HONDA SW-T400

Dali je SW-T400 po vama lider u klasi, ako se uzme u obzir sve tehničke karakteristike dole opisane?

  • Da

    Votes: 40 61.5%
  • Ne

    Votes: 25 38.5%

  • Total voters
    65
Taman za jumbo pizzu i sixpack u rashladnoj torbi na nju.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
...skužiš ga kad sjedneš straga i udobno se namjestiš a ni domaća fotelja nije toliko udobna  :mrgreen: a šta se tiče oblika...pa honda ko honda uvjek nešt futuristićki :LOL:
 
seki, da voziš ovako nešto moga bi pidit ovde koliko oš i nebi ti zamirija jer bi zna da imaš ukusa, a ovako :jesus:
 
aprilliaaa said:
seki, da voziš ovako nešto moga bi pidit ovde koliko oš i nebi ti zamirija jer bi zna da imaš ukusa, a ovako :jesus:

Seki je oduvik ima ukusa i imat ce ga i dalje, samo ga jebe daltonizam  :jesus: :LOL: :LOL:

Sta se honde tice, zanimljiv dizajn. Dapace, svidja mi se ali kufer nemogu prizvakat, ma kako on ugodan bia...
 
Lucky78 said:
A ako vas šta zanima samo pitajte (y)

Pozdrav!

Evo imam ja par pitanja....1. Predpostavljam da na ovom skuteru nema ''trešnje'' volana pri određenim brzinama (zbog kofera, utega ili čega već...) što je trenutno aktualno u temi Beverly 350, a i sam sam svjedok toga na Beverlyu 200 i Scarabeu 300 :palacdolje: ili je zbog same koncepcije to jednostavno boljka svih skutera....; 2. Koja je max brzina, a koja je ugodna brzina na autoputu? (u smislu da previše ne buči, a opet ne presporo s obzirom na autoput)....; i 3. Kočenje s obzirom na 1 prednji disk, nekakvih kritičnijih situacija zbog eventualnog pregrijavanja kočnica nije bilo!?

 
uglavnom ništa u toj klasi nije bolje, pa sad ti vidi
jedini ima dva cilindra, zaštita najbolja, položaj... ma sve naj, turistički pravo
a ovo je najvažnije: ne postoji ništa kvalitetnije na dva skuterska kola od SW-a!
 
Šteki šta se tiče vibracija svaki maxi ima ali su kod honde to dosta dobro sredili da se ni ne osjeti...max brzina kod mene je bila 180km/h (po cageru :mrgreen:) inače po avtoputu 140-150km/h bez ikakvih prolema...nema nikake buke ni vjetra jer prednji "velux" daje ljepu zaštitu :wink: ...pregrijavanja kočnica nema ni kod kočenja sa 160km/h na totalnu 0 tako da scoot je dobio kod mene jako dobar dojam a vjeruj da jednom kad zamjeniš talijana za japanca nema povratka  (y)
 
aprilliaaa said:
uglavnom ništa u toj klasi nije bolje, pa sad ti vidi
jedini ima dva cilindra, zaštita najbolja, položaj... ma sve naj, turistički pravo
a ovo je najvažnije: ne postoji ništa kvalitetnije na dva skuterska kola od SW-a!
Dakle.
Malo san zagleda ovog bilog sta san ga slika.Skuter je dobar.nema se sta tu puno filozofirat.Plus Honda.i naravno jedini motor do 400 ccm sa dva cilindra.
Triba samo vidit koja mu je cijena.u nas polovnih bas i nema ako se ne varam.
 
Lucky78 said:
Šteki šta se tiče vibracija svaki maxi ima ali su kod honde to dosta dobro sredili da se ni ne osjeti...max brzina kod mene je bila 180km/h (po cageru :mrgreen:) inače po avtoputu 140-150km/h bez ikakvih prolema...nema nikake buke ni vjetra jer prednji "velux" daje ljepu zaštitu :wink: ...pregrijavanja kočnica nema ni kod kočenja sa 160km/h na totalnu 0 tako da scoot je dobio kod mene jako dobar dojam a vjeruj da jednom kad zamjeniš talijana za japanca nema povratka  (y)

Lucky puno hvala na odgovorima! A za boldano sam uvjeren, tu nema dileme nikakve!! (y)
 
