GUME - SVE ONO STO VAS ZANIMA

seki22 said:
Jel imas na stanju Scorpion Trail 2 za moj motoric i kolika je cijena


Sent from my iPhone using Tapatalk

Imam, cca 1900,00 kn
 
Imao sam scorpion trail (1) i scorpion trail 2 i velika je razlika. Dvojka je davala puno više gripa kad si je stavio na bok i meni je čak dulje trajala. Npr. 1 mi je trajala 4.500km a 2 mi je izdržala 7.000km. Obje sam dosta vozio na otvorenim cestama i nešto malo autoceste. Uglavnom dvojka je za 30% bolja guma od prve generacije...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
navigator77 said:
Imao sam scorpion trail (1) i scorpion trail 2 i velika je razlika. Dvojka je davala puno više gripa kad si je stavio na bok i meni je čak dulje trajala. Npr. 1 mi je trajala 4.500km a 2 mi je izdržala 7.000km. Obje sam dosta vozio na otvorenim cestama i nešto malo autoceste. Uglavnom dvojka je za 30% bolja guma od prve generacije...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Na kojem motoru

Jel ima ST2 TT guma
Nisan nigdi nasa.pise uvik TL


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Imam bmw gs 800. Dvoumim se između pirelli scorpion rally str i michelin anakee adventure.. Ako ima netko iskustva dobro bi mi došla.. Pošto sam te dvije gume stavio u najuži izbor :)...

I naravno ako ima netko tko ih može nabaviti tu na forumu i cijena..

Hvalaa
 
biker4life said:
U tubeless (TL) možeš staviti zračnicu... znači može i ne mora (zavisi o felgi). Ako je TT (tube type) guma onda MORA ići zračnica...
68f9201b9eb402b51e0994ce2ec463be.jpg

Ovo kaze barba Google

E sad.....u HR je dokumentiran pad sa motora prilikom pucanja buvela(zracnice)
Nakon toga je ustanovljeno da je buvel bia ostecen i na jednom dijelu ostecenja napravila se rupa.Kao da je buvel ustipljen ili ispucan
Guma Karoo Street
Neznan jel TL ili TT posto ta guma dolazi u obje varijante

Opet kazem....Za Scorpion Trail 2 nisan nasa da je TT.Samo TL


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
bmw_ said:
Imam bmw gs 800. Dvoumim se između pirelli scorpion rally str i michelin anakee adventure.. Ako ima netko iskustva dobro bi mi došla.. Pošto sam te dvije gume stavio u najuži izbor :)...

I naravno ako ima netko tko ih može nabaviti tu na forumu i cijena..

Hvalaa
Javi se, Bimba ti je za prodaju i sve što se tiče guma.
 
bmw_ said:
Imam bmw gs 800. Dvoumim se između pirelli scorpion rally str i michelin anakee adventure.. Ako ima netko iskustva dobro bi mi došla.. Pošto sam te dvije gume stavio u najuži izbor :)...

I naravno ako ima netko tko ih može nabaviti tu na forumu i cijena..

Hvalaa
Kako san ja uspia procitat i svatit Anakke adv je 80:20 a Rally Str je 70:30 ili 60:40 guma
Znaci anakee je vise cestovna guma  a Rally STR vise off road.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
68f9201b9eb402b51e0994ce2ec463be.jpg

Ovo kaze barba Google

E sad.....u HR je dokumentiran pad sa motora prilikom pucanja buvela(zracnice)
Nakon toga je ustanovljeno da je buvel bia ostecen i na jednom dijelu ostecenja napravila se rupa.Kao da je buvel ustipljen ili ispucan
Guma Karoo Street
Neznan jel TL ili TT posto ta guma dolazi u obje varijante

Opet kazem....Za Scorpion Trail 2 nisan nasa da je TT.Samo TL


Sent from my iPhone using Tapatalk

sve je to divno i krasno u teoriji...
u praksi na masu motora sa žbičanim felgama koje ne podržavaju tubeless sistem imaš JAKO sužen izbor guma ako češ se držati ovog napisanoga
da ne govorimo kod cestovnih supermoto motora...
zato je i preporuka kod svake izmjene guma mjenjati zračnice...

imao sam takvu kombinaciju na motoru... i da pukla mi je zračnica jednom... i srećom dobro je završilo... e sad zašto se to desilo, vjerovatno je igralo ulogu i to što su zračnice odradile 2 seta vanjskih guma i napravile koji km... od onda sam uvijek mjenjao u setu i nikad problema... a kod trenutnog motora mi je bilo važno da ide tubeless guma, jer ne vidim prednost u zračnicama, pogotovo ako probušiš gumu (i zračnicu), teško češ to riješiti na cesti, tj. gotovo nikako...

neka bimba da završnu riječ ali ne vidim druge solucije...
 
