Low budget motori.

kapetand

New member
Ponukan pricanjima s prijateljima i nekim upitima s foruma i nenailazeci na temu slicnu ovoj,odlucih da postavim ovu temu o low budget motorima za plici dzep.Rijec je o ljudima koji su kratki s lovom iliti bolje receno vecu hrpicu love nemogu skupiti za kupnju "dobrog" motora (ispravnog,kompletnog,novijeg datuma).Naime posto je takvih poprilicno ljudi nadam se da mozemo medusobno ovdje davati "tips and tricks" jedni drugima kao vrstu solidarnosti jer ipak dosta ljudi bi se vozali ali eto nemogu pronaci nacin kako da objedine najvazniju komponentu na hrpici (novac).E posto ovdje na forumu ima pregrst prekaljenih i iskusnih dobrih ljudi koji ce pomoci u vidu savjetovanja ili snalazenja na razne nacine oko navedenog problema. U temu nisu ukljuceni skuteri raznorazni (osim Vespe) ili kineska smetala na cesti(misleci na skart) ,nego motori od 125ccm pa nadalje.Here we go.
 
nikad i nisam imao motor da sam ga kešom platio, uvijek sam ga iskombinirao
al dobra tema, ne kužim one kaj traže savjet kaj da kupim, ja da imam keš neznam di bi mi bio kraj :LOL:
 
ajde prvo definiraj plići džep, hrpicu love i noviji datum motora. To su sve jako relativni i subjektivni pojmovi, naročito s obzirom na ovakvu situaciju kakva je danas. Nekome je 1.000 € ogromna, nedostižna hrpetina love, a nekome je to "za kavicu". Neko bi bio jako sretan da može imati motor iz 80-ih, a neko je nezadovoljan što nema baš najnoviji model jurilice. Što znači da se ništa oko ovih stvari ne može generalizirati i dati neki univerzalni savjet. Barem je to moje mišljenje.
 
l.o.r.d. said:
ajde prvo definiraj plići džep, hrpicu love i noviji datum motora. To su sve jako relativni i subjektivni pojmovi, naročito s obzirom na ovakvu situaciju kakva je danas. Nekome je 1.000 € ogromna, nedostižna hrpetina love, a nekome je to "za kavicu". Neko bi bio jako sretan da može imati motor iz 80-ih, a neko je nezadovoljan što nema baš najnoviji model jurilice. Što znači da se ništa oko ovih stvari ne može generalizirati i dati neki univerzalni savjet. Barem je to moje mišljenje.

Potpis na ovo! (y)
 
meni na pamet pada ER6n
odličan motor za malo para i jeftino održavanje...

nekome je i to skupo, i meni je u trenutnoj situaciji ali ja bar imam nešto doma dok neko ko nema ništa a kao što je gore rečeno i 1000e može biti puno...
 
mv_agusta said:
meni na pamet pada ER6n
odličan motor za malo para i jeftino održavanje...

nekome je i to skupo, i meni je u trenutnoj situaciji ali ja bar imam nešto doma dok neko ko nema ništa a kao što je gore rečeno i 1000e može biti puno...

U otprilike tom rangu cijene, iako nesto druge koncepcije, mogu navesti npr. dobar rabljeni XT 660 X. Cijene polovnih su relativno pristupačne, redovni servisi nisu skupi (ulje Yamalube 10W40 po cca. 80 kn / L, ukupno malo manje od 3 litre, filter ulja original 60ak kn, originalna svjecica oko 50 kn, zadnja guma širine 160, itd.), rega i osiguranje su prihvatljivi (660ccm, 35 KW), a motocikl pruža dosta, zabavan je, a opet multifunkcionalan, te uz sve to, govorimo o motociklu ne starijem od 2004. godine (prva godišta su po oglasnicima vec po 2.900 € pa na više). Motocikl je pouzdan, a agregat provjeren. Agregat se ugrađuje još i u Yamahe XT 660 R, XT 660 Z, MT-03, Aprilia Pegaso Strada/Trail/Factory i Derbi Mulhacen 659.
 
Sa motorima iz 80-tih sam se jako puno navozao i apsolutno ništa mi nije falilo u životu. Znači npr. nekakav GSX 750/1100, Z 750, CB 900,... mogu pružiti većinu zadovoljstva što i motori 20 ili više godina mlađi. U stvari, kakav je to biker koji nije na starom GSX-u "Televizoru" dobio vibracionu bolest.  :LOL:
 
