Honda cbf600

to mi fali na mojoj, pa svakih par dana provjeravam posudu da li ima dovoljno antifriza, jer ova moja nema cajger za temp.
 
Gledam nešto ove nove Honde, koji uzet kao nasljednika CBF 600 SA? ne mogu pronaći niti jedan model koji bi bio sport touring. Mislim da se normalno sjedi i vozi 3 sata u komadu bez ikakvih problema, da ima solidnu zaštitu od vjetra, a i snage kada zatreba.
Vozio sam od ekipe nekoliko drugih i novijih motora (NC750-kad sam sjeo prvi dojam je bio “ok a gdje je motor???“; MT07, bolji sa snagom od ovog prije, ali neudoban za poludit, a zaštita od vjetra nikakva, rezervar tako mali da moraš dobro pazit gdje ti je benzinska itd. ova nova CB650F mi je ok, ali bliže je Hornetu nego CBFu, naked, pognut položaj prema napred,) nema kupovine drugog motora dok ga ne provozam i nema kompromisa tipa “razgazit će se“ kad sam sjeo na CBF guvernal ti sam padne u ruke, tako mi paše po svemu i dok ne nađem ponovo motor koji mi tako legne na prvu, bome nema druge nego vozit damu i dalje.
koja su Vaša mišljenja? i da li stvarno nema više potražnje za sport touring klasom motora? ( CBF, hornet, fazer, gsxf itd)
 
Trebalo bi probat novi VFR800, on je deklariran kao sport touring. Ja, ako ikad budem mijenjao motor, u što sumnjam, onda jedino CBF1000FA. Moja dama sa 64000 km prede ka nova i obzirom na moje godine, zadovoljava sve moje potrebe i ima "sve što đaku treba".
 
stkaos said:
Trebalo bi probat novi VFR800, on je deklariran kao sport touring. Ja, ako ikad budem mijenjao motor, u što sumnjam, onda jedino CBF1000FA. Moja dama sa 64000 km prede ka nova i obzirom na moje godine, zadovoljava sve moje potrebe i ima "sve što đaku treba".
CBF ti nije za brzo....može al se triba namucit s njim

Poslano sa mog kancelara u češkoj koristeći Tapatalk

 
Mario T said:
CBF ti nije za brzo....može al se triba namucit s njim

Poslano sa mog kancelara u češkoj koristeći Tapatalk
Da san tija brzo, ima bi CBR1000RR. :mrgreen:. CBF je motor za guštanje, a ne za jurcanje, iako i u jurnjavi drži tempo bez problema  (y)
 
stkaos said:
Da san tija brzo, ima bi CBR1000RR. :mrgreen:. CBF je motor za guštanje, a ne za jurcanje, iako i u jurnjavi drži tempo bez problema  (y)
Mene je u jurnjavi cbf1000 ubija,wrestling cilin putem do Ma i nazad[emoji16]

Poslano sa mog kancelara u češkoj koristeći Tapatalk

 
Mario T said:
Mene je u jurnjavi cbf1000 ubija,wrestling cilin putem do Ma i nazad[emoji16]

Poslano sa mog kancelara u češkoj koristeći Tapatalk
Meni je 600 taman mira. Lagan ka perce, lako se vozi, okretan ka da su ga radili za mene. Ima san beverly 250 za po gradu, ali cbf-ica je i u tome bolja. Za ne virovat. Ja se ne jurin baš nešto, ali vozin živoi. Na Fazera se nikako nisan moga skroz naviknit, valjda je stvar percepcije, ali cbf-ica mi je zakon. Može za po gradu i ne boji se odjurit na dalji put. Od svega šta san proba u toj klasi, cbf600 je, za mene, najbolja. Sigurno da ima boljih motora, ali u ovoj klasi, teško. Kažu neki da je motor dosadan jer se ne kvari, ne šuška, sasvim je prosječan..., ali to je baš ono šta meni triba. Pouzdan, upravljiv, jeftin za održavanje i svestran. Šta više triba? 100 ljudi, 100 ćudi, pa tako svatko od motora traži drugo, a meni paše, jer mi daje baš ono šta od motora tražin 😉
 