biker4life said:
sve je to divno i krasno u teoriji...
u praksi na masu motora sa žbičanim felgama koje ne podržavaju tubeless sistem imaš JAKO sužen izbor guma ako češ se držati ovog napisanoga
da ne govorimo kod cestovnih supermoto motora...
zato je i preporuka kod svake izmjene guma mjenjati zračnice...

imao sam takvu kombinaciju na motoru... i da pukla mi je zračnica jednom... i srećom dobro je završilo... e sad zašto se to desilo, vjerovatno je igralo ulogu i to što su zračnice odradile 2 seta vanjskih guma i napravile koji km... od onda sam uvijek mjenjao u setu i nikad problema... a kod trenutnog motora mi je bilo važno da ide tubeless guma, jer ne vidim prednost u zračnicama, pogotovo ako probušiš gumu (i zračnicu), teško češ to riješiti na cesti, tj. gotovo nikako...

neka bimba da završnu riječ ali ne vidim druge solucije...
Postoji HD buvel
Olitiga Heavy Duty.........kako san ja to svatia

Jedan od razloga zasto vec gume nisu promjenjene je i taj sta san tia radit konverziju
Ili Bartubeless ili Outex kitom
Ali onda doalzimo do situacije kad triba priregnit zbicu.....kako onda
Tako da to za sada necu radit
Realno nije mi problem TT nego eto....sta si reka.veci izbor guma i manji prblem ako se probusi
Ali da buden skroz iskren jos mi se nije desilo u ovih 16 god da mi se probusila guma.dogada se.liku se na Vrulji kraj “Kante” probusila guma(tako mi je receno)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Postoji HD buvel
Olitiga Heavy Duty.........kako san ja to svatia

Jedan od razloga zasto vec gume nisu promjenjene je i taj sta san tia radit konverziju
Ili Bartubeless ili Outex kitom
Ali onda doalzimo do situacije kad triba priregnit zbicu.....kako onda
Tako da to za sada necu radit
Realno nije mi problem TT nego eto....sta si reka.veci izbor guma i manji prblem ako se probusi
Ali da buden skroz iskren jos mi se nije desilo u ovih 16 god da mi se probusila guma.dogada se.liku se na Vrulji kraj “Kante” probusila guma(tako mi je receno)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jedna od vecih mana Afrike je da ima buvel, a ne tubules. Aj kod manje afrike bi moga razumit, ali kod velike tj advs, nikako. Zato su sad na novu afriku 1100 stavili tubules. I 21 col mi je isto greska imho.

19 je treba bit kao i kod gs s10 i svih adv.
 
seki22 said:
Postoji HD buvel
Olitiga Heavy Duty.........kako san ja to svatia

Jedan od razloga zasto vec gume nisu promjenjene je i taj sta san tia radit konverziju
Ili Bartubeless ili Outex kitom
Ali onda doalzimo do situacije kad triba priregnit zbicu.....kako onda
Tako da to za sada necu radit
Realno nije mi problem TT nego eto....sta si reka.veci izbor guma i manji prblem ako se probusi
Ali da buden skroz iskren jos mi se nije desilo u ovih 16 god da mi se probusila guma.dogada se.liku se na Vrulji kraj “Kante” probusila guma(tako mi je receno)

odgovarao sam u kontekstu "koju gumu staviti" a ne "kako preraditi felgu"

realno ako te to toliko brine trebao si kupiti motor na koji ne idu zračnice, znači malo proučiti tehničke karakteristike prije kupnje

probušena guma je realnost, ne dešava se svaki dan ali desi se... u 15 godina moto karijere desilo mi se jedno 5, 6 puta ovako po sjećanju... nije to ni puno obzirom da je u kilometrima tih 14-15 sezona oko 200 i nešto tisuća, ali svejedno...
 
Ma kad imas tubules, mozes napravit gumu na par nacina, a afriku sa buvelom, samo mos ostavit kraj ceste,tj zvat vucu. U tubules, stavis crva, napumpas i pici, 10 min posla.

Istina rijetko se probusi, ali kad se probusi, u pravilu se probusi u pripizdini.

