I ja imam pokoji peharček doma i mogu reći da je to dobar trening i dobra zeka peka. Iako nisam grizel (malo sam šumast jebi ga
) ko MR. Noo i još neki koji su si fakat davali truda i marljivo trenirali prije svake trke od trenutka kad su dobili nacrt staze do zadnjeg dana pred sam odlazak na trku (i svaka im čast na volji i trudu), što je naravno davalo i rezultate
.
Štos je u tome kaj je danas malo klubova koji imaju volju uopće organizirati tako nešto. Uglavnom su organizatori takvih događanja danas klubovi stare škole koji korjene vuku još iz Juge kad su moto sekcije većinom bili ogranci klubova AMSa ex nam države, a čisti moto klubovi mogli su se nabrojati na prste jedne ruke i tjesno su surađivali sa AMSJ.
Jedan deda mi je prije cca dvadesetak godina rekao: "Dva slovenca zbor, dva srbina parlament,
dva hrvata TRI STRANKE!"
Toliko od mene o politici.
Osim gore napisanog želio, sam još dodati i da je na starim moto susretima u bivšoj Jugi (a takvih je nekad bilo malo, al su bili vrijedni) u Osijeku (kolega zhudi je to lijepo popratio i fotografijama), Varaždinu, Slovenj Gradecu ili Rallyu Sutjeska itd. Pa čak i početkom te sredinom devedesetih (u novoj nam samostalnoj Hrvatskoj) kad je moto scena počela lagano oživljavati i pretvorila se u ovo kaj imamo danas, još bila tradicija imati na susretu vožnju spretnosti na nekom poligonu i poneku igru u programu samog susreta, što je danas sve rijeđe (što se igara tiće), a vožnjice su gotovo isčezle
alacdolje:.