Kvaliteta goriva - statistički...Gdje NE točiti?

BobaCH

Active member
Uskoro putujem poslom, motorom, okolo naokolo, pa me zanima što bi mogli zaključiti iz ovih brojki i slova... :misli:

Kaj bi ovo značilo, glede prikazanih podataka..  :misli:

snap000002.jpg
       
snap000003.jpg
       
snap000001.jpg



snap000004.jpg
     
snap000005.jpg
     
snap000006.jpg
     
snap000007.jpg


:misli:  :misli:
 
Odakle ti ovi podaci? Nekakav test ili...? Volio bih vidjeti kompletan pregled rezultata (ako je obrađena cijela HR) jer ću krajem ovog mjeseca vjerojatno par dana put juga (DU i okolica)...
 
Ova je iz Ožujka 2008: http://autoklub.ephdev.com/maps/gorivo2008/index.html
 
Meni nikako ne ide u glavu zašto OMV i Tifon ne šire svoju mrežu benzinskih postaja? Ruku na srce, ali OMV i Tifon su gledajući pokrivenost cijele Hrvatske, stvarno premalo zastupljene. Na INI nikad nisam ništa utočio u motor, i volio bi da bez obzira gdje se čovjek nađe može natočiti pravo gorivo na OMV-u i Tifonu, jer teško da će INA ikada dostići njihov nivo.
Neki dan u Istri natočio u Toyotu na nekoj pumpi iz prapovijesti, ajme majko, ja nisam još vozio u doba kad čovjek iz benzinske mora ić van vidjeti koliko si natočio i toliko ti računa. Malo smo se gledali unutra, on je valjda čekao da mu ja kažem koliko je za naplatiti, a meni nije odmah sinulo pa je on išao van gledati...
Kakvo je pak gorivo na takvoj pumpi, gdje su tankovi već toliko korodirali da ni ne drže benzin, već sve skupa stoji samo u rupi iskopanoj u zemlji. A i podzemne vode su dosta česte, pa možda od tud toliko spominjana voda u benzinu  :mrgreen:
 
Upravo tako. NE točiti na malim pumpama sa slabim prometom (posebno male privatne noname pumpe). Posebno izbjegavati prastare instalacije.
 
Ja sam u Grazu prosli vikend ulio gorivo na nekoj pumpi koja je izgledala gore od najgore INA-ne  :mrgreen: (nekakava pumpa Roth na Triesterstrasse)...
Bilo mi vruce, bijah zivcan i nije mi se dalo traziti slijedecu (GPS me malo izhebao).

Inace, ni ja ne kuzim zasto Tifon ili OMV ne otvore neku pumpu na staroj cesti Split-Zagreb (npr. na pola puta, oko Korenice). Ovako sam u skuter bio prisiljen uliti par rezervoara INA-ne 95-ce.  :eek:hne:
 
GoranST said:
Odakle ti ovi podaci? Nekakav test ili...? Volio bih vidjeti kompletan pregled rezultata (ako je obrađena cijela HR) jer ću krajem ovog mjeseca vjerojatno par dana put juga (DU i okolica)...

Evo, Medo je stavio link umjesto mene. To su podaci/snapovi sa tog linka.
 
ove vrijednosti ppm za sumpor kod ine su katastrofa :palacdolje:
ne znam kak to uopće mogu prodavati pod eurosuper :?
 
Za sada zadovoljava normu koju valjda mora zadovoljavati. Tek ulaskom u eu ce morati imati taj standard kvalitete goriva, do tad, nitko im nista ne moze...
 
A jel ima neki podatak, odnosno koja bi to trebala biti "brojčana" vrijednost koju bi iščitali glede kakvoče (ulaskom u EU)?

Kako bi to trebalo izgledati usporedno sa ovim podacima sa karata koje sam tu stavio?
 
Ovakvi članci su potpuno besmisleni jer se radi o pošiljci koja može biti više ili manje kvalitetna, dok se nakon par dana situacija mjenja. Osim toga, tko osim INA-e može u Hrvatskoj napraviti kvalitetnu analizu goriva?
Isto tako se stvarala fama oko OMV-ove 100-tke jer je to kao benzin do jaja. Jednom sam ga tankao i nikad više. Motor ide isto, radi isto, troši isto kao sa INA-inim 95.
 
mate said:
Osim toga, tko osim INA-e može u Hrvatskoj napraviti kvalitetnu analizu goriva?

FSB, mi radili na vjezbama, od mjerenja sumpora do analize pojedinih frakcija. nama puko intrument zbog prisutnosti vode u gorivu. uzeto na benzinskoj prije lisinskog (prema zapadu) :mrgreen:
 
BobaCH said:
Šijanska cesta br. 2, Pula...Toliko o točnosti podataka  8)
snap000008.jpg

ta benzinska je jedno parsto metara dalje od ovog zapiknutog broja prema istoku, punta je samo naziv za mjesto di je kruzni tok na ulazu u puli. a u sijani ima jos 1 pumpa.
al furestima to se neda objasnit :mrgreen:
 
jolly the roger said:
FSB, mi radili na vjezbama, od mjerenja sumpora do analize pojedinih frakcija. nama puko intrument zbog prisutnosti vode u gorivu. uzeto na benzinskoj prije lisinskog (prema zapadu) :mrgreen:

Bravo. Mislim, to nije bilo retoričko pitanje. :mrgreen:

 
jolly the roger said:
ta benzinska je jedno parsto metara dalje od ovog zapiknutog broja prema istoku, punta je samo naziv za mjesto di je kruzni tok na ulazu u puli. a u sijani ima jos 1 pumpa.
al furestima to se neda objasnit :mrgreen:

Ova "zapiknuta" ima jedno 100 godina brijem.  :LOL: Tamo toče samo kamjonđije i stranci. Tocno, u Sijani imas jos dvije "Ine". Jedna je OK, puno prometa (kod glavnog autobusnog kolodvora), druga je 50m od "punte" (kruznog toga ili rotora, kako god), neznam ali mislim da nije "klasicna" pumpa, nego toce neke druge vrste goriva (mozda naftu ili sl., pojma nemam, zadnji put bio prije nekih 15god. sa starim).

A da, skoro zaboravih, ima jos jedna. Na rivi, na jednom molu - za brodove  :mrgreen:

Iako ja osobno tocim na OMV-u, lokacija - na pulskoj zaobilaznici, na krizanju Mutilske ulice (koja je nakon tog raskrizja Medulinska cesta) i zaobilaznice.
 
mate said:
Isto tako se stvarala fama oko OMV-ove 100-tke jer je to kao benzin do jaja. Jednom sam ga tankao i nikad više. Motor ide isto, radi isto, troši isto kao sa INA-inim 95.

Uza sve to, to gorivo smije imati maksimalno 10 mg/kg (ppm) sumpora.
Za Eurosuper 95 dozvoljeno je 50 mg/kg (ppm) sumpora.

Ne znam, ja stavljam samo 100-tku. Ne točim 100-tku jer motor bolje ide, meni moj motor ionako predobro ide, jer ga vozikam pristojno i ne jurim nikamo. Nekako mislim da je to gorivo bolje za motor. Možda i nije, možda je sve ista stvar. Ali opet...