HONDA SW-T400

Dali je SW-T400 po vama lider u klasi, ako se uzme u obzir sve tehničke karakteristike dole opisane?

  • Da

    Votes: 40 61.5%
  • Ne

    Votes: 25 38.5%

  • Total voters
    65
Razlika u potrosnji izmedu sw 400 i 600 je 1,5l.Imali tko kakva iskustva da potvrdi ili negira ovoliku razliku..? (y)
 
corluka said:
Razlika u potrosnji izmedu sw 400 i 600 je 1,5l.Imali tko kakva iskustva da potvrdi ili negira ovoliku razliku..? (y)

Meni je potrošnja na SW600:

- otvorena cesta 5 l
- kombinirano do 6 l
- grad oko 6,5 l

Koliko sam čitao po netu T400 recimo na otvorenoj cesti pije 4-4,5 l dakle to je max litru razlika....ali nigdje nisam za njega našao potrošnju za grad.....
 
Neko je napiso da se pokraj t-maxa ne isplati uzeti sw t400,jel je cijena prije sa popustom na t-max bila ista kao i puna cijena sw t400.A sad je razlika 20 000kn :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
A kolika je cijena Honde  :misli:
Na službenoj stranici je samo stari model, i to bez cijene.
 
Ako gledamo trenutno dostupan TMax 09 za 73400, razlika od 15% je zanemariva  :misli:
 
neovisno o usporedbi i jedno i drugo je preskupo, bar po meni (y)
 
Kresimir-Ri said:
Nije uredu gledati model iz 2009, ako ima model 2010.

Nije to model ostao na lageru prodavaonice od 2009., nego tehnički istovjetan model koji je smjerno uvezen tijekom 2010 zbog povoljnije cijene.
Ukoliko pak raspravljamo o modelu kao takvom, ne vidim niti jedan pametan razlog da netko kupi 2010 dok je ova ponuda autualna.
 
joke said:
Nije to model ostao na lageru prodavaonice od 2009., nego tehnički istovjetan model koji je smjerno uvezen tijekom 2010 zbog povoljnije cijene.
Ukoliko pak raspravljamo o modelu kao takvom, ne vidim niti jedan pametan razlog da netko kupi 2010 dok je ova ponuda autualna.
Nije stajao na lageru vaše prodavaonice, ali je stajao na skladištu negdje...(u Italiji, Njemačkoj,Španjolskoj, nebitno) i sad je uvezen u Hrvatsku. A ako tvrdiš da nema razlike između modela 2009 i 2010, čemu onda razlika u cijeni?  :misli:
 
BaDly said:
Usporedi T400 2010. koji košta 64700 kn i Tmax 2010. 84105 kn.....a to je gotovo 30%...  :palacdolje: :palacdolje: :palacdolje:

unatoč manjku kubika i 4 ks manje u odnosu na TMax,pri ovakvim odnosima cijena,definitivno bih uzeo Hondu SW-T400.. 8) 
ali,ako bi se u trenutku kupnje još mogao upiknuti TMax po staroj cijeni,to bi promijenilo stvari..

sa ovakvim odnosima cijena,sve više razmišljam o 400 ccm (Majesty i SW-T400),a ne više toliko o Burgmanu i TMaxu..

 
I ja mislim da je realnija usporedba Majestya i SW-T400. Nekako su mi sličniji po koncepciji i po namjeni. A i mislim da pogađaju istu ciljanu skupinu kupaca!
 
Napokon glasovi razuma.
Jedan član foruma, k tome i jako daleko od ikakvog tehničkog znanja je nametnuo TMax kao konkurenciju SWT400, što u biti nije logično, a to se prihvatilo kao pravilo. Upravo takve stvari daju mi poticaj da pišem i sudjelujem u forumu, jer ako neki anonimus može kreirati mišljenje večine na forumu sebi za zadatak mogu uzeti da stvari budu prikazane onakve kakve jesu u stvarnosti.
Toliko  o konkurenciji u klasi 400

Glede modela 2009 što nema direktne veze s topicom, ali vas zanima, koliko ja znam, radi se o modelima koji su zapakirani stajali na skladištima u EU, a uvezeni su tijekom 2009.
 
Ima puno testova o doticnim skuterima,i to bas njihova usporedba.Kao sto i ja znam "nesto"vise ima sw400 zajednickog sa t-maxom nego sa ostalima iz svoje klase.. (y) Naravno umalo sam zaboravio,svi bi trebali voziti t-max,jel sve je ostalo smece :LOL: :LOL: :LOL:
 
BaDly said:
Meni je Majesty isto predivan skuter....ali s obzirom na malu razliku u cijeni između spomenuta dva modela ipak bi mi prevagnula 2 cilindra i 4 KS više na strani honde.  (y)

isto razmišljamo.. 8)
bacih pogled i na Burgmana 400,ali i on ima jedan cilindar,tako da je Honda definitivno u prednosti pred ostalima iz klase 400..


 
joke said:
Napokon glasovi razuma.
Jedan član foruma, k tome i jako daleko od ikakvog tehničkog znanja je nametnuo TMax kao konkurenciju SWT400, što u biti nije logično, a to se prihvatilo kao pravilo. Upravo takve stvari daju mi poticaj da pišem i sudjelujem u forumu, jer ako neki anonimus može kreirati mišljenje večine na forumu sebi za zadatak mogu uzeti da stvari budu prikazane onakve kakve jesu u stvarnosti.
Toliko  o konkurenciji u klasi 400

Glede modela 2009 što nema direktne veze s topicom, ali vas zanima, koliko ja znam, radi se o modelima koji su zapakirani stajali na skladištima u EU, a uvezeni su tijekom 2009.
  Ovdje Anonimus,javljam se na duznost.Sta vi znate k...c Beverly 400 Tourer je po cijeni naj bolji u klasi,ne samo po cijeni nego i kvaliteti za tu cijenu. :cool: :cool: (y)
 
corluka said:
  Ovdje Anonimus,javljam se na duznost.Sta vi znate k...c Beverly 400 Tourer je po cijeni naj bolji u klasi,ne samo po cijeni nego i kvaliteti za tu cijenu. :cool: :cool: (y)
slazem se da je omjer cijene i kvalitete super zadovoljavajuci kod Bev400,iako bi spomenuo i Kymco Xciting 500R,nije skup,lijep i kvalitetan
 
corluka said:
  Ovdje Anonimus,javljam se na duznost.Sta vi znate k...c Beverly 400 Tourer je po cijeni naj bolji u klasi,ne samo po cijeni nego i kvaliteti za tu cijenu. :cool: :cool: (y)

Nisi ti "taj" anonimus  :mrgreen: