ispravlja na kočenju, izuzetno mirna guma. Ukratko jedna od najboljih prednjih guma koje sam vozio.
Zadnja guma, kao i kod M7RR-a, podređena prednjoj, tu je i prati sve što prednja radi.
Negativno za sada, samo jedna stvar i to je pitanje, da li je mana zbog sljedečeg. Meni je motor ima Bitubo ovjes i dosta je tvrdo našpanan, a ja kada probajem gume držim se preporučenog pritiska a to je 2,5 naprijed i 2,9 nazad. Za tako namješten motor , to je dosta visoko, i pretpostavljam da mi je zbog toga, kod zadnje mi je nedostajalo malo povraten informacije kod jakog otvaranja na punom nagibu.

Pirelli Diablo Rosso III i S22 su kvalitativno na istom nivou , ali su drukčije naravi nego 7 i 9 od Metzelera. Rade pristojnu kilometražu ako uzmemo u obzir performanse, na hladno su upotrebljive , na mokrom isto, ali sve je to ipak nešto lošije od Sporteca. S druge strane vozne osobine su im dosta agresivnije, rade on/off, ili si ravno ili si u punom nagibu i tu su dosta slične race gumama. Mislim s obzirom na tvoju upotrebu da ti je Metzeler bolja opcija, pogotovo zbog sljedečeg, a toje DRCII.

DRCII je hybrid, karkasa je sportske gume a veći dio gazečeg sloja je smjesa ( Bok ) trkaće gume, točnije Supercorse. Prevedeno, guma drži do bola, a ima trajanje sportske gume i na mokrom za gumu takvih performansi je odlična , nije to na razini M7RR-a ali iznenađujuće dobro, ali sve to naravno košta.

Dakle, da zaključim , moj savjet sljedeći.

M7RR imaš je, znaš što može, i to sada dolazi po nevjerojatnoj cjeni, definitivno za razmislit i kupi ponovo
M9RR novi model, teško je tvrditi 100% ali po prvim pokazateljima, najidealnieja guma za tebe
DRCII - ako želiš jednom preći na tamnu stranu  :mrgreen:, najbolja opcija za probati tako nešto

To bi bilo to, nadam se da sam pomogao  (y)
 
S obzirom da je došlo vrijeme za zamjenu guma, htio bih napisati jedan kratki osvrt na Metzeler M7 RR.
Motocikl je Yamaha FZ6 Fazer S2,
gume su prešle 8500 km, od toga 1500 km sa suvozačicom, a ostalo solo. Tlak je prema tvorničkoj preporuci, a i nekom najboljem osobnom osjećaju bio 2,5 - 2,9.
Nisam neki bRRzi šofer, i vožnja je većinom sport-touring, a za M7RR a ne neku sport-touring gumu sam se odlučio zbog toga što mislim da ne radim preveliku godišnju kilometražu, i jer se 3-4 ljetna mjeseca zbog posla ne vozim.
Prednja guma je sada na 2,5 mm profila, a stražnja na 1 mm profila, a stanje je vidljivo i na slikama.

49870772531_1b6fb4f6b8_h.jpg


49871080212_dc8bb678b4_h.jpg


Sa gumama sam prezadovoljan, i tek se u zadnjih 1000 km manifestiralo da zadnja češće klizne po gradu kod dodavanja gasa, ali to možemo dobrim djelom pripisati i lošem asfatu. Neugodnih iskustava nisam imao, i zato sada opet ide set M7RR (iskreno sam razmišljao o M9RR, ali je prevagnula akcijska cijena za M7RR).

Toliko od mene, možda nekome ovo pomogne kod izbora guma.
 
Jos su dugo i izdrzale.

Ja stavio mitas ne budu puno vise od 10 000km napravile. Ovo je nakon 2500km potrosilo ih cca 25%.

Gradski asvalt ne pomore ni nova guma nego po jajima lagano. Ili po gasu pa boku van kruznog :mrgreen:
 

Attachments

  • received_276123857121157.jpeg
    received_276123857121157.jpeg
    58.6 KB · Views: 91