Kawasaki ZZR600D '90, prerada, restauracija, dorada, brate mili sve po malo :-)

Vladek said:
Ova tema je predobra ne zbog samog uradka koliko zbog opisa!

Ha ha ha, kad volim trkeljat pizdarije, nadam se da bum uskoro slozil bajk do kraja pa da opalim koju bolju fotku gotove kreacije, trenutno zgleda ko silovana baka

(y)
 
Počeo čitati od stranice 2, pa prebacio na putopise i video preko Atlantica i evo čitam već 2 sata. Bem ti glav blesavu jesi spaljen, svaka čast! I definitivno bi volio pročitati još tvojih putopisa! Za motor isto svaka čast, i meni je ružan ko noć, al svatko ima svoje gušte i treba cijenit trud  (y)
 
elektricar86 said:
:LOL: 


Odlican posao,tema, slike,komentari,ma sve.  (y)   

Ali onako ostaviti motor u dijelovima na snijegu.    :LOL: 

Ha ha ha, kaj misliš da bu se rastopil na snijegu  :LOL: Ne znam kolko sam puta išel s bajkovima na skijanja raznorazna i nikada se nisu bunili ;-)

44.jpg


41.jpg


42.jpg


43.jpg


sve je to pleh i plastika i moš čuda raditi s tim, samo treba malo pomaknuti "nametnute"granice  (y)
 
mala_crna69 said:
Ovo je zanimljivo,pratim dalje  (y)

(y)

einstein said:
Počeo čitati od stranice 2, pa prebacio na putopise i video preko Atlantica i evo čitam već 2 sata. Bem ti glav blesavu jesi spaljen, svaka čast! I definitivno bi volio pročitati još tvojih putopisa! Za motor isto svaka čast, i meni je ružan ko noć, al svatko ima svoje gušte i treba cijenit trud  (y)

Ha ha ha, drago mi je kaj ti se sviđa, bum iskopal još putopisa kada najdem linkove, sve je to dosta staro već pomalo :)

Da, motor nije predviđen za natjecanje u ljepoti neg je meni bitno da je bulletproof i kada mi krepa negdje u Mongoliji ili u Argentini, da ga mogu ( i znam, a fala kurcu sada ga znam u svaki šarafić ) sam popraviti :) Ja fakat volim padat, onak, po snijegu i blatu kada idem u pripizdine se često znam prevrnuti i bitno mi je da u padu ne strgam oklope koji vrede 500 eura, neg ga sam dignem i nastavim dalje, tak da je funkcija najbitnija, apsolutno svaka komponenta ovdje ima svoju svrhu i smisao, naravno, prilagođeno je sve mojim potrebama, većina ljudi ne bi znala koji vrag da radi sa flattracker bajkom, ali pošto ja puno idem po makadamu, meni je ovo taman.

Evo da rasčlanim malo po komponentama, zakaj je kaj tam di je :)

1. kočnice, jeftine pouzdane, kompletni servis napravim za pola sata sada kada znam kak i gdje kaj ide i kak koji dio dela
2. sva svjetla su LED isključivo zbog niske potrošnje i rasterečenja alternatora da mogu bez beda napajat gps, grijane ručke i slične pizdarije, dakle, brutalno se vide i nikaj ne troše, win win situacija, a ak ih i razbijem, zamjenska kupim u svakom moto dućanu i bez beda mogu dalje :)
3. širok volan i štitnici za ruke su mi bitni baš zbog snijega i makadama zato kaj je daleko bolja kontrola, pogotovo na nizbrdicama, i bitan mi je položaj sjedenja, špigli su plastični i savitljivi tak da se mogu sklopit za vožnju šumom i u slučaju pada se samo saviju u zglobu i vrate natrag kada nastavim vožnju
4. nosači prtljage: pošto često idem na višetjedna putovanja, volim imati dosta mjesta za rezervnu obleku za dvoje ljudi i bitno mi je da su koferi a nevreće zato kaj ih mogu zaključat i puno je manja šansa da mi netko nekaj popali ;-)
5. oklopi su "skinuti" zato kaj u startu nisu niti bili na bajku, a ionak uskoro gore stavljam crash protektore koji u sebi imaju sa svake strane ugrađeni nosač za karnister od 5 litri goriva, tak da to ne bi mogel napraviti sa serijskim oklopima
6. na motoru trenutno fali poprilično velki prednji vjetrobran, kada se to stavi gore, završena cjelina bude imala puno više smisla ;-)

drago mi je kaj ti se sviđa tema i kaj pratiš, čim najdem malo slobodnog vremena, nastavljam ;-)

(y)
 
Ako nije tajna,koliko je para ulupano u ovaj "projekt" ?  :shock:
ne znam zašto je svima motor ružan,iskreno meni je lijep na neki svoj način  :D
 
runner96 said:
Ako nije tajna,koliko je para ulupano u ovaj "projekt" ?  :shock:
ne znam zašto je svima motor ružan,iskreno meni je lijep na neki svoj način  :D

Hm, da, to je tak malo skakljivo pitanje, ali par soma eura ziher, nisam bas vodil racunicu, ali cca 16-17 soma kuna plus naravno cijena bajka u startu :misli:
 
90 % posla sam delal sam, jedino sam gume dal montirati kod vulkanizera i tokar je napravil centralni nosač prednje vilice, i naravno, svi dijelovi su kupljeni, tak da je na meni zapravo bil samo servis i slaganje svega toga, bušenje i kaj sve već ide u to, vidi se dosta toga na slikama.

