banley said:uglavnom da zaključimo da mu bolje vozit standardnog nego radit tunning ako mu je slab vxr nek kupi jačeg jer če potrošit para i para i opet če mu bit slab
biker4life said:Mozda nijansu tvrđe opruge na kvacilu, jer VXR ima nesto blaži start od npr. SP-a.
DiNoVxR said:Sviđa mi se sbk-full ali me malo strah cijene po nekoj logici bi trebali bit dosta skuplji od 4road a to je onda stvarno dosta!
brko151 said:a šta misliš na serijsko kvacilo da stavim malosijeve opruge??
rekli su mi da ako nemam kit, neisplati se mjenjati kvacilo jel nedobijem skoro nista (e sad za opruge neznam)
auspuh me uopce ne zanima, nedobijes nista s njim osim vece potrosnje za oko pol litre, mrvicu boljeg odziva na gas i par km krajnje.
biker4life said:Pa nebih ni ja na tvome mjestu kupovao novo sportsko kvacilo. Da, mislio sam da na serijsko kvacilo stavis nijansu tvrđe (znaci, odmah sljedecu tvrdoću) opruge (od Polinija ili Malossija).
brko151 said:E sad sta bi znacilo nijansu tvrdje opruge, s obzirom da imam serijsko kvacilo ( ko ce ga znat kakve su trenutno na njemu?!?!)
sbk leo je oko 250 eura....dakle nista skuplji od 4 road-aDiNoVxR said:Sviđa mi se sbk-full ali me malo strah cijene po nekoj logici bi trebali bit dosta skuplji od 4road a to je onda stvarno dosta!