Lucky78 said:
Šteki šta se tiče vibracija svaki maxi ima ali su kod honde to dosta dobro sredili da se ni ne osjeti...max brzina kod mene je bila 180km/h (po cageru :mrgreen:) inače po avtoputu 140-150km/h bez ikakvih prolema...nema nikake buke ni vjetra jer prednji "velux" daje ljepu zaštitu :wink: ...pregrijavanja kočnica nema ni kod kočenja sa 160km/h na totalnu 0 tako da scoot je dobio kod mene jako dobar dojam a vjeruj da jednom kad zamjeniš talijana za japanca nema povratka  (y)
Slazem se,kad jednom zamjenis Talijana za Japanca nema povratka.....samo sto kocnice,to jest moras upotrijebit vecu silu da bi kocile dobro,naspram recimo T-maxa,on koci mislima...stvarno savrseno...i jos jedna zamjerka,kod vecis brzina na autoputu se trese malo ga .ebe vjetar,stabilnost.....zato pohvala kvalitete opcenito je super....svakako preporuka svima...prvenstveno sam mislio na SW T600....doduse su male razlike naspram SW T400.. :palacdolje:
 
Šteki said:
Lucky puno hvala na odgovorima! A za boldano sam uvjeren, tu nema dileme nikakve!! (y)

a inaće su talijani u zadnje vrijeme malo posrnuli sa svojim skuterima :? nije kao nekada, šteta
 
Corluka je slažem se sa tobom t-max ima stvarno dorađene koćnice...probao sam ga od frenda koji mi je prodo winga ali znaš šta kaže nakon pola godine na t-maxu?...nema komotnijeg scoota od winga tako da ono sa kočnicama je zanemarljivo prema svemu ostalom :wink: a kod tresenja neznam kod koje brzine bi se to osjetilo ja do 160nisam osjetio ništa tako da me to malo čudi :shock: evo idem đir u srijedu do Opatje i Rijeke pa baš ču bit pozorniji da vidim  :wink:
...šteki ma nema zime :mrgreen: ...i ja sam gledo bijelog al nije ga bilo polovnog kod nas jedino u italiji a nekako mi je i najljepši :cool:
 
trešnje nema nikakve...možda mu nisu bile balansirane gume
to je skut s najmanje trešnje, a skoro da i ne osječaš vibracije motora, radi ka svaka honda :) uglađeno
 
Lucky, pod ''trešnju'' ne mislim(o) na vibracije motora (premda je i tu Honda, uz Tmax, bolja od drugih s obzirom na 2 cil.) nego na trešnju volana pri određenoj brzini (cca 50-60-70 kmh), ali samo kad se isti ne drži rukama. Znam, reći će netko pa nemaš šta puštati volan, ali da se to dešava, dešava se i nije ni malo ugodno. Moguće da je i do ne izbalansirane gume, jer npr. na Scarabeu nisam ni mogao izbalansirati (samo zadnju) zbog lošeg tvorničkog odlijeva felge :palacdolje: :palacdolje: Meni se na spomenutim talijanima manje osjetilo kad nisam imao kofer odozada ali je i bez kofera lagano lelujao volan. Dakle, dešavalo se samo pri tim određenim brzinama i kada ruke ne drže volan.  (y)

Što se tiče Tmaxa i kočenja, nekako mi više ulijevaju povjerenje njegova prednja 2 diska. Iskreno, mislim da je to jedino što Hondi fali.
 
Udobnost je vrh vrhova.....tresnju sam osjetio pri brzinama 160km/h i vise ali zbog bocnog vjetra...nikako zbog motora jel je medu najboljima ako ne i najbolji motor....znaci samo vjetar...e sad dali kod mjenjana smjera iz trake u traku,dok je bilo mirno vrijeme ili dok je puhao  jaci vjetar...to se ne sjecam,proslo je godinu dana vec... (y)
 
Šteki znam da za "trešnju" jer sam je kod nexusa često osjetio :sad: a kod honde je sve ko što mora da bude (y)
...a šta se tiče motora i singerica neradi sa takom preciznošću  :mrgreen:
Corluka kad voziš iz kakog avta sa tom brzinom(160km/h) ili za kamionom po regionalnoj ima vibracija ali samo zbog vjetra od vozila pred tobom :wink: inaće sam gas i duga svjetla :021: :mrgreen: a koćnice pa neznam nemogu ništa slabog reć jer stvarno nemam nikakvog slabog iskustva iako sam se našo u par "gustih" situacija (y)