markookram said:
nisi ti ovo pisao http://www.motocikli.com/forum/index.php?topic=6142.msg76147#msg76147 :misli:
da i :misli:
referirao sam se na svoj servis, nigdje ne uspoređujem talijane i kymco :misli:
a na libertyu jedini kvarovi dosad u 8 godina i 25 tkm, ja 2. vlasnik, trenutno ga voze 3. osobe: zaštopan auspuh, 2 žarulje prednjeg svjetla, žica, regler zbog te žice, 1 akumulator, pumpa ulja
i dalje troši do 7,5 dcl ulja na 1000 km i postiže s visokim vjetrobranom i mojih 110 kg 72 kmh po satu 8)
uglavnom: slikat ćemo brojač kilometara na mojim talijanima na 75 tkm za većeg i na 50 tkm za manjeg 8)
razmišljao sam da li uopće znam nekoga tko vozi kymco
znao sam 1 koji je imao bet and win i išao je svukud s njime
sa skuterom je bio zadovoljan ali ne i sa servisima. nadam se da je po tom pitanju bolje jer su njegov kymco servisirali neki koji imaju firmu za repariranje karburatora, pa im je to bio dodatan posao
sjećam se jednog koji je vozio bet and win 250 - nije mi djelovala potentna mašina, čovjek voli stisnuti na semaforu ali sam ga ja sa svojim skuterom u nekoliko navrata lijepo oprao
e jučer sam u RI vidio dosta Xcitinga
to bi volio probati voziti
jel ima tko njega za testno vozilo, ili samo Joke ima testna vozila a svi bespotrebno pljuju po njemu :misli:
ja dajem preporuku za Kymco, ali se ne usudim izdignuti ga iznad talijana