Rusty Chain
Active member
Pozdrav!
Nakon niza godina teskog odricanja i mukotrpne stednje, sa svojih 29 godina, napokon sam skupio dovoljno za svoj prvi motor. Odlucio sam se za polovnog ER6n-a. E sad, uz moj vizualni pregled i test voznju, definitivno bi htio motor otfurat kod servisera na pregled. Znam da rizik kod rabljenog motora postoji i unatoc pregledu u servisu, al jbg, nakon tolko godina stednje, htio bi taj rizik svesti na najvecu moguci mjeru.
Citao sam i da nije zgoreg promijenit ulje i filter prije same kupovine i ponovno poslusat rad motora. Navodno ljudi trpaju razne aditive i masti da zgusnu ulje, kako bi prikrili ostecenja i lupkanja masine. Ili je to malo prevec paranoje?
Dakle kod koga bi bilo najbolje odvest kawca? Dvoumim se izmedju Markeza i Dude iz Mlake, za oboje sam citao dobre stvari, pa je pitanje samo cijene i dal se treba narucit i tko bi me mogao primit prije etc.
Svaki savjet je dobrodosao.
Nakon niza godina teskog odricanja i mukotrpne stednje, sa svojih 29 godina, napokon sam skupio dovoljno za svoj prvi motor. Odlucio sam se za polovnog ER6n-a. E sad, uz moj vizualni pregled i test voznju, definitivno bi htio motor otfurat kod servisera na pregled. Znam da rizik kod rabljenog motora postoji i unatoc pregledu u servisu, al jbg, nakon tolko godina stednje, htio bi taj rizik svesti na najvecu moguci mjeru.
Citao sam i da nije zgoreg promijenit ulje i filter prije same kupovine i ponovno poslusat rad motora. Navodno ljudi trpaju razne aditive i masti da zgusnu ulje, kako bi prikrili ostecenja i lupkanja masine. Ili je to malo prevec paranoje?
Dakle kod koga bi bilo najbolje odvest kawca? Dvoumim se izmedju Markeza i Dude iz Mlake, za oboje sam citao dobre stvari, pa je pitanje samo cijene i dal se treba narucit i tko bi me mogao primit prije etc.
Svaki savjet je dobrodosao.