CBF ti nije za brzo....može al se triba namucit s njimstkaos said:Trebalo bi probat novi VFR800, on je deklariran kao sport touring. Ja, ako ikad budem mijenjao motor, u što sumnjam, onda jedino CBF1000FA. Moja dama sa 64000 km prede ka nova i obzirom na moje godine, zadovoljava sve moje potrebe i ima "sve što đaku treba".
Da san tija brzo, ima bi CBR1000RR. . CBF je motor za guštanje, a ne za jurcanje, iako i u jurnjavi drži tempo bez problemaMario T said:CBF ti nije za brzo....može al se triba namucit s njim
Poslano sa mog kancelara u češkoj koristeći Tapatalk
Mene je u jurnjavi cbf1000 ubija,wrestling cilin putem do Ma i nazad[emoji16]stkaos said:Da san tija brzo, ima bi CBR1000RR. . CBF je motor za guštanje, a ne za jurcanje, iako i u jurnjavi drži tempo bez problema
Meni je 600 taman mira. Lagan ka perce, lako se vozi, okretan ka da su ga radili za mene. Ima san beverly 250 za po gradu, ali cbf-ica je i u tome bolja. Za ne virovat. Ja se ne jurin baš nešto, ali vozin živoi. Na Fazera se nikako nisan moga skroz naviknit, valjda je stvar percepcije, ali cbf-ica mi je zakon. Može za po gradu i ne boji se odjurit na dalji put. Od svega šta san proba u toj klasi, cbf600 je, za mene, najbolja. Sigurno da ima boljih motora, ali u ovoj klasi, teško. Kažu neki da je motor dosadan jer se ne kvari, ne šuška, sasvim je prosječan..., ali to je baš ono šta meni triba. Pouzdan, upravljiv, jeftin za održavanje i svestran. Šta više triba? 100 ljudi, 100 ćudi, pa tako svatko od motora traži drugo, a meni paše, jer mi daje baš ono šta od motora tražin 😉Mario T said:Mene je u jurnjavi cbf1000 ubija,wrestling cilin putem do Ma i nazad[emoji16]
Poslano sa mog kancelara u češkoj koristeći Tapatalk
ja sam isto bija prezadovoljan sa cbf600n.....stkaos said:Meni je 600 taman mira. Lagan ka perce, lako se vozi, okretan ka da su ga radili za mene. Ima san beverly 250 za po gradu, ali cbf-ica je i u tome bolja. Za ne virovat. Ja se ne jurin baš nešto, ali vozin živoi. Na Fazera se nikako nisan moga skroz naviknit, valjda je stvar percepcije, ali cbf-ica mi je zakon. Može za po gradu i ne boji se odjurit na dalji put. Od svega šta san proba u toj klasi, cbf600 je, za mene, najbolja. Sigurno da ima boljih motora, ali u ovoj klasi, teško. Kažu neki da je motor dosadan jer se ne kvari, ne šuška, sasvim je prosječan..., ali to je baš ono šta meni triba. Pouzdan, upravljiv, jeftin za održavanje i svestran. Šta više triba? 100 ljudi, 100 ćudi, pa tako svatko od motora traži drugo, a meni paše, jer mi daje baš ono šta od motora tražin 😉
Mario T said:CBF ti nije za brzo....može al se triba namucit s njim
Poslano sa mog kancelara u češkoj koristeći Tapatalk
Joke ST said:Neki kažu da se navodno može ubacit ili glava ili bregaste od horneta tih godina (ne znan sad točno šta) pa da se navodno može dignit konjaža na 95 ks.. Ne znan koliko je to komplicirano/isplativo..
I ja sam prije par dana napravio servis na 64000. Ulje, filter, antifriz, svijećice i servis prednjih vilica (ulje, semerinzi i brisači). Šta kažeš, stvarno dosadno :jesus:Luke said:Eto jučer ostavio lady na redovni servis 60000km, danas platio i ide bolje nego ikad....itak, dosadan motor, točiš i voziš, nema se o čemu pisat na forumu, sve radi, pa eto samo da pozdravim.
stkaos said:I ja sam prije par dana napravio servis na 64000. Ulje, filter, antifriz, svijećice i servis prednjih vilica (ulje, semerinzi i brisači). Šta kažeš, stvarno dosadno :jesus:
stkaos said:Semerinzi, brisači i ulje, cca 350 kuna. Radio sam, to mi je struka, a imam sve uvjete, pa i kilo ključ. Vilice nisu puštale, nego su brisači popucali od sunca, pa sam promijenio sve prije nego prašina počne ulazit unutra i napravi štetu. Uglavnom, veliki pomak na bolje.