Seki22

Ti imas t maxa sa tubulesom, a tubules koliko sam svatija se jos teze busi, za razliku od gume sa buvelom. Bar je tako prije bilo. U svakom slucaju, da kupujem novi motor, ma da mi je najdrazi na svitu, ne bih uzeo a da je sa buvelom
 
biker4life said:
odgovarao sam u kontekstu "koju gumu staviti" a ne "kako preraditi felgu"

realno ako te to toliko brine trebao si kupiti motor na koji ne idu zračnice, znači malo proučiti tehničke karakteristike prije kupnje

probušena guma je realnost, ne dešava se svaki dan ali desi se... u 15 godina moto karijere desilo mi se jedno 5, 6 puta ovako po sjećanju... nije to ni puno obzirom da je u kilometrima tih 14-15 sezona oko 200 i nešto tisuća, ali svejedno...
Ma ne brine me uopce.ne mislim u sumu ili teski makadam
Da me brine ima Bartubeless
Profesionalno to naprave
Od 520 eura so 1300 eura.bez postarine
Zavisi koji stupanj zelis
I ne samo to nego i velicinu coli mozes birat
A sta se tice Outex kita koji se narucuje iz Japana.dode 100-150 usd i poprilicno jednostavno je napravit tubeless.cak i pritezanje zbica ne bi u praksi treba bit problem ali crv sumnje postoji
Najbolje bi kod svakog pritezanja kidat komad trake i nanovo lipit.....ali previse san lin za o tome mislit......



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Ma ne brine me uopce.ne mislim u sumu ili teski makadam
Da me brine ima Bartubeless
Profesionalno to naprave
Od 520 eura so 1300 eura.bez postarine
Zavisi koji stupanj zelis
I ne samo to nego i velicinu coli mozes birat


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bolje nove felge kupit, vjerujem jeftinije ili li la. 1300€ mama mia
 
Nike11 said:
Ma kad imas tubules, mozes napravit gumu na par nacina, a afriku sa buvelom, samo mos ostavit kraj ceste,tj zvat vucu. U tubules, stavis crva, napumpas i pici, 10 min posla.

Istina rijetko se probusi, ali kad se probusi, u pravilu se probusi u pripizdini.

Seki22

Ti imas t maxa sa tubulesom, a tubules koliko sam svatija se jos teze busi, za razliku od gume sa buvelom. Bar je tako prije bilo. U svakom slucaju, da kupujem novi motor, ma da mi je najdrazi na svitu, ne bih uzeo a da je sa buvelom
Odakle to?

Africa je motor za sve terene, i koliko sam gledao razne putopise, cesto idu sa buvelima da bi lakse rijesili ako se probije...

Evo dokaza

https://youtu.be/2nTfs6xWlQM


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nike11 said:
Bolje nove felge kupit, vjerujem jeftinije ili li la. 1300€ mama mia
Kazem ti
Nije to takav problem da bi dava 1300-1500 eura
Ajde vise iz neke gluposti bi da 520 al ilad se sitin skidat,slat poston felge u Italiju pa cekat da vrate natrag.....ne da mi se.....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
seki22 said:
Ma ne brine me uopce.ne mislim u sumu ili teski makadam
Da me brine ima Bartubeless
Profesionalno to naprave
Od 520 eura so 1300 eura.bez postarine
Zavisi koji stupanj zelis
I ne samo to nego i velicinu coli mozes birat
A sta se tice Outex kita koji se narucuje iz Japana.dode 100-150 usd i poprilicno jednostavno je napravit tubeless.cak i pritezanje zbica ne bi u praksi treba bit problem ali crv sumnje postoji
Najbolje bi kod svakog pritezanja kidat komad trake i nanovo lipit.....ali previse san lin za o tome mislit......

U šumi ili na teškom makadamu kako kažeš, mislim da je veća šansa da gumu zarežeš ili porežeš, prije nego probušiš, pogotovo ako je tlak previsok. Mada u tom kontekstu ju stvarno trebaš lijepo urediti da dođeš do zračnice...

Mislim da je puno veća mogučnost pokupiti čavao na cesti nego razrezati gumu izvan ceste, pogotovo jer ti maxi enduro motori voze 95% po cesti...
 
biker4life said:
sve je to divno i krasno u teoriji...
u praksi na masu motora sa žbičanim felgama koje ne podržavaju tubeless sistem imaš JAKO sužen izbor guma ako češ se držati ovog napisanoga
da ne govorimo kod cestovnih supermoto motora...
zato je i preporuka kod svake izmjene guma mjenjati zračnice...

imao sam takvu kombinaciju na motoru... i da pukla mi je zračnica jednom... i srećom dobro je završilo... e sad zašto se to desilo, vjerovatno je igralo ulogu i to što su zračnice odradile 2 seta vanjskih guma i napravile koji km... od onda sam uvijek mjenjao u setu i nikad problema... a kod trenutnog motora mi je bilo važno da ide tubeless guma, jer ne vidim prednost u zračnicama, pogotovo ako probušiš gumu (i zračnicu), teško češ to riješiti na cesti, tj. gotovo nikako...

neka bimba da završnu riječ ali ne vidim druge solucije...
Ajmo pitanje. Probije se guma recimo negdje di si nedostupan, uglavnom moras rijesiti gumu ili ostavit motor u sumi.

Hoces li prije osposobit gumu koja ima zracnicu ili onu koja nema?
Sto je ajmo rec u kriznoj situaciji bolja opcija?


Sent from my iPhone using Tapatalk