stkaos said:
Meni je 600 taman mira. Lagan ka perce, lako se vozi, okretan ka da su ga radili za mene. Ima san beverly 250 za po gradu, ali cbf-ica je i u tome bolja. Za ne virovat. Ja se ne jurin baš nešto, ali vozin živoi. Na Fazera se nikako nisan moga skroz naviknit, valjda je stvar percepcije, ali cbf-ica mi je zakon. Može za po gradu i ne boji se odjurit na dalji put. Od svega šta san proba u toj klasi, cbf600 je, za mene, najbolja. Sigurno da ima boljih motora, ali u ovoj klasi, teško. Kažu neki da je motor dosadan jer se ne kvari, ne šuška, sasvim je prosječan..., ali to je baš ono šta meni triba. Pouzdan, upravljiv, jeftin za održavanje i svestran. Šta više triba? 100 ljudi, 100 ćudi, pa tako svatko od motora traži drugo, a meni paše, jer mi daje baš ono šta od motora tražin 😉
ja sam isto bija prezadovoljan sa cbf600n.....
pa sam preša na cbf1000f i u ničemu nije nimalo lošiji od 600....
a u 100 stvari bolji....
 
Mario T said:
CBF ti nije za brzo....može al se triba namucit s njim

Poslano sa mog kancelara u češkoj koristeći Tapatalk

Neki kažu da se navodno može ubacit ili glava ili bregaste od horneta tih godina (ne znan sad točno šta) pa da se navodno može dignit konjaža na 95 ks.. Ne znan koliko je to komplicirano/isplativo..
 
Eto jučer ostavio lady na redovni servis 60000km, danas platio i ide bolje nego ikad....itak, dosadan motor, točiš i voziš, nema se o čemu pisat na forumu, sve radi, pa eto samo da pozdravim.
 
Joke ST said:
Neki kažu da se navodno može ubacit ili glava ili bregaste od horneta tih godina (ne znan sad točno šta) pa da se navodno može dignit konjaža na 95 ks.. Ne znan koliko je to komplicirano/isplativo..

Neisplativo.
 
Luke said:
Eto jučer ostavio lady na redovni servis 60000km, danas platio i ide bolje nego ikad....itak, dosadan motor, točiš i voziš, nema se o čemu pisat na forumu, sve radi, pa eto samo da pozdravim.
I ja sam prije par dana napravio servis na 64000. Ulje, filter, antifriz, svijećice i servis prednjih vilica (ulje, semerinzi i brisači). Šta kažeš, stvarno dosadno  :jesus:
 
stkaos said:
I ja sam prije par dana napravio servis na 64000. Ulje, filter, antifriz, svijećice i servis prednjih vilica (ulje, semerinzi i brisači). Šta kažeš, stvarno dosadno  :jesus:

Koliko vas je ispao servis vilica?
Moj ima tek 35000km,u 2 i pol sezone napravljeno 27000km bez ikakvih problema.
 
Semerinzi, brisači i ulje, cca 350 kuna. Radio sam, to mi je struka, a imam sve uvjete, pa i kilo ključ. Vilice nisu puštale, nego su brisači popucali od sunca, pa sam promijenio sve prije nego prašina počne ulazit unutra i napravi štetu. Uglavnom, veliki pomak na bolje.  (y)
 
stkaos said:
Semerinzi, brisači i ulje, cca 350 kuna. Radio sam, to mi je struka, a imam sve uvjete, pa i kilo ključ. Vilice nisu puštale, nego su brisači popucali od sunca, pa sam promijenio sve prije nego prašina počne ulazit unutra i napravi štetu. Uglavnom, veliki pomak na bolje.  (y)

OEM semerinzi i brisaci ili zamjenski? Meni OEM (Z750) cca 500kn, bez ulja (znat cu preciznu cifru kad dodje jer nema na stanju tamo di kupujem: ZG)  :mrgreen:
 
imam akrapovič za cbf600 koji skuplja prašinu u garaži.
je li tko zainteresiran razmjeniti za krzno?
ivan
 
Mjenjao disk pločice, 27000 km, jer je strugalo od naprijed.
Rezultat, na prednjem lijevom pojedeno do željeza skoro, prednji desni i zadnji potrošeno možda do pola. Stavio nove i opet struže na prednjem lijevom, otprilike 1/4 kruga ide teže, lagano struže ostale 3/4 ide normalno, u vožnji i pri brzini je to već fićukanje. I grije se disk naravno.
Disk iskrivljen? Klješta?
Nešto drugo, ne vidim da je motor padan niti da je šta mjenjano, felga ne bi smjela biti jer bi onda strugao i desni disk.