l.o.r.d. said:
ajde prvo definiraj plići džep, hrpicu love i noviji datum motora. To su sve jako relativni i subjektivni pojmovi, naročito s obzirom na ovakvu situaciju kakva je danas. Nekome je 1.000 € ogromna, nedostižna hrpetina love, a nekome je to "za kavicu". Neko bi bio jako sretan da može imati motor iz 80-ih, a neko je nezadovoljan što nema baš najnoviji model jurilice. Što znači da se ništa oko ovih stvari ne može generalizirati i dati neki univerzalni savjet. Barem je to moje mišljenje.
Naravno da sam o tome dosta razmislja,na kraju se namece jednostavan zakljucak.Naime mislim da je najbolje podijeliti u skupine pa tko se nade u kojoj 1. Skupina :motori do 1000e kao npr MZ,Jawa(?),Jinlun(?),Vespa(moze i nemoze?)u stilu nesto kao dostupno, jeftinije pocetne cijene ,jeftino odrzavanje. 2:eek:d 1000e-2500e, 3-2500-4000.Naravno zelim da takoder iznesete svoje prijedloge i misljenja pa cemo na kraju napraviti neku kao tablicu uz pomoc admina.Mozete i iznijeti svoja iskustva  kao npr ako ste sklapali motor svoj od vise njih i tako ste jeftinije prosli ili razlicite kombinacije.Mozda znate neki motoshop da mozes na rate motor ili ako negdje imaju licitacije pa se moze sta ubost, jer ipak prvenstveno je cilj da pomognemo jedni drugima.
 
diesel power said:
Ja sam u takvoj dilemi pa sada gledam najeftinije er5, gs500 ili tako nesto koji se mogu nac na njuskalu tj nesto od 1000-2000 eura max samo da bude u voznom stanju po mogućnosti s regom par mjeseci dok nebi skupio jos nesto novaca za remont :021:

http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gs-500-e-499-cm3-oglas-6235419
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/suzuki-gs-500-oglas-7187135
http://www.njuskalo.hr/cestovni-motori/kawasaki-er-5-500-cm3-oglas-6247153

Taj drugi je moj :D

Ali s obzirom da do sad nije otišao, a cijena je bila sasvim povoljna, ne isplati mi ga se prodavat. A i plaćeno mi je nešto poslova, tako da nisan bez kune, pa nije ni hitno više.

Radije ću ga popravit pa guštat još malo... ili ga prodat za malo veću cijenu  :LOL:

 
Pa definitivno u ovoj prvoj opciji motora do 1000€ mozes slobodno svrstat neki Zongsheng 200 supermoto, jeftine registracije,potrosnje i odrzavanja s najmanje kvarova,yamaha tw125,honda cb400n,kawasaki gpz550, za MZ-a treba biti spretan radit sitne popravke svakodnevno, jawa trosi puno i na kraju nije isplativa nimalo...

u ove preko 1000€ pa do 2.5k€ sigurno uvijek mozes svrstat yamahu xt600, kawasaki er5, yamaha virago 250, Eto toliko od mene iz nekakvog iskustva....
 
koliko sam do sad primjetio za nekakav normalan motor da dođeš u situaciju da kupiš, središ, registriraš i voziš treba ti oko 2 soma eura. ako kupiš jeftinije, više potrošiš na sređivanje i obrnuto.
ineče i sam se trenutno nalazim u situaciji da nemam motor i neću ga uskoro moći imati, ali svakako u jeftinijoj opciji su strojevi do 500ccm, jer preko toga je osiguranje preskupo  :palacdolje:
 
Low budget ne bi trebalo značiti da se radi o starim motorima za par stotina eura nego novim generacijama motora manje zapremine koji su jeftiniji što se tiče same cijene, a zatim i po pitanju registracije i održavanja. Ako pratite vijesti iz svjetske moto industrije, primjetit ćete da su upravo motori od 125 do 300 kubika u uzlaznoj putanji. Ne samo u Aziji gdje su uvijek bili najbrojniji, pod utjecajem krize to počinje vrijediti za cijeli svijet. Ali to su jeftiniji motori, ne besplatni. Granicu od 1.000 EUR osobno ne smatram ozbiljnom jer mislim da onaj tko ne može odvojiti toliko za motor, bolje da uopće o njemu ne razmišlja...
 
mate said:
Low budget ne bi trebalo značiti da se radi o starim motorima za par stotina eura nego novim generacijama motora manje zapremine koji su jeftiniji što se tiče same cijene, a zatim i po pitanju registracije i održavanja. Ako pratite vijesti iz svjetske moto industrije, primjetit ćete da su upravo motori od 125 do 300 kubika u uzlaznoj putanji. Ne samo u Aziji gdje su uvijek bili najbrojniji, pod utjecajem krize to počinje vrijediti za cijeli svijet. Ali to su jeftiniji motori, ne besplatni. Granicu od 1.000 EUR osobno ne smatram ozbiljnom jer mislim da onaj tko ne može odvojiti toliko za motor, bolje da uopće o njemu ne razmišlja...

Tako i ja to nekako vidim. Zato sam za primjer iznad i naveo to sto sam naveo. Znaci, ako vec govorimo o rabljenim motorima u kontextu limitiranog budžeta (low cost), moja preporuka bi bio motor ne stariji od 7-8 godina (maximalno), srednje zapremnine/cijene/klase i u što boljem stanju.

Misljenja sam da su stariji zapušteni motori visoke klase uglavnom rupa bez dna, jer motor kojeg je skupo odrzavati kada je nov, jos je skuplje odrzavati kada je polovan i star. Fušarenje i privremena rješenja uglavnom vode dalje ka fušarenju i više vremena u garaži nego na cesti.

Isto tako, motori stari po 20 godina, makar bili iz "srednje" klase, su obicno kod nas, ako su u imalo boljem stanju, uglavnom oko 2 k €, za uz sitnu doplatu se moze kupiti dosta mlađi i moderniji motor, sa vjerovatno puno manje ulaganja. Motore sam uvijek nastojao imati čim mlađe (mada sam imao par "bisera" u skuteraškim danima :mrgreen: ), ali kada su auti u pitanju, stvarno sam razne kramine vozio, a paralela se moze povuci (ako gledamo neku tzv. "hobi" klasu auta, znaci starija vozila sa makar primjesama "sporta").

(y)
 
Iako nisam ljubitelj kineskih jeftinih stvari, mogu reci da sam s xgjao 125 cestovnom verzijom bio zadovoljan. Već sam pisao prije nije motor top kvalitete, fali mu finoce u završnoj obradi( plastike) ali opći dojam  :D
Bili smo ga kupili ženi da nauči voziti, imali smo smo ga dvije godine, napravili 4500 km, osim izmjene ulja nikakvih ulaganja. Prodan za 6500 kn bez ogrebotine i regan, iako nije specifično za kineze nije pukla niti jedna plastika. Ukratko mala cijena, mala rega, mala potrošnja, nije za divljanje, ali tko zeli za malo novaca imati prijevozno sredstvo na dva kotača dobar odabir. Max brzina 100 km/h. I da znam da 4500 km nije neka kilometraza ali nisam nikog cuo da se tuži na rad masine, a ako mali boatin projde 40000 km bez popravaka, vjerujem da i ovak nesto mora barem duplo toliko.
 
Pa mislim da se o tome i radi kad se misli na low budget motore. Ipak su to jeftini motori koji ne pruzaju sve kao i moderni motori. Naravno da ce stari motori uvijek zahtjevat neka dodatna ulaganja, i opet s tim ulaganjima(jeftinim ili skupim zavisno od motora) mozes se opet vozit svugdje kao i sa skupim motorom. Nije poanta sa jeftinim motorom postic sve sto imaju moderna cuda, realno je ocekivat dodatna ulaganja, i realno je ocekivat da takav motor ce svakih par godina trebat skuplje odrzavanje nego novi. Ali upravo tu i je poanta, ako nemozes odma skupit brdo love i kupit skupu i super pouzdanu stvar, mozes kupit jeftinije i polagano ga dotjerivat u dobro i uredno stanje a opet se vozit i uzivat kao i svi ostali.

Ali dati misljenje da ako nemas ni za skupit 1000€ nemoj ni razmisljat o motoru??? Ma daj molim te uozbilji se, ima ljudi koji nemaju para a opet u svojim mogucnostima uzivaju u motoru, voze se, rade kilometre, i ozbiljnije to rade nego ekipa sa kreditima koja se vikendom vozi i sreces ih na sanku uvijek....
 
paleMZ said:
Pa mislim da se o tome i radi kad se misli na low budget motore. Ipak su to jeftini motori koji ne pruzaju sve kao i moderni motori. Naravno da ce stari motori uvijek zahtjevat neka dodatna ulaganja, i opet s tim ulaganjima(jeftinim ili skupim zavisno od motora) mozes se opet vozit svugdje kao i sa skupim motorom. Nije poanta sa jeftinim motorom postic sve sto imaju moderna cuda, realno je ocekivat dodatna ulaganja, i realno je ocekivat da takav motor ce svakih par godina trebat skuplje odrzavanje nego novi. Ali upravo tu i je poanta, ako nemozes odma skupit brdo love i kupit skupu i super pouzdanu stvar, mozes kupit jeftinije i polagano ga dotjerivat u dobro i uredno stanje a opet se vozit i uzivat kao i svi ostali.

Ali dati misljenje da ako nemas ni za skupit 1000€ nemoj ni razmisljat o motoru??? Ma daj molim te uozbilji se, ima ljudi koji nemaju para a opet u svojim mogucnostima uzivaju u motoru, voze se, rade kilometre, i ozbiljnije to rade nego ekipa sa kreditima koja se vikendom vozi i sreces ih na sanku uvijek....

Šta fali ekipi sa kreditima koja ima love i za voziti se vikendom i još na šanku visiti.... :misli:
 
Svoj prvi motor (Guzzi Falcone) sam kupio za 1900 DEM-a, jednostavno nisam imao više novaca. Popravci i dorade su mi bile kao neka vrsta kredita, tj. kako bi uštedio tako sam i dorađivao, uglavnom, potrošio sam (potrebno i nepotrebno) barem još 1500 DEM-a. Iz iskustva, ako kupiš jeftinije, kasnije platiš kroz popravke. Za osjetiti vjetar u kosi za 1000 EUR možeš na nekom kinezu. U svakom slučaju naučit ćeš i mehaniku. Voziti se mora.
 
Ne kuzim to low budget motor.
Netko je ranije napisao nekome je 1000 eura san snova a neko tu lovu potrosi za dodatne dijelove.
Posjedovanje motora je skup sport i treba zelje, ocekivanja prilagoditi novcanoj moci tako da sam pojam low budget mi ne stoji. Koliko para toliko muzike e sada dali ti se svida muzika to je relativno. :021: