Moto Puls Katalog 2015

Ajd da čujem sad : Tko ne bi želio da košta 10 kn ? :0648:

E da...zaboravih...i da ima malo mekše i bolje upijajuće stranice. Kad je već u WC-u.... :mrgreen:
 
Pinta 001 JA said:
Ljudi me nekad pitaju kako toliko znam o motorima? :misli: :misli: :misli: Odgovor je jednostavan :jesus:. Na ormariću pored klonje uvijek stoje godišnji katalozi. Od 1987me je to Motorrad katalog, a uz njega ponekad neki talijanski i Moto Puls katalog + naravno i aktualni broj MP ili Motorevije, dok su ranije bili Motorrad, Auto magazin i druga dostupna štampa te tematike u ono vrijeme jer nisam znao za katalog. :wink:
Ipak, nisam toliki pacijent da znam koje su godine na pojedinim modelima bile boje deklova crne ili sive, felge plave ili crne to jest imaju li 5 ili 7 krakova itd, isl. Što neki također pamte i znaju (i svaka im čast). Meni su ipak bile važnije karakteristike tipa snaga, brzina i dizajn.
A najinteresantnije mi je, što se te štampe i kataloga u mojoj arhivi tiće, uzeti u ruke neki primjerak od prije 5, 10, 15 ili 20 i više godina unazad i vidjeti što je tada bilo aktualno. Veća su mi fora ti stari katalozi i časopisi nego najfriškiji koji za mene tek sa godinama postaju stvarno interesantni. Iako je također dobro biti u toku i sa novitetima, jer ak čovjek nešto voli mora znati i što je tu novo. Inače imam sve brojeve MPa i Motorevije, kao i primjerke svih moto časopisa koji su izlazili na ovim prostorima do kojih sam uspio doći (iako su neki stvarno bili loši i nisam ih radi toga redovno kupovao), a osim zbog informacija (doduše sad na internetu čovjek stvarno može naći sve) kupovao sam ih i radi gušta i kao support ljudima koji se time bave jer mi je drago imati ih da si nekaj pročitam s vremena na vrijeme i cijenim trud ljudi koji nam žele pružiti uvid u stanje kako tržišta, tako i moto scene i moto sporta, a i onih koji nam svojim člancima otvaraju neke nove vidike i daju nove ideje U svakom slučaju, lijepo je da se dečki trude i da imamo tako nešto kao što je godišnji katalog Moto Pulsa, a i sam Moto Puls bez obzira na poneku grešku s vremena na vrijema. Osim toga i švabe znaju pogriješiti s vremena na vrijeme :jesus:

Ista situacija i kod mene. (y)



Iako se danas gleda svaka kuna, jednom godišnje mi ipak nije problem izdvojiti protuvrijednost "2-3 kave" za katalog, nekako mi je tradicija kupovati ga i rado ga prolistam. A i dobro dođe kod kupovine polovnih, provjeriti koje su se boje i grafike nudile određenih godina. :mrgreen:
 
kupio ga,i listajuci saznao da sam bacio novce....
 
passenger said:
kupio ga,i listajuci saznao da sam bacio novce....

(y) ako nam ostanu postovi  :LOL:

samo da ti javim; ako te baš nešto zanima - mogao si i besplatno prelistati u Kauflandu prije  :mrgreen:

dok žena npr. bjesomučno trpa kolica :zid: i leti okolo :LOL:
 
mate said:
Pitanje za nezadovoljnike :mrgreen:, što bi vi promjenili u katalogu i kako bi trebao izgledati da vam se svidi?

... zabranio zakonom da "testeri" pišu gluposti o modelima koje nisu ni vozili  (y)  :LOL:
 
mate said:
Pitanje za nezadovoljnike :mrgreen:, što bi vi promjenili u katalogu i kako bi trebao izgledati da vam se svidi?

kakve su to rvatske novine bez ijedne slike polugole Severine ili Rozge?  :misli:
 
milanche said:
Treba pored svakog modela odraditi i test na makar 2 stranice

Ne treba baš tako opširan test ali par objektivni rečenica bez prepisivanja press materijala od kojeg dobiješ proljev koliko sranja se nasere. Dobra bi bila i usporedba s još kojim modelom iz iste klase.
 
Odaberi pet motora i svojim riječima ih opiši u desetak rečenica. I nemoj se ponavljat. Pa da vidimo rezultat... :mrgreen:
 
ovo za opis motora razumijem, teško je 200 istih/sličnih motora opisat potpuno različito... pogotovo ona željeza od HD-a. Znam jer sam jedno vrijeme pisao za jedan njemački Motorrad-Internetportal.

Sad, nisam još kupio novi MotoPuls 2015 pa neznam, ali ovak napamet 2 stvari:

...što fali (uz Sevku i Jelenu) je usporedba motora. Znači ispod opisa jednog motora, spomenuti 2-3 alternative u istoj klasi za više-manje iste nofce. Znam da su upravo ti buttoni imali ponajviše klikova na stranici. (to nema ni Njemački Motorrad, a ni meni draži MO)

drugo.. neznam ako ima u MotoPulsu (moram pogledati doma 2013 i 2014), na kraju par recenzija starih rabljenih motora, kao mane i prednosti, razvoj vrijednosti, na što treba paziti ...itd.. Nek je u svakom izdanju po 10 motora, nabere se to godinama i imaš dobar savjetnik. Tu je praksu imao Motorrad
 
mate said:
Odaberi pet motora i svojim riječima ih opiši u desetak rečenica. I nemoj se ponavljat. Pa da vidimo rezultat... :mrgreen:

Imaš neki motor koji je benchmark u klasi i prema njemu sve opisuješ ili ne mora biti motor nego ono što bi trebalo biti benchmark klase. Ak su već novinari valjda imaju mašte :mrgreen:
 
joya said:
ovo za opis motora razumijem, teško je 200 istih/sličnih motora opisat potpuno različito... pogotovo ona željeza od HD-a. Znam jer sam jedno vrijeme pisao za jedan njemački Motorrad-Internetportal.

Sad, nisam još kupio novi MotoPuls 2015 pa neznam, ali ovak napamet 2 stvari:

...što fali (uz Sevku i Jelenu) je usporedba motora. Znači ispod opisa jednog motora, spomenuti 2-3 alternative u istoj klasi za više-manje iste nofce. Znam da su upravo ti buttoni imali ponajviše klikova na stranici. (to nema ni Njemački Motorrad, a ni meni draži MO)

drugo.. neznam ako ima u MotoPulsu (moram pogledati doma 2013 i 2014), na kraju par recenzija starih rabljenih motora, kao mane i prednosti, razvoj vrijednosti, na što treba paziti ...itd.. Nek je u svakom izdanju po 10 motora, nabere se to godinama i imaš dobar savjetnik. Tu je praksu imao Motorrad

Ovo sa usporedbom, u smislu modela i cjenovnog razreda, rade već neko vrijeme. Tu se dosta puta lome koplja oko toga što je čemu stvarni konkurent. Ne mislim sam ona MP ne go općenito i na stranim portalima.
Drugo ne rade, mislim da to ima samo u Motoreviji odnosno njemačkom velikom bratu. :mrgreen:
U svakom slučaju, obje ideje i s moje strane imaju lajk. :mrgreen:

 
Cvitak said:
Imaš neki motor koji je benchmark u klasi i prema njemu sve opisuješ ili ne mora biti motor nego ono što bi trebalo biti benchmark klase. Ak su već novinari valjda imaju mašte :mrgreen:

Šta je benchmark u supersportskim motorima klase 1000ccm?
 
- drugo ne rade, jer se u hRRvatistanu kupuju samo novi motori :mrgreen:
SWwAKne.gif


Testove rabljenih u svakom slučaju volim pročitati (npr. Motorevija), isto kao i maraton testove, ali vjerujem da je i kratke i opčenite testove/osvrte rabljenih još i teže napisati nego testove novih, pogotovo na ovako malom tržištu (a o maraton testovima da ne govorimo). Da ne govorimo da se ni kod testova novih gotovo nikada ne spominju određene boljke (već poznate, ili poznate sa ranijih modela), potencijalni nedostaci ili trajnost opčenito. Mislim da smo premalo tržište za toliko slobode u pisanju.

:misli:
 
Kako ćeš u tekstu o novom motoru pisati o nedostatcima i boljkama prošlog odnosno o trajnosti novog?!? :LOL:
 
mate said:
Kako ćeš u tekstu o novom motoru pisati o nedostatcima i boljkama prošlog odnosno o trajnosti novog?!? :LOL:

Određeni testovi (točno određenog modela, ili usporedni testovi) se rade nakon x vremena, kada je npr. već bio određeni tvornički opoziv a o tome "ni a ni b". Opčenito se takve stvari rijetko spominju, bar u našim tiskovinama.

Primjera ima mnogo, npr. nikada ni u jednoj tiskovini, a da smo govorili o testu novog motocikla, nisam pročitao probleme sa npr. Hondom SC59 (potrošnja ulja, kvačilo), kvačilima na raznim Yamahama R1, TPS senzorima na cijelom nizu Yamaha modela, itd. :wink: Možda nisam dovoljno pozorno čitao, ali nebih rekao. :wink:

E sada, svakom na osobnu procjenu dali bi se o takvim stvarima trebalo pisati ili ne. Ovakvi problemi obično obuhvate prvo godište određenih (novih) modela, te nerijetko motocikle klase superbike1000 gdje ne govorimo o baš malim novčanim iznosima.
 
Ali kad se rade testovi nakon x vremena onda to više nisu novi modeli. :mrgreen: Sve ostalo je moguće ako imaš DeLorean... :jesus:
 
mate said:
Ali kad se rade testovi nakon x vremena onda to više nisu novi modeli. :mrgreen:

Kod nas ništa nije novi model jer se uvijek rasprodaje neki lager, bar prošlogodišnji, ako ne i onaj nekoliko sezona unazad. :mrgreen:

Kada se rade testovi, bio novi model ili ne, neki ovako "sočni" detalji se prešute - a jasno mi je i zašto - jer su obično testni motori od uvoznika i zato jer se i ovako ništa ne prodaje, ali da bih osobno tako neke stvari radije pročitao - bih, uostalom večina tvorničkih opoziva se odradi bez večih problema.
 
Ajmo u prvi razred.  :mrgreen: Izašla je nova R1, sutra će stići prvi primjerci i novinari će ih dobiti na probu/test. I sad, kako da netko od njih zna šta će se "sočno" na njoj pokvariti? Ili da odmah napiše da troši ulje jer je to poznato s modela '98 i '99. :mrgreen: Odnosno, da napravi test nove R1 negdje krajem '17 pa da onda predstavi novi model s poznatim manama. :mrgreen:
 
mate said:
Ajmo u prvi razred.  :mrgreen: Izašla je nova R1, sutra će stići prvi primjerci i novinari će ih dobiti na probu/test. I sad, kako da netko od njih zna šta će se "sočno" na njoj pokvariti? Ili da odmah napiše da troši ulje jer je to poznato s modela '98 i '99. :mrgreen: Odnosno, da napravi test nove R1 negdje krajem '17 pa da onda predstavi novi model s poznatim manama. :mrgreen:

Ajmo ne tjerat mak na konac. :mrgreen: Bilo je u ne tako davnoj prošlosti situacija da su se u garanciji mjenjale određene komponente ukoliko bi došlo do kvara, a dolazilo je na mnogim motociklima, ali ipak se sporni problem nije otklonio "u tvornici" ili na nultom servisu, nego su sporni model držali u ponudi 2-3 sezone (npr. do redizajna ili novog modela ili jednostavno do rasprodaje lagera te prve serije) i prodavali ga tako, znajući da će npr. 7 od 10 kupaca imati reklamaciju na npr. kvačilo, TPS, potrošnju ulja ili nešto deseto i da će se vratiti na (doduše besplatnu) zamjenu (ali isto tako tu je i faktor gubljenja vremena i ne imanja motora nekoliko dana).

Prodaja nekih modela je tako trajala nekoliko sezona (bar je kod nas to slučaj - da se često mogu kupiti novi motocikli stari po 2-3, ali i 4-5 sezona) i naravno da nitko na predstavljanju to neće spominjati kada ni ne može znati, ali na testu nakon pola sezone, ili usporednom testu nakon npr. godinu, godinu i po, kada se taj model uspoređuje sa drugim modelima u klasi, to ne spomenuti znajući da uvoznik još nudi modele koji se unutar prvih nekoliko tisuća km vračaju na opoziv, hm... u redu, ja razumijem zašto je to tako i nažalost nema nam pomoći, ali se ne mogu praviti da to ne postoji i da se nije desilo.

Jedno je svjetska premijera i međunarnodno testiranje, gdje nema mjesta takvim stvarima i ne može se znati, jer je naglasak testiranja nešto drugo, a drugo su naši testovi nakon x vremena kada je dosta toga već poznato.

Činjenica je da se npr. u određenim prepisanim maraton testovima Motorevije takve stvari povremeno spomenu, a kod nas ne, i to je tako.

To je moje viđenje, nebih se dalje navlačio. (y) Udaljavamo se s teme a i mogu prihvatiti da svi ne vide ovo na način na koji ja vidim. (y)