Novi Ducati Hypermotard 796

znači ipak mašina od 800ccm, iako je neko napisao da je nova, ja bi rekao da je to dotjerana ona starija mašina iz s2r800
anyway ovo mi je primamljivo, sviđa mi se hyper
 
         Točno to mi i nije jasno,nazvali ga 796 kao da ima 796 ccm a kad izračunaš i usporediš ima provrt i hod (88 x 66) kao i monster 800 a on ima točno 803 ccm znači da je ipak njegov derivat a on ima 77ks i nije to ni toliko stara mašina u monsteru jer ispunjava euro 3 i isto ima mokri kuplung.
 
pa puno više smisla ima nazvat ga 796 a da ima 803ccm nego da ima 696, jel :misli:
 
mv_agusta said:
pa puno više smisla ima nazvat ga 796 a da ima 803ccm nego da ima 696, jel :misli:

   Da al to nisam mislio nego zašto nije onda nazvan hypermotard 803 il bar 800 ak žele zaokruženo ko kod nekih drugih modela,bome se veliki hyper ne zove 1078 nego 1100.
 
mislim da uopče nema potrebe o tome raspravljati :misli: :mrgreen: neznam šta bi reko, svaka tvrtka ima neki svoj sistem po kojem imenuje modele :misli:
 
Cijelo vrijeme si razmišljam koja je poanta ovog motora... i osim cijene ne vidim neki drugi razlog postojanja. Sve će ostati isto osim što će snaga biti manja a to su mogli s dvije mape napravit na postojećem modelu.
 
biker4life said:
Pretpostavljam da od DUKE III i BMW X Moto zele uzeti dio trzisnog kolaca. :misli:
Cijenom ce vjerovatno biti slicni, a sva trojica imaju jaku kartu imidža/statusa na trzistu.
E sad, mozda bas nisu ista klasa, ali dobro znamo da dosta kupaca kupuje motor "da se vidi", a da se vozi tek nakon toga.
Nisam bas siguran u BMW X-moto ima neki status u ovoj klasi?  :misli:
 
Tomica said:
Nisam bas siguran u BMW X-moto ima neki status u ovoj klasi?   :misli:

Pa nebih sada ulazio u diskusije, ali ajmo reci da je on negdje između sportskih i gradskih predstavnika klase bar sudeci po Moto Pulsu i drugim tiskovinama, te web portalima. A status? U nekim krajevima dovoljan je naziv BMW, pa o cemu god se radilo, kupuje se.

A u okvirima te supermoto/fun bike klase od oko 600tinjak ccm, mislim da ce po pitanju cijene ovaj Ducati biti najblizi upravo Duke "trojci" i BMW-u, cija je cijena nemala. Znaci, prvenstveno mislim da ce im to biti zajednicko, a mozda i jos nesto - za to cemo morati pricekati da dođe i da ga netko provoza.

(y)
 
mate said:
Cijelo vrijeme si razmišljam koja je poanta ovog motora... i osim cijene ne vidim neki drugi razlog postojanja. Sve će ostati isto osim što će snaga biti manja a to su mogli s dvije mape napravit na postojećem modelu.
a trebao bi biti lakši,okretniji,manje da troši(300ccm manje),ali sve mi se čini da ducati se gura u neke klase u kojima ga nebi zamišljao prije 5-10g ni u ludilu...još se samo čeka onaj maksi skuter pa da ono motor s dušom ode u zaborav...
 
mate said:
Cijelo vrijeme si razmišljam koja je poanta ovog motora... i osim cijene ne vidim neki drugi razlog postojanja. Sve će ostati isto osim što će snaga biti manja a to su mogli s dvije mape napravit na postojećem modelu.

Ja mislim da je ovaj Hyper upravo onaj koga su u stvari trebali prvog izbacit na tržište.
 
Nisam protiv malog Hypera, jer me više ništa ne može iznenaditi, ali fakat mislim da je cijena jedini razlog njegovog postojanja. Biti će on malo lakši i okretniji ali su razlike minimalne, slično kao i 1098 i 848.
 
Ma nije to loša ideja, jebiga, sve ide naprijed pa ne mogu oni ostati zaglavljeni u blatu. Vidiš da i svi ostali čarobiraju s raznim pokušajima. :mrgreen:
 
Neznam tko zeli vozit ovo cudo nit prdi nit smrdi, nema lakocu 600-ice ni snagu tisucice totalni promasaj od motora, moze jedino dorsoduru pomrsit planove iako sumnjam jer ce vjerovarno bit skuplji! :?
 
Ako je koncept isti kao kod velikog onda je promašaj...jedino tih 30 kila što je lakši... 8)