Inaće sam inžinjer arhitekture, ali delam već 14 godina ko skiper ( zapovjednik broda do 100 brtuto tona  :LOL: ), tak da bez beda servisiram sve na jedrilicama od 2+ miliona eura, od mehanike do struje, to svaki skiper treba znati zbog sigurnosti prije svega ;-) Tak da sam na brodovima naučil apsolutno sve o mehanici i struji, kaj je daleko kompliciranije nego na motorima, tak da ti slaganje motora nakon toga dođe ko da servisiraš bicikl, bez zajebancije ;-)

(y)
 
aposaric said:
ali delam već 14 godina ko skiper

Baš sam te to mislio pitat. Onaj video preko Atlantika, to si išao sa društvom ili "poslovno"?
 
Prek oceana poslovno, ali kombinacija zajebancije i transfera broda, ma svega pomalo ;-)

 
Taman sam htio spomenuti vjetrobran i neku prednju masku, ali već vidim da je to na popisu.

Hoće li i to biti DIY varijana? Pleksiglas+fiberglas možda?
 
Pranja said:
Taman sam htio spomenuti vjetrobran i neku prednju masku, ali već vidim da je to na popisu.

Hoće li i to biti DIY varijana? Pleksiglas+fiberglas možda?

Jok, vjetrobran bude bil aftermarket iz louisa ili od tak nekud ali budem vjerojatno trebal napravit ili modiifu
Cirat nekakve nosace, ali to dolazi na kraju zato kaj trebam prvo postelat sve sajle i elektricne zice, ne smije nikaj zapinjat kad se okrece volan, dosta je pimplav posao, zahtjeva dosta razmisljanja i lemljenja ali nije neizvedivo  (y)

Kaj se tice enginee guarda, to budem dal nekom variocu bajkeru da mi po mjeri slozi, ali to ide gore nakon rege, kad bum mogel vozit motor do majstora da na licu mjesta sve pripasemo  :wink:
 
moram priznati,stvarno to tebi dobro ide,duh pozitivan  je tu,i motor mora biti funkcionalan kak kazes,i da ga znas sloziti (y)

samo da malo offttopic budem,struja na brodovima i plovilima komplicirana? u zivotu nisam videl jednostavnije sklopove i seme spajanja struje i elektronike,i sam nacin kak je to spojeno jednostavno,skoro fuserski da napisem,a motori isto tak najobicniji samo kaj su marinizirani,pogotovo ameri,stari sto godina :mrgreen:
 
Vidim da je matt crna dominirajuca ovdhe.  :mrgreen:
 
Fusbremzer said:
moram priznati,stvarno to tebi dobro ide,duh pozitivan  je tu,i motor mora biti funkcionalan kak kazes,i da ga znas sloziti (y)

samo da malo offttopic budem,struja na brodovima i plovilima komplicirana? u zivotu nisam videl jednostavnije sklopove i seme spajanja struje i elektronike,i sam nacin kak je to spojeno jednostavno,skoro fuserski da napisem,a motori isto tak najobicniji samo kaj su marinizirani,pogotovo ameri,stari sto godina :mrgreen:

(y)

Kaj se struje tice, definitivno nemrem usporedjivat jedrilicu od 2,6 miliona eura, u ovom slucaju X65 performance, koju znam u dusu i prastari kawasaki koji ima dva sklopa i tri prekidaca. Jedino kaj im je slicno je to kaj su 12V DC, sve ostalo nebo-zemlja, jedrilica ima cudo hidraulicnih pumpi, hidroelektricnih vitala, invertera, watermaker, turbodizelski generator, hidroelektricni watermaker, turbodizelski volvo D5 commonrail, 230 na 12 volta, 110 na 230 volta, sve to na 12 volta i obrnuto, solarne ploce, vjetrenjaca, frizideri, 12 akumulatora + dva pomocna zatvorena kruga, 2 tanka goriva, 3 tanka vode, crni tank, sivi tank, 17 displeja povezanih s navigacijom, satelitski internet, epirb, Ais, radari, a onda tek dolaze pizdarije kao hidraulicni bow thruster, vrata od garaze, elektricni most, autopiloti i jos mali milion nezavisnih sklopova i senzora  :LOL:

Na motoru je jedan alternator, anlaser, 7 zarulja, jedan akumulator, 3 osiguraca, 5 metara zice i nikaj ne treba biti vodotporno niti ne mora delat pod 3 bara pritiska vode :mrgreen:

Tak da je prema brodu, ovaj motorcek ko bicikl (y)
 
Čovjek je vjerojatno servisirao istranke i dalmatinke, pa se čudi  :mrgreen:
 
einstein said:
Čovjek je vjerojatno servisirao istranke i dalmatinke, pa se čudi  :mrgreen:

Ma u nacelu je princip isti, nije to nikakva posebna filozofija, sam kaj je na vecim brodovima sve puno kompleksnije i svega ima vise i puno su vece sanse da nekaj krepa, kaj znam iz iskustva zato kaj na jedrilicama po cele dane neki vrag treba sarafiti i menjati zato kaj ima puno vlage, slane vode i korozija je neizbjezna, tak da stalno treba sve odrzvati i paziti da dela kak treba, nije bas neki djir kad ti u 4 ujutro crkne sva struja na brodu i onda u mraku pokusavas skuziti gdjw si, u kojem smijeru ides, od kuda puse vjetar i tak to, desavale su se i takve atvari  (y)

Najbolja je fora kad se neki elektricni sklop smoci, isprati ga u destiliranoj vodi i preko noci staviti u rizu, onda po noci dodju azijati, pojedu rizu i poprave ti uredjaj  :LOL:  :LOL: