mala_crna69 said:
Ovo je zanimljivo,pratim dalje
einstein said:
Počeo čitati od stranice 2, pa prebacio na putopise i video preko Atlantica i evo čitam već 2 sata. Bem ti glav blesavu jesi spaljen, svaka čast! I definitivno bi volio pročitati još tvojih putopisa! Za motor isto svaka čast, i meni je ružan ko noć, al svatko ima svoje gušte i treba cijenit trud
Ha ha ha, drago mi je kaj ti se sviđa, bum iskopal još putopisa kada najdem linkove, sve je to dosta staro već pomalo
Da, motor nije predviđen za natjecanje u ljepoti neg je meni bitno da je bulletproof i kada mi krepa negdje u Mongoliji ili u Argentini, da ga mogu ( i znam, a fala kurcu sada ga znam u svaki šarafić ) sam popraviti
Ja fakat volim padat, onak, po snijegu i blatu kada idem u pripizdine se često znam prevrnuti i bitno mi je da u padu ne strgam oklope koji vrede 500 eura, neg ga sam dignem i nastavim dalje, tak da je funkcija najbitnija, apsolutno svaka komponenta ovdje ima svoju svrhu i smisao, naravno, prilagođeno je sve mojim potrebama, većina ljudi ne bi znala koji vrag da radi sa flattracker bajkom, ali pošto ja puno idem po makadamu, meni je ovo taman.
Evo da rasčlanim malo po komponentama, zakaj je kaj tam di je
1. kočnice, jeftine pouzdane, kompletni servis napravim za pola sata sada kada znam kak i gdje kaj ide i kak koji dio dela
2. sva svjetla su LED isključivo zbog niske potrošnje i rasterečenja alternatora da mogu bez beda napajat gps, grijane ručke i slične pizdarije, dakle, brutalno se vide i nikaj ne troše, win win situacija, a ak ih i razbijem, zamjenska kupim u svakom moto dućanu i bez beda mogu dalje
3. širok volan i štitnici za ruke su mi bitni baš zbog snijega i makadama zato kaj je daleko bolja kontrola, pogotovo na nizbrdicama, i bitan mi je položaj sjedenja, špigli su plastični i savitljivi tak da se mogu sklopit za vožnju šumom i u slučaju pada se samo saviju u zglobu i vrate natrag kada nastavim vožnju
4. nosači prtljage: pošto često idem na višetjedna putovanja, volim imati dosta mjesta za rezervnu obleku za dvoje ljudi i bitno mi je da su koferi a nevreće zato kaj ih mogu zaključat i puno je manja šansa da mi netko nekaj popali ;-)
5. oklopi su "skinuti" zato kaj u startu nisu niti bili na bajku, a ionak uskoro gore stavljam crash protektore koji u sebi imaju sa svake strane ugrađeni nosač za karnister od 5 litri goriva, tak da to ne bi mogel napraviti sa serijskim oklopima
6. na motoru trenutno fali poprilično velki prednji vjetrobran, kada se to stavi gore, završena cjelina bude imala puno više smisla ;-)
drago mi je kaj ti se sviđa tema i kaj pratiš, čim najdem malo slobodnog vremena, nastavljam ;-)