Masa ekipe radije proda motor nego da ga odveze na pošteni servis, nagledao se toga, onda slijedeći vlasnik skrpa tek toliko da ide i proda dalje, kad se zavrti u par sezona nekoliko takvih, motor je bez obzira na kilometražu drlog.
Nas malo muči pomanjkanje para i svijest da motor košta i dok stoji, da se neki dijelovi trebaju mijenjati a neki drugi održavati, većina bi ulila gorivo i samo gass. Frendu nije bilo jasno kad sam mu pobrojao što sve treba promijeniti na motoru da bi se vozio, evo od prošle godine mu stoji u garaži, a riječ je o redovnom održavanju: gume ćelave, pakne sastrugane do kraja, lanac rastegnut, lančanici poderani, kapa ulje, strgana sajla od lergasa, još kad sam mu spomenuo da bi na toj kilometraži trebalo iskontrolirati ventile i sinkronizirati karbove i kupiti novi akumulator, zavrtilo mu se u glavi, pokrio ga ceradom i zaboravio na njega. Šlag na tortu auspuh koji nije homologiran, za db killer nezna gdje je, nije koristio jer se ovak jebeno čuje.....